8 تا از بهترین سایت ها و سرویس های مقایسه آنلاین خودروهای چینی، ایرانی و..

بررسی بهترین سایت های مقایسه آنلاین خودرو ایرانی و خارجی

همراهان همیشگی انزل وب امروز قصد داریم چند سرویس آنلاین خودرو به شما معرفی کنیم که از طریق آن می توانید کارهایی همچون مقایسه فنی خودرو، مقایسه قدرت موتورهای خودرو، مقایسه قیمت و غیره را به راحتی انجام دهید. این سرویس های مقایسه ماشین آنلاین برای دوستانی که قصد خرید خودرو دارند و نمی دانند کدام ماشین ایرانی، چینی و سایر برندهای خارجی را برای خرید انتخاب کنند بسیار مناسب است.

معرفی سرویس های مقایسه ماشین آنلاین: فنی خودرو، قدرت موتور، قیمت و..

Introducing Best Sites And Online Car Comparison Services

شاید برای شما پیش آمده باشد که برای خرید خودرو به بنگاه های متعدد مراجعه کرده باشید و صاحبان بنگاه ها چند مورد از بهترین خودروهایی که داشته اند را به شما معرفی کرده باشند. حالا ذهن شما با لیستی از اسامی خودروها پر شده است و دقیقا نمی دانید که فلان خودرو چه مزیتی بر دیگری دارد. شما خیلی راحت می توانید به سایت های مقایسه ماشین آنلاینی که در ادامه به شما معرفی می کنیم مراجعه کنید و با صرف چند دقیقه وقت و چند کلیک ساده خودروهای ایرانی و خارجی را با هم مقایسه کنید.

معرفی سرویس های مقایسه ماشین آنلاین

نحوه مقایسه فنی خودرو در سایت بانی خودرو

اولین سایت ایرانی که خدمت شما معرفی می کنیم و به کمک آن می توانید خودروهای مد نظر خود را از لحاظ فنی مقایسه کنید سایت بانی خودرو است. خیلی ساده وارد سایت شوید و فیلدهایی که در تصویر زیر نمایش داده شده است را پر کنید و روی دکمه جستجو کلیک کنید.

نحوه مقایسه فنی خودرو در سایت بانی خودرو

در فیلد اول شما باید برند خودرو، در فیلد دوم مدل خودرو و در فیلد سوم سال تولید را وارد کنید.

نحوه مقایسه فنی خودرو در سایت بانی خودرو

بعد از اینکه روی دکمه جستجو کلیک کردید در دو ستون اطلاعات خودرو به شما نمایش داده می شود. اطلاعاتی که این سایت در مورد خودروهای انتخابی به شما نمایش می دهد عبارت است از : سال ساخت، اطلاعات گیربکس، حجم موتور، میزان مصرف سوخت، سیلندر، سوپاپ، توان، گشتاور، طول، عرض، ارتفاع، وزن، سایز تایر، حداکثر سرعت، شتاب، ظرفیت مخزن، ایربگ، سیستم ترمز و تعلیق، صندلی، تهویه، نوع شیشه، آینه ها، چراغ، مونتاژ، سوخت و غیره. در اینجا جای خالی اطلاعات قیمت، استاندارد آلایندگی، میزان دی اکسید تولید شده و غیره احساس می شود.

نحوه مقایسه فنی خودرو در سایت بانی خودرو

برای گرفتن خلافی خودروی خود پیشنهاد می کنیم پست گرفتن عدم خلافی ماشین به صورت اینترنتی ، پیامکی ، در تلگرام و.. را مطالعه بفرمایید.

روش مقایسه تخصصی خودرو در سایت خودرو بانک

سایت خودرو بانک علاوه بر اینکه به شما اجازه می دهد از طریق وب به مقایسه خودرو بپردازید بلکه شما می توانید اپلیکیشن خودرو بانک را در دستگاه های اندروید و آیفون خود دانلود و از آن استفاده کنید.

مقایسه تخصصی خودرو در سایت خودرو بانک

برای مقایسه خودروهای مورد نظر خود فیلد برند و خودرو را پر کنید و روی دکمه جستجو کلیک کنید.

مقایسه تخصصی خودرو در سایت خودرو بانک

اطلاعاتی که در نتیجه شما می توانید مشاهده کنید عبارتند از: قیمت روز بازار و نمایندگی فروش، کشور سازنده، سال طراحی، اطلاعات موتور، حجم موتور، حداکثر قدرت، حداکثر گشتاور، جعبه دنده، شتاب، حداکثر سرعت، وزن، اندازه، فاصله بین دو محور، مصرف سوخت در داخل و خارج شهر، مصرف سوخت ترکیبی، حجم باک، استاندارد آلایندگی، استاندارد امنیت، میزان تولید دی اکسید کربن، ترمز و پایداری، کیسه هوا، سیستم صوتی می باشد. در مقایسه با سایت قبلی سایت خودرو بانک اطلاعات بیشتری را به شما ارائه می دهد.

مقایسه تخصصی خودرو در سایت خودرو بانک

چنانچه با مشکل وجود لکه رنگ روی شیشه خودرو مواجه هستید می توانید به کمک پست آموزش از بین بردن و پاک کردن نوشته یا لکه رنگ از روی شیشه ماشین و.. آن را رفع کنید.

نحوه مقایسه قدرت موتور خودروها در سرویس آنلاین باما

با سرویس آنلاین باما قدرت موتور خودروهای مورد علاقه خود را مقایسه کنید. این سایت تنها دارای یک فیلد می باشد که شما برند خودرو را در آن وارد می کنید و مدل های مختلف خودرو به صورت کرکره ای به شما نمایش داده می شود، مدل خودروی مورد نظر خود را وارد کنید و روی آیکن ذره بین کلیک کنید.

مقایسه قدرت موتور خودروها در سرویس آنلاین باما

در قسمت اطلاعات نمایش داده شده، شما می توانید اطلاعات موتور، گیربکس، حجم موتور، دیفرانسیل، سیلندر، تعداد سوپاپ، اسب بخار، گشتاور، طول، عرض، ارتفاع، وزن، سایز تایر، حداکثر سرعت، شتاب، سوخت، ظرفیت مخزن، استاندارد محیط زیست، کیسه هوا، ترمز، صندلی، تهویه، پنجره، آینه، چراغ را مشاهده کرد. در مقایسه با سایت خودرو بانک این سایت اطلاعات کمتری را به شما نمایش می دهد.

مقایسه قدرت موتور خودروها در سرویس آنلاین باما

اگر داخل خودروی شما بو می دهد می توانید از ۱۰ مرحله رفع و از بین بردن بوی بد سیگار ، شیر ، نم و.. از داخل ماشین استفاده کنید.

آموزش مقایسه قیمت خودرو در سایت دنیای خودرو

آخرین سایت فارسی مقایسه خودرو که امروز در انزل وب خدمت شما معرفی می کنیم سایت دنیای خودرو می باشد. بعد از ورود به سایت در سمت راست، گوشه بالا سازنده خودرو و مدل خودرو را از منوهای کرکره ای انتخاب کنید و کمی منتظر بمانید تا نتیجه به شما نمایش داده شود.

آموزش مقایسه قیمت خودرو در سایت دنیای خودرو

در این سایت شما می توانید ۵ مدل خودرو را در کنار هم بچینید و آنها را با هم مقایسه کنید. اطلاعات نمایش داده شده خودروها بسیار کامل می باشد و از سایت هایی که در بالا به شما معرفی کردیم جامع تر است.

آموزش مقایسه قیمت خودرو در سایت دنیای خودرو

این اطلاعات شامل مشخصات تولید کننده (کارخانه تولید کننده، کشور تولید کننده، نام و مدل خودرو، شرکت وارد کننده)، قیت (قیمت نمایندگی و بازار)، مشخصات فنی بدنه (کلاس بدنه، اتومبیل، ابعاد، وزن، تعداد سرنشین، ابعاد و نوع لاستیک چرخ ها)، مشخصات فنی موتور (حجم و نوع موتور، تعداد سیلندر و سوپاپ، قرارگیری سیلندر، محل قرار گیری موتور، سیستم سوخت رسانی، ظرفیت باک، حداکثر توان و گشتاور خروجی)، مشخصات جعبه دنده (نوع جعبه دنده، تعداد دنده، محل قرارگیری اهرم تعویض دنده، سیستم حرکتی خودرو)، سیستم ترمزها (نوع سیستم ترمز، نوع دیسک و کالیبر ترمز)، سیستم تعلیق فرمان (نوع سیستم تعلیق، تعلیق جلو و عقب، کمک فنر، نوع سیستم فرمان)، عملکرد اتومبیل (حداکثر سرعت، مصرف سوخت داخل و خارج شهری، سیگنال ترکیبی مصرف سوخت، استاندارد آلایندگی) و بسیاری از اطلاعات دیگر می باشد.

اگر هنگام تست ماشین صدای تق تق می شنوید بهتر است از ۱۰ صدای ماشین که نباید آنها را نادیده گرفت مطلع شوید.

روش مقایسه خودروهای چینی و خارجی در سایت Cars

سایت Cars یک سایت خارجی است که شما می توانید انواع خودروهای خارجی را با هم مقایسه کنید. بعد از اینکه وارد سایت شدید اطلاعات سازنده، مدل و سال تولید خودرو را وارد کنید و روی دکمه سبز Start Comparing Now کلیک کنید.

مقایسه خودروهای چینی در سایت cars

حالا برای اضافه کردن خودروی دیگر روی Add Another Car کلیک کنید.

مقایسه خودروهای چینی در سایت cars

در صفحه نمایش داده شده سازنده، مدل و سال تولید خودروی دوم را وارد کنید و روی دکمه سبز Done کلیک کنید.

مقایسه خودروهای چینی در سایت cars

حالا شما می توانید اطلاعات نمایش داده شده دو خودرو را با هم مقایسه کنید. اطلاعات نمایش داده شده در این سایت نسبت به سایت های ایرانی کمتر است و بیشتر روی اطلاعات موتور، شتاب و قیمت مانور می دهد.

مقایسه خودروهای چینی در سایت cars

برای از بین بردن لکه های خودروی خود می توانید از پست از بین بردن خط ، لکه و.. بدنه ماشین با پولیش خودرو توسط دست و دستگاه کمک بگیرید.

بررسی جامع خودروهای خارجی در Edmunds

سایت خارجی Edmunds یکی از بهترین سایت های مقایسه خودرو است که به شما اطلاعات فوق العاده کاملی را ارائه می دهد. هیچ کدام از سایت هایی که در این پست به شما معرفی کردیم به اندازه Edmunds کامل نیست. در این سایت شما می توانید ۴ مدل خودرو را کنار هم در یک صفحه قرار دهید و ویژگی آنها را با هم مقایسه کنید. برای استفاده از این سایت، بعد از اینکه وارد سایت Edmunds شدید روی دکمه Add a Vehicle کلیک کنید.

بررسی جامع خودروهای خارجی در Edmunds

منوی به شما نمایش داده می شود که شما باید سازنده، مدل، سال تولید و استایل خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

بررسی جامع خودروهای خارجی در Edmunds

بعد از اینکه برای هر ۴ خودرو مورد نظر خود این کار را انجام دادید اسکرول را پایین بکشید و اطلاعات را بخوانید و مشخصات را مقایسه کنید. قیمت های ارائه شده در این سایت برحسب دلار است.

بررسی جامع خودروهای خارجی در Edmunds

اگر به علت فرو رفتن بدنه خودرو خود قصد معاوضه آن را دارید بهتر است قبل از انجام این کار پست آموزش رفع فرورفتگی و صافکاری بدون رنگ بدنه ماشین در خانه را مطالعه بفرمایید.

قیمت روز خودرو بر حسب دلار، یورو و پوند در Carbuyer

آخرین سایت امروز که در آن می توانید قیمت روز خودروهای خارجی را برحسب پوند مشاهده کنید سایت Carbuyer است. شما می توانید در این سایت به طور همزمان سه خودرو را با هم مقایسه کنید. نحوه استفاده از سایت بسیار ساده است بعد از ورود به سایت سازنده، مدل خودرو را وارد کنید و روی دکمه سبز Compare Cars کلیک کنید.

قیمت روز خودرو بر حسب پوند در carbuyer

حالا اطلاعات به شما نمایش داده می شود اما این اطلاعات فاقد عکس خودروها می باشد.

قیمت روز خودرو بر حسب پوند در carbuyer

همانطور که می دانید قیمت خودرو براساس قیمت دلار تغییر می کند شما می توانید برای اطلاع از قیمت دلار از ۷ برنامه اندروید ، آیفون و وب مشاهده قیمت لحظه ای دلار ، ارز ، طلا و سکه استفاده کنید و در آخر پیشنهاد می کنیم پست ۶ سایت کاربردی مقایسه کیفیت دوربین گوشی های موبایل هوشمند را مطالعه بفرمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امیدواریم با پست امروز انزل وب به شما کمک کرده باشیم تا اطلاعات و مشخصات خودروهای مد نظر خود را با هم مقایسه کنید. اگر شما سرویس آنلاین دیگری برای مقایسه خودرو می شناسید می توانید آن را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

ابزار تبدیل واحد آنلاین پول ، فشار ، لیتر و سایر واحد های اندازه گیری
بهترین ابزار تبدیل واحد آنلاین پول ، فشار ، لیتر و دیگر واحد های اندازه گیری

نظرات

  • ali says:

    این “بررسی” نبود فقط معرفی چندین سایت بود. بررسی شامل مقایسه، نقاط قوت و ضعف اینها هم میشه.