آموزش ۲ روش برتر بازیابی یا نحوه برگرداندن تصاویر ، اطلاعات و پیام های پاک شده در واتساپ

۲ روش برگرداندن و بازیابی اطلاعات، عکس و پیام های حذف شده در واتساپ

همانطور که می دانید واتساپ دارای یک ویژگی کاربردی است که به کاربران اجازه پاک کردن پیام های ارسالی شان را می دهد. با پاک کردن پیغام های ارسالی شما دیگر قادر به مشاهده پیام ها نخواهید بود. امروز در انزل وب قصد داریم با استفاده از ۲ روش نحوه بازیابی اطلاعات، عکس و پیام های حذف شده در واتساپ را به شما کاربران گرامی آموزش دهیم.

آموزش نحوه بازگرداندن تصاویر، پیام ها و اطلاعات پاک شده واتساپ

How to Recover Deleted Images, Message And Information From Whatsapp

قبلا در انزل وب در مورد دو قابلیت مخفی واتس اپ : خواندن پیام بدون خوردن دو تیک و تعیین حالت متن ها صحبت کردیم، همانطور که می دانید یکی از ویژگی های واتساپ این است که به کاربران اجازه می دهد تا پیام ها را حتی پس از ارسال آنها به افراد دیگر حذف کنید. این ویژگی بسیار جالب است. اما حتی اگر از این این ویژگی برای پاک کردن پیام های ارسالی خود استفاده کرده باشید می توانید آنها را بازیابی کنید و بفهمید که پیام های پاک شده چه بودند. در این پست ما دقیقا نحوه برگرداندن عکس ، پیام ها و اطلاعات حذف شده واتساپ رابه شما آموزش خواهیم داد.

نحوه برگرداندن عکس ، پیام ها و اطلاعات حذف شده واتساپ

اگر دوست دارید وضعیت فرد دیگری را در واتساپ مشاهده کنید می توانید از ۲ روش دیدن پست استوری، استاتوس و وضعیت واتس اپ بدون فهمیدن فرد مقابل استفاده کنید.

روش بازیابی پیام های حذف شده در واتس اپ با برنامه ریکاوری WhatsRemoved

برنامه WhatsRemoved رایگان را از گوگل پلی استور دانلود کنید. این برنامه به شما کمک می کند تا پیام ها و فایل های پاک شده واتساپ را شناسایی و ذخیره کنید.

روش بازگرداندن پیام های حذف شده در واتس آپ

بعد از اینکه برنامه را نصب کردید آن را باز کنید. سپس یکی از روش های بازیابی پیام ها و فایل های پاک شده را انتخاب کنید که پیشنهاد می کنیم گزینه Detect delete messages and their files را انتخاب کنید. در اینجا درخواست مجوز دسترسی به عکس ها، رسانه ها و فایل های تلفن همراه شما ظاهر می شود. روی Allow تپ کنید و اجازه دسترسی را به برنامه بدهید.

روش بازگرداندن پیام های حذف شده در واتس آپ

بعد از اعطای مجوز دسترسی پیغام Notification Lister Service برای شما نمایش داده می شود. روی Yes و بعد روی Read Notification Data تپ کنید و برای تنظیمات نهایی در Allow Read notifications data روی Allow تپ کنید.

روش بازگرداندن پیام های حذف شده در واتس آپ
حالا WhatsRemoved در پس زمینه کار خود را برای بازیابی چت واتساپ شروع می کند و تمام پیام های ورودی واتساپ را رهگیری می کند بنابراین شما باید کمی منتظر بمانید. این برنامه به طور خودکار شما را از پیام های پاک شده مطلع می کند و شما می توانید پیش نمایش آن را در نوار نوتیفیکیشن مشاهده کنید. این برنامه نمی تواند به طور ۱۰۰% کار بازگرداندن کل آرشیو پیام های واتس اپ را انجام دهد اما شما میتوانید فایل های رسانه ای پاک شده را بازیابی و مشاهده کنید.

روش بازگرداندن پیام های حذف شده در واتس آپ

اگر در واتساپ عکس های شما ارسال نمی شود می توانید از ۵ روش حل مشکل دانلود و ارسال نشدن عکس و فیلم در واتس اپ استفاده کنید.

نحوه بکاپ و بازیابی عکس و چت واتساپ در اندروید

خیلی از افراد دوست ندارند که پیام های زیادی در گوشی خود داشته باشند به همین دلیل آنها را از برنامه واتساپ خود پاک می کنند. خب این کار خوب است اما مشکل واقعی زمانی اتفاق می افتد که شما به بازیابی یک پیام که حذف شده است نیاز داشته باشید. خب برای حل این مشکل شما می توانید از پیام های دریافتی خود بکاپ بگیرید و پیام های پاک شده را از بکاپ بازیابی کنید. برای انجام این کار WhatsApp را باز کنید و به Settings بروید. در اینجا گزینه Chats را تپ کنید.

نحوه بکاپ و بازیابی چت واتساپ

در اینجا گزینه Chat backup را انتخاب کنید. بعد شما تمام اطلاعات مربوط به بکاپ را مشاهده خواهید کرد.

نحوه بکاپ و بازیابی چت واتساپ

زمانبندی بکاپ خود را انتخاب کنید. شما می توانید به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه و یا وقتی که روی Back up تپ کردید از اطلاعات تان نسخه پشتیبان تهیه کنید.

نحوه بکاپ و بازیابی چت واتساپ

انتخاب کنید که آیا می خواهید فایل های بکاپ با استفاده از وای فای آپلود شود یا با استفاده از دیتا.

نحوه بکاپ و بازیابی چت واتساپ

برای بازیابی پیام های پاک شده، برنامه واتس اپ را از گوش خود پاک کنید.

نحوه بکاپ و بازیابی چت واتساپ

بعد دوباره از پلی استور نصب کنید. واتساپ حالا برای فایل های بکاپی که در گوگل درایو ذخیره شده است جستجو خواهد کرد و فایل ها را بازیابی می کند. با انجام این کار شما می توانید آخرین نسخه بکاپی که در محیط کلود ذخیره کرده اید را بازیابی کنید.

نحوه بکاپ و بازیابی چت واتساپ

توجه داشته باشید که برخی از سایت های آنلاین ادعا می کنند که پیام های واتساپ شما را در قبال پرداخت پول در انوع گوشی اندروید و آیفون بازیابی می کنند. واقعیت این است که اکثر این خدمات دروغی بوده و شما نباید در دام آنها گرفتار شوید. واتساپ دارای یک سیستم رمزنگاری است که این بدان معناست که یک پیام تنها توسط دستگاهی که آن را ارسال کرده است رمزگشایی خواهد شد.

نحوه بکاپ و بازیابی چت واتساپ

در آخر پیشنهاد می کنیم پست آموزش حذف و پس گرفتن پیام ، عکس ، ویدیو و.. ارسال شده در چت و گروه واتس اپ را مطالعه بفرمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب به سوال چگونه پیام های حذف شده واتساپ را برگردانیم؟ پاسخ دادیم. اگر شما برای این سوال پاسخی دیگر سراغ دارید می توانید همراه با نظرات و پیشنهادات خود آن را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

راهنما تست شده حل مشکل وصل نشدن واتساپ در آیفون
راهنما تست شده حل مشکل وصل نشدن واتساپ در آیفون
آموزش جدید 9 روش بکاپ واتساپ و برگرداندن آن در دستگاه ها
آموزش جدید ۹ روش بکاپ واتساپ و برگرداندن آن در دستگاه های مختلف
آموزش جدید نحوه قفل یا مخفی کردن چت ها در واتساپ بدون برنامه جانبی
آموزش جدید نحوه قفل یا مخفی کردن چت ها در واتساپ بدون برنامه جانبی
آموزش جدید گذاشتن ویس و پیام صوتی در استاتوس و استوری واتساپ
آموزش جدید گذاشتن ویس و پیام صوتی در استاتوس یا استوری واتساپ

نظرات

  • سهند says:

    سلام. من میخوام شماره واتساپم رو عوض کنم ‌ و میخوام اطلاعاتی که روی شماره قبلی هست رو به شماره جدید انتقال بدم. چیکار باید انجام بدم؟

    • z says:

      بزنید روی تنظیمات بعد تغییر شماره بزنید شماره جدید و وارد کنید اطلاعاتتون میمونه فقط شماره عوض میشه

  • Emad says:

    من قبلن تو ایمیلم تو گوگل درایو بکاپ گرفتم ولی وقتی پاک میکنم و از دوباره نصب میکنم،میگه ۸ تا پیام بازگردانی شد ولی هیچی نمیاد،دوبار اینکارو کردم فرقی نکرد،چجوری برگردونم پیامامو؟

  • امیر says:

    سلام یه سری اسکرین شات ارسال کردن برام تاچندماه پیش دانلود میشدن فابل دیدن بودن اما الان میگه پاک شده چکار کنم ببینمشون دانلود شن خیلی مهم هستن

  • جعفرلطفی says:

    ازطرف واتسلپ مسدودشدم چکارکنم ممنون

  • ع says:

    سلام. وقت بخیر. من دو یا سه هفته گذشته وویس مهمی دریافت کردم ولی متاسفانه شرایطی پیش اومد که الان تونستم پیامهام رو باز کنم ولی متاسفانه کلا اجازه دانلود بهم نمیده و میگه حذف شده درحالی ک من تازه پیامهارو باز کردم.
    لطفا راهنمایی کنید.

  • Roya says:

    سلام
    من چت یکی از مخاطبامو پاک کردم بک آپم ک گرفتم برنگشتن میخواستم بدونم راهی وجود داره ک برشون گردونم ممنون میشم راهنماییم کنید.

  • بهنااام says:

    سلام
    من نزدیک به ۴۰ ۵۰ روز پیش به واتس اپ ام عکس ارسال شده بود
    الان که بعد از مدت ها واتس اپ رو باز کردم میگه این رسانه از بین رفته است

    چکار میشه کرد؟؟؟؟؟

    • Waheed Askani says:

      پیامهای صوتی از دست رفته واتساپ را میشه بازیابی کرد

    • Fati says:

      سلام من حواسم نبود دستم خورد کل پیام ها که خیلی مهم بود پاک کردم و الان هر کار میکنم بر نمیگرده وات ساپم اوجی هست میشه بگید چیکار کنم اخه پیاما مهم بود:/

    • سهند says:

      سلام. من میخوام شماره واتساپم رو عوض کنم ‌ و میخوام اطلاعاتی که روی شماره قبلی هست رو به شماره جدید انتقال بدم. چیکار باید انجام بدم؟

  • sss says:

    من از فایل های گوشیم فایل واتساپ رو پاک کردم و متاسفانه همه ی عکسها و فیلم هایی که داشتم پاک شدن الان نمیدونم باید چیکار کنم?و اینکه واقعا برام مهمِ که بتونم اینا رو برگردونم چون همش راجب یه مقاله است خواهشا اگه کسی میدونه راهنماییم کنه

    • مجتبی says:

      سلام.آقا این برنامه که برای ریکاوری واتساپ معرفی کردین من نصب کردم ولی اصلا این چیزهای که شما میگید داخلش نیست!اصلا کاملا با اونی که شما میگید فرق داره.من خیلی دقت کردم برنامه دیگه ای به این اسم نیست!

  • Efat says:

    ایا با clear کردن هم میشه دوباره پیام ها رو برگردوند؟

  • ستاره says:

    سلام خسته نباشید
    اقا این برنامه بعد اینکه نصب میشه فقط این کارو انجام میده یعنی طرف قبل از نصب این برنامه به شما پیام داده و پاک کرده بعد شما این برنامه رو نصب میکنید نمیتونید ببینید ایا قابلیتی داره ک بتونیم اون قبلیا رو هم ببینیم

    • عفت says:

      بدون بک اپ هم می توان باز یابی کرد؟

    • جمال says:

      با سلام بنده موقع نصب واتس آپ تایید ۲ مرحله ایی را انجام دادم و ایمیل ارائه کردم ولی مدتی بعد ایمیل فوق راتغییردادم و متاسفانه فراموش کردم درواتس آپ هم ان ایمیل راتغییربدم اکنون که درحال نصب واتس آپ هستم میگه کدبازیابی رابه اون ایمیل ارسال کردیم وبنده دسترسی ندارم به آن ایمیل اکنون برای نصب واتس آپ چیکار کنم
      ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

  • علی says:

    سلام عزیزان میدونم همتون دروغ دارین میگین میترسین خانم یا شوهرتون متوجه بشن با کیا در ارتباطین من بهتون میگم ادامه بدین و خیالت راحت اصلا نمیشه متوجه شد بیخود ب خودتون ترس راه ندین موفق و موید باشید

  • Alizekri says:

    سلام خسته نباشید
    اقا این برنامه بعد اینکه نصب میشه فقط این کارو انجام میده یعنی طرف قبل از نصب این برنامه به شما پیام داده و پاک کرده بعد شما این برنامه رو نصب میکنید نمیتونید ببینید ایا قابلیتی داره ک بتونیم اون قبلیا رو هم ببینیم

  • رضا بحرینی says:

    سلام ،من با یکی از مخاطبانم فقط از طریق واتساپ رابطه داشتم و متاسفانه شمارشو از تو گوشیم حذف کردم و از واتس اپم حذف شده باید چیکار کنم که دوباره بتونم پیداش کنم

  • amirali says:

    سلام من واتساپ رو ازرو گوشیم حذف کردم باز دانلود ونصب کردم اما اون پیامو اطلاعاتشو اینا نیست راهی داره بتونم برشونگردونم یانه ممنون می شم راهنماییم کنین باتشکر

  • حیدر says:

    سلام
    چندروز پیش گوشیم که سیم کارت ایرانسل روش به گم کردم وسیم کارت به اسم خودم نیست و نمیتوانم آن را بگیرم
    و برنامه واتساپ برام خیلی خیلی مهم هست تمام کارها و خرید فروش با آن انجام میدم چگونه
    لیست شماره هام در بیارم که به آنها پیامک داده ام
    چگونه عکسهای ارسالی یا دریافت دوباره به دست بیارم
    تورا به خدا کمکم کنید خیلی نیاز دارم به واتساپ قدیمی خودم

  • جاسم says:

    سلام. مخاطبای گوشیم از روی واتساپ داره حذف میشه. دوباره دارم سیو میکنم ولی بازم داره حذف میشه.لطفا راهنمایی کنید

  • بهار says:

    سلام چطوری میتونم عکساهاوویس های طرف مقابلم که مینویسه برای بارگیری به مخاطبتان بگوییددوبا ه برایتان ارسال کند برگردانم

  • احمد says:

    سلام چطور میتونم گفتگوی یکی از مخاطبینم ک خودم حذف کردم رو بیارم پیام های اون گفتگو واسم مهمه لطفا راهنماییم کنید

  • احمد says:

    سلام چطور میتونم گفتگوی یکی از مخاطبینم ک خودم حذف کردم رو بیارم پیام های اون گفتگو واسم مهمه

  • Gh says:

    سلام
    واتساپ من ناخواسته پاک شد و شماره ای که روش بود سوخته… میتونم اطلاعاتم رو برگردونم؟ خیلی مهم بودن….

  • Rsza says:

    سلام
    آیا راهی یا(برنامه ای) هست که به محض دریافت وارسال پیامهای واتساپ پیامها به صورت خودکار در آن ذخیره شوند.لطفا جواب
    ممنونم

  • منافی says:

    راه سادترنیست برای برگردان پیامه ارسالی ودریافتی تشکر راهنمای کنید.

  • سارا says:

    ببخشید چطور میتونم فایل msgstore.db.crypt رو بخونم برنامه خاصی داره باز نمیشه

  • Fateme says:

    سلام روزتون بخیر
    من میخوام پیام هایی رو که مخاطبم برام ارسال کرده و حذف کرده که خونده نشه رو برگردونم اگ میشه راهنماییم‌ کنین.ممنون

  • مریم جاهدیان says:

    چطور می تونم گفتگوی یکی از مخاطبینم رو که خودم حذف کردم برگردونم
    حذف کلی رو نزدم
    فقط حذف رو زدم

  • دنیا غلامی says:

    سلام‌ ممنون بابت اطلاعاتی که میزارین و مارو راهنمایی میکنین.من واتساپ رو حذف کردم و دوباره نصب کردم ولی نمیدونستم تمام افرادی که تو واتساپ بهم پیام دادن و من شماره هاشونو سیو نکرده بودم‌ و همچنین تنامی پیامهای قبلی، پاک میشن چون فکر میکردم مثل تلگرام بعد از نصب دوباره همه برمیگردن. متاسفانه الان نیاز به شماره افرادی که بهم پیام دادن و اطلاعات قبلی دارم لطفا منو راهنمایی کنین چیکار کنم برگردن. خیلی خیلی ممنون میشم ازتون

  • سلمان says:

    سلام .مممون از برنامتون.
    می خواستم تعدادی فایل پی دی اف رو ی واتس اپ دانلود کنم که پیغام میده از همونای که گرفتی درخواست کن دوباره برات بفرستن چیکار باید بکنم ممنون میشوم راهنمایی کنید. با سپاس

  • رضا says:

    سلام ،من با یکی از مخاطبانم فقط از طریق واتساپ رابطه داشتم و متاسفانه شمارشو از تو گوشیم حذف کردم و از واتس اپم حذف شده باید چیکار کنم که دوباره بتونم پیداش کنم

  • هخامنش says:

    با سلام
    من واتساپم رو پاک کردم و موقع نصب اجازه ندادم ک پیامامو بازیابی کنه
    بعد ازون یه بکاپ گرفتم
    الان هرچه میخوام اون قبلیا رو بیارم نمیشه از همین بکاپ آخری رو فقط میاره،
    خواستم ببینم نمیشه کاری کرد که بکاپ قبلی رو بازیابی کنم؟

    • ahmad says:

      سلام.
      من یکی از کاربران واتساپ هستم .قبل از اینکه از پیامهام بکاپ بگیرم همه رو حذف کردم.
      خواستم راهنمایی کنید چطور میتوانم تمام پیامهای قبل رو برگردانم ؟چون خیلی واجبه.
      با تشکر از راهنمایی شما

  • دیبا says:

    سلام. پیام های من به طور ناگهانی پاک شده از واتساپ و من پاک نکردم.چطور میتونم برشون گردونم؟

    • حمید says:

      با سلام ایا میشه اطلاعات واتس را اگه یه گوشی از بین رفته باشه از روی گوشی جدید به دست اورد..با تشکر

صفحات1 2