فتوشاپ ویرایش آنلاین عکس HTML 5 بدون نیاز به فلش پلیر

۵ سرویس ویرایش آنلاین عکس HTML 5 بدون نیاز به فلش پلیر در مرورگر

امروز در انزل وب قصد داریم در مورد ویرایش آنلاین عکس بدون فلش پلیر صحبت کنیم. همانطور که می دانید استفاده از فلش پلیر در حال منسوخ شدن است. به همین دلیل تمام ویرایشگرهای عکسی که امروز خدمت شما معرفی میکنیم براساس HTML5 و بدون نیاز به نصب فلش پلیر در مروگر هستند و به صورت آنلاین می توانید از آنها برای ویرایش عکس استفاده کنید. این ویرایشگرهای عکس آنلاین از خوب به بد لیست نشده اند. بلکه هر یک از این برنامه ها  در جای خود منحصر به فرد و فوق العاده هستند.

بهترین سایت افکت گذاری ، فتوشاپ و ویرایش آنلاین عکس بدون نیاز به فلش پلیر

Best HTML5 Online Photo Editors

یک ویرایشگر عکس آنلاین HTML5 نسبت به برنامه های بومی مزیت هایی دارد. یکی از این مزیت ها این است که ویرایشگرهای آنلاین HTML5 با تمام مرورگرهای اصلی مانند مایکروسافت، اج،گوگل کروم، مویلا فایرفاکس دکستاپ ، گوشی و غیره سازگار هستند. این بدان معنی است که کاربران می توانند ویرایشگرهای HTML5 را در تمام سیستم عامل ها از جمله ویندوز ۱۰، اندروید و آیفون استفاده کنند. علاوه براین برنامه های مبتنی بر HTML به دلیل کدگذاری سبکی که دارند سریع تر یارگذاری می شوند.  همچنین کاربران مجبور نیستند وقت خود را برای دانلود پلاگین های اضافه برای دریافت ویرایشگر آنلاین هدر دهند. اگر علاقمند به استفاده از ویرایشگر عکس آنلاین HTML5 هستید بد نیست نگاهی به لیست امروز انزل وب که کار ویرایش آنلاین عکس بدون فلش پلیر را انجام می دهند بیندازید.

افکت گذاری و ویرایش آنلاین عکس رایگان Picozu

پیکوزو (Picozu) یکی از ساده ترین و راحت ترین برنامه های ویرایش عکس است. افراد مبتدی و همچنین کاربرانی که به ابزارهای ویرایش قدرنتمند نیازی ندارند می توانند برای ویرایش عکس آنلاین از پیکوزو استفاده کنند. شاید محبوبیت این نرم افزار ویرایش عکس آنلاین سادگی و بارگذاری سریع آن است. این برنامه کاملا مبتنی بر HTML5 و CSS3 است. این بدان معناست که کاربران قادر خواهند بود تمام مطالب خود را در اینترنت ویرایش کنند. این ویرایشگر آنلاین عکس به ویژه برای کاربرانی که به دنبال طیف وسیعی از فیلترها هستند ایده آل است.

ویرایش آنلاین عکس بدون فلش پلیر

از مزیت های اصلی برنامه ویرایشگر عکس آنلاین پیکوزو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. قابلیت طراحی و ترسیم: کاربران Picozo با استفاده از انواع مختلف برس می توانند طراحی کنند. کاربران با استفاده از این ویژگی می توانند کل تصویر را از ابتدا ایجاد کنند و یا اینکه تنها با یک تپ تصویر را آپلود کنند.
  2. ابزارهای ویرایش: این ویرایشگر آنلاین عکس ابزارهای ویرایش مختلفی را ارائه می دهد. از میان این ابزارها می توان به لایه ها، برش، انتخاب و غیره اشاره کرد. شما همچنین بیشتر از ۱۲۰ فیلتر در اختیار دارید که می توانید آنها را با هم ترکیب کنید.
  3. اشتراک گذاری آسان:  Picozu به شما جازه می دهد کار خود را فورا در رسانه های اجتماعی مجبوب مانند فیس بوک، فلیکر و یا سرویس های ابری مانند گوگل درایو، Dropbox، OneDrive و غیره به اشتراک بگذارید.
  4. وارد کردن پروژه ها از فتوشاپ: با استفاده از این ویژگی کاربران می توانند پروژه های خود را از فتوشاپ وارد کنند.
  5. پشتیبانی از فرمت های مختلف: شما می توانید فرمت هایی همچون Adobe PS، PDF، تصاویر بیت مپ، Tiff، JPEG و PNG و برخی فرمت های دیگر را  در این برنامه ویرایشگر عکس آنلاین استفاده کنید.
  6. رابط کاربری راحت و آسان:  رابط کاربری پیکوزو ساده و زیبا است. علاوه براین، این رابط به گونه ای ساخته شده است که شما می توانید روی چندین پروژه مختلف به طور همزمان در کامپیوتر کار کنید.

اما معایبی که این برنامه دارد:

  1. کاربران باید یک افزونه را دانلود کنند.
  2. رابط کاربری مممکن است برای تمام کاربران مناسب نباشد.
  3. حق اشتراک این برنامه کمی گران است.

برنامه ویرایشگر عکس آنلاین پیکوزو یک برنامه رایگان است. اما کاربران با پرداخت حق اشتراک است که می توانند به تمام ویژگی های این برنامه دسترسی داشته باشند. کاربران با انتخاب حق اشتراک طولانی مدت تخفیف دریافت خواهند کرد. شما می توانید برای ویرایش عکس آنلاین از ۹ سایتی که قبلا در انزل وب معرفی کردیم استفاده کنید.

Photopea ، فتوشاپ آنلاین عکس بدون فلش پلیر

برنامه Photopea از برنامه Picozu قدرتمندتر است. به خاطر ویژگی هایی که برنامه Photopea دارد غالبا این برنامه را فتوشاپ آنلاین می نامند. این برنامه فتوشاپ آنلاین بیشتر برای کاربرانی که تجربه ویرایش عکس دارند طراحی شده است. این برنامه بر ابزارها و ویژگی های قدرتمندی متکی است. بنابراین اگر شما کابری هستید که ترجیح می دهید از ابزارهای بیسار قدرتمند و موثری استفاده کنید این برنامه را برای ویرایش آنلاین عکس خو استفاده کنید.

از مزیت های برنامه فتوشاپ آنلاین می تواند به موارد زیر اشاره کرد:

  1. مبتنی بر HTML5: کابران فقط باید روی لینک کلیک کنند و از ویرایشگر عکس آنلاین استفاده کنند. کاربران نیازی به دانلود پلاگین ندارند.
  2. زمان بارگیری و پاسخ سریع: Photopea در تمام مرورگرهای اصلی کار می کند و معمولا وقتی که عکس ها را ویرایش می کنید با تاخیر مواجه نیستید.
  3. سازگار با فتوشاپ: این برنامه از فرمت PSD ( فرمت فتوشاپ) پشتیبانی می کند.
  4. پشتیبانی از فرمت های مختلف: شما می توانید عکس های خود را در فرمت های JPG، PSD، PNG و SVG ذخیره کنید.
  5. ارزان: حق اشتراک این برنامه ارزان است ( ۱۲ دلار آمریکا برای ۹۰ روز)

اما معایب این برنامه شامل موارد زیر است:

  1. در مقایسه با برنامه پیکوزو، Photopea فاقد فیلتر است.
  2. رابط کاربری برای بعضی افراد جذاب نیست.

ویرایش آنلاین عکس بدون فلش پلیر

اگر قصد دارید کیفیت عکس را در فتوشاپ بالا ببرید پیشنهاد می کنیم پست ۳ روش بالا بردن کیفیت عکس در فتوشاپ ، به صورت آنلاین و.. را مطالعه بفرمایید.

ویرایش آنلاین عکس رایگان با سرویس DeviantArt muro

برنامه DeviantArt muro برای هنرمندان ساخته شده است. برنامه DeviantArt muro به کاربران اجازه می دهد تا عکس های خود را به صورت آنلاین ویرایش کنندو همچنین از ابزارهای مختلفی بری ایجاد یک اثر هندی استفاده کنند. کاربرانی که به دنبال ابزارهای طراحی بیشتر هستند مطمئنا از این برنامه ویرایش عکس آنلاین لذت خواهند برد.  برنامه DeviantArt muro ساده است و رابط کاربری خوبی دارد و برخی از گزینه های لایه بندی مناسب را ارائه می دهد.

از مزیت های  برنامه DeviantArt muro می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. برنامه HTML5 : این نرم افزار کاملا روی HTML5 اجرا می شود. بنابراین شما می توانید تنها با کلی که روی لینک به برنامه ویرایشگر آنلاین عکس دسترسی پیدا کنید. نیازی به دانلود و نصب هیچ پلاگین اضافه ای نیست.
  2. ذخیره خودکار: اگر به حساب کاربری وارد شوید، پروژه ها به صورت خودکار ذخیره می شوند.
  3. ابزارهای بسیار موثر برای طراحی: چند ابزار رسم وجود دارد که کاربران می توانند برای ایجاد شاهکارهای خود از آن استفاده کنند.

از معایب  برنامه DeviantArt muro می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. فیلترها را نمی توان تغییر و ویرایش کرد.
  2. برای افراد حرفه ای بسیار ساده است.

ویرایش آنلاین عکس بدون فلش پلیر

گذاشتن افکت و ویرایش عکس های آنلاین به صورت حرفه ای Fotor

اگر دنبال یک ویرایشگر قدرتمند هستید که ابزارهای ویرایش حرفه ای را ارائه دهد، Fotor یک انتخاب مناسب برای شما است. این ویرایشگر عکس آنلاین مبتنی بر HTML5 است. علاوه بر ویرایش عکس ها، با Fotor شما می توانید طرح های گرافیکی و عکس های کلاژ ایجاد کنید.

اما نگاهی به مزایای برنامه ویرایش عکس آنلاین Fotor   بیاندازیم:

  1. سرویس های ابری: با ایجاد حساب کاربری در Fotor شما می توانید به طور خودکار به سرویس های ابری دسترسی پیدا کنید. این دسترسی به سرویس های ابری به کاربر اجازه می دهد تا کاربر به راحتی عکس هایی که ویرایش آنها را تمام نکرده است را در ابر ذخیره کند. بعدا کاربران وقتی به اینترنت دسترسی پیدا می کنند می توانند ویرایش خود را تمام کنند.
  2. پشتیبانی از HTML5: از آنجا که Fotor یک ویرایشگر عکس آنلاین است که از HTML5 پشتیبانی می کند شما باید خدمان سریع و پایدار را انتظار داشته باشد.
  3. HD PDF: این بدان معناست که شما می توانید کارت ها، دعوت نامه ها و غیره را در این برنامه ایجاد کنید و در سیطح بسیار با کیفیت چاپ کنید.
  4. ابزارهای ویرایش: نسخه Premium برنامه Fotor در قایسه با سایر برنامه های موجود در لیست بیشترین ویژگی ها و ابزارها را ارائه می دهد. کاربران Fotor می توانند با استفاده از ابزارهای ویرایش می توانند فونت ها، فریم عکس ها، آیکن ها، کلیپ ها، برچسب ها، سایه ها رنگ ها و خیلی موارد دیگر را دستکاری کنند.
  5. تمپلت های بیشمار: این نرم افزار ویرایش عکس آنلاین هزاران تمپلت از قبل تعریف شده را به کاربران ارائه ی دهد که نه تنها این تمپلت ها زیبا هستند بلکه حرفه ای هم هستند. با استفاده از این تمپلت ها می توانید خیلی راحت پوستر، کارت، کاور رسانه های اجتماعی، طراحی وبلاگ، تبلیغات و غیره را ایجاد کنید.
  6. و غیره

اما معایب این برنامه به صورت زیر است:

  1. برای هنرمندانی که می خواهند از ابتدا شروع کنند طراحی نشده است.
  2. ممکن است برای کاربرانی که می خواهند یک ویرایشگر سریع داشته باشند مناسب نباشد.
  3. نسخه رایگان این برنامه امکانات بسیار زیادی را ارائه نمی دهد.

کاربرانی که می خواهند به تمام ویژگی های این برنامه دسترسی داشته باشند باید یک اشتراک ماهانه خریداری کنند. کاربرانی که اشتراک سالانه خریداری می کنند تخفیف دریافت می کنند.

ویرایش آنلاین عکس بدون فلش پلیر

پیشنهاد می کنیم برای تبدیل نقاشی هایتان به عکس های واقعی پست سرویس های آنلاینی که به نقاشی ، عکس های قدیمی و طرح های شما جان میبخشند ! را مطالعه بفرمایید.

piZap یک برنامه تحت وب ویرایش عکس آنلاین HTML 5 و فلش

آخرین برنامه ای که امروز برای ویرایش عکس آنلاین معرفی می کنیم برنامه piZap است. شما با استفاده از این برنامه می توانید به عکس های خود متن و برچسب اضافه کنید و بعد در تمام شبکه های اجتماعی مانند تلگرام، اینستاگرام، واتساپ و غیره به اشتراک بگذارید.
این برنامه ویرایشگر عکس های آنلاین برای هر دو نسخه HTML5 و FALSH در دسترس است. شما می توانید از هارد ود یک عکس را انتخاب کنید و به صورت آنلاین شروع به ویرایش کنید. این برنامه شامل برخی از ابزارهای برشی است که شما می توانید یک منطقه اص از عک خود را انتخاب و برش بزنید.پس از اتمام کار اگر حق اشتراک نرم افزار را پرداخت کرده باشید می توانید خروجی کارتان را به شبکه های اجتماعی ارسال کنید.

اگر شما قصد دارید عکس های ود را به عکس های کارتونی تبدیل کنید پیشنهاد می دهیم پست آواتار و عکس کارتونی خود را با این ۱۲ سایت بسازید را مطالعه بفرمایید.

ویرایش آنلاین عکس بدون فلش پلیر

نظرات و پیشنهادات شما؟

آیا شما تا کنون به برنامه های آنلاین ویرایش عکس احتیاج پیدا کرده اید؟ برای رفع نیاز خود از چه برنامه ویرایش عکس Online استفاده کرده اید؟ اگر ویرایشگر عکس آنلاین دیگری میشناسید که می تواند لیست امروز انزل وب را کامل کند، نظر، پیشنهاد و یا انتقادی دارید آن را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

نظرات