بهترین برنامه های مناسب استفاده در ماشین اندروید

۲۲ تا از بهترین برنامه های مناسب استفاده در ماشین اندروید

اگر شما گوشی اندروید و ماشین دارید باید نحوه استفاده از اپلیکیشن های Android Auto (بخوانید اندروید اتو) را بدانید. فقط کافی است که گوشی خود را به مانیتور ماشین وصل کنید و یک سفر متفاوت را تجربه کنید. حتی اگر ماشین شما مانیتور نداشته باشد شما هنوز می توانید از ویژگی برنامه های اتو اندروید در صفحه گوشی خود استفاده کنید. اگر در مورد اپلیکیشن اندروید اتو اطلاعاتی ندارید و نمی دانید که با این برنامه ها چه کاری می توانید انجام دهید از شما دعوت می کنیم پست امروز انزل وب را مطالعه بفرمایید و بهترین اپلیکیشن های اندروید ماشین را دانلود بفرمایید.

بهترین اپ های مناسب خودرو برای پخش موسیقی، اخبار، کتاب صوتی و .. در اندروید

Best Android Auto Apps For Messaging, To Play music, News, Audio Books

برنامه Android Auto چیست؟ حتما در طول سفر برایتان پیش آمده است که دوست داشته باشید آهنگ مورد علاقه ای که روی گوشی خود دارید را گوش دهید یا اینکه  نیاز به گوگل مپ، رادیو و غیره نیاز پیدا کرده باشید. اپلیکیشن اندروید اتو یک برنامه است که به شما اجازه می دهد که گوشی خود را به مانیتور ماشین خود وصل کنید و از طریق آن موسیقی ها را پخش کنید، نقشه ها را بخوانید، رادیو گوش دهید و موارد دیگر. در حال حاضر گوگل، اپل و سازندگان خودرو در سه ضلع اصلی برنامه های اندروید اتو قرار گرفته اند.

اما برنامه Android Auto در کدام دستگاه ها پشتیبانی می شود. اپلیکیشن اندروید اتو در تمام گوشی های اندروی ۵.۰ (Lollipop) یا بالاتر کار می کند. شما فقط باید از برنامه های اندروید اتو که در ادامه توضیح خواهیم داد، یک یا چند مورد را انتخاب و دانلود کنید. بعد از نصب کنید برنامه اندروید اتو گوشی خود را با استفاده از کابل USB به ماشین وصل کنید و دستورالعمل های نمایش داده شده را دنبال کنید. البته گوگل وعده داده است که ارتباط بی سیم را در آینده ای نه چندان دور فراهم می کند.

در ادامه پست امروز انزل وب ما برنامه های اندروید اتو را به چند دسته تقسیم می کنیم و در هر قسمت برنامه های مربوط به آن دسته را توضیح خواهیم داد.

کاربرد اپلیکیشن Android Auto در اتومبیل ها

معرفی اپلیکیشن اندروید اتو موسیقی مناسب ماشین

گوش دادن به موسیقی در هنگام رانندگی خیلی خوب است به طوری که گاهی فراموش می کنیم که چقدر از مسافت را طی کرده ایم. از میان برنامه های اندروید اتو موسیقی که در ادامه توضیح می دهیم. برنامه مورد علاقه خود را انتخاب کنید. شما می توانید با تپ کردن روی آیکن هدست بین آنها سوئیچ کنید

معرفی اپلیکیشن اندروید اتو موسیقی مناسب ماشین

پاندورا یک برنامه مناسب خودرو اندروید

پاندورا یک سرویس رادیو اینترنتی محبوب است. پس از وارد شدن به حساب کاربری خود از نوار کناری سمت چپ یکی از ایستگاه ها را برای خود انتخاب کنید. بعد موسیقی به طور مداوم برای شما پخش خواهد شد. شما می توانید از دکمه های Thumbs Up/Down برای تنظیم ایستگاه استفاده کنید. برای نمایش دکمه های Stop و Repeat روی پیکان تپ کنید. رابط کاربری این برنامه ساده است. برنامه اندروید اتو Pandora یک گزینه عالی برای افراد علاقمند به موسیقی است.

معرفی اپلیکیشن اندروید اتو موسیقی مناسب ماشین

Spotify یک برنامه برای ماشین اندروید

یکی از محبوب ترین برنامه های پخش موسیقی، Spotify  است که به شما امکان می دهد تمام موسیقی های مورد علاقه خود را در ماشین گوش دهید. از پنل می توانید به کتابخانه ها، از جمله آیتم های اخیر، آلبوم ها، لیست های پخش و موارد دیگر دسترسی داشته باشید. با داشتن لیست موسیقی های مورد علاقه خود از رانندگی لذت ببرید. روی فلش تپ کنید تا کنترل های بیشتری برای اضافه کردن آهنگ فعلی به کتابخانه تان داشته باشید.

کاربرد اپلیکیشن Android Auto در اتومبیل ها

Google Play Music یکی از بهترین آپ های مناسب ماشین

با اپلیکیشن اندروید اتو Google Play Music فورا ایستگاه های رادیویی را براساس آهنگ ها، هنرمندان یا آلبوم ها شروع کنید یا موسیقی ها را براساس ژانر، خلق و خو، فعالیت ها و غیره مرور کنید. با آپلود ۵۰ هزار آهنگ مجموعه خود را کامل کنید و به صورت رایگان آنها را در اندروید، آیفون و وب گوش دهید. شما می توانید به میلیون ها آهنگ دسترسی داشته باشید.

کاربرد اپلیکیشن Android Auto در اتومبیل ها

دانلود برنامه اندروید اتو YouTube Music

برنامه YouTube Music به شما امکان می دهد تا به یک کاتالوگ غنی از موسیقی ها نگاه کنید و به آنها گوش دهید. این برنامه اندروید اتو به شما اجازه می دهد تا به صورت رایگان موسیقی ها را از YouTube Red دریافت کنید. این YouTube فقط برای موسیقی ساخته شده است. شما می توانید ایستگاه های مورد علاقه خود را یاد بگیرید و کنسرت های ضبط شده و آنلاین را ببینید. شما برای ۱ ماه می توانید به صورت رایگان از این برنامه اندروید استفاده کنید.

کاربرد اپلیکیشن Android Auto در اتومبیل ها

دانلود اپلیکیشن اندروید اتو Rainwave

Rainwave یک وب سایت رادیویی تعاملی است که کاربران را قادر می سازد تا برای موسیقی ها به صورت بلادرنگ درخواست و رای گیری شود. این سایت میزبان ۵ استریم رادیویی جداگانه است و کاملا روی موسیقی بازی ویدیویی تمرکز دارد. Rainwave یک سرویس رایگان است که عمدتا توسط Robert “LiquidRain” McAuley تامین می شود و به کمک کاربران تکمیل می شود. از ویژگی های این برنامه اتو اندروید می توان به دسترسی به آلبوم ها و آهنگ های مورد علاقه، دسترسی به کتابخانه و درخواست آهنگ، مشاهده آهنگ های در حال پخش و مشاهده آهنگ هایی که بعدا پخش می شود و غیره اشاره کرد.

ضبط صدا با اپلیکیشن Audio Recorder


معرفی و دانلود برنامه های پیام رسان Android Auto

همانطور که می دانید اس ام اس فرستادن هنگام رانندگای کار خطرناکی است. اما Android Auto از سرویس های پیام رسان خاص پشتیبانی می کند. با برنامه های اندروید اتو شما می توانید پیام های جدیدی ارسال کنید و پاسخ های اتوماتیک ارسال کنید.

پشتیبانی برنامه های اندروید اتو از مسنجر فیس بوک

حتما از این خبر که برنامه مسنجر فیس بوک در ماشین هم کار می کند خوشحال خواهید شد. شما می توانید نوتیفیکشین ها را برای پیام های جدید را ببینید و می توانید روی دکمه Play تپ کنید و آنها را بشنوید. با استفاده از مسنجر فیس بوک شما می توانید با دوستان خودتان ارتباط داشته باشید.

ضبط صدا با اپلیکیشن Audio Recorder

استفاده از واتساپ و تلگرام و غیره در برنامه اندروید اتو

پیام رسان واتساپ به شدت محبوب است و در برنامه اندروید خودکار هم کار می کند. به طور مشابه این قابلیت برای برنامه های پیام رسان دیگر در اندروید اتو وجود دارد. به برنامه بگویید که یک پیغام به جیم ارسال کن تا واتساپ شروع به ارسال یک پیام جدید کند. شما همچنین می توانید پیام های جدید را بشنوید و با صدای خود به آنها پاسخ دهید. فقط توجه داشته باشید که این برنامه های پیام رسان در هر برنامه اندروید اتو ظاهر نمی شود (مانند برنامه اندروید موسیقی). اگر شما برنامه تلگرام را به واتساپ ترجیح می دهید همین ویژگی ها هم برای تلگرام وجود دارد.

از آنجایی که اکثر برنامه های پیام رسان دارای ویژگی های مشابهی در اندروید اتو هستند ما در اینجا یک لیست از برنامه های پیام رسانی که با Android Auto کار می کنند را لیست می کنیم:

ضبط صدا با اپلیکیشن Audio Recorder


نقشه ها، اخبار و کتاب های صوتی در برنامه های اتو اندروید

در اینجا چند برنامه متنوع را معرفی می کنیم. شما می توانید در برنامه اندروید اتو به نقشه ها، اخبار، کتاب ای صوتی هم دسترسی داشته باشید.

پشتیبانی از برنامه گوگل مپ در Android Auto

حتما برنامه گوگل مپ را روی گوشی خود نصب کرده اید. برای باز کردن نقشه ها در برنامه اندروید اتو روی آیکن Navigation تپ کنید. شما می توانید از صدای خود استفاده کنید و یا روی گزینه Set Destination تپ کنید و مقصد خود را تنظیم کنید یا فقط برنامه را ترک کنید و ترافیک اطراف خود را ببینید. نسخه Android Auto از رابط کاربری ساده Google Maps استفاده می کند. اگر برنامه گوگل مپ باز نمی شود پیشنهاد می کنیم پست ۱۱ روش حل مشکل دانلود و باز نشدن نقشه گوگل مپ در مرورگر و اندروید را مطالعه بفرمایید.

کاربرد اپلیکیشن Android Auto در اتومبیل ها

معرفی برنامه Waze در برنامه اندروید ماشین

علاوه بر گوگل مپ شما می توانید از برنامه Waze در اندروید اتو استفاده کنید. به کمک این برنامه می توانید اطلاعات، حوادث، ترافیک و غیره را مشاهده کنید. این برنامه همچنین به شما کمک می کند تا نزدیکترین ایستگاه پمپ بنزین را پیدا کنید. همچنین شما می توانید از ۹ برنامه مسیریاب و نقشه یاب جایگزین ویز (Waze) اندروید، آیفون و.. استفاده کنید.

معرفی برنامه Waze در برنامه اندروید ماشین

نحوه استفاده از کتاب های صوتی در ماشین

اگر دوست دارید به جای موسیقی از کتاب های صوتی هنگام رانندگی استفاده کنید. برنامه Android Auto به شما کمک می کند که کتاب های صوتی دانلود شده خود را گوش کنید. تنها کافی است برنامه Audiobooks را روی گوشی اندروید خود نصب کنید و آن را به مانیتور ماشین تان وصل کنید. برای کتاب های صوتی می توانید از بهترین و بزرگترین سایت های دانلود رایگان کتاب صوتی فارسی استفاده کنید.

 استفاده از کتاب های صوتی در ماشین

از برنامه های خبری در ماشین خود استفاده کنید

برای کاربرانی که علاقه به شنیدن اخبار دارند هم چند برنامه معرفی می کنیم که در اندروید اتو پشتیبانی می شود. شما از طریق برنامه نیویورک تایمز می توانید از آخرین اخبار مطلع شوید. شما برای یک هفته می تواید از این برنامه به طور رایگان استفاده کنید. با استفاده از برنامه ABC News شما می توانید کلیپ های خبری و اخبار مورد علاقه خود را مانند اخبار جهان، صبح بخیر آمریکا، آخرین اخبار سیاسی، ورزشی، سلامت، فناوری، علمی، کسب و کار و غیره را تماشا و گوش دهید.

اپلیکیشن NPR One یک برنامه مجلی خبری است. NPR One یک روش کاملا جدید برای گوش دادن به داستان ها، نمایش ها، پادکست ها از NPR و ایستگاه های رادیوی محلی شما است. NPR  با آخرین اخبار شروع می شود و بعد به داستان ها و روایت هایی می پردازد که درک شما را افزایش می دهد و ذهن شما را درگیر می کند. اما برای علاقمندان به اخبار ورزشی، شما از طریق برنامه MLB At Bat می توانید در ماشین خود بازی های زنده، جدول زمانی و جدول رتبه بندی بیسبال را مشاهده کنید.

از برنامه های خبری در ماشین خود استفاده کنید

در آخر پیشنهاد می کنیم پست ۱۰ صدای ماشین که نباید آنها را نادیده گرفت! راهنما و روش های شناسایی علت صدای ماشین را مطالعه بفرمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب در مورد کاربرد برنامه های Android Auto در ماشین صحبت کردیم. اگر شما برنامه دیگری می شناسید که توسط برنامه اندروید اتو قابل پشتیبانی است می توانید آن را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش سریع نحوه غیر فعال سازی IPv6 در اندروید برای اپراتورها
آموزش سریع نحوه غیر فعال سازی IPv6 در اندروید برای اپراتورها
آموزش 3 روش انتقال برنامه گوشی اندروید به گوشی اندروید دیگر
آموزش ۳ روش انتقال برنامه گوشی اندروید به گوشی اندروید دیگر
آموزش نصب و اجرای ویندوز 11 در اندروید
آموزش نصب و اجرای ویندوز ۱۱ در اندروید توسط لانچر
آموزش 7 روش آپدیت برنامه های گوشی اندروید
آموزش ۷ روش آپدیت برنامه های گوشی اندروید

نظرات

  • abba says:

    با سلام و خسته نباشید
    خیلی از مطالب که نوشته بودید استفاده کردم من خودم یک سیستم مانیتور داخل ماشین دارم که اندروید اتو روش نصب هست. ولی طرز استفادش رو نمی‌دونستم.
    ولی مطالب شما رو که خوندم کلی چیزهای آموزنده یاد گرفتم. بسیار سپاسگزارم ازتون بابت مطالب آموزندتون

  • مازیار says:

    سلام برنامه اندروید اتو که توضیح دادین . میگه که روی گوشی نصب هست اما اخطار میده به تنهایی اجرا نمیشه !!!!!
    خوب این یعنی چی به تنهایی اجرا نمیشه؟
    بعدشم اینکه شما قرار شد برنامه انروید اتو رو توضیح بدید یهویی رفتین دنبال معرفی برنامه های کاربردی که میشه تو ماشین استفاده کرد ؟؟؟؟؟؟

  • کریم says:

    سلام
    دم شما گرم
    ولی یه سری مطلب رو ترجمه کردید و چاپ که بعضی‌هاش به درد مملکت ما نمی‌خوره. مثلاً شبکه‌های آمریکایی رو من متوجه می‌شم یا حتی کدوم دکتر مهندسی، خلاصه به علت محدودیت، خیلی از عملکردهای اندروید اتو در دسترس ما ایرانی‌ها نیست.
    باز هم ممنون از سایت خوب‌تون

  • علیرضا گل کاری says:

    برای ویز معادل ایرانی و قوی نرم افزار نشان هست.

  • حسن says:

    بهترین حالت این است که سیستم صوتی -تصویری خودرو با سیستم عامل آندروید انتخاب شود بعضی از خودروها قابلیت انتخاب سیستم عامل را دارند.

    • سعید says:

      هرچیزی رو ترجمه نمیکنن منتشر کنن
      اول ببین اصلا با فرهنگ و زبان ما سنخیت داره!

  • بنیامین says:

    همشون که فیلتره یا تحریم
    حداقل یه بار تست میکردین 🙂