معرفی 6 سرویس از بهترین سایت های رایگان ساخت اپ اندروید و آیفون آنلاین

۶ تا از بهترین سایت های رایگان ساخت برنامه اندروید و آیفون آنلاین و بدون کد نویسی!

وقتی که شما وب سایت یا فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی می کنید به برنامه اندروید و آیفون نیاز پیدا خواهید کرد تا از طریق آن امکانات بهتری را به مشتریان خود ارائه دهید. برای ساخت برنامه اندروید و آیفون شما یا باید مهارت برنامه نویسی بالایی داشته باشید و یا اینکه سرمایه این را داشته باشید تا یک فرد ماهر را برای کدنویسی و ساخت برنامه اندروید و آیفون استخدام کنید. اگر برنامه نویس خوبی نیستید و می خواهید هزینه کمتری برای ساخت برنامه اندروید و آیفون صرف کنید تنها راه حلی که باقی می ماند استفاده از سایت های رایگان ساخت برنامه اندروید و آیفون آنلاین است. در پست امروز ما ساخت اپلیکیشن اندروید بدون برنامه نویسی را به شما معرفی خواهیم کرد.

ساخت اپ اندروید و آیفون به صورت آنلاین، رایگان و بدون نیاز به برنامه نویسی

Best Free Android and iPhone Online App Makers

شما می توانید با استفاده از سایت های اپلیکیشن ساز رایگان که امروز به شما معرفی می کنیم در کمترین زمان ممکن، با کشیدن و رها کردن آیکن های موجود در برخی از این سایت ها در طول نهار خود یک فروشگاه وب ایجاد کنید. این سایت ها نیاز به برنامه نویسی خاصی ندارند. البته برنامه های اندروید و آیفونی که توسط این سایت ها ساخته می شوند نسبتا ساده هستند و شما برای برنامه ها و بازی های پیچیده تر هنوز نیاز به استخدام یک برنامه نویس خواهید داشت. اما برای برنامه های ساده و یا برنامه های مبتنی بر اطلاعات این سرویس ها خوب عمل می کنند. به طور مثال اگر شما یک فروشگاه آنلاین دارید با ساخت برنامه اندروید می توانید به مشتریان خود این امکان را بدهید که راحت تر مقالات را مرور کنند.

بهترین سایت های رایگان ساخت اپ اندروید و آیفون آنلاین

ساخت برنامه اندروید و اپ آیفون به صورت آنلاین در سایت AppyPie

سایت AppyPie یکی از ابزارهای ساخت اپلیکیشن مبتنی بر وب است. شما می توانید بدون دانش و مهارت برنامه نویسی و تنها با چند کلیک اپلیکیشن خود را بسازید و با انتخاب دسته بندی اپلیکیشن شروع می کنید و بعد باید یک صفحه بندی انتخاب کنید. با کلیک کردن روی دموی اپلیکیشن شما می توانید برنامه را روی صفحه موبایل ساده، ببینید. همچنین شما می توانید متن ها را تنظیم کنید، صفحات، رنگ ها، عکس ها، رسانه ها، لینک ها و موارد دیگر را اضافه کنید.

در نسخه رایگان این برنامه تبلیغات AppyPie قرار گرفته است و شما تنها ۴۸ ساعت اجازه استفاده از آن را دارید. بعد شما باید برای برنامه به طور متوسط ۱۵، ۳۰ و ۵۰ دلار هزینه کنید. امکانات هر کدام از این نسخه های پولی متفاوت است. به عنوان مثال در نسخه ۱۵ دلاری برنامه شما قادر به ساخت برنامه ها برای اندروید هستید در حالی که در نسخه ۵۰ دلاری برنامه تمام سیستم عامل های اصلی مایکروسافت و اپل پوشش داده می شوند.

بهترین سایت های رایگان ساخت اپ اندروید و آیفون آنلاین

برای ساخت نظرسنجی از سرویس های موجود در پست بهترین سایت های رایگان ساخت اپ اندروید و آیفون آنلاین کمک بگیرید.

ساخت برنامه اندروید آنلاین رایگان بدون نیاز به کدنویسی در AppMakr

رابط کاربری سایت ساخت نرم افزار اندروید رایگان AppMakr نسبت به AppyPie کمتر جذاب است اما با این وجود برای کاربر ساده است. در این سایت شما می توانید اپلیکیشن های مبتنی بر آیکن فوق العاده ای بسازید. مانند AppyPie این سایت هم یک مدل گوشی هوشمند به شما می دهد و شما می توانید آیکن ها را از منوی انتخابی در سمت راست به روی صفحه بکشید. با این حال برخلاف AppyPie اپلیکیشن های ساخته شده از طریق این ابزار لینک دهی بهتری به محتوا دارند. برای مثال وقتی شما آیکن Blog را درگ می کنید از شما خواسته می شود تا آدرس فید RSS را وارد کنید (همینطور برای آیکن News). همچنین شما می توانید ظاهر هر آیکن را تغییر دهید و تصاویر پس زمینه را سفارشی سازی کنید. با این حال این سایت به اندازه AppyPie قوی نیست.

نسخه رایگان اپلیکیشن ساز آنلاین AppMakr به شما اجازه می دهد یک برنامه اندروید و آیفون بدون تبلیغات ایجاد کنید. ۲ دلار در ماه به شما اجازه می دهد یک برنامه اندروید با آرم AppMakr ایجاد کنید. ۳۹ دلار در ماه به شما اجازه می دهد ۱۰ برنامه اندروید بدون آرم AppMakr ایجاد کنید و به شما اجازه می دهد برنامه خود را هر کجا که می خواهید منتشر کنید و همینطور کد سورس را دریافت کنید. ۹۹ دلار در ماه به شما اجازه می دهد یک برنامه اندروید در گوگل پلی استور یا یک برنامه آیفون در iTunes و البته بدون آرم منتشر کنید.

بهترین سایت های رایگان ساخت اپ اندروید و آیفون آنلاین

اگر علاقمند به موسیقی هستید از ۱۱ سرویس ساخت موزیک، نوازندگی با ویولون، ارگ، گیتار و.. آنلاین استفاده کنید.

ساخت برنامه اندرویدی و آیفون به صورت آنلاین در  AppInstitute

سایت برنامه ساز آنلاین AppInstitute یکی دیگر از سازنده های آنلاین برنامه های اندروید بسیار کاربر پسند است. یکی از عامل هایی که باعث تمایز این سایت شده است این است که وقتی فرایند ساخت برنامه در سایت شروع می شود از شما می خواهد که براساس هدفی که دارید یک تمپلت انتخاب کنید مثلا ” فروش مواد” و بعد با کلیک روی سربرگ هایی که بهترین ابزارهای مورد نیاز شما را نمایش می دهد شما می توانید یک دسته مناسب (مانند کافی شاپ، کلیسا و…) برای خود انتخاب کنید.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد دیگر AppInstitute این است که بعد از انتخاب تمپلت اصلی خود می توانید شماره تلفن تان را وارد کنید و بلافاصله یک لینک به برنامه هایی که قبلا ساخته اید ارسال می کند. اما متوجه شدیم که AppInstitute پاسخ دهی کندی دارد و خلاقیت کمی در مورد سفارشی سازی برنامه وجود دارد. با این حال ویدیو ها و سرویس چت زنده وجود دارد که به شما کمک می کند تا سریع تر کارهایتان را انجام دهید.

این سرویس اپ میکر بسیار گران قیمت است است و هزینه آن ۴۰ تا ۱۱۵ دلار در ماه است. برای انتشار یک برنامه اندرویدی شما باید ۷۰ دلار در ماه بپردازید و با قیمت ۱۱۵ دلار شما می توانید یک برنامه آیفون برای خود بسازید.

بهترین سایت های رایگان ساخت اپ اندروید و آیفون آنلاین

برای ساخت پاورپوینت از پست بهترین برنامه و سرویس های ساخت پاورپوینت و اسلاید شو آنلاین و آفلاین کمک بگیرید.

ساخت برنامه آنلاین اندروید با کمک سایت GoodBarber

با وجود نام عجیب و غریب سایت اپلیکیشن ساز رایگان GoodBarber، یک سایت خوب برای ساخت برنامه اندروید به صورت آنلاین است. در قسمت انتهایی صفحه سایت یک گوشی هوشمند قرار داده شده است که از طریق آن می توانید برنامه را به صورت زنده ببینید و با ایجاد تغییرات در برنامه فورا در این گوشی اعمال خواهد شد. این کار باعث می شود که منطق برنامه شما کاملا ساده باشد و در طراحی مشکل کم تری داشته باشید. برای ایجاد تغییرات در برنامه شما باید از ابزارهایی که در سمت راست است استفاده کنید. ممکن است سفارشی سازی منوها، آیکن ها و بخش های دیگر کمی طول بکشد چون به تعداد کلیک بیشتری نیاز دارد اما سطح سفارشی سازی این سایت بسیار قابل توجه است.

اپ ساز رایگان GoodBarber همچنین ابزارهای بررسی برنامه را ارائه می دهد، به طوری که قبل از اینکه یک نسخه از برنامه اندروید خود را منتشر کنید به شما اجازه بررسی تمام موارد را می دهد. شما برای ۳۰ روز می توانید به طور رایگان از این سایت استفاده کنید بعد از آن شما باید ۳۲ دلار در ماه برای ساخت یک برنامه اندروید و ۹۶ دلار در ماه برای ساخت برنامه اندروید و آیفون هزینه کنید.

بهترین سایت های رایگان ساخت اپ اندروید و آیفون آنلاین

برای ساخت تصاویر متحرک پیشنهاد می کنیم از پست آموزش و معرفی سرویس های آنلاین ساخت تصاویر متحرک GIF استفاده کنید.

ساخت اپلیکیشن اندروید و آیفون در سایت GameSalad

در حالی که برنامه های مبتنی بر اطلاعات می توانند به ارزش افزوده کسب و کار شما کمک کنند، بازی ها می توانند شانس شما را برای ساخت برنامه (و برای کمک به کسب درآمد) افزایش دهد. اگر نگاهی سریع به برنامه های آیفون موجود در سایت AppAnnie بیاندازید متوجه خواهید شد که بیش از نیمی از بازی ها با برنامه های رسانه اجتماعی مانند Hulu، Netflix و Facebook در ارتباط اند.

اگر قصد ساخت برنامه iOS و Android بدون برنامه نویسی یه صورت آنلاین را دارید و آن را از طریق iTunes و گوگل پلی به فروش برسانید، سایت GameSalad یک راه حل عالی برای شما است. برخلاف سازندگان برنامه های اندروید و آیفونی که در بالا توضیح دادیم GameSalad شامل نرم افزارهایی است که شما باید روی کامپیوتر دسکتاپ خود دانلود کنید. این برنامه با درگ کردن کار نمی کند بنابراین شما باید یک مدت زمان را برای آموزش های ویدیویی اختصاص دهید. هنگامی که شما بازی خود را برای انتشار آماده کردید باید یک هزینه ۲۹ دلاری در ماه را پرداخت کنید تا به شما اجازه داده شود برنامه اندرویدی و آیفون خود را منتشر کنید.

بهترین سایت های رایگان ساخت اپ اندروید و آیفون آنلاین

ساخت اپلیکیشن اندروید بدون برنامه نویسی در AppsBuilder

برنامه ساز اندروید ایتالیاییAppsBuilder براساس کشیدن و رها کردن کار می کند. تا کنون ۵۰۰۰۰۰ برنامه به کمک این سایت ساخته شده است. وقتی که شما نسخه رایگان را امتحان می کنید داشبورد و ویرایشگر فوق العاده بصری هستند. آرم ها و سایر تصاویر خیلی ساده اضافه می شوند و شما می توانید به راحتی مقیاس تصاویر را تغییر دهید و افکت هایی اضافه کنید.

همچنین تعدای ابزار مانند نقشه ها، ماشین حساب و غیره وجود دارند که می توانید به صفحات خود اضافه کنید. ابزارهای اختصاصی برای تمام سایت های اجتماعی محبوب و همچنین پنج ماژول برای سایت های مختلف رستورانی وجود دارد. سایت ساخت اپ آنلاین AppsBuilder همچنین دارای منابع اختصاصی مانند مقالات، کتاب ها، قالب ها و غیره است که شما می توانید به صورت رایگان به آنها دسترسی داشته باشید و AppsBuilder دارای سه دسته قیمت ۵۲ دلار، ۲۱۵ دلار و ۲۶۹ دلار می باشد.

بهترین سایت های رایگان ساخت اپ اندروید و آیفون آنلاین

پس از معرفی بهترین اپ میکرهای آنلاین در آخر پیشنهاد می کنیم پست معرفی سرویس های ساخت رزومه آنلاین فارسی و انگلیسی رایگان جهت استخدام را مطالعه بفرمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب ما ۶ اپلیکیشن ساز اندروید و آیفون را به شما معرفی کردیم. همه این اپلیکیشن سازها خارجی بودند شما چه اپلیکیشن ساز ایرانی می شناسید؟ به نظر شما استفاده از این اپ میکرها بهتر است یا استخدام یک برنامه نویس؟ نظرات و پیشنهادات خود را از طریق دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش سریع نحوه غیر فعال سازی IPv6 در اندروید برای اپراتورها
آموزش سریع نحوه غیر فعال سازی IPv6 در اندروید برای اپراتورها
آموزش 3 روش انتقال برنامه گوشی اندروید به گوشی اندروید دیگر
آموزش ۳ روش انتقال برنامه گوشی اندروید به گوشی اندروید دیگر
آموزش نصب و اجرای ویندوز 11 در اندروید
آموزش نصب و اجرای ویندوز ۱۱ در اندروید توسط لانچر
آموزش 7 روش آپدیت برنامه های گوشی اندروید
آموزش ۷ روش آپدیت برنامه های گوشی اندروید

نظرات

  • علیرضا says:

    من از سایت GOODBARBER استفاده می کنم من دارم کم کم به آن سایت عادت دارم این سایت مشکل مرا حل می کند و من می توانم برای آن برنامه ای جدید بسازم

  • شادی says:

    سلام مدیر محترم
    سایت معروف نگفتید خوبه
    اپ اینونتور
    appinventor

  • سید عتیق الله هاشمی says:

    سلام ببخشید نمیشه یه برنامه آفلاین آسون و راحت بسازید

  • محمد رضا says:

    ۱- همیشه از سایت های معتبر، نسبت به جایگاهشان در خصوص محتوای کامل و صحیحی که به جامعه منتقل می کنند، حتماً انتظار بیشتری می رود و در واقع این محتواست که ارزش سایت ها را در بین کاربران مشخص می کند و مواردی مانند رابط کاربردی و رنگ و غیره هم در مراحل بعدی قرار می گیرد. حال سوال این است که چرا باید سایت شما برای دریافت ترافیک و یا هر فکر دیگری، تیتری بزند که از نظر محتوایی هیچگونه ارزشی ندارد و چرا بهترین نظری که بتواند ارزش مطلب بالا را نمایان کند، متاسفانه کلماتی از قبیل ” محتوای فیک و مشتی دروغ پردازی” است.
    ۲- آیا می دانید جایگاه تون در بین کاربران چقدر متزلزل و کم ارزش می گردد؟ آیا اعتبار و جایگاه سایت خود را می دانید ویا خیر؟ و یا نمره و یا ارزشی که حداقل من تاکنون در خصوص سایت انزل وب تصور می نمودم، یک پردازش خیالی و بی پایه و اساس برای خودم بوده است؟
    ۳- قبل از ورود به سایت شما و مطلب فعلی، عیناً همین متن را و با کمی تغییر در عنوان آن، به اسم نویسنده دیگری، در سایت ویرگول دیدم که اگر در گذشته بود فوراً قضاوت می نمودم که نویسنده ویرگول، متن را از شما کپی کرده ولی در حال حاضر حتی با وجود تفاوت در تاریخ ثبت متن، باز شک می کنم که کپی کننده اصلی کدام است و یا چه بسا عین مطلب فوق، حتی قبل از تاریخ ثبت شما هم وجود داشته یا خیر؟
    ۳- مفهوم قرارگیری بخش پیشنهادات و انتقادات و یا همان ارائه نظرات کاربران در سایت ها، در حقیقت همان احترام به افکار کاربران می باشد که قرار است نطرات خود را با مدیران سایت ها به اشتراک بگذارند، حال در اینجا اگر قسمتی را برای نظرات کاربران مشخص کرده اید و نظرات آنها برایتان ارزشمند است، حداقل پاسخی هرچند کوتاه، به آنها بدهید و مختصر احترامی بگذارید و اگر خدای ناکرده برایتان ارزش چندانی ندارد و یا حتی فرصت پاسخگویی ندارید، لطفاً قسمت ” پیشنهادات و انتقدات ” صفحات را حذف کنید و اطمینان داشته باشید که با این کار، در ابتدا احترام به خودتان و سپس برای کاربران قائل شده اید.
    ۴- خدا می داند که نظر بنده برایتان چه ارزشی دارد، ولی لازم است که عرض کنم که هیچ زمان تصور نمی کردم که روزی برسد که در سایت شما اینگونه نظر دهم و از این بایت تآسف می خورم، زیرا هر زمان تصمیم به خرید هرگونه وسیله الکترونیکی مانند لپ تاپ، گوشی موبایل و غیره را می گرفتم، قبل از هر کاری جهت تصمیم گیری خریدی مطمئن و بهتر، استفاده از اطلاعات تعدادی سایت مشخص، مانند سایت انزل وب بوده است و فقط می توانم عرض کنم که متآسفم.
    ۵- در پایان ضمن عرض تآسف بخاطر تمامی مطالب گفته شده و با تآکید و امید به اینکه که مدیران محترم سایت، تمایزی بین انتقاد دلسوزانه کاربران و انتقاد کورکورانه قرار دهند و جهت درج محتواها و یا حداقل عناوینی که با مفهوم واقعی آنها، مغایرت دارد تجدید نظر نمایند.
    با سپاس

  • کاربر انزل وب says:

    به نظر من بهترین اپلیکیشن ساز ایراکد است ، من چندین اپلکیشین باهاش طراحی و پیاده سازی کردم و بازخورد خوبی رو داشم.

  • مهدی says:

    خوب

  • مهدی says:

    واقعا مزخرف بود . همش پولی بود !!!!

  • mera says:

    اینقدر رایگان بود خیر سرت که اوردوز کردم….

  • shahram says:

    با سلام
    بهترین برنامه ساخت اپلیکیشن برای پلتفرم های مختلف نرم افزار app builder هست. بدون محدودیت و بسیار حرفه ای. در حالی که نیاز به تسلط خاصی به برنامه نویسی هم نداره.
    یه کتاب آموزشی کامل به زبان فارسی ازش هست که از شروع طراحی تا گرفتن خروجی رو آموزش میده.
    برای آشنایی بیشتر و تهیه کتاب به آدرس iranlsdapp@outlook.com ایمیل بزنید.

    • کیهان says:

      نرم افزار اپ بیلدر فقط فایل بت ارایه میده نه apk برای تبدیل به اپک و خروجی گرفتن باید هفت خان رستم رو طی کنی .
      ۱- نصب git
      ۲- نصب node
      ۳- نصب کردووا آپاچی که خودش یه هفت خان رستم داره به تنهایی . امکان نصبش خیلی کم هستش با ارور npm
      ۴- نصب کامل sdk
      ۵ – نصب جاوا , مقدار دهی jdk
      ۶- نصب gradle
      ۷- نصب ایمیو لیتر
      ۸- نصب خود اپ بیلدر
      ۹- مقدار دهی به sdk , و الی ماشالا
      ۱۰- اندروید استودیو رو نصب کنی و آموزش ببینی با صرفه تره (:

      • پانترا says:

        آقای کیهان کاملن درست میفرمایند من هم با اپ بیلدر کلی ور رفتم تا بتونم فایل APK بگیرم اما در همون چند خان اولش بیخیال شدم. اینقدر ایرادهای الکی میگرفت و اینقدر مراحل کار زیاد بود که واقعن خسته م کرد

  • دکتر صالح says:

    اینا که بدرد عمت میخورن همشون پولی بودن

  • طراحی سایت کرج says:

    سایت خوبی دارید امیدوارم که موفق باشید .

  • هعغهعغ says:

    لطفا چند سایت رایگان بزارید!

  • محمدرضا says:

    اینها که رایگان نبودن!

  • bahman says:

    با سلام.اینا که پولی هستند

  • حمید says:

    سلام
    می خواستم در مورد چندتا از سایت های ایرانی نیز مطلب قرار دهید.
    برای نمونه نوین اپ ساز که به صورت رایگان سایت را تبدیل به اپلیکیشن می کنه و امثال آن
    تشکر

  • انصاری says:

    سلام
    میخواستم بدونم اگه از این سایت ها استفاده کنیم چطور باید پرداخت درون برنامه ای براش بذارم؟
    میخوام یه قسمت اپلیکیشن با پرداخت درون برنامه ای باز بشه

  • جلیل احمد says:

    تشگر از این برنامه شما