۶ سرویس نجات بخش ایمیل برای لغو اشتراک، اضافه کردن امضا و..

در حال حاضر کمتر کاربری پیدا می شود که دارای ایمیل نباشد. مسلما شما هم با مشکلاتی مانند حذف اشتراک خبرنامه ها، ایجاد امضاها و ایمیل های حرفه ای، نبود قالب های ایمیل، فوروارد کردن ایمیل و نبود دیکشنری در ایمیل هایتان مواجه هستید. با وجود اینکه چند سال از ساخت سرویس های ارائه دهنده ایمیل می گذرد باز این مشکلات پا برجا هستند. شاید این سرویس های ارائه دهنده ایمیل حالا حالا ها به فکر حل این مشکلات نیافتند پس باید خودمان دست بکار شویم. امروز در انزل وب ما این مشکلات را با هم حل خواهیم کرد.

معرفی ۶ برنامه تحت وب برای حل مشکلات رایج و آزار دهنده ایمیل، جیمیل و..

۶ Web Apps to Fix Common Email Annoyances

ایمیل تقریبا به اندازه خود اینترنت قدمت دارد. اما حتی پس از چند سال قدمت هنوز ایمیل با مشکلاتی دست به گریبان است و هنوز به بهبود نیاز دارد. برخی از مشکلات چند سال است که وجود دارند اما برخی دیگر از این مشکلات جدید هستند. مثال هایی که در این بار می توانیم بیان کنیم لغو اشتراک خبرنامه ها است، اگر شما بخواهید خبرنامه ای را لغو کنید باید تک تک وارد خبرنامه ها شوید و دکمه Unsubscribe را فشار دهید که با زیاد بودن تعداد خبرنامه ها این کار برای شما سخت و آزار دهنده می شود. قبلا در انزل وب ۱۰ مشکل آزار دهنده مرورگر گوگل کروم و نحوه رفع آن ها و روش حل ۵ کار وقت گیر و آزاردهنده در جیمیل را به شما آموزش دادیم، در ادامه قصد داریم نحوه حل ۶ مشکل آزار دهنده موجود در ایمیل ها را به شما آموزش دهیم.

معرفی 6 برنامه وب برای حل مشکلات رایج و آزار دهنده ایمیل

نحوه فوروارد ایمیل ها به برنامه تحت وب Unsubscribe Robot برای لغو اتوماتیک اشتراک

قبلا در انزل وب نحوه مسدود کردن آدرس ایمیل های مزاحم در یاهو و جیمیل گوگل را به شما آموزش دادیم. فیلترهای اسپم معمولا تا حدودی از ما در مقابل ایمیل های مزاحم محافظت می کنند تنها مشکلی که وجود دارد خبرنامه ها هستند. هر وقت شما در سایتی ثبت نام می کنید این سایت شروع به ارسال خبرنامه ها می کند و آنقدر خبرنامه می فرستد که از عمل خود پشیمان می شویم. اگر بخواهیم روی دکمه Unsubscribe کلیک کنیم تنها خبرنامه ای که انتخاب کرده ایم لغو اشتراک می شود و اگر بخواهیم برای تمام خبرنامه ها این کار را تکرار کنیم خیلی خسته کننده می شود. شما با استفاده از برنامه تحت وب Unsubscribe Robot می توانید چندین خبرنامه را Unsubscribe یا لغو اشتراک کنید.

روش کار هم بسیار ساده است شما ایمیل هایی که نمی خواهید را به Unsubscribe Robot فوروارد می کنید و خود سایت به طور خودکار تمام مراحل لغو اشتراک را برای شما انجام می دهد. این برنامه تحت وب توسط مهندس سابق گوگل توسعه داده شده و برخلاف بسیاری از برنامه های دیگر از حریم خصوصی شما محافظت می کند.

فوروارد ایمیل ها به برنامه تحت وب Unsubscribe Robot برای لغو اتوماتیک اشتراک

علاوه بر سایت بالا شما می توانید از سایت Getunsubscriber هم استفاده کنید. برای استفاده از این سرویس شما باید حساب کاربری خود را ثبت کنید. این سرویس از Gmail, Outlook, Yahoo، Comcast ، Time Warner و AOL پشتیبانی می کند. اگر شما ایمیلی را نمی خواهید خیلی ساده آن را بکشید و در Unsubscribe رها کنید سرویس بقیه کار را انجام می دهد.

فوروارد ایمیل ها به برنامه تحت وب Unsubscribe Robot برای لغو اتوماتیک اشتراک

شما می توانید برای پاک کردن یکباره ایمیل های اسپم خود از پست آموزش صفر و پاک کردن یکباره تمام ایمیل های قدیمی جیمیل از اینباکس استفاده کنید.

روش ارسال ایمیل های حرفه ای با استفاده از قالب ایمیل برنامه تحت وب Pro Email Writer

استفاده از ایمیل برای کار به این معنا است که شما باید پیام های حرفه ای بنویسید. اشتباهات املایی، گرامری و حتی لحن خشن جایز نیستند. شما می توانید از بهترین ابزار های اصلاح اشتباهات متن درخواست و نامه های انگلیسی استفاده کنید. برای اینکه ایمیل های حرفه ای داشته باشید برنامه تحت وب Pro Email Writer مجموعه ای از تمپلت ها یا قالب های ایمیل را در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید با استفاده از این تمپلت ها پیام های خود را سفارشی کنید و دقیقا بیان کنید که چه چیزی می خواهید.

Pro Email Writer تمپلت های استعفا، تبریک، عذرخواهی، تقاضای کار، اخبار بد و غیره را در اختیار شما قرار می دهد. شما فقط باید متن را کپی و پیست کنید. با استفاده از این برنامه شما می توانید اطمینان حاصل کنید که ایمیل های حرفه ای ارسال می کنید. شما همچنین می توانید از بهترین منابع برای دانلود قالب های رایگان ایمیل استفاده کنید.

ارسال ایمیل های رفه ای با استفاده از قالب ایمیل برنامه تحت وب Pro Email Writer

نحوه ایجاد و ارسال ایمیل های HTML بسیار زیبا با سایت HTML Mail

وقتی که قصد دارید یک ایمیل واقعا مهم (مثل رزومه) را ارسال کنید باید وقت کافی برای درست کردن آن صرف کنید. توجه به قالب بندی، فونت ها و سایر سبک ها در خواننده تاثیر می گذارد. با استفاده از برنامه تحت وب HTML Mail شما می توانید پیام های بسیار زیبایی را ایجاد کنید. این برنامه از جدول ها، کاراکترهای خاص، تصاویر، هایپرلینک ها و سبک های قالب بندی پشتیبانی می کند. علاوه بر این شما می توانید کدهای HTML خود را مشاهده کنید.

این برنامه عمدتا برای جیمیل کار می کند و به شما امکان می دهد تا به طور مستقیم پس از ارسال ایمیل به صندوق ورودی تان دسترسی داشته باشید. اما اگر از سرویسی غیر از جیمیل استفاده می کنید هنوز می توانید از این برنامه استفاده کنید. دکمه Compose را فشار دهید و بعد کد HTML را داخل قسمت HTML سرویس تان کپی پیست کنید.

ایجاد و ارسال ایمیل های HTML بسیار زیبا با سایت HTML Mail

روش ایجاد امضاهای بسیار حرفه ای با استفاده از برنامه تحت وب MySignature

یکی از کارهای دیگری که باعث می شود ایمیل شما حرفه ای به نظر برسد اضافه کردن امضا است، قبلا در انزل وب نحوه اضافه کردن امضا شخصی به ایمیل در یاهو ، جیمیل و اوت لوک را به شما آموزش دادیم. اما اگر شما به اوت لاک، جیمیل یا اپل ایمیل وارد شوید تا امضای زیبای خود را ایجاد کنید متوجه می شوید که اضافه کردن امضا کمی مشکل است. شما می توانید با استفاده از برنامه تحت وب MySignature راحت تر امضاهای خود را ایجاد کنید.

به برنامه بروید و جزئیات امضای شخصی و حرفه ای خود را وارد کنید. شما همچنین می توانید لینک های پروفایل شبکه اجتماعی خود را به عنوان یک آیکن قابل کلیک اضافه کنید. شما می توانید سبک ها، رنگ های سفارشی، فونت ها و جزئیات دیگر را به امضای خود اعمال کنید. بهترین قسمت این است که MySignature نه تنها با جیمیل کار می کند بلکه با هر سرویس ارائه دهنده ایمیل کار می کند.

ایجاد امضاهای بسیار حرفه ای با استفاده از برنامه تحت وب MySignature

نحوه اشتراک گذاری ایمیل به عنوان صفحه وب از طریق برنامه Publish This Email

آیا می خواهید بدون آنکه از فوروارد استفاده کنید یک ایمیل را به چند نفر ارسال کنید؟ برنامه تحت وب Publish This Email به سادگی این کار را برای شما انجام می دهد. بعد از اینکه شما یک ایمیل موجود یا ایمیل جدید را به آدرس Page@publishthis.email ارسال می کنید محتوای ایمیل به یک صفحه وب جدید در اینترنت تبدیل می شود و لینک به شما ارسال می شود. حالا خیلی راحت می توانید این لینک را به اشتراک بگذارید. البته یک گزینه وجود دارد که شما می توانید هر موقع که می خواهید از آن برای پاک کردن صفحه وب استفاده کنید.

اشتراک گذاری ایمیل به عنوان صفحه وب از طریق برنامه Publish This Email

روش اضافه کردن دیکشنری انگلیسی به فارسی به جیمیل، یاهو و غیره

اما اگر برای شما یک ایمیل انگلیسی ارسال شود که معنی برخی کلمات آن را نمی دانید باز هم در خود ایمیل ابزار یا گزینه ای برای ترجمه این کلمات وجود دارد و شما مجبور هستید از سایت های آنلاین ترجمه مانند گوگل ترنسلیت یا نرم افزارهای دیکشنری استفاده کنید. اما راه حل دیگری وجود دارد که به شما کمک می کند بدون اینکه ایمیل خود را ترک کنید ترجمه کلمات را مشاهده کنید و آن هم استفاده از افزونه دیکشنری آنلاین Magicword Translator است که توسط سایت واژه یاب طراحی شده است.

این دیکشنری از فرهنگ لغت های معین، دهخدا و غیره پشتیبانی می کند. اگر معنی هر کلمه را نمی دانید کافی است که روی کلمه دوبار کلیک کنید تا معنای کلمه برای شما نمایش داده شود. این افزونه علاوه بر گوگل کروم برای مرورگر موزیلا فایرفاکس هم طراحی شده است. اما کاربران گوگل کروم اگر از دیکشنری بالا دوست ندارید استفاده کنید می توانید از افزونه دیکشنری آبادیس استفاده کنید. اگر نحوه نصب افزونه ها را بلد نیستید پست آموزش دانلود و ذخیره کردن افزونه های مرورگر گوگل کروم را مطالعه بفرمایید.

اضافه کردن دیکشنری انگلیسی به فارسی به جیمیل، یاهو و غیره

در آخر پیشنهاد می کنیم پست ۶ روش تغییر تنظیمات فونت فارسی و انگلیسی پیش فرض ایمیل یاهو، جیمیل، اوت لوک و.. را مطالعه بفرمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب سعی کردیم با پیشنهاد راه حل های مشکلات آزاردهنده ای که در سرویس های ارائه دهنده ایمیل وجود دارد به شما کمک کنیم که ایمیل های حرفه ای، زیبا بسازید و کارهای تکراری و خسته کننده مانند پاک کردن ایمیل ها و لغو اشتراک خبرنامه ها را به راحتی انجام دهید. چنانچه پیشنهاد یا نظری دارید می توانید در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 6 نکته و اصول کلیدی مهم برای نوشتن عنوان ایمیل که خوانده شود!
آموزش ۶ نکته و اصول کلیدی مهم برای نوشتن عنوان ایمیل که خوانده شود!
آموزش 5 روش پيدا كردن و بازیابی آدرس ایمیل فراموش و گم شده
آموزش ۵ روش پیدا کردن و بازیابی آدرس ایمیل فراموش و گم شده
آموزش 3 روش ساخت سریع و فوری ایمیل
آموزش ۴ روش ساخت سریع و فوری ایمیل
معرفی و بررسی 6 سرویس ایمیل برتر جایگزین جیمیل و یاهو
معرفی و بررسی ۶ سرویس ایمیل برتر جایگزین جیمیل و یاهو

نظرات