مدیریت چند اکانت تلگرام

آموزش اضافه کردن دو یا چند اکانت به تلگرام و نحوه سوئیچ بین چند اکانت تلگرام

تا به حال چند بار امکان داشتن چند اکانت تلگرام را در میان قابلیت های این پیام رسان محبوب خالی دیده اید؟ به تازگی و به مناسبت آغاز سال جدید میلادی آپدیت جدیدی برای تلگرام عرضه شده است که دارای قابلیت مدیریت دو اکانت تلگرام با یک شماره تلفن یکتا برای هر یک از اکانت ها است. در این پست انزل وب نحوه نصب همزمان دو تلگرام با دو شماره متفاوت در یک گوشی را آموزش می دهیم.

آموزش نصب و استفاده همزمان دو اکانت تلگرام با دو شماره متفاوت در یک گوشی

How to Set Up Two Telegrams with Two Different Numbers on the Same Phone

به مناسبت آغاز سال میلادی ۲۰۱۸ از آپدیت جدید تلگرام برای اندروید و iOS رونمایی شده است. خبرها حاکی از اضافه شدن قابلیت مدیریت دو اکانت تلگرام با یک شماره تلفن یکتا برای هر یک از اکانت ها در اندروید است. در پست قبلی انزل وب امکان نصب همزمان دو تلگرام در کامپیوتر را به صورت مفصل توضیح داده ایم و در ادامه شیوه استفاده از این امکان جدید را در اندروید آموزش می دهیم. با ما همراه باشید.

نحوه مدیریت دو اکانت تلگرام در یک گوشی برای اندروید

برای نسخه اندروید؛ تلگرام پیش از این از تم های گوناگون پشتیبانی می کرد بنابراین در آپدیت زمستانی خود از قابلیت منحصر به فرد و کاربردی چند اکانت تلگرام رونمایی کرده است. از این پس میتوانید تا سه اکانت با سه شماره تلفن مختلف را در تلگرام خود به صورت همزمان اضافه و مدیریت کنید.

برای جا به جایی بین سه اکانت کافی است از منوی سمت چپ برنامه (علامت سه خط) با فشردن مثلث رو به پایین بین اکانت های خود سوئیچ کنید. با انتخاب هر یک از اکانت های موجود تیک فعال کنار نام اکانت ظاهر خواهد شد. در گیف آموزشی زیر نحوه سوئیچ بین دو تلگرام با یک شماره یکتا برای هر اکانت به تصویر کشیده شده است.

آپدیت تم تلگرام برای iOS

با نسخه ۴.۷ برای iOS میتوانید در تنظیمات خود ظاهر جدید را تجربه کنید. دو نسخه تم برای شب «Night» و «Night Blue» و یک نسخه تم روز با عنوان «Day» به همراه قابلیت تغییر رنگ برای پیام ها (بنفش ، صورتی و..) در این آپدیت عرضه شده است.

پاسخگویی سریع در اندروید و iOS

در حال حاضر قابلیت پاسخگویی سریع در هر دو پلت فرم اندروید و iOS در دسترس است. برای استفاده از آن کافی است که پیام مورد نظر را به سمت چپ بکشید و با فشردن علامت فلش پاسخگویی، نظر خود را به صورت متن یا استیکر ارسال کنید.

آپدیت آلبوم تصاویر در تلگرام نسخه کامپیوتر

آپدیت زمستانی برای تلگرام نسخه کامپیوتر با قابلیت اشتراک تصاویر به صورت آلبوم همراه بود. به این ترتیب در نسخه کامپیوتر تلگرام در زمان ارسال همزمان چندین عکس و فیلم، میتوانید آن ها را در یک آلبوم جمع آوری کنید. همچنین قادر هستید ترتیب دقیق فایل هایی را که ارسال می‌کنید، تعیین کنید.

در حال حاضر قابلیت نصب دو تلگرام در آیفون برای مدیریت اکانت های چندگانه به صورت رسمی و از طریق تیم توسعه تلگرام در دسترس نیست ولی ممکن است در آپدیت های بعدی رسمی تلگرام این قابلیت افزوده شود. همچنین امکان داشتن دو اکانت در موبوگرام را در پست های آینده انزل وب به صورت جداگانه آموزش خواهیم داد.

تجربیات و پیشنهادات شما ؟

خوانندگان گرامی انزل وب نظر خود را درباره روش های نصب همزمان دو تلگرام در کامپیوتر و داشتن دو اکانت در موبوگرام یا نصب دو تلگرام در آیفون در بخش نظرات پست با ما به اشتراک بگذارید. همچنین میتوانید تجربیات خود را در زمینه رابط کاربری مدیریت دو اکانت تلگرام در یک گوشی یا چند اکانت تلگرام عنوان کنید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

فقط تمرکز! راهنما کامل کار با فوکوس مود آیفون (iPhone Focus Mode)
فقط تمرکز! راهنما کامل کار با فوکوس مود آیفون (iPhone Focus Mode)
آموزش گام به گام فعال سازی اسکرین رکوردر آیفون
آموزش گام به گام فعال سازی اسکرین رکوردر آیفون
آموزش 11 روش رفع مشکل گوگل مپ در آیفون (در چند قدم ساده)
آموزش ۱۱ روش رفع مشکل گوگل مپ در آیفون (در چند قدم ساده)
کامل ترین آموزش تنظیم و فعال سازی موس آیفون (در اکثر مدل ها)
کامل ترین آموزش تنظیم و فعال سازی موس آیفون (در اکثر مدل ها)

نظرات

  • نبی says:

    سلام
    آیا با یک شماره میشه دو اکانت در یک تلگرام داشت؟
    ممنون

  • محمد says:

    روی موبایلم یه اکانت تلگرام دارم بعد میخوام همون اکانت هم زمان رو کامپیوتر داشته باشم یعنی با یه شماره هم زمان موبایل و کامپیوتر هر کاری میکنم نمیاد کد میفرسته کد وارد میکنم برمیگرده عقب چیکار باید بکنم خواهش میکنم راهنمایی کنین

  • فرشاد says:

    دوست عزیز منتظر راهنمایی شما هستم.

  • فرشاد says:

    سلام. من ۲ اکانت برای تلگرام خودم ایجاد کردم، وقتی اکانت اولم رو فعال میکنم مثل همیشه کل لیست مخاطبین رو دارم و با هر کسی که در شماره هام هست میتونم چت کنم اما وقتی اکانت دوم رو فعال میکنم دیگه لیست مخاطبین رو ندارم. در ستینگ تلگرام در قسمت ورژن برنامه، انشم رو چند ثانیه نگهداشتم و بعد از ظاهر شدن شکلک دوباره این کار رو انجام دادم و روی import contact زدم اما نتیجه ای حاصل نشد. ریلود رو هم زدم و نشد.
    لطفا راهنماییم کنید ممنونم

  • مهرسا says:

    سلام.با تشکر از سایت خوبتون.
    ببخشید قابلیت چند اکانته کردن تلگرام چرا فعال نشده؟