بهترین سایت مقایسه گوشی موبایل

بررسی ۵ سایت برتر مقایسه مشخصات سخت افزار و نرم افزاری گوشی

امروزه گوشی های هوشمند به بخش جدایی ناپذیر زندگی ما تبدیل شده اند. هر کدام استفاده بخصوصی از موبایل خود داریم و به همین دلیل برای انتخاب و خرید آن وسواس زیادی به خرج می دهیم. در این پست انزل وب قصد داریم شما را با ۵ سایت برتر مقایسه گوشی آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

مقایسه گوشی سامسونگ، هواوی، اپل، سامسونگ گلکسی و..

Introduce 5 Best Smart Phone Comparing Websites

در دنیای امروز بهترین دوست و همراه ما، موبایلی است که در دست داریم. به همین دلیل موقع خرید آن سعی داریم دقت بسیاری صرف کنیم. با افزایش مدل های مختلف انتخاب یک گوشی بسیار سخت شده است. هر روز مدل جدید معرفی می شود و ما نمی دانیم کدام یک را بخریم. امروز در این بخش قصد داریم شما را با ۵ سایت برتر مقایسه گوشی و تبلت آشنا کنیم. با استفاده از این وب سایت ها می توانید به راحتی با توجه به نیاز خود گوشی موبایل خود را پیدا کنید. قبل از پرداختن به وب سایت ها ذکر چند نکته ضروری به نظر می رسد.

نکاتی که قبل از خرید تلفن هوشمند باید به آن ها دقت کنیم

مورد اول: ابتدا مشخص کنید دقیقا چه استفاده هایی از تلفن خود دارید. برای مثال اگر فردی هستید که فقط به عنوان یک تلفن از آن استفاده می کنید و وقت بیشتری را برای استفاده از سایر امکانات آن صرف نمی کنید، خرید یک مدل بسیار گران قیمت و قدرتمند آنچنان منطقی به نظر نمی رسد. اگر از گوشی خود برای وب گردی و مطالعه استفاده می کنید صفحه نمایش گوشی بسیار برای شما حائز اهمیت است و در مقایسه به کیفیت و اندازه صفحه نمایش بیشتر دقت کنید.

مورد دوم: به چه میزان می خواهید برای خرید یک گوشی موبایل هزینه کنید. اگر این مورد را مشخص کنید می توانید گزینه های خود را کمتر کنید و قطعا انتخاب آسان تر می شود. برای مثال اگر می خواهید بین یک میلیون تا دو میلیون تومان بابت تلفن جدیدتان هزینه کنید، مدل های موسوم به میان رده می توانند بهترین انتخاب شما باشند. خوشبختانه امروزه با وجود تنوع بسیار برای هر سلیقه ای در هر قیمتی می توان گوشی موبایل مناسب یافت.

مقایسه گوشی موبایل در دنیای تلفن های هوشمند

اولین وب سایتی که قصد داریم خدمت شما معرفی کنیم، سایت GSMArena می باشد. این وب سایت در دنیای گوشی های موبایل بسیار محبوب می باشد. معمولا به محض اینکه یک مدل جدید معرفی می شود، می توانید اطلاعات نسبتا کاملی از آن را در این وب سایت بیابید. رابط کاربری تقریبا ساده ای دارد و به راحتی می توان بخش مورد نظر را در آن یافت. در بخش مقایسه کاربر می تواند تا حداکثر سه مدل گوشی را وارد کرده و به صورت لیست تمامی امکانات نرم افزاری و سخت افزاری آن ها را با هم مشاهده و مقایسه کند.

بهترین سایت مقایسه گوشی موبایل

یک بخش بسیار ساده اما کاربردی آن Full Or Difference می باشد که می توانید تمام امکانات را مقایسه کنید یا تنها تفاوت ها را مشاهده کنید. این ویژگی می تواند بسیار کاربردی و مناسب باشد مخصوصا زمانی که گوشی هایی که برای مقایسه انتخاب کرده اید از نظر سخت افزاری و نرم افزاری شبیه به همدیگر هستند.

معرفی وب سایت مقایسه گوشی

بخش مقایسه از مدل ورودی نام مناسبی استفاده کرده است. فقط کافیست قسمتی از نام یا مدل مورد نظر را وارد کنید تا لیستی از مدل ها با نام مشابه را مشاهده کنید و راحت تر مدل مورد نظر خود را بیابید. یکی دیگر از نکات جالب در لیست مشخصات دستگاه ها، نمایش تست های مختلفی است که بر روی آن مدل انجام شده است مانند تست های کیفیت دوربین و… که می تواند در انتخاب دقیق تر بسیار مناسب باشد.

معرفی وب سایت مقایسه گوشی

برای هر مدل بخش نظرات کاربران نیز در نظر گرفته شده است که می تواند بسیار موثر و مهم باشد. در کنار همه این امکانات برای هر مدل ویدیو نیز تهیه شده است تا کاربر بهتر با محصول مورد نظر ارتباط برقرار کند.

در پست های قبلی انزل وب، شما را با ۶ وب سایت مقایسه دوربین گوشی های هوشمند آشنا کرده ایم، پیشنهاد میکنیم آن را نیز مطالعه بفرمایید.

وب سایت مقایسه گوشی Device Specifications

وب سایت Device Specifications یکی دیگر از سرویس های آنلاین مقایسه گوشی می باشد. طراحی این وب سایت به طرز جالبی کاربر را به یا روزهای ابتدایی اینترنت می اندازد. طراحی بی رنگ و لعاب و پر از نوشته و لینک هایی که زیرشان خط کشیده شده است!! در بررسی اولیه ای که داشتیم اطلاعات و مقالات سایت بسیار به روز و کامل می باشد. شما می توانید در این وب سایت مدل ها و برندهایی از گوشی هوشمند بیابید که تا به حال حتی اسمشان را هم نشنیده اید.

بهترین سایت مقایسه گوشی موبایل

غنی بودن اطلاعات سایت موجب شده است که بخش مقایسه نیز بسیار معتبر جلوه کند. مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری هر مدل به صورت لیستی بسیار ریز و دقیق به کاربر نمایش داده می شود. در بخش مقایسه شما می توانید بیش از دو گوشی را برای مقایسه برگزینید. با انتخاب یک مدل مانند تصویر زیر Add For Comparison را بزنید تا به لیست مقایسه اضافه شود.

بهترین سایت مقایسه گوشی موبایل

نکته دیگر جالب این وب سایت وجود مدل ها و اطلاعاتی است که قبل از معرفی احتمالی یک محصول به بیرون درز می کند و شما می توانید آن ها را نیز مشاهده کنید. البته این اطلاعات با برچسب Unconfirmed Specifications به معنی مشخصات غیر قابل تایید ارائه می شود.

کاربر در این وب سایت می تواند پیشنهاد ویرایش و تصحیح اطلاعات نادرست را بدهد یا یک خلاصه یا Review در مورد هر محصول برای صاحبان سایت ارسال کند. در نگاه اول شاید ظاهر سایت کمی نامتعارف باشد اما اطلاعات با ارزشی می توانید در آن بیابید.

بهترین سایت مقایسه گوشی موبایل

اگر قصد خرید لپ تاپ دارید، با وب سایت های مقایسه لپ تاپ انتخاب عاقلانه تری داشته باشید.

Phone Arena مرجع کامل مقایسه سخت افزار و نرم افزار گوشی

وب سایت Phone Arena یک مرجع کامل در مورد اطلاعات گوشی و تبلت هوشمند می باشد. اطلاعات و بخش های مختلف وب سایت بسیار منظم چیده شده است و استفاده از آن برای کاربران عادی نمی تواند دشوار باشد. در بخش Compare Phones یا همان مقایسه گوشی ها، اطلاعات دو یا چند مدل مورد نظر به صورت لیست در کنار یکدیگر قرار می گیرند تا کاربر بتواند بهترین مقایسه را انجام بدهد.

معرفی وب سایت مقایسه گوشی

نکته بسیار جالب و کاربردی در بخش لیست مقایسه، وجود یک دسته بندی جزئی اما مهم در برخی مشخصات عمومی گوشی ها است. برای مثال برای وزن دستگاه ها سه دسته بندی در نظر گرفته شده است که مشخص میکند مدل مورد نظر چه رده ای قرار دارد. شاید این نکته بسیار ساده به نظر برسد اما برای کاربرانی که اطلاعات چندانی از دنیای گوشی ها نمی دانند می تواند بسیار حائز اهمیت باشد.

برای مقایسه کافیست وارد بخش Compare Phones شوید، یک مدل را انتخاب کرده و در بخش توضیحات آن Compare را بزنید.

معرفی وب سایت مقایسه گوشی

مقایسه گوشی موبایل در مرجع موبایل ایران

وب سایت Mobile.ir یکی از بزرگترین و قدیمی ترین سرویس های آنلاین معرفی و مقایسه مشخصات گوشی های موبایل ایرانی است. کافیست از منو سمت راست وارد بخش مقایسه گوشی شوید.

بهترین سایت مقایسه گوشی موبایل

با وارد کردن مدل های دلخواه، مقایسه را بزنید تا به شما لیستی از اطلاعات و مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی های مورد نظر را نشان بدهد. شما در این وب سایت می توانید بیش از دو مدل را برای مقایسه انتخاب کنید. علاوه بر مقایسه شما می توانید مقاله بررسی تخصصی، گالری تصاویر و نظرات کاربران را برای هر مدل مشاهده کنید. این ویژگی برای پس از مقایسه و انتخاب یک مدل به عنوان گوشی مورد نظر می تواند بسیار مفید باشد.

بهترین سایت مقایسه گوشی موبایل

یکی از مهم ترین برتری وب سایت های ایرانی نسبت به موارد مشابه خارجی آنها، وجود قیمت بازار ایران می باشد. شما به راحتی می توانید در لیست مقایسه قیمت محصولات را نیز (البته به صورت حدودی) مشاهده کنید. وب سایت موبایل دات آی آر نیز به صورت هفتگی قیمت ها را در وب سایت درج و به روز رسانی میکند.

دیجی کالا هم معرف و هم فروشنده!

آخرین وب سایت مقایسه آنلاین گوشی های هوشمند فروشگاه اینترنتی دیجی کالا می باشد. این وب سایت علاوه بر اینکه برای هر مدل اطلاعات بسیار کاملی در اختیار کاربران قرار می دهد، بخشی به عنوان مقایسه را نیز در نظر گرفته است.

معرفی وب سایت مقایسه گوشی در انزل وب

شما به راحتی می توانید تا حداکثر چهار مدل متفاوت را برای مقایسه انتخاب کرده و مشخصات آن ها را به صورت لیست در کنار یکدیگر مشاهده کنید. همراه همه ی این موارد قیمت محصولات، گالری تصاویر و بررسی تخصصی را نیز می توان نقاط قوت وب سایت دیجی کالا در نظر گرفت.

بهترین سایت مقایسه گوشی موبایل

در بخش مقایسه کاربر می تواند یک مدل را به عنوان مرجع انتخاب نموده و سایر مدل ها را نسبت به آن بسنجد. در نهایت نظر و امتیاز دهی کاربران نیز می تواند برای انتخاب نهایی بسیار کاربردی باشد.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این پست ۵ وب سایت برتر مقایسه مشخصات گوشی های هوشمند را به شما معرفی کردیم. به نظر شما کدام یک بهتر عمل میکند؟ آیا قبل از خرید به این وب سایت ها مراجعه می کنید؟ لطفا دیدگاه خود را با ما و دوستانتان در انزل وب در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 14 روش مقایسه دو پوشه در ویندوز 10 و ویندوز 11
آموزش ۱۴ روش مقایسه دو پوشه در ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۱
بهترین سرویس های مقایسه تفاوت دو عکس به صورت آنلاین و آفلاین
بهترین سرویس های مقایسه تفاوت دو عکس به صورت آنلاین و آفلاین
مقایسه مشخصات سخت افزار و نرم افزاری لپ تاپ به صورت آنلاين
۴ روش مقایسه مشخصات سخت افزار و نرم افزاری لپ تاپ به صورت آنلاین
۶ سایت کاربردی مقایسه اختلاف دو متن فارسی و انگلیسی به صورت آنلاین
۶ سایت کاربردی مقایسه تفاوت دو متن فارسی و انگلیسی به صورت آنلاین

نظرات