آموزش دانلود عکس از شبکه اجتماعی پینترست (Pinterest) در کامپیوتر و گوشی

آموزش دانلود عکس از شبکه اجتماعی پینترست (Pinterest) در کامپیوتر و گوشی

Pinterest یا پینترست یک شبکه اجتماعی برای به اشتراک گذاری عکس می باشد. این شبکه چند وقتی است که بسیار طرفدار پیدا کرده است. هر آنچه که فکرش را بکنید می توانید در پینترست پیدا کنید. ممکن است در لابلای عکس های مختلف بخواهید چند تصویر را دانلود کنید. امروز در این پست انزل وب قصد داریم شما را با نحوه دانلود عکس های پست شده در پینترست با مرورگر اینترنتی دسکتاپ و نرم افزار های گوشی های هوشمند آشنا کنیم.

نحوه دانلود عکس از سایت و برنامه شبکه اجتماعی پینترست (Pinterest)

How to Download Photos From Pinterest

پینترست یکی از شبکه های اجتماعی بسیار اعتیاد آور می باشد. وقتی که وارد آن می شوید در دنیای عکس های پینترست غرق می شوید. در این شبکه اجتماعی شما می توانید عکس هایی که از آن ها خوشتان می آید را نشان دار کنید و این تصاویر در بخشی به نام Board برای شما جمع آوری می شوند. هر کاربر می تواند چندین برد متفاوت داشته باشد که هر کدام عکس هایی با موضوعات متفاوت دارند. می توانید تعیین کنید که دیگران هم بردهای شما را ببینند یا خیر. یکی از نکاتی که در مورد پینترست وجود دارد این است که شما نمی توانید به صورت آفلاین بردهای خود را مشاهده کنید به همین دلیل بهترین راه برای حل این مسئله دانلود آن است. برخلاف اینستاگرام که به صورت پیش فرض اجازه دانلود عکس های منتشر شده را نمی دهد، شما در پینترست می توانید به صورت مستقیم هر عکسی را که دوست دارید دانلود کنید. در ادامه می خواهیم نحوه دانلود عکس از پینترست را به شما آموزش دهیم.

نحوه دانلود عکس ها از پینترست در اندروید

پینترست نرم افزار نسخه اختصاصی اندروید دارد. شما می توانید با کمک همین برنامه عکس ها را دانلود کنید. برای انجام این کار مراحل زیر را دنبال کنید. ابتدا نرم افزار اندروید پینترست را باز کرده و عکسی که میخواهید دانلود کنید را لمس کنید تا باز شود. همانند تصویر زیر روی آیکون سه نقطه ضربه بزنید تا آپشن های مربوط به عکس باز شوند. سپس بر روی Download Image ضربه بزنید.

اگر برای دسترسی به برنامه با مشکل مواجه میشوید از نرم افزارهای تغییر دهنده آی پی استفاده کنید.

آموزش دانلود عکس از پینترست

اگر برای اولین بار است که با نرم افزار می خواهید عکسی را دانلود کنید احتمالا از شما در مورد دسترسی به فایل ها خواهد پرسید که با لمس Allow به نرم افزار اجازه دهید بتواند به فایل هایتان دسترسی داشته باشد و عکس مورد نظر را در آنجا ذخیره کند. در نهایت با پیغام Image Saved دانلود موفق آمیز عکس را به شما اطلاع خواهد داد. برای دیدن عکس های ذخیره شده به گالری گوشی خود رفته و به دنبال پوشه Pins بگردید. تمام عکس هایی که از این شبکه اجتماعی دانلود کنید در این پوشه ذخیره می شود.برای تغییر مسیر دانلود ار روش تغییر مسیر دانلود در اندروید استفاده کنید.

آموزش دانلود عکس از پینترست

اگر به دنبال دانلود عکس زمینه برای گوشی خود هستید، ما در انزل وب ۲۰ سایت برتر دانلود عکس زمینه گوشی را خدمت شما معرفی کرده ایم.

آموزش دانلود عکس های پینترست با آیفون اپل

دانلود تصاویر پینترست در آیفون نیز همانند اندروید می باشد. ابتدا برنامه را باز کنید و عکس مورد نظر را لمس کنید تا باز شود. سپس برای گزینه های بیشتر (آپشن) که با آیکون سه نقطه نمایش داده می شود ضربه بزنید و در دیالوگ باز شده Download Image را بزنید.

آموزش دانلود عکس از پینترست

اگر با ارور دسترسی مواجه شدید، به تنظیمات گوشی رفته و وارد بخش Privacy شوید. در صفحه باز شده اسکرول کنید تا به Photos برسید و آن را باز کنید.

آموزش دانلود عکس از پینترست

در لیست نرم افزارهای موجود در Photos بر روی پینترست ضربه بزنید و به آن اجازه Read and Write بدهید. با این کار نرم افزار پینترست می تواند عکس ها را در گالری آیفون ذخیره و بازخوانی کند.

آموزش دانلود عکس از پینترست

دانلود عکس از اینستاگرام به آسانی پینترست نیست، برای انجام این کار نحوه دانلود عکس از اینستاگرام را مطالعه بفرمایید.

دانلود عکس های شبکه اجتماعی پینترست با مرورگر کامپیوتر

متاسفانه نسخه وب پینترست برای دانلود تصاویر بخش خاصی را در نظر نگرفته است. به همین دلیل در اینجا باید از ابزار دانلود تصاویر مرورگر استفاده کنیم. نگران نباشید این کار بسیار ساده تر از حالت های قبلی است!

برخی تصاویر به صورتی هستند که نمی توان آن ها را از وب سایت دانلود کرد، مطالعه پست چگونه می توان عکس هایی که انتخاب نمی شوند را دانلود کرد را به شما پیشنهاد می کنیم.

چگونه از سایت Pnterest عکس دانلود کنیم؟ ابتدا وب سایت پینترست را در مرورگر خود باز کنید. سپس بر روی عکسی که می خواهید آن را دانلود کنید، کلیک کرده تا باز شود. در صفحه جدید موس را بر روی عکس ببرید و بر روی آن راست کلیک کنید و Save Image As را بزنید. احتمالا مرورگر از شما محل ذخیره تصویر را خواهد پرسید. با مشخص کردن مسیر ذخیره، Save را بزنید تا عکس دانلود شود.

آموزش دانلود عکس از پینترست

نحوه دانلود تمامی عکس های برد پینترست به صورت یکجا

اگر بخواهید تمام عکس های یک برد پینترست را به صورت یکجا دانلود کنید در این شبکه اجتماعی ابزار پیش فرضی برای این کار وجود ندارد. اما می توان این کار را به کمک افزونه مرورگر کروم انجام داد. کار این افزونه تنها محدود به پینترست نیست و شما می توانید هر وب سایتی که مجموعه ای از عکس ها را در یک صفحه دارد یکجا دانلود کنید. برای انجام این کار مراحل زیر را دنبال کنید.

ابتدا مرورگر کروم را در سیستم خود باز کرده و افزونه Image Downloader را دانلود و بر روی کروم نصب کنید. زمانی که افزونه نصب شد بر روی Add To Chrome کلیک کنید تا افزونه در مرورگر فعال شود.

آموزش دانلود عکس از پینترست

اگر افزونه به درستی نصب و فعال شده باشد، آیکون آن را در گوشه بالا سمت راست مشاهده خواهید کرد. حال به وب سایت پینترست رفته و وارد صفحه برد مورد نظر خود شوید.

آموزش دانلود عکس از پینترست

حال بر روی آیکون افزونه کلیک کرده و در پنجره باز شده Select All را بزنید تا همه عکس های صفحه دانلود شود. اگر نمی خواهید یکی از عکس ها را دانلود کنید کافی است در پنجره افزونه یک بار بر روی آن عکس کلیک کنید تا از حالت انتخاب خارج شود.

آموزش دانلود عکس از پینترست

در نهایت بر روی دکمه Download بزنید تا عکس ها دانلود شود. با یک اخطار مواجه خواهید شد که اعلام می کند اگر به کروم مسیر ذخیره پیش فرض نداده باشید چندین صفحه پیاپی برای تعیین مسیر دانلود باز خواهد شد که می تواند آزار دهنده باشد. اگر با این موضوع مشکلی ندارید بر روی Yes و در غیر این صورت بر روی No کلیک کنید.

آموزش دانلود عکس از پینترست

برای جلوگیری از باز شدن چندین پنجره تعیین مسیر ذخیره دانلود، باید تنظیمات دانلود مرورگر کروم را تغییر دهید. برای انجام این کار مطابق تصویر زیر بر روی آیکون سه نقطعه بالا سمت چپ مرورگر کلیک کرده و وارد Settings شوید.

آموزش دانلود عکس از پینترست

در صفحه Settings اسکرول کنید تا به بخش Downloads برسید. در این بخش گزینه Ask Where To Save Each File Before Downloading را غیر فعال کنید. حال می توانید بدون مشکل تصاویر موجود در یک برد پینترست را یکجا دانلود کنید.

آموزش دانلود عکس از پینترست

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز شما را با نحوه دانلود عکس در شبکه اجتماعی پینترست آشنا کردیم. آیا از این شبکه اجتماعی استفاده می کنید؟ بنظر شما اجازه دانلود مستقیم عکس ها ویژگی مناسبی برای یک شبکه اجتماعی مبتنی بر مدیا است یا روشی که اینستاگرام در پیش گرفته بهتر است؟ لطفا دیدگاه خود را با ما و دوستانتان در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش حل مشکل تاریخ تولد و سن در پینترست
آموزش حل مشکل تاریخ تولد و سن در پینترست
آموزش کامل پست گذاشتن در پینترست در کامپیوتر و گوشی
آموزش کامل پست گذاشتن در پینترست کامپیوتر و گوشی
آموزش نحوه سرچ عکس ، فرد ، ایده و.. در پینترست
آموزش نحوه سرچ عکس ، فرد ، ایده و.. در پینترست
آموزش کامل تصویری استفاده از پینترست : ثبت نام ، فعالیت و تجارت در آن
آموزش کامل تصویری استفاده از پینترست: ثبت نام ، فعالیت و تجارت در آن

نظرات

  • ani says:

    vpn لازم دارع ؟؟

  • Maziyar says:

    من قبلا عکسهایی از این برنامه دانلود گردم وراضی بودم

  • طاهره says:

    قبلا تمام عکسها توی گالری سیو میشد ولی الان حدف میشه چراااا؟

  • گلشید says:

    سلام وقتتون بخیر من یکسالی است که از پینترست استفاده میکنم و همیشه به راحتی عکس ها رو دانلود میکردم ولی متاسفانه برای من یک ماهی هست که گزینه دانلود عکس کلا محو شده حتی با اینکه بروز رسانی کردم لطفا کمک کنید

  • *** says:

    سلام خسته نباشید،من گزینه ای که نوشته بود( به پرینترست اجازه دهید به عکسها دسترسی داشته باشد) رو اجازه ندادم .حالا باید چکار کنم که بهش اجازه بدم تا بتونم عکس دانلود کنم ؟

  • محبوبه عزیزی says:

    سلام مدت زیادی هست از پینترست استفاده می کنم ولی تقریبا یک ماهی هست عکسا رو باز نمی کنه اگه هم باز کنه نمیشه دانلود کرد لطفا راهنمایی کنید

  • میکاسا احمدی says:

    با سلام و وقت بخیر. من همیشه عکس های انیمه های مختلف را سرچ میکنم. و همیشه عکس های انیمه همون اول صفحه میان. ولی یبار یه جمله عربی رو سرچ کردم توی گوگل و وارد پینترست شد. حالا تو صفحه اصلی پینترست پر از جملات عربی و لباس و گیاه و ورزش و همه چی میاد. قبلا فقط عکس انیمه میومد. چند تا رو هم بلاک کردم ولی فایده نداشت.نمیدونم باید چکار کنم خیلی لطف می کنید راهنماییم کنید

  • Pari says:

    سلام خسته نباشید ببخشید نمیدونم چرا پینترست من صفحه های مورد علاقەم رو ذخیرە نمیکنە قبلا اینطوری نبود 😕

  • لیانا says:

    سلام. تقریباً ۶ ماه است که در پینترست فقط ویدئو ها نمایش داده می شود. فایل های عکس لود و باز نمی شوند که مشاهده یا سیو کنم. چندین بار برنامه رو مجدد نصب کرد و به روزرسانی هم کردم. لطفاً راهنمایی کنید

  • xx says:

    سلام.
    مجوز کپی تصاویر از pinterest به چه صورت هست؟
    میتونیم هر تصویر رو بدون ذکر نام منبع کپی کنیم؟
    افراد از کپى شدن تصاویرى که قرار دادن رضایت دارن بدون ذکر نامشون؟

    • عاطفه says:

      مجوز کپی تصاویر از pinterest به چه صورت هست؟
      میتونیم هر تصویر رو بدون ذکر نام منبع کپی کنیم و در اینستاگرام یا شبکه های اجتماعی دیگه بزاریم؟

    • *** says:

      من میخواستم از پرینترست عکس دانلود کنم ،گزینه ای که نوشته بود( به پرینترست اجازه دهید به عکسها دسترسی داشته باشد) رو اجازه ندادم .حالا باید چکار کنم که بهش اجازه بدم تا بتونم عکس دانلود کنم ؟

  • ملیکل says:

    سلام در ورژن جدید پینترست امکان دانلود وجود ندارد .اصلا گزیبنه دانلود را مشاهده نمیکنید

  • سید موسوی says:

    راحتترین راه برای ذخیره بدون دردسر عکس از پینترست، اسکرین شات گرفتن از عکسی هستش که میخواییدش

  • منم says:

    سلام لطفا بگید چطور میشه عکس گیف رو از سایت پینترست دانلود کنم
    خواهشا جواب بدین

  • مارک says:

    برنامه چندان جالبی نیست موقع دانلود با کامپیوتر کیفیت عکسها پایئن میاد

  • Anise says:

    سلام میشه بفرمایید فیلم رو چجوری میتونیم دانلود کنیم؟!
    عکس ها با این روش قابل دانلودن ولی فیلم خیر

  • مژگان says:

    سلام خسته نباشید.. من تصاویر رو دانلود میکردم یک مدت ذخیره میشد داخل گوشی اما چند روزی هست که وقتی سیو میکنم میگه ذخیره شد اما داخل پوشه نیست یعنی ذخیره نمیکنه..نمیدونم مشکل کجاست لطفا راهنمایی کنید

  • رشید says:

    سلام، ممنون از مطالب خوبتون
    وقتی گزینه download image رو میزنم پیغام image saved رو میده ولی تو گالری save نمیشه،قبلا اینجوری نبود،لطفا راهنمایی کنید

  • سمیه says:

    چرا عکسای پینترست رو نمیتونم دانلود کنم‌در حالیکه همه مراحلم درست انجام میدم قبلا خیلی راحت سیو میشد الان ۴ شبه نمیتونم سیو کنم‌

  • کمیل says:

    رفع مشکلی که جدیدا ایجاد شده
    یه برنامه دانلود از پینترست جانبی نصب کنید
    توی برنامه پینترست ، لینک عکسی که می‌خواین را کپی کنید
    توی برنامه دانلود جانبی که نصب کردین لینک را جایگذاری کنید
    و دانلود کنید
    فعلا تنها راه اینه

  • کیمیا says:

    سلام.چرا هرچی عکس از پرینترست سیو میکنم توو گالری ذخیره نمیشه!؟ لطفا راهنمایی کنید

  • سولماز says:

    سلام وقت بخیر الان یکی دوروزه عکسایی که از پینترست دانلود میکنم تو گالری گوشیم ذخیره نمیشن در حالی که تو پینترست پیام اینکه عکس ذخیره شده میاد حتی پینترستو حذف کردم و دوباره نصبش کردم ولی فقط ۵ تا عکس از کل عکسایی که دانلود کردم تو گالریم ذخیره شده میشه لطفا راهنماییم کنین که چطوری این مشکلو حل کنم

  • coco says:

    سلام من هم وقتی download image رو میزنم میگه سیو شده ولی تو گالریم نمیاد چیکار کنم ؟؟قبلا اینطوری نبود یعنی چی شده؟؟

  • لیلا says:

    سلام. میگم من هر چی می رم. تو پینترست می زنم download image می یاد که سیو شده ولی می رم تو گالری گوشیم اصلا نیستش . یعنی چی شده؟ تو رو خدا.

  • مرجان says:

    سلام وقت بخیر
    ببخشید من تو این برنامه ی PINTEREST عکس هایی رو علامت گذاری(تو یک قسمت همه ی عکس هایی رو که سنجاق کردم قرار داده بود) کرده بودم که در قسمت MY SAVES اون عکس ها رو قرار می داد الان این MY SAVES رو نمی تونم پیدا کنم .باید چی کار کنم ؟ لطفا راهنمایی ام کنین .ممنون

  • علی says:

    سلام
    ممنونم عالی بود
    لطف کنید طریقه دانلود فیلم و گیف رو راهنمایی بفرمایید.
    سلامت و برقرار باشید

  • سمانه says:

    سلام، فیلم و کلیپ هارو چطور میشه خارج از برنامه ( حافظه گوشی) ذخیره کرد؟

    • سجاد says:

      ببخشید فایل اصلی عکس رو چطوری میتونم دانلود کنم ..
      عکسی که دانلود میشه حجمش پایینه

  • محسن 66 says:

    سلام تصاویری که اشتباها در پینترست هاید میشن رو چطور میشه دوباره پیدا کرد