معرفی بهترین سایت های هواشناسی و پیش بینی وضعیت آب و هوای ایران و دنیا

۷ تا از بهترین سایت های هواشناسی و پیش بینی آب و هوای ایران و دنیا

آیا به دنبال آخرین پیش بینی های آب و هوا هستید؟ شما با بازدید از سایت هایی که امروز در انزل وب به شما معرفی می کنیم می توانید به سایت های پیش بینی آب و هوا مراجعه کنید و اطلاعات زیادی را در مورد آب و هوای مناطق مورد نظر خود بدست آورید. ما بهترین سایت های هواشناسی آنلاینی که بهترین اطلاعات مربوط به وضعیت آب و هوا را در کامپیوتر یا گوشی هوشمند به شما نمایش می دهند را به شما معرفی خواهیم کرد بنابراین می توانید خود را برای هر شرایط آب و هوایی آماده کنید.

دقیق ترین سایت های پیش بینی وضعیت آب و هوا فارسی و خارجی

۱۰ Best Day Weather Forecast Worldwide Websites

برای اینکه یک سفر بی دغدغه را تجربه کنیم، یا یک برنامه کوهنوردی دقیق داشته باشیم باید اقداماتی را قبل از این کارها انجام دهیم که قبلا در انزل وب ۱۴ ترفند فوق العاده کاربردی برای قبل از سفر را به شما آموزش دادیم. یکی از این کارهایی که ما باید انجام دهیم اطلاع از شرایط آب و هوا است. برنامه ها و سایت های هواشناسی مختلفی وجود دارند که شما می توانید از آنها برای پیش بینی آب و هوا، اطلاع از کیفیت هوا، شاخص UV، بارندگی، میزان رطوبت، بارندگی، بارش برف، اطلاعات ایستگاه های هواشناسی و غیره از آنها استفاده کنید. قبلا در انزل وب ۱۱ تا از دقیق ترین برنامه های هواشناسی فارسی و انگلیسی اندروید را به شما معرفی کردیم، در ادامه ۶ مورد از بهترین سایت های هواشناسی و پیش بینی وضعیت آب و هوای ایران و دنیا را خدمت شما معرفی خواهیم کرد.

دقیق ترین سایت های پیش بینی وضعیت آب و هوا فارسی و خارجی

AccuWeather- بهترین سایت هواشناسی ایران و جهان

در صفحه اول سایت هواشناسی AccuWeather اطلاعات مربوط به آخرین اخبار مربوط به آب و هوا، آب و هوای مناطق محلی و ملی را همراه با موضوعاتی مانند سفر را که می تواند به آب و هوا ربط پیدا کند را مشاهده کنید. سربرگ های بالای صفحه دسترسی شما را به اطلاعات مربوط به آب و هوای محلی، ملی و پیش بینی ها را فراهم می کند. با رفتن به سربرگ پیش بینی محلی شما می توانید اطلاعات پیش بینی هر منطقه را با جزئیات مشاهده کنید که می تواند شامل پایین ترین و بالاترین دما، دمای فعلی، بارش و غیره باشد.

AccuWeather - بهترین سایت هواشناسی ایران و جهان

بنابراین شما می توانید دقیقا زمانی که باران شروع می شود را پیدا کنید در اینجا شما همچنین می توانید پیش بینی های پیشرفته، آخر هفته، ماهانه و نقشه های راداری را پیدا کنید. نقشه های رادارای پیش بینی های ۹۰ تا ۱۲۰ دقیقه بعد را برای شما فراهم می آورد. به دلیل طراحی ساده و آسان برنامه AccuWeather شما می توانید اطلاعات و آماره های مربوط به آب و هوا را در گوشی های اندروید و آیفون خود به راحتی مشاهده کنید و پیش بینی های روزانه و مبتنی بر موقعیت، میزان رطوبت، درجه حرارت، پیش بینی بارش و غیره را پیدا کنید.

اگر با سایت های انگلیسی مشکل دارید شما می توانید قسمت فارسی سایت Accuweather را برای مطلع شدن از شرایط آب و هوایی استفاده کنید. بعد از ورود به سایت در کادر جستجو نام منطقه مورد نظر خود را تایپ کنید و اینتر کنید. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید شما می توانید وضعیت هواشناسی تهران، گیلان، مازندران و غیره را مطالعه بفرمایید.

AccuWeather - بهترین سایت هواشناسی ایران و جهان

Underground – بهترین سایت پیش بینی هوا برای مناطق روستایی

سایت هواشناسی Underground اخبار خوبی را در مورد آب و هوا و پیش بینی آب و هوا ارائه می دهد. شما می توانید در سایت هواشناسی Underground پیش بینی هوای امروز با شرایط فعلی، دما، میزان وزش باد و نقشه رادار محلی خود را پیدا کنید. شما برای اطلاعات بیشتر در مورد کیفیت هوا، شاخص UV، بارندگی، میزان رطوبت، بارش برف، اطلاعات ایستگاه های هواشناسی و غیره را در این سایت پیدا کنید و اینها اطلاعات کمی نیستند. شما می توانید از اپلیکیشن هواشناسی Underground در دستگاه های اندروید و آیفون خود استفاده کنید این برنامه یک دید کلی از شرایط آب و هوای فعلی، رادار محلی و پیش بینی روزانه و ساعتی را فراهم می کند.

Underground - بهترین سایت پیش بینی هوا برای مناطق روستایی

اگر به دلیل بد بودن شرایط آب و هوایی سفر شما کنسل شده است ناراحت نباشید شما هنوز می توانید از طریق وب سایت های برتر گردشگری دور دنیا سفر کنید.

Dark Sky – دقیق ترین سایت هواشناسی دنیا

سایت هواشناسی Dark Sky تمام اطلاعات مورد نیاز شما را فراهم می کند. درجه حرارت، بالاترین و پایین ترین دما، شاخص UK، میزان فشار، میزان رطوبت، میزان بارش، وزش باد و غیره در این سایت وجود دارد. نقشه رادار دارای علامت هایی است که نحوه حرکت ابرها را به شما نمایش می دهد. هنگامی که شما پایین صفحه را مشاهده می کنید پیش بینی آب و هوای هفتگی را با اطلاعات دقیق پیدا خواهید کرد. برنامه Dark Sky هم برای آیفون و هم اندروید ارائه می شود و دارای طراحی زیبا و واضح است که باعث دسترسی سریع و ساده شما به اطلاعات پیش بینی هوا، افزایش دما، زمان غروب آفتاب و غیره می شود.

Dark Sky - دقیق ترین سایت هواشناسی دنیا

Pollen – بهترین سایت پیش بینی آلرژی

برنامه های هواشناسی زیادی وجود دارند که شامل پیش بینی آلرژی هستند اما سایت Pollen یک قدم جلوتر از بقیه است و شایع ترین آلرژی های موجود در هوا را پیش بینی می کند. پیش بینی های یک روزه (امروز و فردا)، پیش بینی ۵ روزه و ۳۰ روزه در این سایت وجود دارد. شما همچنین می توانید در این سایت هواشناسی یک پایگاه داده آلرژی و گیاه پیدا کنید و اطلاعات دقیقی در مورد آنها را ببینید. در برنامه Pollen که برای دستگاه های اندروید و آیفون طراحی شده است شما می توانید پیش بینی آلرژی ۵ روزه، شایع ترین آلرژی برای پیش بینی امروز، اطلاعات مربوط به آلرژی، پیش بینی آب و هوا و غیره را دنبال کنید.

Pollen – بهترین سایت پیش بینی آلرژی

سازمان هواشناسی کشور، بهترین سایت هواشناسی فارسی

سایت Irimo سازمان هواشناسی کشور یکی از بهترین سایت های هواشناسی است که اطلاعات جامعی را اعم از وضع هوای فعلی کشور، وضع هوای راه های کشور، وضع هوای مناطق جهان، پیش بینی، هشدارهای هواشناسی، اخبار و رویدادها، نقشه های زمان واقعی، نقشه های مدل MM5 و GFS، هواشناسی هوانوردی، هواشناسی دریایی و غیره را در اختیار شما قرار می دهد. وارد سایت شوید و در کادر جستجو منطقه خود را وارد کنید به همین سادگی.

irimo - بهترین سایت هواشناسی فارسی

Euronews یکی از بهترین سایت های هواشناسی جهان

سایت Euronews دارای یک بخش هواشناسی است که در آن کادری وجود دارد با تایپ کردن نام شهر مورد نظر خود می توانید از وضعیت آب و هوای جهان اطلاع پیدا کنید. درجه حرارت امروز، میزان بارش، پیش بینی های معمول، تصاویر زنده آب و هوایی، دمای فردا، اخبار و مقالات مرتبط با هواشناسی، پیش بینی وضع هوا در هفته آینده و غیره را مطالعه بفرمایید.

euronews یکی از بهترین سایت های هواشناسی جهان

پیش بینی وضع هوا فعلی و هفته آینده با گوگل

اگر شما پیش بینی هوای منطقه مورد نظر خود را پیدا نمی کنید می توانید با وارد کردن منطقه مورد نظر خود در گوگل ( به طور مثال برای تهران وارد کنید: Tehran Weather) از پیش بینی دما، بارش، وضعیت بارندگی و غیره اطلاع پیدا کنید.

پیش بینی وضع هوا فعلی و هفته آینده با گوگل

در جدول نمایش داده آب و هوا فعلی با میزان رطبوت، باد و.. و پیش بینی وضع هوا در ساعات و هفته آینده به صورت کامل با قابلیت انتخاب و جلو و عقب رفتن در تاریخ و ساعت نمایش داده میشود.

در آخر از شما دعوت می کنیم ۲۶ تا از بهترین موتور جستجو فارسی برای پیدا کردن گمشده ، وکیل ، دکتر و.. استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب بهترین سایت های هواشناسی ایرانی و خارجی را به شما معرفی کردیم، با استفاده از این روش ها شما با داشتن اینترنت می توانید از پیش بینی آب و هوا اطلاع پیدا کنید. اگر سایت دیگری در زمینه هواشناسی می شناسید می توانید در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش 8 روش حذف آب و هوا از تسک بار ویندوز 10 و ویندوز 11
آموزش ۸ روش حذف آب و هوا از تسک بار ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۱
بهترین نرم افزار و گجت های نمایش آب و هوا در ویندوز 10 ، 8 و 7
۱۲ تا از بهترین نرم افزار و گجت های نمایش آب و هوا در ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷
نقشه آلودگی هوای تهران و سایر شهرهای ایران آنلاين
۴ سرویس مشاهده نقشه آلودگی هوای تهران و سایر شهرهای ایران آنلاین
پروژه هارپ یا HAARP چیست و چه کاربردی دارد؟
بررسی: پروژه هارپ یا HAARP چیست و چه کاربردی دارد؟

نظرات