آموزش ريست كردن اپل واچ برای حل مشکل قفل شدن، روشن نشدن و..

آموزش ریست کردن اپل واچ برای حل مشکل قفل شدن، روشن نشدن و..

اپل واچ یا ساعت اپل (Apple Watch) یک نوع ساعت مچی هوشمند است که قابلیت های مختلفی را در خود جای داده است. اگر با مشکل هنگ کردن اپل واچ مواجه هستید یا رمز اپل واچ خود را فراموش کرده اید هارد ریست می تواند مشکل شما را حل کند. اگر نحوه ریستارت معمولی و هارد ریست اپل واچ را یاد ندارید کافی است ادامه پست امروز انزل وب را دنبال کنید.

نحوه ریستارت معمولی و هارد ریست اپل واچ (Apple Watch)

How To Restart and Reset Your Apple Watch

Apple Watch (اپل واچ) یک کامپیوتر مچی، ردیاب تناسب اندام و سلامت، سیستم نوتیفیکیشن، کنترل از راه دور و یک ارتباط دهنده است که توسط شرکت اپل در سال ۲۰۱۴ میلادی همراه با آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس رونمایی شد. اپل واچ یکی از موفق ترین دستگاه های پوشیدنی در تاریخ می باشد و بیش از ۲۵ میلیون فروش داشته است. اپل در حال حاضر سه نسخه اپل واچ را ارائه می دهد:

  • Apple Watch
  • Apple Watch Sport
  • Apple Watch Edition

اپل واچ ۲ نسل بعدی اپل واچ است که نسبت به نسخه قبلی از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری برتری هایی دارد. اپل واچ ۲ ضد آب و گرد و غبار است و شما هنگام شنا می توانید از ویژگی تناسب اندام آن استفاده کنید. از تغییرات دیگری که می توان به آن اشاره کرد اضافه شدن ویژگی های جی پی اس و پردازنده چند هسته در اپل واچ ۲ است.

اگر شما هنگام استفاده از اپل واچ خود با مشکل همگام سازی ساعت و تاریخ تقویم و مخاطبان خود مواجه هستید یا رمز اپل واچ خود را فراموش کرده اید می توانید از راه حل هایی که در ادامه توضیح می دهیم برای بازگشت به تنظیمات کارخانه و ریستارت ساعت هوشمند خود استفاده کنید.

نحوه ریستارت معمولی و هارد ریست اپل واچ

آموزش ریستور اپل واچ جهت رفع مشکل هنگ کردن ساعت و..

دکمه Side اپل واچ را فشار داده و نگه دارید. تا زمانی که سه اسلایدر افقی برایتان ظاهر می شود این کار را ادامه دهید. بعد اسلایدر Power Off را به سمت راست بکشید.

توجه داشته باشید که اپل واچ شما باید به شارژر وصل نباشد تا اسلایدر Power Off برایتان فعال باشد.

دکمه Side را تا زمانی که لوگوی اپل را مشاهده می کنید فشار و نگه دارید.

نحوه خاموش کردن و ریبوت اپل واچ

اگر کامپیوتر شما به طور مداوم ریستارت می شود پیشنهاد می کنیم پست وقتی که کامپیوتر ناگهانی و پی در پی ریستارت میشود چکار کنیم؟ را مطالعه بفرمایید.

حل مشکل قفل شدن با راه اندازی مجدد اپل واچ

برای ریستارت اپل واچ دکمه Side و Digital Crown را به صورت همزمان فشار دهید. این کار را تا زمانی که صفحه نمایش تاریک می شود و لوگوی اپل ظاهر می شود ادامه دهید.

نحوه خاموش کردن و ریبوت اپل واچ

نحوه راه اندازی مجدد اپل واچ را در فیلم آموزشی زیر مشاهده بفرمایید.

نحوه ریست طرح بندی صفحه اصلی اپل واچ

اگر طراحی لانه زنبوری صفحه اصلی ساعت اپل خود را نمی بینید شما می توانید از طریق برنامه Watch آیفون اپل واچ خود را به تنظیمات پیش فرض کارخانه بازگردانید. برای انجام این کار ابتدا برنامه Watch را باز کنید روی سربرگ My Watch تپ کنید و Reset را انتخاب کنید. سپس روی Reset Home Screen Layout تپ کنید و برای تایید تنظیمات روی Reset Home Screen تپ کنید.

نحوه ریست طرح بندی صفحه اصلی اپل واچ

نحوه ریست اطلاعات همگام سازی iCloud ساعت اپل

اگر با همگام سازی تاریخ تقویم و مخاطبین خود مشکل دارید می توانید از تنظیمات داخلی برنامه Watch برای ریست اتصال استفاده کنید. پس از فعال شدن این ویژگی مخاطبین و تقویم اپل واچ پاک می شوند و با آخرین همگام سازی iCloud آیفون جایگزین می شوند. برای انجام این کار برنامه Watch را باز کنید. روی سربرگ My Watch تپ کنید و بعد Reset را انتخاب کنید. حالا روی Reset Sync Data تپ کنید.

نحوه ریست اطلاعات همگام سازی iCloud

اگر گوشی شما به صورت مداوم ریستارت می شود از ۶ روش رفع مشکل بالا نیامدن و ریستارت شدن پشت سرهم گوشی و تبلت اندروید استفاده کنید.

فراموش کردن رمز اپل واچ

اگر رمز اپل واچ خود را فراموش کرده اید و دستگاه آیفون دارید می توانید از برنامه Watch اپل برای حذف رمز اپل واچ استفاده کنید. پس از حذف رمز شما باید دوباره اپل واچ خود را تنظیم کنید و بکاپ را ریستور کنید. خب برای حذف رمز اپل واچ ابتدا برنامه Watch را باز کنید و روی سربرگ My Watch تپ کنید. بعد به مسیر General > Reset بروید.

اگر شما آی فون خود را دارید، می توانید از برنامه Apple Watch برای حذف رمز عبور خود از Apple Watch خود استفاده کنید. پس از حذف کد عبور، شما باید ساعت اپل خود را تنظیم کرده و از یک پشتیبان بازگردانید. حالا روی Erase Apple Watch Content and Settings تپ کنید و برای تایید دوباره تپ کنید. شما باید رمز Apple ID خود را وارد کنید. منتظر بمانید تا فرآیند به پایان برسد سپس اپل واچ خود را مجدد تنظیم کنید و بکاپ را ریستور کنید.

 فراموش کردن رمز اپل واچ

اگر علاوه بر فراموش کردن رمز اپل واچ، پسورد مودم خود را فراموش کرده اید برای حل مشکل خود می توانید از پست آموزش پیدا کردن پسورد مودم وایرلس و ورود آسان به تنظیمات مودم بدون ریست استفاده کنید.

نحوه حذف رمز اپل واچ

اگر با استفاده از روش قبلی رمز اپل واچ شما حذف نشد اپل واچ خود را از شارژر جدا کنید و دکمه Side را فشار دهید و نگه دارید تا اسلایدر Power Off برای شما نمایش داده شود. اسلایدر Power Off را فشار داده بعد انگشت خود را بلند کنید. روی Erase All Content And Settings تپ کنید. منتظر بمانید تا فرآیند تمام شود بعد مجددا اپل واچ خود را تنظیم کنید. در نهایت بکاپ را ریستور کنید.

نحوه خاموش کردن و ریبوت اپل واچ

قبلا به سوال آیا ریستارت کردن سخت افزاری کامپیوتر و لپ تاپ خطرناک است ؟ پاسخ دادیم اما آیا به نظر شما ریستارت کردن اپل واچ هم خطرناک است؟

نظرات و پیشنهادات شما؟

امیدواریم با استفاده از روش های ریست کردن اپل واچ که امروز در انزل وب به شما آموزش دادیم توانسته باشید مشکل فراموش کردن رمز، هنگ کردن اپل واچ و.. خود را حل کرده باشید. اگر شما در این زمینه تجربه ای دارید می توانید در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش برداشتن امضا Sent from my iPhone در ایمیل آیفون
آموزش برداشتن امضا Sent from my iPhone در ایمیل آیفون (سریع و ساده)
بررسی 13 تا از بهترین نرم‌افزار‌های ضبط کردن صدا در آیفون (iOS)
بررسی ۱۳ تا از بهترین برنامه های ضبط کردن صدا در آیفون (iOS)
نقطه نارنجی بالای صفحه آیفون چیست و چگونه آن را حذف کنیم؟
نقطه نارنجی بالای صفحه آیفون چیست و چگونه آن را حذف کنیم؟
آموزش حذف صدای محیط اطراف هنگام مکالمه در آیفون
آموزش حذف صدای محیط اطراف هنگام مکالمه در آیفون

نظرات

  • باران says:

    عالـــــــــــــی

  • محمد says:

    پاسخ سوالات باز نمیشه

  • سامان says:

    با سلام ..من یه. ساعت اپل واچ دست دوم خریدم که فقط از ساعتش استفاده میکردم …از نااگاهی ریست فکتوری کردم حالا. که میخایم گوشی رو بهش وصل کنیم تا باز بشه اپل ایدی میخاد که من ندارم از اون فروشنده هم نگرفتم و رفت …یعنی هیچ کاری نمیشه کرد تا راه بیفته ؟

  • محمد says:

    سلام من اپل واچم با اپل آیدی کارتی فعال بود ریست فکتوری کردم متاسفانه کارت اپل آیدی رو گم کردم. حالا چجوری روشنش کنم؟

  • Mahdi says:

    سلام اپل واچ من دو روزه موقع تماس صدارو‌ رد و‌بدل نمیکنه ضربه هم‌نخورده مدلش سری۳هست مشکلش کجاست؟ریستش هم‌کردم اما درست نشد

  • Mahdi says:

    سلام‌اپل واچ دوروزه صدارو رد و بدل نمیکنه ریست هم کردم درست نشده ضربه هم نخورده که اسپیکرش مشکل پیدا کنه
    چیکارش کنم؟

  • Sogand says:

    اپل واچم با گوشیم مچ نیست و پسوردشو فراموش کردم کسی میدونه چجور واچمو ریسیت کنم؟

  • ساناز says:

    سلام
    اپل واچ به گوشى ایفون ۶ وصل بوده بعد از اینکه هر دو رو زدم اپدیت بشه ، اپل واچ دیگه بالا نمیاد ، یعنى وقتى میخوام با گوشى pair کنم میگه باید اپل واچ اپدیت شه ، ولى نمیشه