آموزش کامل افزایش ویو یا بازدید ویدیو در اینستاگرام : روش های اصولی رایگان تا غیر حرفه ای!

بازاریابی رسانه های اجتماعی و ویدیویی هر دو به عنوان روشی موثر برای معرفی برند شما، افزایش وفادارای مشتری و بهبود حضور آنلاین بکار می رود. اینستاگرام یک پلت فرم عالی برای بازاریابی ویدیویی است. اگر شما قصد داشته باشید از طریق ویدیوهای اینستاگرام برای خود تبلیغ کنید و محتوای خود را در یک جامعه بزرگتر از افراد منتشر کنید باید به نکانی که باعث افزایش ویو یا بازدید ویدیو در اینستاگرام می شود توجه داشته باشید. در پست امروز انزل وب ما در مورد ترفندهای بالا بردن ویو ویدیو در اینستاگرام به صورت رایگان صحبت خواهیم کرد.

📖 در این مطلب می‌خوانید: نمایش

روش و ترفندهای بالا بردن فیلم و ویدیو در اینستاگرام رایگان

Instagram Video Marketing: How to Increase Instagram Video Views for Free

در سال ۲۰۱۵ بازدیدکنندگان اینستاگرام از عدد ۴۰۰ میلیون نفر عبور کرد. طبق ارزیابی رسمی اداره آمار ایالات متحده از این رقم بیش از ۱۰۰ میلیون نفر به ایالات متحده تعلق دارد.  هر روزه در این شبکه اجتماعی محبوب ۸۰ میلیون عکس و ویدیو منتشر می شود. جای تعجب نیست که صاحبان کسب و کار به این فکر بیافتند که برای تبلیغ محصولات و فروش بیشتر از ویدیوی اینستاگرام استفاده کنند. در سال گذشته کسب و کار از طریق اینستاگرام پیشرفت قابل توجهی داشته است. اینستاگرام یک پلت فرم بصری-محور است که به دلیل تعاملات بالایی که دارد مشهور شده است. اکثر برندها همیشه می خواهند که ویدیوهای اینستاگرام شان بازدید بیشتری داشته باشند اما چگونه؟

ترفندهای بالا بردن ویو ویدیو در اینستاگرام رایگان

برای افزایش بازدید ویدیو اینستاگرام از هشتگ استفاده کنید

اینستاگرام مانند توییتر به شدت به استفاده از هشتگ ها وابسته هستند. هشتگ ها می توانند به شما کمک کنند تا فالوورهای بیشتری جذب کنید، لایک های بیشتری بدست آورید، خود را بیشتر در معرض دید قرار دهید و جذب مشتریان بالقوه را افزایش دهید که هر کدام از این موارد منافع بیشتری را برای کسب و کار شما فراهم می کند. هشتگ ها فقط برای عکس ها و استوری های شما نیست شما می توانید از آنها برای ویدیوهای خود استفاده کنید. قبلا نحوه انتخاب مناسب ترین هشتگ های محبوب فارسی اینستاگرام برای افزایش لایک و فالوور را به شما آموزش دادیم.

برای افزایش بازدید ویدیو اینستاگرام از هشتگ استفاده کنید

پست هایی که در اینستاگرام حداقل یک هشتگ را دارند به طور میانگین ۱۲.۶، از پست هایی که هیچ هشتگی ندارند نرخ جذب داشته اند. در سال ۲۰۱۵ بهترین پست های بهترین برندها دارای میانگین ۲.۵ هشتگ برای هر پست بوده اند.

انتخاب بهترین هشتگها برای افزایش بازدید ویدیو در اینستاگرام ممکن است دشوار باشد. به طور کلی هشتگ هایی که استفاده می کنید باید به اندازه ای محبوب باشند که توسط کاربران اینستاگرام جستجو شوند و همچنین باید به اندازه ای مشخص باشند که شما را به مشتریان مورد هدف خود برسانند. علاوه بر این اگر شما موقعیت مکانی خود را در هشتگ ها قرار دهید کسب و کارتان بیشتر قابل مشاهده خواهد بود. برای پیدا کردن هشتگ های مناسب برای ویدیوهای اینستاگرام در مورد رقبا، مخاطبان، مخاطبان رقبای خود تحقیق کنید. امروزه ابزارهای زیادی در دسترس هستند که شما با کمک آنها می توانید در مورد هشتگ ها تحقیق کنید.

پیشنهاد می کنیم برای پیدا کردن هشتگ ها پست آموزش پیدا و فالو کردن هشتگ های محبوب در اینستاگرام ، دیدن هشتگ محبوب در استوری را مطالعه بفرمایید.

روش بالا بردن ویو فیلم با تبلیغات ویدیدیی اینستاگرام

داشتن پروفایل بیزینس اینستاگرام مزایای زیادی دارد که یکی از آنها قابلیت تبلیغ است. شما برای استفاده از تبلیغات اینستاگرام باید به طور ماهانه پول پرداخت کنید. یکی از مزایای تبلیغ اینستاگرام این است که شما می توانید به صورت هدفمندتر پیش بروید و جمعیت خاصی از افراد را مورد هدف قرار دهید و حتی یک لیست ایمیل را برای افراد مخاطب که بسیار شبیه به طرفرداران موجودتان هستند و هنوز به آنها دسترسی ندارید ارسال کنید. هر چقدر به افراد بیشتری دسترسی داشته باشید ویدیو شما بازدید بیشتری خواهد داشت. جالب است بدانید که شرکت LG از طریق تبلیغ اینستاگرام توانست ۱۶ میلیون کاربر مرتبط و ۱.۷ میلیون قرارداد از آن خود کند.

بالا بردن ویو فیلم با تبلیغات ویدیدیی اینستاگرام

در زمان های مناسب ویدیوتان را ارسال کنید و افزایش ویو اینستاگرام رایگان را بدست آورید

برای افزایش ویو و بازدید ویدیو اینستاگرام مطمئن شوید که آنها را در زمان مناسبی ارسال می کنید. اطلاع از زمان فعالیت مخاطبان تان می تواند میزان بازدید ویدیو شما را در اینستاگرام افزایش دهد. پیک های زمانی بسته به صنعت، محصول، خدمات، مکان و مخاطبان می تواند متفاوت باشند. در مورد اینکه مخاطبان شما چه زمانی گوشی خود را چک می کنند فکر کنید. ممکن است مادری که منتظر سرویس مدرسه کودک خود است در زمان انتظار گوشی خود را چک کند و یا فردی که در اتوبوس است تا رسیدن به مقصد گوشی خود را چک کند. شما باید در زمان هایی که مخاطبانتان به اینستاگرام سر می زنند ویدیو خود را منتشر کنید.

روش دیگری که می توانید از آن برای افزایش بازدید ویدیو استفاده کنید متریک های اینستاگرام است. شما از طریق متریک اینستاگرام می توانید تعداد لایک، تعداد بازدید، تعداد مشاهده، نرخ تعامل، میزان جذب و غیره را مشاهده کنید. متریک را بررسی و تعامل خود را مطابق با آن انجام دهید. بر اساس مطالعه ای که صورت گرفته است بهترین زمان برای ارسال ویدیو روزهای دوشنبه و پنجشنبه و ساعت های ۵ بعد از ظهر، ۸ تا ۹ و ۲ قبل از ظهر است.

در زمان های مناسب ویدیوتان را ارسال کنید و افزایش ویو اینستاگرام رایگان را بدست آورید

ترفند افزایش ویو اینستاگرام

در فیلم های ویدیویی خود پیام ها را از طریق صدا انتقال ندهید چون که برخی از افراد ممکن است اصلا به صدا گوش ندهند. برای پخش صدا شما باید روی ویدیو تپ کنید این در حالی است که شما باید عناصر اصلی را فورا نمایش دهید. شما می توانید از طریق رنگ های جذاب، عملیات خیره کننده، فلش متن جذاب، آرم و غیره پیغام خود را انتقال دهید.

ترفند افزایش ویو اینستاگرام

افزایش View اینستاگرام مجانی به کمک ویدیوهای پشت صحنه

از پشت صحنه فیلم بگیرید. ویدیوهای پشت صحنه می تواند تعداد بازدید نمایش مشخصات عمومی را افزایش دهد. اگر شما در آستانه انتشار یک محصول جدید هستید با مخاطبان خود راز ساخت محصول را در میان بگذارید. اگر محصولی را به مشتری تان ارسال کرده اید می توانید از مراحل آن فیلم بگیرید و با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید این کار باعث افزایش اعتماد مخاطبان شما می شود.

افزایش view اینستاگرام به کمک ویدیوهای پشت صحنه

معرفی برنامه های ویرایش ویدیو برای افزایش View اینستاگرام به صورت رایگان

شما می توانید با استفاده از برنامه هایی که در ادامه معرفی می کنیم به فیلم های اینستاگرام تان یک دید حرفه ای دهید شما مجبور نیستید یک ویرایشگر حرفه ای باشید:

  • Apple iMovie  (مک) – برنامه iMovie  اپل با تمام دستگاه های آیفون جدید، iPad ها و کامپیوترهای مک سازگار است. این برنامه کاربر پسند بوده  و به شما امکان ویرایش پایه ای ویدیو از جمله کپشن گذاری، اضافه کردن موسیقی، افزایش کیفیت، کاهش صدای پس زمینه و غیره را می دهد.
  • Windows Movie Maker  (ویندوز) –   مانند برنامه iMovie برنامه Windows Movie Maker یک ویرایشگر ویدیویی با رابط کاربری ساده است که به شما اجازه می دهد ویدیوهای اجتماعی بسازید.
  • Wondershare Filmora (ویندوز / مک) – این برنامه به شما اجازه می دهد تا به یک متخصص ویرایشگر ویدیو تبدیل شوید.
  • Cinefy – برنامه صدها فیلتر و انیمیشن را در اختیار شما قرار می دهد.

با برنامه هایی مانند این برنامه هایی که به شما معرفی کردیم می توانید ویدیوهای اینستاگرام خود را بدون صرف هیچ هزینه ای به صورت حرفه ای بسازید. شما می توانید با برنامه هایی که روی کامپیوتر دسکتاپ نصب می شوند ویدیو خود را ویرایش کنید و بعد آن را به گوشی خود منتقل کنید و نهایتا در اینستاگرام منتشر کنید.همچنین در صورتی که تمایل به نصب برنامه بر روی دستگاه خود ندارید قبلا در انزل وب ۱۰ تا از بهترین و حرفه ای ترین برنامه های رایگان ویرایش ویدیو و فیلم آنلاین را به شما معرفی کردیم.

معرفی برنامه های ویرایش ویدیو برای افزایش view اینستاگرام

اگر قصد ذخیره فالورها و کامنت های خود را دارید می توانید از پست چگونه فالوورها ، کامنت و دیگر اطلاعات پیج و پست اینستاگرام را در فایل اکسل جمع آوری کنیم ؟  استفاده کنید.

برای افزایش ویو ویدیو اینستاگرام از استوری و بومرنگ استفاده کنید

سعی کنید به استراتژی بازاریابی ویدیویی اینستاگرام استوری یا بومرنگ های اینستاگرام اضافه کنید. بومرنگ ها محتواهای شما را برای کاربران چشمگیر و لذت بخش می کند. درست است که ویدیوها در استوری های اینستاگرام کوتاه مدت هستند اما به شما این امکان را می دهد تا تجربه های مختلفی را بدست آورید.

برای افزایش ویو اینستاگرام از استوری و بومرنگ استفاده کنید

شما می توانید با استفاده از پست آموزش کامل استفاده از قابلیت آرشیو استوری و استوری هایلایت اینستاگرام قسمتی از ویدیو را در استوری قرار دهید و استوری خود را هایلایت کنید.

با ساخت ویدیوهای قابل اشتراک گذاری بازدید خود را بالا ببرید

اگر شما محتوایی ایجاد کنید که به راحتی در اکثر رده های سنی و جنسیتی قابل پخش و اشتراک گذاری باشند و مهم تر از آن محتوا جالب و سرگرم کننده نیز داشته باشد خب طبیعی است که که فالورهای شخص مقابل نیز بخواهند آن را نیز مجددا به اشتراک بگذارند و به همین راحتی می توانید بازدید و ویو خود را افزایش دهید.

با ساخت ویدیوهای قابل اشتراک گذاری بازدید خود را بالا ببرید

برای افزایش بازدید فیلم اینستاگرام  ویدیوهای خود را ریپست کنید

این مهم هست که محتواهای جدید را در پروفایل های رسانه اجتماعی و پست های وبلاگ خود ارسال کنید اما از ارسال مجدد پست های خود متاسف نباشید. شما می توانید از ویدیوهای طولانی (مصاحبه ها، آموزش ها و غیره) که در اختیار دارید قطعه های کوچکتری بگیرید و آنها را در اینستاگرام با هشتگ های مرتبط ارسال کنید. شما همچنین می توانید ویدیوهایی که چند ماه قبل منتشر کرده اید را دوباره پست کنید. چند ماه از انتشار این ویدیو گذشته است و شما مجموعه ای از فالورهای جدید را در اختیار دارید.

برای افزایش بازدید و ویو اینستاگرام ویدیوهایتان را ریپست کنید

اگر قصد دارید برای پروفایل اینستاگرام خود تیک آبی بگیرید می توانید از پست آموزش کامل گرفتن علامت تیک آبی پروفایل در اینستاگرام به صورت رایگان کمک بگیرید.

توضیحات بهینه در مورد ویدیوهای اینستاگرام

اینستاگرام یک پلتفرم بسیار بصری است که همه چیز در قالب تصاویر و ویدیوها بیان می شود. با این حال یک اشتباه رایج که مشاهده می شود این است که برخی از کاربران از هیچ توضیحی استفاده نمی کنند. این مسئله در فیلم های ویدیویی بسیار مهم هستند. در واقع توضیحات می تواند کاربران را متقاعد کند که ویدیو را تماشا کنند اما توضیحات شما باید به اندازه ای باشد تا کاربران را جذب کنند و احساس کنند که نیاز دارند ویدیو را تماشا کنند. اگر توضیحات شما طولانی است دکمه مشاهده بیشتر یا See More را استفاده کنید. از هشتگ ها برای مشارکت بیشتر استفاده کنید و کاربران مرتبط و یا با نفوذ را منشن کنید.

توضیحات بهینه در مورد ویدیوهای اینستاگرام

در این قسمت از شما دعوت می کنیم پست بهترین روش های افزایش فالوور ایرانی و واقعی اینستاگرام به صورت رایگان را مطالعه بفرمایید.


روش های غیر حرفه ای متداول افزایش ویو و بازدید ویدیو و استوری اینستاگرام

شما می توانید به جای اینکه روی محتوا گذاریتان تمرکز کنید از روش های غیر حرفه ای که برخی از افراد بکار می برند استفاده کنید که ما این کار را توصیه نمی کنیم چون احتمال بسته شدن اکانت شما توسط اینستاگرام و یا از دست دادن معدود مخاطبین واقعی شما نیزوجود دارد. در ادامه برخی از این روش ها را به شما کاربران گرامی معرفی می کنیم. اگر از روش های غیر مجاز استفاده کردید و بلاک شدید توصیه می کنیم از ۱۶ روش رفع مشکل خارج شدن از بلاک کامنت و لایک (Action Block) اینستاگرام استفاده کنید.

نحوه استفاده از اپ های افزایش بازید ویدیو اینستاگرام

اگر در گوگل سرچ کنید برنامه های افزایش بازدید ویدیو اینستاگرام زیادی را مشاهده خواهید کرد. برای استفاده از برخی از این برنامه ها شما باید رمز خود را در اختیار برنامه قرار دهید که روش بسیار امنی برای شما نخواهد بود. برنامه تپ اینستا فالوئر،لایک،بازدید،کامنت یکی از برنامه هایی است که شما با لایک کردن و کامنت گذاشتن می توانید سکه جمع آوری کنید و بعد برای خودتان فالور، لایک، ویو و کامنت بسازید. اگر به نظرات کاربرانی که از این نرم افزار افزایش بازدید ویدیو اینستاگرام استفاده کردند نگاه کنید متوجه خواهید شد که از استفاده از برنامه بسیار راضی نیستند.

استفاده از اپ های افزایش بازید ویدیو اینستاگرام

اگر قصد دارید در استوری خود لینک بگذارید توصیه می کنیم پست آموزش گذاشتن لینک در استوری ، بیو و پست های اینستاگرام را مطالعه بفرمایید.

روش افزایش View ویدیو و استوری با خرید ویو فیک

برخی از سایت های فروش ویو هستتند که با دریافت پول به ازای هر بازدید ویدیو، از شما پول دریافت می کنند که زیاد هم ارزان نیست. این به خودتان بر می گردد که به جای افزایش کیفیت ویدیوهای منتشر شده ، هزینه پرداخت کنید و ریسک مسدود شدن حساب کاربری تان را به جان بخرید.

افزایش View ویدیو و استوری با خرید ویو فیک

استفاده از بات ها برای افزایش ویو استور و ویدیو اینستاگرام

شخصا تجربه استفاده از ربات های افزایش ویو اینستاگرام را داشته ام. ربات ها بسیار دقیق نیستند و گاهی مسیر را اشتباه می روند، هدف را اشتباه انتخاب می کنند و حتی برای خودتان لایک و کامنت می گذارد و از خود شما تعریف و تمجید می کند که گاهی بسیار مضحک خواهد بود. به طور کلی بات ها مثل انسان فکر نمی کنند و هیچ گاه نمی توانند جای خود شما را پر کنند.

استفاده از بات ها برای افزایش ویو استور و ویدیو اینستاگرام

نحوه تبلیغات نامتعارف و نامرتبط در پیج های مشهور

اگر شما برای افزایش بازدید ویدیوهای خود در اینستاگرام در پیج های مشهور تبلیغات نامتعارف و نامرتبطی داشته باشید به احتمال زیاد ریپورت خواهید شد.

تبلیغات نا متعارف و نامرتبط در پیج های مشهور

افزایش بازدید ویدیو اینستاگرام با پیش نمایش غیر مرتبط ویدیو!

اخیرا بسیاری از پیج های برای بالا بردن ویو فیلم در اینستاگرام خود توسط نرم افزارهای ویرایش ویدیو یک فریم غیر مرتبط اما جذاب! به ویدیو اصلی اضافی میکنند که در هنگام انتشار این فریم غیر متبط در قسمت پیش نمایش قرار میدهند که کاربر پس از پخش ویدیو با یک محتوا دیگر مواجه میشود که این کار تنها باعث از دست دادن اعتماد کاربران و یکی از غیرحرفه ای ترین روش ها برای افزایش ویو ویدیو اینستاگرام میباشد.

افزایش بازدید ویدیو اینستاگرام با پیش نمایش غیر مرتبط ویدیو!

در آخر پیشنهاد می کنیم پست ترفند و روش های افزایش ممبر واقعی و اعضای ایرانی کانال تلگرام را مطالعه بفرمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب نحوه افزایش ویو یا بازدید ویدیو در اینستاگرام را به شما آموزش دادیم و در مورد روش های نامتعارف گرفت ویو صحبت کردیم. امیدواریم با استفاده از روش های اصولی رایگان به جای روش های غیرحرفه ای بتوانید بازدیدهای بیشتری برای ویدیوهای خود بدست آورید. اگر در زمینه ویو گیری و نرم افزارهای افزایش بازدید ویدیو اینستاگرام نظر و یا پیشنهادی دارید می توانید در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 12 روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش ۱۲ روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش 2 روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش ۲ روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش 5 روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام
آموزش ۵ روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام

نظرات

  • Amirhosrin says:

    باسلام و خسته نباشید از آقای گلی که این همه زحمت کشید و این مطلب رو نوشت …❤بریم سر اصل مطلب …
    من ۹۴۰ تا فالوور دارم و لایکام فقط ۷۰ و آخرشم ۸۰ تا است .. و بازدید هام ۱۸۰ تا و آخرش ۲۰۰ تا… ولی قبلا یه فیلمی گذاشته بودم در مورد مرام و معرفت و طی چند هفته ۱۸۰۰ تا ویو داشت اما الان ویو هام کم شده .. شده ۱۸۰ تا .. با اینکه پست هام ۵۰۰ تا بازدید کننده داره ولی نمی دونم چرا هر ۵۰۰ نفرشون لایک نمی کنن ? لطفا راهنماییم کنین .. مرسی با تشکر ❤

  • mohammad says:

    برای افزایش بازدید رایگان پست خود (ساعتی ده هزار بازدید) تل پیام بدید @….

  • بیتا says:

    با سلام و تشکر از مطالب مفیدتان ی سوال داشتم چطور میشه که هشتگ هایی ک استفاده میکنم در میان پستهای جهانی چند روز در اول پستا نمایش داده شود ولی بعداً اون خستگی ک استفاده میکنم کلا تو دستای جهانی نمایش داده نشه حتی یه هشتگ که کلا کسی استفاده نمیکنه و فقط من اون هشتگو نوشتم کلا با اون خستگی پستم نمایش داده نمیشه حتی هشتگ های مثل #like4like قبلاً برام لایک میگرف ولی الان مطمنم کسی نمی‌بینه …این میشه از بلاک یا ریپورت باشه؟ممنون میشم جواب بدین یاحق

  • هوشیار says:

    چرا بعد از ۳۳روز هنوز پیجم با اینکه ۷۲kفالوور دارم از شادوبن در نیومدم

  • Mohsen says:

    سلام وقت بخیر
    ببخشید خواستم بدونم وقتی یه فایل ویدویی در اینستاگرام به اشتراک میزاریم هربار که خودم نگاه ب اون پست ویدویم میکنم آیا تعداد بازدیدها افزایش پیدا میکنه یا نه؟؟؟ممنون میشم راهنمایی کنید

  • حبیب says:

    با درود فراوان هیچ وقت چند اشتباه رو انجام ندید❎ ⭕۱ فالو کردن مخاطب و بعد آنفالو کردن آن ها اگر چندبار این کار رو بکنید این باعث میشه مخاطب شما را بشناسد و بلاک تون کند ⭕۲ خرید فالوور هیچ کمکی به شما نمیکند من خودم ۳۰کا فالوور خرید که ۶نفر بیشتر ویدیو هام بازدید نخورد همهش فیکه کلاه برداریست ⭕۳ پست های تکراری در اینستا رو نزارید سعی کنید از پست های جدید استفاده کنید ⭕۴ از گذاشتن پست شاخ های مجازی و دلقک بازی پرهیز کنید چون این پست ها دیگر خز شده و همه هم پیج شاخ ها رو دارن و ویدیو های مسخره بازی هم دیگر خزه شده ⭕۵ از کپشن درست با معنی استفاده کنید هیچ وقت از توهین و فحش استفاده نکنید ⭕۶ اگر در پست های دیگران کامنت میگذارید هیچ وقت فحش ندید چون فالوورای شما کامنت ها تون رو میبینند و آنفالو و بلاک تون میکنند ⭕۷ از پست های سکسی پرهیز کنید و از هشتگ های سکسی هم پرهیز کنید ⭕۸ سعی کنید خودتان باشید و طبق سلیقه خودتان پست بگذارید نه تقلید از پیج های دیگر و ساختن پیج فیک ⭕۹ گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی ⭕۱۰ خودتان را زیاد الاف فضای مجازی نکنید چون تهش هیچی نیست کسای زیادی فالوور بالایی دارن اما درآمد و آینده ندارن برید کار یاد بگیرید تو هر زمینه ای که علاقه دارید فن حرفه ای بریدکار یاد بگیرید تا یه کاروهنری داشته باشید بتوانید زندگی خوبی داشته باشید ⭕۱۱ اگر کار نداری زن نگیر اگر درآمدی درست نداری بازهم زن نگیر چون تاوان تو رو فرزندت میده هروقت کار درست حسابی پیدا کردی آن وقت بفکر زن و بچه باش ⭕ ۱۲ حق گرفتنی است با نشستن تو خانه درد دوا نمیشه ⭕۱۳ یا بمیر یا بیا بیرون از خانه حق تو فریاد بزن وسلام نامه تمام?

  • Ashkan says:

    سلام میشه کمک کنید من ۶۵۰۰فالور دارم ولی فیلمام ویو نمیخوره خواهش میکنم کمک کنید باید چیکار کنم ممنون میشم از هشتگ هم تستفاده میکنم

  • medi says:

    نسخه اندرید یا آی او اس خود را ارتقا دهید

  • زهرا says:

    سلام.ممنون از الاعات کامل تون.ولی من برای هر فیلمی که میذارم فقط لایک ها رو نشون میده. باید چیکارکنم که ویو رو نشون بده؟

  • Mohammad says:

    ندارم

  • نگین says:

    اگر ویدیو اشتراک بزاریم خودمونم ببینیم ویو میخوره ویدیومون یا خیر