روش حذف و مخفی کردن نمایش آنلاین بودن در دایرکت اینستاگرام

روش حذف و مخفی کردن نمایش آنلاین بودن در دایرکت اینستاگرام

چه چیزی می تواند بدتر از یک برنامه عمومی و محبوب باشد که از ویژگی های نامناسبی برخوردار است؟ درست حدس زدید، ما در مورد اینستاگرام صحبت می کنیم. در حال حاضر در آخرین نسخه اینستاگرام ویژگی آخرین وضعیت فعالیت کاربر (Activity Status) دیده می شود که می تواند زمان آنلاین بودن شما را نشان دهد، اما نگران نباشید امروز در انزل وب نحوه حذف و مخفی فهمیدن آنلاین بودن در بخش دایرکت اینستاگرام را به شما آموزش خواهیم داد.

آموزش غیرفعال و نشان ندادن وضعیت آنلاین Active در دایرکت اینستاگرام اندروید و آیفون

How To Turn Off Last Active Status On Direct Instagram On Android And iOS

اینستاگرام به عنوان یک پلتفرم اشتراک گذاری عکس و ویدیو استفاده می شود. در حال حاضر اینستاگرام مانند شبکه های اجتماعی واتس اپ و فیس بوک می توانید آخرین وضعیت کاربران را نشان دهد. این ویژگی در اینستاگرام به طور پیش فرض فعال شده است اما اگر می خواهید ویژگی آخرین فعالیت خود را غیر فعال کنید باید بدانید که اینستاگرام هم مانند سایر برنامه‌های پیام رسان مانند تلگرام به شما اجازه نمی دهد که پس از غیرفعال کردن ویژگی آخرین فعالیت، آخرین فعالیت سایر کاربران را مشاهده کنید. قبلا در انزل وب ۳ روش فهمیدن آنلاین بودن شخص در حالت Last seen recently تلگرام و روح موبوگرام را به شما آموزش دادیم، در ادامه نحوه تشخیص آنلاین بودن در اینستاگرام و نحوه برداشتن زمان آنلاین شدن در دایرکت را به شما آموزش خواهیم داد.

توجه داشته باشید که این ویژگی در ورژن ۲۹ اینستاگرام در دسترس است. پس مطمئن شوید که آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را دانلود کرده اید. گوگل پلی در حال حاضر ورژن ۲۸ را به عنوان آخرین نسخه نمایش می دهد. شما می توانید از خود سایت اینستاگرام برای دانلود فایل نصبی اینستاگرام استفاده کنید.

 نحوه تشخیص آنلاین بودن در اینستاگرام

خوشبختانه ویژگی آخرین فعالیت کاربر در کنار پست اینستاگرام نمایش داده نمی شود و در Direct Inbox شما موجود است. وقتی شما به صندوق ورودی پیغام هایتان می روید مانند تصویر زیر در پایین نام هر کاربر برچسب Active و بعد زمان آنلاین بودن به شما نمایش داده می شود.

حذف فهمیدن آنلاین بودن در اینستاگرام

اگر دقت کنید بعضی از کاربران برچسب Last Active را ندارند. خوب این به این دلیل است که که وضعیت فعالیت تنها برای پیام هایی که توسط هر دو طرف فالو شده ارسال و دریافت شده است نمایش داده می شود.

با این حال اگر در صندوق ورودی دایرکت خود پیغامی دارید که متعلق به یک شخص هست که فالو نکردید شما هنوز می توانید زمان آنلاین بودنش را مشاهده کنید.

طریقه حذف فهمیدن آنلاین ونشان ندان وضعیت آنلاین در اینستاگرام اندروید

برنامه اینستاگرام را در گوشی اندروید خود باز کنید. روی آیکون پروفایل که در گوشه راست / پایین صفحه خانگی تان است انتخاب کنید.

حذف فهمیدن آنلاین بودن در اینستاگرام

روی سه نقطه عمودی در گوشه راست / بالا را انتخاب کنید.

حذف فهمیدن آنلاین بودن در اینستاگرام

حالا اسکرول را پایین بکشید تا به گزینه Show Activity Status می رسید. حالا این گزینه را غیر فعال کنید.

حذف فهمیدن آنلاین بودن در اینستاگرام

تنظیمات دستگاه اندروید خود را باز کنید و به مدیر برنامه یا Apps Manager بروید.

حذف فهمیدن آنلاین بودن در اینستاگرام

اینستاگرام را انتخاب کنید.

حذف فهمیدن آنلاین بودن در اینستاگرام

در صفحه App Info یا اطلاعات برنامه اینستاگرام روی Force Stop کلیک کنید.

حذف فهمیدن آنلاین بودن در اینستاگرام

برنامه اینستاگرام را باز کنید. شما با موفقیت توانستید غیر فعال کنید.

حذف فهمیدن آنلاین بودن در اینستاگرام

اگر قصد دارید کامنت پست های خود را محدود کنید پیشنهاد می کنیم پست آموزش محدود و انتخاب کردن افراد برای کامنت گذاشتن در پست اینستاگرام را مطالعه بفرمایید.

برداشتن زمان آنلاین شدن در دایرکت اینستاگرام آیفون

برای برداشتن زمان آنلاین شدن در دایرکت ، برنامه اینستاگرام را خود باز کنید. روی آیکون پروفایل در گوشه راست / پایین صفحه اصلی تپ کنید.

حذف فهمیدن آنلاین بودن در اینستاگرام

در صفحه پروفایل روی آیکن Settings تپ کنید. اسکرول را پایین بکشید و گزینه Show activity status را غیرفعال کنید.

حذف فهمیدن آنلاین بودن در اینستاگرام

اگر قصد دارید با استفاده از شماره تلفن افراد را در اینستاگرام پیدا کنید پیشنهاد می کنیم پست آموزش پیدا کردن پروفایل افراد در اینستاگرام با استفاده از شماره تلفن و مخفی کردن شماره خود را مطالعه بفرمایید.

یکی دیگر از ویژگی هایی که به اینستاگرام اضافه شده است این است که شما می توانید استیکرها را به صورت GIF به استوری های اینستاگرام اضافه کنید. این ویژگی توسط GIPHY طراحی شده است و اینستاگرام را نسبت به اسنپ چت برتری می دهد. این ویژگی در حال حاضر برای کاربران فیلیپین و برزیل فعال شده است و به احتمال زیاد به زودی در کشورهای دیگر گسترش پیدا می کند. به محض فعال شدن این ویژگی در ایران آن را به شما آموزش خواهیم داد.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب نحوه برداشتن و غیر فعال کردن وضعیت active آنلاین در دایرکت اینستاگرام اندروید و آیفون را به شما آموزش دادیم. اگر در مورد پست امروز انزل وب نظر و یا پیشنهادی دارید می توانید آن را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 12 روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش ۱۲ روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش 2 روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش ۲ روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش 5 روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام
آموزش ۵ روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام

نظرات

  • هادی says:

    سلام .
    من تو اینستاگرامم با بقیه ک چت میکنم مثلا طرف وضعیتش زده active 35 min ago در صورتی ک داریم باهم چت میکنیم .خواستم بدونم چطوریه ؟؟؟

  • رزیتا says:

    در اینستا من جای کلمه های youو followingخیلی وقته میزنه activity چکار باید بکنم مثل سابق بشه

  • Zahra says:

    سلام وقتتون بخیر …
    اینستاگرام من زمانی که توی برنامه نیستم انلاین میزنه…
    مثلا شبا من خوابم ولی صبح میبینم که دیشب آنلاین بودم ? مشکلش چی میتونه باشه ؟؟؟؟

  • Saeide says:

    سلام وقت بخیر
    اینستا گرام من مشکل دارشده مدتیه ، منو تو هیگ گوشیی آنلاین نشون نمیده ولی من آخرین بازدید بقبه رو میبینم ، ویا بعضی موارد هم گزینه !خرین بازدیدشون روشن و تو گوشی من معلوم نیست

  • نیما says:

    سلام.مطمئن باشین کسی به غیر از خودتون یوزر پسوردتون رو داره،حتما پسوردتونو عوض کنین

  • قاصدک says:

    چرا بدون اینکه کاری کنم آنلاین و افلاین بودن دیگران رو نمی‌بینم.. فقط خودم مشخصه اونم بخاطر اینکه دوتا پیج دارم. والا هیچی دیده نمیشه. آنلاین بودن یا نبودن بدون اینکه کاری کنم غیر فعال شده. لطفا رسیدگی کنید. ممنونم.

    • اعظم says:

      منم بدون اینکه کاری کنم ی نفری که قبلا وضعیت انلاینش نمایش داده میشد الان نشون نمیده فقط ی نفر اینجوریه بقیه رو میبینم محدودم نشدم ..علتش چیه ؟

  • S E says:

    خیلی ممنون، خیلی بدردم خورد

  • ستاره says:

    سلام عذر میخوام اینستاگرام من مشکل انلاین بودن داره من رو انلاین نشون میده در صورتی که اون ساعت اصلا تو اینستا نیستم .

  • ستاره says:

    سلام عذر میخوام اینستاگرام من مشکل انلاین بودن داره من رو انلاین نشون میده در صورتی که اون ساعت اصلا تو اینستا نیستم

  • al says:

    سلام
    سوال من اینه که این وضعیت active نشان دادن اینستاگرام ، صرفا وقتی که در بخش دایرکت اینستاگرام هستیم رو نشون میده یا بطور کلی وقتی که داریم از نرم افزار اینستاگرام استفاده میکنیم رو نشون میده ؟
    چون دیدم کسی که یک ساعت پیش history گذاشته ، زمان active بودنشو خیلی عقب تر از اون یک ساعت نشون داده و باعث تعجبم شد!!!!!

  • رزیتا says:

    من زمان آنلاین بودن دوستانم که در دایرکت قبلا باهاشون چت داشتم رو میدیدم اما به محض اینکه پیام جدیدی فرستادم زمان آنلاینی برای هر دومون برداشته شد بدون غیرفعال کردنش ، علتش چیه