نحوه ساختن گروه و لینک دعوت گروه در واتس اپ اندروید، آیفون و دسکتاپ

نحوه ساختن گروه و لینک دعوت گروه در واتساپ اندروید و آیفون

همانند بسیاری از برنامه های پیام رسان سریع، برنامه واتساپ به شما امکان ایجاد گروه را می دهد تا به صورت یکباره یک پیام را به تعداد زیادی از افراد که در گروه عضو هستند ارسال کنید. با باز کردن منوی Chats و انتخاب گزینه New Group شما می توانید در واتساپ گروه ایجاد کنید و از لیست مخاطبان خود حداکثر ۲۵۶ نفر را به گروه اضافه کنید. امروز در انزل وب قصد داریم نحوه ساختن گروه و لینک دعوت گروه در واتساپ را به شما آموزش دهیم.

روش ساخت گروه و لینک گروه واتس اپ

How to Create a Group And Group Invite Link in WhatsApp Android and iPhone

واتساپ یک مسنجر محبوب با رمزنگاری End-to-End (یک سیستم امنیتی که تنها ارسال کننده و دریافت کننده می توانند پیام هایشان را بخوانند در واقع حتی واتس اپ هم نمی تواند به پیام کاربران دسترسی داشته باشد) است و در پلت فرم های متنوعی از جمله اندروید، آیفون، گوشی های هوشمند ویندوزی و کامپیوترهای ویندوزی یا مک استفاده می شود. شما با استفاده از پیام رسان واتس اپ دیگری نیازی به ارسال اس ام اس (که باید برای آن هزینه کنید) ندارید. مطابق گزارش سال ۲۰۱۷ فیس بوک، واتساپ در ماه بیش از ۱.۲ میلیون کاربر فعال دارد و توسط مردم بیش از ۱۸۰ کشور در سراسر جهان استفاده می شود.

شما می توانید در واتساپ گروه بسازید و کارهایی مانند تماس، ارسال پیام، عکس، ویدیو، فایل و پیام های ویدیویی انجام دهید. در حال حاضر این برنامه دارای ویژگی استوری (مانند اسنپ چت) است و به کاربران اجازه می دهد با استفاده از ویدیو، GIF و عکس ها وضعیت یا حالتشان را آپدیت کنند. شما می توانید بدون فهمیدن فرد مقابل از ۲ روش دیدن پست استوری، استاتوس و وضعیت واتس اپ استفاده کنید.

اگر علاقمند به ساخت گروه های خانوادگی و کاری در واتساپ هستید و نحوه انجام این کار را بلد نیستید از شما دعوت می کنی ادامه پست امروز انزل وب را مطالعه بفرمایید.

روش ساخت گروه و لینک گروه واتساپ

نحوه ایجاد گروه در واتس اپ آیفون

اگر برنامه واتساپ را در دستگاه آیفون خود ندارید نگران نباشید این برنامه رایگان است و شما می توانید از اپ استور آن را دانلود و نصب کنید.

ایجاد گروه در واتس اپ آیفون

روی گزینه Chats تپ کنید تا تاریخچه چت باز شود. این گزینه در پایین صفحه شما قرار گرفته است.

ایجاد گروه در واتس اپ آیفون

گزینه New Group را تپ کنید. این گزینه در گوشه راست سمت بالای منوی چت قرار گرفته است.

ایجاد گروه در واتس اپ آیفون

حالا روی نام افرادی که در لیست مخاطبان تلفن همراه شما است و در واتساپ عضو هستند تپ کنید تا به گروه اضافه شوند. شما می توانید حداکثر ۲۵۶ نفر انتخاب کنید. شما همچنین می توانید از طریق کادر Search که در بالای صفحه واتساپ است مخاطبان را جستجو کنید. شما نمی توانید افرادی که در لیست مخاطبان شما نیستند را به گروه اضافه کنید.

ایجاد گروه در واتس اپ آیفون

روی Next که در سمت بالا گوشه راست صفحه شما است تپ کنید تا به صفحه New Group بروید. در اینجا شما در فیلد Group Subject باید نام گروه تان را وارد کنید که حداکثر ۲۵ کاراکتر می توانید وارد کنید. روی آیکن دوربین که در سمت چپ فیلد Group Subject است تپ کنید و برای گروه خود یک عکس انتخاب کنید.

ایجاد گروه در واتس اپ آیفون

در نهایت روی Create که در گوشه راست – بالای صفحه است تپ کنید. حالا شما به طور رسمی یک گروه را در واتساپ ایجاد کرده اید و می توانید پیغام، عکس، ویدیو و غیره را در گروه ارسال کنید. اگر بعد از ارسال پیغام پشیمان شدید می توانید آن را باز پس بگیرید اگر نحوه انجام این کار را یاد ندارید پیشنهاد می کنیم پست آموزش حذف و پس گرفتن پیام ، عکس ، ویدیو و.. ارسال شده در چت و گروه واتس اپ را مطالعه بفرمایید.

ایجاد گروه در واتس اپ آیفون

روش مدیر گروه شدن و ایجاد گروه در واتساپ اندروید

اگر هنوز برنامه واتساپ را در دستگاه اندروید خود ندارید به گوگل پلی استور بروید و آن را دانلود و نصب کنید.

مدیر گروه شدن در واتس اپ اندروید

برنامه واتساپ را باز کنید و روی Chats تپ کنید این گزینه در بالای صفحه و در نوار ابزار واتساپ قرار گرفته است.

مدیر گروه شدن در واتس اپ اندروید

حالا روی دکمه منوی واتساپ تپ کنید.

مدیر گروه شدن در واتس اپ اندروید

گزینه New Group را تپ کنید.

مدیر گروه شدن در واتس اپ اندروید

از لیست مخاطبان خود افرادی را که می خواهید به گروه اضافه کنید را تپ کنید. شما می توانید از کادر Search برای پیدا کردن مخاطبان مورد نظر خود استفاده کنید. در اینجا شما نمی توانید افرادی که در لیست مخاطبانتان نیست را به گروه اضافه کنید. وقتی آماده انجام ادامه مراحل را داشتید روی دکمه OK در گوشه راست – بالا تپ کنید.

مدیر گروه شدن در واتس اپ اندروید

نام گروه خود را انتخاب کنید.

مدیر گروه شدن در واتس اپ اندروید

برای اضافه کردن عکس گروه روی آیکن دوربین تپ کنید و از کتابخانه عکس گوشی خود عکس مورد دلخواه تان را انتخاب کنید. شما می توانید در همان لحظه از سوژه مورد نظرتان عکس بگیرید و آن را به عنوان عکس پروفایل گروه واتساپ خود انتخاب کنید.

مدیر گروه شدن در واتس اپ اندروید

وقتی که کارتان تمام شد روی علامت تیک که در سمت راست – بالای صفحه است تپ کنید. حالا شما در واتساپ یک گروه دارید.

مدیر گروه شدن در واتس اپ اندروید

آموزش پیام دادن در گروه واتساپ

روی گزینه Chats تپ کنید. با اینکار شما به منوی چت می روید و در اینجا شما باید نام گروه خود را ببینید.

آموزش پیام دادن در گروه واتساپ

روی نام گروه تپ کنید با این کار باید چت گروه باز شود.

آموزش پیام دادن در گروه واتساپ

روی کادر پایین صفحه واتساپ تپ کنید و پیغام خود را تایپ کنید.

آموزش پیام دادن در گروه واتساپ

بعد از اینکه پیغام تان را تایپ کردید روی دکمه فلش که کنار کادر چت است تپ کنید تا پیغامتان در گروه ارسال شود.

آموزش پیام دادن در گروه واتساپ

با ضربه زدن روی آیکن دوربین شما می توانید از گالری خود عکسی برای ارسال انتخاب کنید و یا می توانید به صورت زنده از سوژه تان عکس بگیرید و با انتخاب دکمه Send آن را در گروه ارسال کنید. اگر عکس یا ویدیوی شما در واتساپ ارسال نمی شود از ۵ روش حل مشکل دانلود و ارسال نشدن عکس و فیلم در واتس اپ استفاده کنید.

آموزش پیام دادن در گروه واتساپ

حالا می توانید به چت تان در گروه ادامه دهید

آموزش پیام دادن در گروه واتساپ

روش ساخت لینک گروه واتساپ

بعد از اینکه گروه واتس اپ خود را ساختید شما باید لینک گروه واتساپ را بسازید و آن را در بین کاربران شبکه های اجتماعی دیگر مانند فیس بوک، اینستاگرام و غیره پخش کنید تا با کلیک روی آن به گروه واتساپ شما اضافه شوند. از مزایای ساخت لینک گروه واتساپ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صرفه جویی در زمان، نیازی به ذخیره شماره افراد برای اضافه کردن آنها به گروه نیست.
  • هر کسی می تواند با کلیک روی لینک گروه واتساپ به گروهی که شما ساخته اید وارد شود و به رمز عبور یا هر چیز مشابه دیگر نیازی نیست.
  • برخلاف فیس بوک افراد می توانند به گروه اضافه شوند بدون اینکه نوتیفیکیشنی به اعضا ارسال شود

در این روش ما از برنامه GBWhatsapp استفاده خواهیم کرد این برنامه را دانلود و در گوشی خود نصب کنید. بعد از اینکه برنامه را نصب کردید آن را باز کنید و دکمه منو را تپ کنید و Group Info را انتخاب کنید.

روش ساخت لینک گروه واتساپ

حالا در سمت راست یک آیکن آدمک و + را مشاهده می کنید روی آن تپ کنید.

روش ساخت لینک گروه واتساپ

دکمه Invite To Group Via Link را انتخاب کنید و بعد لینک گروه ساخته شده را کپی کنید.

روش ساخت لینک گروه واتساپ

حالا لینک را به دوستانتان ارسال کنید تا روی آن تپ کنند. بعد از تپ کردن روی لینک پیغامی مانند زیر برای دوستتان نمایش داده می شود.

روش ساخت لینک گروه واتساپ

در نهایت دوست شما می تواند در گروه شروع به چت کند.

روش ساخت لینک گروه واتساپ

آموزش ساخت لینک واتس اپ در برنامه اصلی

اگر به نصب برنامه جانبی برای ایجاد لینک دعوت گروه در واتس اپ علاقه ای ندارید، برای ساخت لینک گروه در برنامه اصلی، ابتدا واتساپ را باز کنید و به گروهی که ساخته اید بروید. حالا روی Add Member تپ کنید. در اینجا شما می توانید لینک دعوت گروه واتساپ خود را ببینید. حالا این لینک را با دوستانتان به اشتراک بگذارید تا دوستانتان با کلیک روی آن به گروه اضافه شوند.

آموزش ساخت لینک واتساپ

چگونه در واتساپ لینک دعوت به گروه بسازیم؟

برنامه WA Prime WhatsApp را دانلود کنید. برنامه واتساپ قدیمی خود را پاک کنید. حالا برنامه WA Prime WhatsApp را نصب کنید و آن را باز کنید. حالا گروه خود را باز کنید و روی Info تپ کنید. سپس Add Member را انتخاب کنید. چند لحظه صبر کنید تا لینک دعوت گروه خود را مشاهده کنید و خیلی ساده این لینک را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

چگونه در واتساپ لینک دعوت به گروه بسازیم؟

اگر نوتیفیکیشن های واتساپ را دریافت نمی کنید پیشنهاد می کنیم برای حل مشکل خود پست ۳ روش حل مشکل نشان ندادن هشدار پیام جدید در تلگرام، اینستاگرام، واتس اپ و.. را مطالعه بفرمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب ما روشهای ساخت گروه و لینک گروه واتساپ اندروید و آیفون را به شما آموزش دادیم اگر در این زمینه تجربه، نظر و یا پیشنهادی دارید می توانید در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

چرا کد واتساپ نمیاد؟ این 12 راه حل را امتحان کنید
چرا کد واتساپ نمیاد؟ این ۱۲ راه حل را امتحان کنید
راهنما تست شده حل مشکل وصل نشدن واتساپ در آیفون
راهنما تست شده حل مشکل وصل نشدن واتساپ در آیفون
آموزش جدید 9 روش بکاپ واتساپ و برگرداندن آن در دستگاه ها
آموزش جدید ۹ روش بکاپ واتساپ و برگرداندن آن در دستگاه های مختلف
آموزش جدید نحوه قفل یا مخفی کردن چت ها در واتساپ بدون برنامه جانبی
آموزش جدید نحوه قفل یا مخفی کردن چت ها در واتساپ بدون برنامه جانبی

نظرات

  • سیر says:

    میخواهم هک را یاد بگیرم

  • Melika says:

    ببخشید چطور میشه متن لینک رو نوشت

  • سعید says:

    سلام خدا قوت . چطور میتونم هر متن یا هر ویدئویی که برای اعضای گروه میفرستم رو لینک دار کنم تا هر کی متن رو خوند یا ویدئو رو دید از طریق لینک به گروه اضافه بشه ؟ متشکرم

  • mah says:

    با سلام. یکی از دوستان من از طریق لینک وارد گروه واتس اپ شده..اما توی گروه پیغامش به صورتیکه که توسط ادمین اد شده.. کسی تا حالا همچین مشکلی داشته راهنمایی کنه؟!.

×