خرید آنلاین بیمه شخص ثالث از بیمیتو

ساده‌ترین راه برای خرید بیمه شخص ثالث [رپورتاژ آگهی]

همان‌طور که می‌دانید بیمه شخص ثالث بیمه‌ای اجباری برای تمام خودروها و وسایل نقلیه است. گرچه این بیمه خدمات قابل‌توجهی ارائه می‌دهد و در مواقع بروز حادثه پوشش‌های ارزنده‌ای به راننده مقصر و اشخاص ثالث می‌دهد اما باید هر خودرو یک بیمه شخص ثالث داشته باشد. حتی خودرویی که در پارکینگ است و استفاده نمی‌شود نیز باید بیمه شخص ثالث معتبر داشته باشد. استعلام و خرید بیمه شخص ثالث وانت پیکان، خودروهای سواری و سایر وسایل نقلیه به روش‌های مختلفی قابل انجام است. اما به چه روشی می‌توان ساده و در کمترین زمان ممکن قیمت‌های این بیمه را از شرکت‌های مختلف دریافت کرد و بیمه مناسب را خرید؟

روش‌های استعلام قیمت بیمه شخص ثالث

روش‌های مختلفی برای دریافت قیمت بیمه پژو پارس، سمند و سایر خودروها وجود دارد. می‌توان حضوری به یکی از نمایندگی‌های بیمه یا کارگزاری‌ها مراجعه کرد و قیمت بیمه خودروی خود را از آنجا دریافت کرد. همچنین می‌توانید به سامانه بیمیتو مراجعه کنید. تفاوت مراجعه به بیمیتو با مراجعه به نمایندگی‌ها و کارگزاری‌ها این است که مراجعه به بیمیتو حضوری نیست و فقط کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشید.

استعلام قیمت بیمه وانت پیکان، پژو و انواع خودروهای داخلی و خارجی از سامانه بیمیتو امکان‌پذیر است. برای این کار باید ابتدا اطلاعات خودروی خود را اعم از نوع و مدل، سال ساخت، سطح پوشش درخواستی، سابقه عدم خسارت بیمه و تاریخ سررسید بیمه در سامانه بیمیتو وارد کنید تا بتوانید به نرخ صحیحی از بیمه دست پیدا کنید. البته یکی دیگر از پارامترهایی که در تعیین این نرخ مؤثر است مدت زمان ارائه بیمه‌نامه می‌باشد. البته اغلب افراد بیمه یک‌ساله تهیه می‌کنند اما می‌توان بیمه کوتاه‌مدت (شش ماهه و…) نیز از طریق بیمیتو خرید. البته خرید بیمه یک‌ساله به‌صرفه‌تر است.

آیا بیمیتو بیمه جدیدی است؟

خرید اینترنتی بیمه شخص ثالث از بیمیتو

سؤالی که شاید برایتان پیش آمده باشد این است که آیا بیمیتو یک شرکت بیمه تازه تأسیس است؟ بیمیتو سامانه‌ای برای مقایسه و خرید آنلاین بیمه است. بیمیتو بستری را برای مقایسه شرایط و قیمت بیمه‌های مختلف از جمله بیمه پارسیان شخص ثالث، بیمه سینا، بیمه ایران و… ایجاد کرده است و از این طریق می‌توان شرایط این بیمه‌ها را با یکدیگر مقایسه کرد و با توجه به اولویت‌های خود بیمه‌ای مناسب خرید. علاوه بر بیمه شخص ثالث امکان استعلام و خرید بیمه‌های دیگری از جمله بیمه بدنه، عمر و… از بیمیتو امکان‌پذیر است. همین الان به وب‌سایت یا اپلیکیشن بیمیتو مراجعه کنید و ببینید که در کمتر از ۵ دقیقه می‌توانید مناسب‌ترین بیمه را برای خود انتخاب کرده و آن را آنلاین خریداری کنید.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

×