افزایش فالوور هدفمند در اینستاگرام

بهترین روش جذب مشتری و افزایش فالوور هدفمند در اینستاگرام [رپورتاژ آگهی]

همه ما دلمان می خواهد در اینستاگرام فالور های زیادی داشته باشیم. برای این کار راه های زیادی موجود است که می توان از آنها استفاده کرد. در اینجا ما بهترین روش جذب مشتری  و فالوور هدفمند در اینستاگرام را به شما آموزش خواهیم داد.

برای فروش بیشتر بهترین کار افزایش فالوور اینستاگرام به صورت واقعی است، چرا که فالوور فیک و غیرواقعی خیلی موثر نیستند، مگر اینکه بالا بودن فالوور به اعتماد سازی کمک کند.

در این مقاله چند روش برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام را آورده ایم و شما می توانید با استفاده از این روش ها طی مدت زمانی به تعداد فالوور مطلوب خود دست پیدا کنید.

روش اول : رمز موفقیت افزایش فالوور واقعی و فعال

یکی از موثرترین روش های افزایش فالوور ایرانی و فعال استفاده از ربات اینستاگرام می باشد با استفاده از این ربات شما می توانید فالوورهای رقبا را هدف قرار دهید و یا از مکان و شهر دلخواه خود فالوور فعال جذب کنید حتی شما می توانید هشتگ های خاصی را برای ربات تعریف کنید تا کاربران علاقمند به این هشتگ ها جذب پیج اینستاگرامی شما شوند . پیشنهاد ما در این زمینه ربات مارکتینگ ۹۸ می باشد که کاملا تست شده و از تیم پشتیبانی قوی برخوردار است برخی از امکانات این ربات به شرح زیر می باشد :

رمز موفقیت افزایش فالوور واقعی و فعال

  1. امکانات ربات اینستاگرام مارکتینگ ۹۸
  2. افزایش فالوور از شهر و منطقه دلخواه
  3. افزایش فالوور بر اساس هشتگ
  4. جذب فالوور های پیچ رقبا یا صفحه مورد نظر شما
  5. جذب ۱.۲۰۰ الی ۶۰۰۰ فالوور واقعی و فعال در ماه
  6. امکان استفاده از ۳ روز تست کاملا رایگان جهت اطمینان از کارکرد مناسب ربات
  7. ارسال دایرکت تبلیغاتی انبوه بصورت هدفمند ( اتوماتیک )
  8. ارسال لایک و کامنت اتوماتیک برای پست های دلخواه شما
  9. ارسال پیام فالوبک به کاربرانی که شما را فالوو کرده اند ( پیام تشکر، معرفی خدمات یا محصولات )
  10. ارسال پست خودکار  زماندار نامحدود در پیج و استوری
  11. ابزار دانلود فیلم و عکس کاربران اینستاگرام
  12. ابزار آنفالو خودکار فالوینگ ها
  13. ارائه آمار دقیق  از تمامی فعالیت های انجام شده
  14. امکان کسب درآمد از اینستاگرام
  15. انجام تنظیمات رایگان + پشتیبانی تلفنی و آنلاین
  16. برای آشنایی بیشتر با امکانات ربات همه کاره مارکتینگ ۹۸ و استفاده از ۳ روز تست رایگان می توانید به وب سایت marketing98.com مراجعه کنید.

روش دوم : تبلیغات در اینستاگرام و نکات کلیدی مهم

اگر شما تجربه جذب مشتری از طریق تبلیغات در گوگل را داشته باشید می دانید که بازاریابی و تبلیغات در اینستاگرام به دلیل هزینه کمتر و نمایش تبلیغات به چندین میلیون کاربر آنلاین مناسب تر هست در ادامه روش های موثر تبلیغ در اینستاگرام را بررسی می کنیم

تبلیغات اینستاگرام  به سه روش کلی تبلیغات اسپانسری , اینفلوئنسر مارکتینگ و تبلیغات در پیج های پربازدید انجام می شود

بهترین راهکار برای تبلیغات در اینستاگرام  و افزایش فروش ، تبلیغ در پیج های مرتبط با موضوع پیج شما می باشد قبل از شروع تبلیغات در اینستاگرام باید فالوور های پیج مورد نظر را بررسی کرده و از میزان واقعی بودن آنها اطمینان حاصل کنید

تشخیص فالوور های واقعی و فیک چندان هم کار راحتی نیست برای این کار نیاز به تخصص و ابزار تحلیل آماری و آنالیز پیج اینستاگرام دارید تا اطمینان حاصل کنید که فالوور های پیج تبلیغاتی مورد نظر شما از نظر محتوا ، سن و فعال بودن کاربران مناسب خدمات و محصولات شما باشند برای بررسی و آنالیز پیج دلخواه خود می توانید از ابزار رایگان سایت مارکتینگ ۹۸ استفاده نمایید.

تبلیغات در اینستاگرام و نکات کلیدی مهم

تبلیغات در پیج های پربازدید

تبلیغات در صفحات بزرگ اینستاگرام در ۲ حالت بازدیدی و ساعتی در پیج ها و استوری ها انجام می شود در تبلیغ بازدیدی اینستاگرام کلیپ ۶۰ ثانیه ای شما در پیج های محبوب و پربیننده قرار می گیرد و تعرفه تبلیغات بر اساس بازدید محاسبه می شود مثلا برای هر ۱۰۰ هزار بازدید از ویدئو شما  باید مبلغ ۳۰۰ هزار تومان پرداخت کنید

تبلیغات ساعتی اینستاگرام

در روش تبلیغات ساعتی اینستاگرام , عکس یا کلیپ تبلیغاتی  شما در پیج های موضوعی و انتخابی شما قرار داده می شود مدت زمان ماندگاری تبلیغ شما از  ۶ تا ۲۴  ساعت متغیر می باشد تعرفه تبلیغات به صورت ساعتی محاسبه می شود مثلا برای ۲۴ ساعت تبلیغ در پکیج مد و زیبایی با ۶ میلیون فالوور باید مبلغ ۳۱۰ هزار تومان هزینه کنید

تبلیغات اسپانسری در اینستاگرام

این نوع تبلیغات که توسط خود اینستاگرام ارائه می شود از سیستم مدیریت تبلیغاتی فیس بوک استفاده می کند برای اینکار شما باید پروفایل اینستاگرامی را به حالت بیزنیس پروفایل ارتقاء دهید و سپس اهداف مورد نیاز خود را تعیین کنید متاسفانه به دلیل تحریم ایران توسط شرکت اینستاگرام  و بالا بودن هزینه این نوع تبلیغات ، مورد استقبال کاربران ایرانی قرار گرفته نشده است..

اینفلوئنسر مارکتینگ و پیج های افراد مشهور :

اینگونه پیج ها اغلب بیشترین میزان هزینه تبلیغات در اینستاگرام  را دارند. دلیل این موضوع نیز تاثیر زیاد این افراد روی کاربران شان است. به طوری که احتمالا تبلیغات در این پیج ها بازدهی بیشتری خواهد داشت. البته لازم به ذکر است که معمولا این افراد آگهی کمی ارسال می کنند و تا خودشان از کیفیت کالای شما اطمینان نداشته باشند، آن را تبلیغ نخواهند کرد.

جمع بندی

تبلیغات در شبکه های اجتماعی باید به صورت هدفمند  و شناسایی مخاطبین علاقمند به محصولات و خدمات شما انجام شود اگر نمی دانید  از کدام یک از روش های فوق برای جذب مشتری و رشد کسب و کار تان در اینستاگرام و دیگر شبکه های مجازی استفاده کنید می توانید از بخش آموزش بازاریابی و افزایش فروش در شبکه های مجازی در  وب سایت www.marketing98.com استفاده نمایید.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات