بهترین سایت های دانلود موزیک بی کلام شاد، آرام، غمگین و..

۱۲ مورد از بهترین سایت های دانلود موزیک بی کلام شاد، آرام، غمگین و..

پیدا کردن موسیقی بی کلام رایگان برای پروژه های ویدیویی همیشه ساده نیست. خوشبختانه ما ۱۲ سایت کاملا رایگان را برای شما جمع آوری کرده ایم که به کمک آنها می توانید موسیقی های بی کلام خارجی معروف دنیا را دانلود کنید و برای موزیک بک گراند پروژه های یوتیوب، اینستاگرام و … خود استفاده کنید.

با بزرگترین سایت های دانلود آهنگ بی کلام خارجی آشنا شوید!

Top 12 Online Music Sites for Instrumental Music Free Download

آیا دوست دارید موسیقی بی کلام معروف دنیا را به طور رایگان دانلود کنید؟ موسیقی متن مناسب می تواند پروژه ویدیویی شما را به سطح جدیدی ارتقاء دهد. با این وجود پیدا کردن موسیقی خوب و رایگان بسیار سخت است. خوشبختانه برخی از سایت های اینترنتی هستند که شروع به ساخت کتابخانه های موسیقی خود کرده اند و بسیاری از آهنگسازان تمایل دارند که آهنگ های خود را به اشتراک بگذارند. قبلا در انزل وب، بهترین سایت های پخش صدا و موسیقی آرامش دهنده برای کار و خواب را به شما معرفی کردیم، در ادامه قصد داریم ۱۲ مورد از بزرگترین سایت دانلود آهنگ بی کلام ملایم، شاد، آرام، غمگین و.. را که هیچ قانون کپی رایتی را نقض نمی کنند را به شما معرفی کنیم، شما می توانید آهنگ های بی کلام مورد علاقه خود را دانلود کنید و هنگام انجام پیاده روی، دوچرخه سواری، آیروبیک و غیره به آن گوش دهید.

بزرگترین سایت دانلود آهنگ بی کلام

freemusicarchive – سایت تخصصی موزیک بی کلام آرامش دهنده و..

سایت freemusicarchive یک آرشیو موسیقی بی کلام رایگان است که شما می توانید موزیک ها را به صورت رایگان برای محتوای ویدیویی و صوتی خود دانلود کنید و به صورت عمومی به آن گوش دهید. این سایت شامل محتواهای WFMU و سایر مدیران صوتی و تصویری رسانه های تصویری، از جمله ایستگاههای رادیویی غیرتجاری و فردی است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که وارد سایت freemusicarchive شوید و بعد موسیقی بی کلام مورد نظر خود را پیدا کنید و دانلود کنید.

freemusicarchive - سایت تخصصی موزیک بی کلام

دانلود آهنگ ملایم بی کلام پیانو، گیتار و..  از سایت AudioBlocks

قبلا در انزل وب ۳ روش جداسازی و حذف صدای خواننده از روی آهنگ برای اندروید را به شما آموزش دادیم، قبل از اقدام به جداسازی صدای خواننده شما می توانید در سایت های موسیقی بی کلام به جستجوی آهنگ مورد علاقه تان بپردازید. سایت AudioBlocks به عنوان یکی از سرویس های موسیقی بی کلام رایگان معروف دنیا شناخته می شود که شما می توانید به صورت نامحدود به موزیک های بی کلام دسترسی پیدا کنید. اینترفیس مبتنی بر وب این سایت دانلود کننده موسیقی بی کلام آنلاین بسیار ساده و آسان است. شما می توانید نتایج خود را با چند معیار مختلف از جمله گیتار، ارکستر، پیانو، و غیره فیلتر کنید. هنگامی که لیست نتایج به شما نمایش داده مبی شود شما می توانید نتایج را براساس رتبه، تعداد دانلودها، تاریخ اضافه شدن موسیقی و محبوبیت مرتب سازی کنید.

دانلود آهنگ ملایم بی کلام از سایت AudioBlocks

دانلود آهنگ های بی کلام معروف دنیا از سرویس آنلاین Bensound

سرویس آنلاین Bensound یکی از سایت های آنلاین است که آهنگ های بی کلام رایگان را برای استفاده در پروژه های مختلف از جمله انیمیشن های موزیکال، اسلاید ها، موسیقی بک گراند وب سایت ها، آگهی های وب و موارد دیگر ارائه می دهد. سریعترین راه برای بدست آوردن موسیقی های بی کلام رایگان این است که بعد از وارد شدن به سایت Bensound به طور مستقیم در نوار جستجو نام آهنگ بی کلام مورد نظر خود را جستجو کنید و نتایج مربوطه را دریافت کنید.

دانلود آهنگ های بی کلام معروف دنیا از سرویس آنلاین Bensound

آرشیو دانلود بیت و آهنگ های بی کلام خارجی معروف

سایت Archive یک کتابخانه غیرانتفاعی از میلیون ها کتاب، فیلم، نرم افزار، موسیقی و غیره است. بنابراین افزادی که مایل به دانلود موسیقی های بی کلام از سایت Archive هستند می توانند به طور مستقیم ۱۰۰ مورد از بهترین آهنگ های بی کلام را که در صفحه اصلی این سایت ارائه شده است را دانلود کنند و یا برای موزیک بی کلام مد نظر خود سرچ کنند.

دانلود آهنگ های بی کلام خارجی معروف

iBeat – سایت دانلود آهنگ بی کلام خارجی

سایت iBeat یکی دیگر از سایت هایی است که شما می توانید موسیقی های بی کلام را دانلود کنید. یکی از ویژگی هایی که باعث شده iBeat محبوب شود این است که شما می توانید بدون اینکه در سایت ثبت نام کنید موسیقی های بی کلام متنوع را دانلود کنید. شما در این سایت می توانید موسیقی های بی کلام رپ، درام و پیانو را دانلود کنید. اگر قصد دارید برای مجموعه آهنگ بی کلامی که دانلود کرده اید کاور بسازید می توانید از ۳ روش پیدا کردن و گذاشتن عکس کاور برای آهنگ به صورت آنلاین استفاده کنید.

iBeat - سایت دانلود آهنگ بی کلام خارجی

سایت آهنگ های بی کلام Audionautix

سایت Audionautix هم یکی از سرویس های آنلاینی است که امروز به شما معرفی می کنیم. علاوه بر این در این سایت یک پلیر داخلی وجود دارد که شما می توانید قبل از دانلود آهنگ های بی کلام آنها را به صوت استریم گوش دهید. کتابخانه موسیقی این سایت نسبت به سایت هایی که امروز در این پست به شما معرفی می کنیم کوچکتر است اما برخی از قطعات موسیقی بی نظیر در تمام ژانرهای مختلف در این سایت وجود دارد و دانلود موسیقی بی کلام بسیار ساده است.

سایت آهنگ های بی کلام Audionautix

دانلود آهنگ بی کلام آرامش دهنده از سایت Incompetech

سایت Incompetech که توسط کوین مک لود طراحی شده است به طور منظم موسیقی های بی کلام را بدون حق اشتراک برای مخاطبان خود ارائه می دهد به این امید که موسیقی های بی کلام را برای پروژه های مدرسه، فیلم های یوتیوب، فیلم و غیره استفاده کنید. اگردنبال این هستید که فایل های موسیقی بی کلام با کیفیت و رایگان را دانلود کنید این سایت بهترین گزینه است.

دانلود آهنگ بی کلام آرامش دهنده از سایت Incompetech

Musopen – آهنگ بی کلام برای پاورپوینت

سایت Musopen یکی از ابزارهای رایگان موجود در اینترنت است و شما می توانید موسیقی های بی کلام خود را جستجو کنید، به صورت آنلاین گوش دهید و در نهایت دانلود کنید. دانش آموزان و معلمان می توانند از این موسیقی های بی کلام برای آهنگ بک گراند منابع آموزشی خود استفاده کنند.

آهنگ بی کلام برای پاورپوینت

دانلود آهنگ بی کلام از سایت Kompoz

یکی از وب سایت های دیگری که شما برای دانلود آهنگ های شاد،عاشقانه و.. بی کلام استفاده کنید سایت Kompoz است ویژگی جالبی که این سایت دارد این است که می توانید آهنگ بی کلام را دانلود کنید، نت خود را اضافه کنید و بعد دوباره آن را در سایت آپلود کنید.

دانلود آهنگ بی کلام از سایت تعاونی Kompoz

freesound، پایگاه داده موسیقی بی کلام

سایت Freesound یک پایگاه داده تعاونی است که به افراد موجود در سراسر جهان اجازه می دهد صداهای سنتز شده یا موسیقی های بی کلام را آپلود و دانلود کنید.

freesound - پایگاه داده موسیقی بی کلام

دانلود آهنگ های بی کلام نایاب از cctrax

پایگاه داده دیگری که به شما امکان می دهد تا انواع مختلفی از فایل های موسیقی بی کلام را برای فیلم های یوتیوب خود استفاده کنید سایت cctrax است. با این حال لازم به ذکر است که شما می توانید در اینجا تقریبا هر آهنگ بی کلامی را که در جاهای دیگر نمی توانید پیدا کنید را از این سایت دانلود کنید. اگر می خواهید از آهنگ های بی کلام دانلود شده برای آهنگ گوشی خود استفاده کنید می توانید از ۶ روش ویرایش و برش آهنگ اندروید برای ضبط، میکس و ساخت زنگ گوشی استفاده کنید.

دانلود آهنگ های بی کلام نایاب از cctrax

آهنگ بی کلام خارجی از Vimeo

حتما شما می گویید که سایت Vimeo یک سایت برای دانلود فیلم است، شما درست می گویید اما این سایت همچنین یک مکان عالی برای دانلود موسیقی های بی کلام رایگان است. شما جزئیات هنرمند را وارد کنیو آهنگ مورد علاقه خود را دانلود کنید.

آهنگ بی کلام خارجی از Vimeo

در آخر پیشنهاد می کنیم برای دریافت و دانلود آهنگ بی کلام مد نظر خود در بین کیفیت های موجود در سرویس شک دارید از پست تفاوت بین کیفیت آهنگ ۱۲۸ با ۳۲۰ فایل های MP3 در چیست؟ استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب ما ۱۲ مورد از بهترین سرویس های آنلاین دانلود موسیقی بی کلام را به شما معرفی کردیم، آیا شما برای دانلود آهنگ بی کلام ایرانی سایتی را می شناسید؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 9 روش سریع برای دانلود آهنگ از یوتیوب
آموزش ۹ روش سریع برای دانلود آهنگ از یوتیوب
آموزش 4 روش آپلود موزیک در ساند کلود
آموزش ۴ روش آپلود موزیک در ساند کلود (SoundCloud)
15 تا از بهترین ابزار و سایت های پیدا کردن آهنگ های مشابه
۱۵ تا از بهترین ابزار و سایت های پیدا کردن آهنگ های مشابه
بهترین برنامه های پیدا کردن آهنگ از روی صدا ، ویدیو و... اندروید
دانلود ۱۲ تا از بهترین برنامه های پیدا کردن آهنگ از روی صدا ، ویدیو و… اندروید

نظرات

  • امیرم says:

    تا وقتی سایت سانگ سرا هست چرا بیایم اینارو استفاده کنیم

  • احمد says:

    اگرامکانش هست رواسم اهنگش بگین چیه ممنون ازسایت عالیتون

  • سعید says:

    با سلام خیلی خیلی ممنون واقعا مفید بود

    • احمد says:

      باسلام لطفا چگونه میتونم یه اهنگ بی کلامی که توی فیلم پایتخت ۶اجراشده روشناسایی کنم لطفاراهنمایی کنید .اهنگ زنگ ارسطوعامل درسریال پایتخت۶ قسمت پانزده دقیقه ۵۴

      • کیارش says:

        برو داخل گوگل اون بالا سمت چپ دوتا علامت هست یکی علامت عکس یکی میکروفون بزن رو میکروفونه یه گزینه پایین هست “آهنگ” بزن رو اون بعد موزیکو براش پخش کن پیدا میکنه❤