آموزش استفاده و ساخت سوال و جواب استوری اینستاگرام

در طی چند هفته گذشته اینستاگرام چند ویژگی جدید را برای بهبود تجارب کاربران خود ارائه داد. امروز در انزل وب ما قصد داریم در مورد یکی از این ویژگی های جدید که سرگرم کننده هم هست صحبت کنیم. شما می توانید با استفاده از استیکر سوال اینستاگرام در استوری خود از فالورهایتان سوال بپرسید. اما دقیقا قابلیت سوال و جواب استوری اینستاگرام چیست؟ و چگونه می توان از استیکر سوال استوری اینستاگرام استفاده کرد؟

چگونه در استوری اینستاگرام سوال و جواب ایجاد کنیم؟

How to Use Instagram’s New Questions Feature

استیکر سوال یکی دیگر از قابلیت هایی است که شما می توانید برای ایجاد یک استوری متمایز از آن استفاده کنید و این درست مانند زمانی است که شما از گیف، اموجی یا یک فیلتر استفاده می کنید. این استیکر به شما اجازه می دهد تا یک سوال را تایپ کنید و آن را در هر جایی از استوری خود که دوست دارید قرار دهید و بعد دوستان و فالورهای خود را تشویق کنید تا به سوال پاسخ دهند.

به طور مثال شما می توانید یک صندلی داغ ایجاد کنید و از فالورهایتان بخواهید که هر سوالی که دوست دارند را از شما بپرسند. بعد از اینکه دوستان شما متن سوال یا درخواست شما را مشاهده کردند می توانند به آن جواب دهند و این بدان معناست که آنها می توانند هر سوالی که می خواهند را از شما بپرسند و این جالب است. قبلا در انزل وب نحوه ساخت نظرسنجی و رای گیری در ویدیو و عکس استوری اینستاگرام را به شما آموزش دادیم، در ادامه ما مراحل و نحوه استفاده ازقابلیت سوال و جواب استوری در اینستاگرام را به شما آموزش خواهیم داد.

چگونه در استوری اینستاگرام سوال و جواب ایجاد کنیم؟

نحوه ساخت سوال و جواب در استوری اینستاگرام

اولین مرحله ای که ما باید انجام دهیم این است که استیکر سوال را انتخاب کنیم و آن را به استوری خود اضافه کنیم. خب بعد از اینکه عکس یا ویدیو خود را انتخاب کردید از لیست استیکرها، استیکر سوال را انتخاب کنید و سوال خود را تایپ کنید و آن را در هر جایی از استوری خود که دوست دارید قرار دهید. شما می توانید با استفاده از گزینه های رنگی که در عکس زیر مشاهده می کنید رنگ سوال خود را تغییر دهید بعد از اینکه سوال خود را ایجاد کردید روی Done تپ کنید.

نحوه ساخت سوال و جواب در استوری اینستاگرام

هنگامی که دوستان شما استیکر را مشاهده کردند می توانند به آن پاسخ دهند و این کار را می توانند برای چندین بار انجام دهند. نحوه جواب دادن به سوال به این طریق است فیلد Type something را تپ کنید جواب را تایپ کنید و دکمه Send را انتخاب کنید.

نحوه ساخت سوال و جواب در استوری اینستاگرام

شما می توانید با تپ کردن آیکن seen by (مشاهده شده توسط ) که در گوشه پایین – سمت چپ صفحه قرار دارد پاسخ ها را در لیست مشاهده کنندگان استوری مشاهده کنید. با تپ کردن استوری و انتخاب دکمه شمارش مشاهده که در گوشه پایین – سمت چپ قرار دارد، شما می توانید تعداد مشاهده کنندگان سوال خود را مشاهده کنید.

نحوه ساخت سوال و جواب در استوری اینستاگرام

شما حتی می توانید پاسخ هایی که در یک استوری ارسال کرده اید را به اشتراک بگذارید. خیلی ساده روی پاسخی که دوست دارید تپ کنید و بعد Share Response را انتخاب کنید. اینستاگرام یک استوری جدید با یک استیکر پاسخ برای شما بوت می کند. شما نمی توانید محتوات استیکر را ویرایش کنید و همچنین شما نمی توانید نام کاربری فالوری که پاسخی به شما ارسال کرده است را داشته باشید اما روش خوبی برای نمایش بهترین پاسخ به سوالات شماست.

نحوه ساخت سوال و جواب در استوری اینستاگرام

استفاده از قابلیت سوال و جواب استوری در اینستاگرام ساده است و یک روش عالی برای ارتباط و تعامل بیشتر با فالورهایتان است. شما با استفاده از استیکر سوال و جواب استوری اینستاگرام می توانید افراد بیشتری را جذب کنید و تعداد بازدیدکنندگان استوری خود را افزایش دهید. اگر شما استیکر سوال را در برنامه اینستاگرام خود مشاهده نمی کنید مطمئن شوید که آخرین نسخه اینستاگرام را برای دستگاه اندروید یا آیفون خود نصب کرده اید، ورژن ۵۲ چیزی است که شما لازم دارید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب با آموزش استفاده از قابلیت پرسیدن سوال با امکان ارسال جواب در استوری اینستاگرام در خدمت شما کاربران گرامی انزل وب بودیم، چنانچه در مورد سوال استوری اینستا، نظر و یا پیشنهادی دارید آن را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 12 روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش ۱۲ روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش 2 روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش ۲ روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش 5 روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام
آموزش ۵ روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام

نظرات

  • دانیال says:

    باسلام و خسته نباشیدبرای استوریم سوال گذاشتم چند نفر ظاهرا سوال کردند ولی از طریق توضیحاتتون نمیتونم ببینم چه سوالی دارند

  • رضا says:

    سود این کار چیست.ما چی گیرمون میاد.بفرمایین.لطفا أدرس را منتشر کنید.مهم نیست.

  • Setiiii says:

    وقتی ی نفر تو استوریش Type somethingمیگذارد من برایش جوابی ارسال کردم
    ولی میخوام اونو براش حذف کنم چجوری میتونم

  • افروز says:

    سلام ممنون از توضیحاتتون،من در بعضی استوریهای نظرسنجی دیدم برای اشتراک پاسخهای فالورها پاسخها رو نه یکی‌یکی بلکه چندتاچندتا دریک استوری گذاشتن،چجوری امکان داره؟من هرچه تلاش کردم نمیشد بیشتر از یکی به اشتراک گذاشت?

  • زهرا says:

    سلام من چطوری وقتی سوال میزارم یکی چند تا جواب پشت سر هم میده میخوام جواب های اون یه نفرو تو یک صفحه به اشتراک بزارم میشه بگید چطوری؟؟؟؟

    • F says:

      تو گوگل بزن جواب دادن چند سوال در یک استوری میاره

    • ح says:

      اینستاگرام در حالت پیش‌فرض اجازه اشتراک‌گذاری چندین پاسخ در یک صفحه را به شما نمی‌دهد. اما شاید دوست داشته باشید که در یک استوری، پاسخ‌های مختلفی که به یکی از سؤالاتتان داده شده را کنار هم گذاشته و آن‌ها را با هم مقایسه کنید.

      برای انجام این کار یک ترفند بسیار ساده وجود دارد. در مرحله اول، یکی از پاسخ‌ها را روی صفحه استوری Share کنید. حالا از این استوری آماده یک اسکرین شات بگیرید.

      در مرحله بعدی، اسکرین شاتی که گرفته‌اید را مجددا در استوری بگذارید. حالا امکانی برایتان فراهم می‌شود که بتوانید استیکر پاسخ دوم را هم روی صفحه و در یک جالی خالی بگذارید. این کار را تا جایی که فضای کافی داشته باشید می‌توانید ادامه بدهید.

  • نیلوفر says:

    یه سوال داشتم چطور میشه جواب سوالا رو به صورت چند تایی توی یک صفحه گذاشت؟؟؟

  • محدثه says:

    اگر استوری تایمش گذاشته باشه باز می تدنیم به جواب ها در سوالی که پرسیده شده دسترسی پیدا کرد؟

  • اعظم says:

    من نمیتوانم پست یااستوری بگذارم

  • زهرا says:

    برای نمایش پاسخ فالورام چطور میتونم بک گراند تغییر دهم؟

  • معصومه says:

    چرا وقتی من روی تایپ سامتینگ میزنم میره استوری بعدی

  • یاشار says:

    سلام،سوالی داشتم راجع به igtv آنهم اینکه بنده با استفاده از نرم افزار فیلمورا سایز پستم را به همراه قالب پست اینستاگرامم تنظیم میکنم و سپس با استفاده ازinshot یک قسمت سفیدرنگی بالای پست پیجم گذاشتم و بارها پست گذاشتم وپاک کردم تا یاد گرفتم مثل پیج Tnt.fact پست بگذارم فقط یک مشکلی برام باقی مونده آنهم اینکه بعدازاتمام یک دقیقه و نشان دادن keep watching وقتی وارد صفحه igtvمیشم دوباره فیلم از ثانیه اول شروع میکنه به پخش ونه از دقیقه یک به بعد آیا راهکاری برای این قضیه سراغ دارین؟ممنون میشم راهنماییم کنید.

    با تشکر یاشار

صفحات 1 2