آموزش 5 روش ویرایش زیرنویس SRT و.. فیلم و ویدیو اندروید

آموزش ۵ روش ویرایش زیرنویس SRT و.. فیلم و ویدیو اندروید

اگر دوست دارید به هر جایی که می روید فیلم های مورد علاقه خود را حتی در شلوغ ترین مکان ها تماشا کنید می توانید فیلم و ویدیو خود را در اندروید تماشا کنید. شلوغی مشکلی است که در جامعه امروزی نمی توان نادیده گرفت و برای مشاهده فیلم در این شلوغی استفاده از زیرنویس فیلم یکی از راه حل های پیش روی شماست. اگر به ویرایش زیرنویس فیلم احتیاج دارید از شما دعوت می کنیم روش های ویرایش فایل زیرنویس SRT و.. فیلم و ویدیو اندروید که امروزدر انزل وب معرفی می کنیم را بکار بگیرید.

معرفی برنامه های اندروید برای ویرایش زیرنویس فیلم و ویدیو

Introducing Android Apps For Editing Movie And Video Subtitles

تماشای ویدیو / فیلم روی گوشی اندروید بسیار جالب است شما می توانید در هر جایی که هستید فیلم تماشا کنید. اما تماشا کردن فیلم در یک جای شلوغ باعث می شود که شما نتوانید صدای فیلم را به طور واضح بشنوید و این جایی است که زیرنویس ها به کمک شما می آیند. شما به کمک زیرنویس ها می توانید متوجه شوید که در هر لحظه فیلم چه اتفاقی می افتد و جایی از فیلم را از دست نخواهید داد. شما حتی از زیرنویس ها می توانید برای یادگیری یک زبان خارجه استفاده کنید. اگر شما قصد دارید قسمت خاصی از یک زیرنویس را ویرایش کنید به ابزارهای ویرایش زیرنویس احتیاج پیدا خواهید کرد امروز در انزل وب قصد داریم چند برنامه ویرایش زیرنویس SRT و.. فیلم و ویدیو اندروید را به شما معرفی کنیم.

معرفی برنامه های اندروید برای ویرایش زیرنویس فیلم و ویدیو

برنامه دستکاری و ویرایش زیرنویس اندروید Subbr Free

اپلیکیشن Subbr Free یک برنامه اندروید است که برای ویرایش و تبدیل کردن زیرنویس های فیلم می توان از آن استفاده کرد. شما هرگز مجبور نیستید از کامپیوتر استفاده کنید. وقتی که زیرنویس ها با فیلم هماهنگ نیستند شما تنها با یک کلیک می توانید به طور خودکار خطاها را شناسایی کنید و آنها را رفع کنید و در نهایت آن را به فرمت انتخابی خود تبدیل کنید. از ویژگی های این برنامه دستکاری و ویرایش زیرنویس اندروید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خواندن و نوشتن فرمت های زیر نویس مختلف TMPlayer, MPL, MicroDVD, SubRip (SRT), SubViewer 1.0, SubViewer 2.0
  • خواندن نرخ فریم از فایل ویدیویی مرتبط با فرمت AVI, MP4, MKV
  • شناسایی رمزگذاری کاراکترها
  • فایل منیجر داخلی
  • پشتیبان گیری خودکار از زیرنویس ها
  • استایل بندی و رنگ دهی به زیرنویس ها تنها با یک کلیک
  • ویرایش متن ها با تگ HTML
  • تایید و اصلاح زیرنویس های معیوب (نسخه پولی)
  • قابل استفاده در گوشی ها و تبلت ها

برنامه دستکاری و ویرایش زیرنویس اندروید Subbr Free

بعد از اینکه زیرنویس فیلم های خود را ویرایش کردید می توانید به طور همزمان ویدیو را در چند دستگاه اندروید پخش کنید.

دانلود نرم افزار ساخت و دستکاری زیرنویس Blekel Subtitles Editor

یکی از بهترین برنامه هایی که شما می توانید برای ویرایش و هماهنگ کردن زیرنویس با زبان های مختلف استفاده کنید برنامه Blekel Subtitles Editor است. یک روش برای یادگیری زبان های خارجه استفاده از این برنامه است. فیلم ها را با زبان اصلی  و زیرنویس ها را با زبان مادری تماشا کنید. دو فایل زیرنویس که با زبان های مختلفی هستند را باز کنید، ویرایش ها را انجام دهید و فایل ها را در یک فایل جدید اکسپورت و ذخیره کنید، این فایل جدید شامل هر دو زبان خواهد بود. در حال حاضر این برنامه تنها از فرمت SubRip پشتیبانی می کند.

دانلود نرم افزار ساخت زیرنویس Blekel Subtitles Editor

دانلود نرم افزار ویرایش فایل زیرنویس فیلم اندروید Easy Subtitles

بعضی از فیلم ها زیرنویس ها جداگانه دارند و در قالب فایل های زیرنویس که فرمت هایی مختلف دارند (.SRT, .SSA, .ASS) ارائه می شوند، شما می توانید از ۵ روشی که قبلا در انزل وب آموزش دادیم برای چسباندن دائمی زیرنویس فارسی به فیلم برای پخش در تلویزیون استفاده کنید اما با برنامه Easy Subtitles شما به راحتی می توانید فایل های زیرنویس خود را ویرایش کنید تا اطمینان حاصل کنید که زیرنویس شما کاملا با فیلم هماهنگ است. از ویژگی های این برنامه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پشتیبانی از فرمت های زیرنویس SubRip (.SRT) و SubStation Alpha (.SSA/.ASS)
  • پشتیبانی از رمزگذاری چند کاراکتری
  • اضافه کردن، حذف و ویرایش یک به یک خطوط
  • اضافه کردن آفست زمانی به تمام خطوط یا زیر مجموعه ای از خطوط
  • لود کردن فیلم ها از حافظه اکسترنال
  • اجرا مستقیم ویدیو از خود برنامه
  • تقسیم فایل ها
  • ادغام ۲ فایل زیرنویس
  • ایجاد و حذف فایل ها
  • جستجو در زیرنویس فیلم ها
  • اصلاح استایل زیرنویس ها
  • و…

 دانلود نرم افزار ویرایش زیرنویس اندروید easy subtitles

نحوه ویرایش فایل زیرنویس SRT ویدیو در اندروید

اگر شما فایل .SRT دارید و می خواهید آن را در دستگاه اندروید خود ویرایش کنید می توانید از برنامه Jota+ که یکی از بهترین برنامه های ویرایش متن در اندروید است استفاده کنید. چون که فایل زیرنویس SRT متن است و شما می توانید از برنامه Jota+ که رابط کاربری بسیار ساده عملکرد عالی دارد استفاده کنید. افرادی مانند برنامه نویسان و مستند سازان با برنامه Jota+ می توانند بهترین تجربه ویرایش متن را داشته باشند. از ویژگی های این برنامه می توان به ذخیره خودکار، پشتیبانی از ۱ میلیون کاراکتر، پشتیبانی از بسیاری از کدک های کاراکتری، جستجوی کلمات، سفارشی کردن فونت و غیره اشاره کرد. اگر زیرنویس های شما به صورت به هم ریخته نمایش داده می شود از ۶ روش رفع مشکل زیر نویس فارسی Kmplayer، Mx player، Ylc player و.. اندروید و کامپیوتر استفاده کنید.

نحوه ویرایش فایل زیرنویس srt در اندروید

علاوه بر Jota+ شما می توانید از با استفاده از ادیتور برنامه ES file پسوند فایل SRT را به TXT تغییر دهید و با ویرایشگرهای متنی به ویرایش فایل زیرنویس خود بپردازید.

برنامه دستکاری زیرنویس اندروید Subtitle Editor

با برنامه Subtitle Editor Free میتوانید زیرنویس خود را در تلفن همراه اندروید خود ویرایش کنید. این برنامه از رمزگذاری های مختلف پشتیبانی می کند و شما می توانید زمان، متن را ویرایش کنید و زیرنویس ها را مجددا هماهنگ کنید. فرمت های زیرنویس SRT و SUB توسط این برنامه پشتیبانی می شود. اگر دوست ندارید تبلیغات را در این برنامه ببینید باید نسخه پولی آن را خریداری کنید.

برنامه دستکاری زیرنویس اندروید Subtitle Editor

در آخر به شما پیشنهاد می کنیم برای پخش فیلم های خود از ۱۳ تا از بهترین پلیر فیلم و ویدیو رایگان برای کامپیوتر و ویندوز ۱۰، ۸ و ۷ استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

با استفاده از برنامه هایی که امروز به شما معرفی کردیم شما به راحتی می توانید زیرنویس فیلم هایتان را ویرایش کنید. اگر شما برنامه دیگری برای ویرایش زیرنویسمیشناسید که در اندروید قابل نصب است می توانید آن را همراه با نظرات و پیشنهاداتتان در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

قرار دادن زیرنویس روی ویدیو آنلاین
آموزش ۴ روش قرار دادن زیرنویس روی ویدیو به صورت آنلاین
آموزش 5 روش اجرا و پخش همزمان دو زیرنویس در KMPlayer ، VLC Player و..
۵ روش اجرا و پخش همزمان دو زیرنویس در KMPlayer ، VLC Player و..
ساخت زیرنویس SRT برای فیلم و ویدیو در کامپیوتر
آموزش ۳ روش ساخت زیرنویس SRT برای فیلم و ویدیو در کامپیوتر

نظرات

  • حمید says:

    لطفن انقدر حرفای بی پایه تحویل مردم ندید .همه این اپ ها رو نصب و امتحان کردم تا فهمیدم مطلبتون سرکاریه ، متاسفم واستون

  • حمید says:

    سلام من زیرنویس انگلیسی یک سریال را از سایت opensubtitles.org دانلود کردم و با فیلم سینک نبود سپس زیرنویس فارسی آن را دانلود کردم با فیلم سینک بود. می‌خواستم تمام زمان‌های زیرنویس فارسی به انگلیسی منتقل شود که با برنامه blekel subtitles editor
    اصلاً نشد این کار را کرد. و اصلاً اپ مفیدی نبود. معلوم است شما اصلاً اپ‌ها را آزمایش نمی‌کنید فقط توضیحات زیر اپ در فروشگاه پلی را همین‌جا هم نوشته‌اید.

  • پرهام says:

    سلا، لطفا آموزش تبدیل فرمت زیر نویس ass به فرمت srt با اندروید را بزارید

    • Alirza Aziz says:

      سلام پرهام،اپ نوت پد++ رو از گوگل پلی یا مایکت دانلود و نصب کن بعد فایل زیرنویسو واردش کن بعد خروجی بگیر تو اسم فایل .ass
      رو پاک کن بزن .srt بعد خروجی بگیر