آموزش استفاده و ساخت سوال و جواب استوری اینستاگرام

در طی چند هفته گذشته اینستاگرام چند ویژگی جدید را برای بهبود تجارب کاربران خود ارائه داد. امروز در انزل وب ما قصد داریم در مورد یکی از این ویژگی های جدید که سرگرم کننده هم هست صحبت کنیم. شما می توانید با استفاده از استیکر سوال اینستاگرام در استوری خود از فالورهایتان سوال بپرسید. اما دقیقا قابلیت سوال و جواب استوری اینستاگرام چیست؟ و چگونه می توان از استیکر سوال استوری اینستاگرام استفاده کرد؟

چگونه در استوری اینستاگرام سوال و جواب ایجاد کنیم؟

How to Use Instagram’s New Questions Feature

استیکر سوال یکی دیگر از قابلیت هایی است که شما می توانید برای ایجاد یک استوری متمایز از آن استفاده کنید و این درست مانند زمانی است که شما از گیف، اموجی یا یک فیلتر استفاده می کنید. این استیکر به شما اجازه می دهد تا یک سوال را تایپ کنید و آن را در هر جایی از استوری خود که دوست دارید قرار دهید و بعد دوستان و فالورهای خود را تشویق کنید تا به سوال پاسخ دهند.

به طور مثال شما می توانید یک صندلی داغ ایجاد کنید و از فالورهایتان بخواهید که هر سوالی که دوست دارند را از شما بپرسند. بعد از اینکه دوستان شما متن سوال یا درخواست شما را مشاهده کردند می توانند به آن جواب دهند و این بدان معناست که آنها می توانند هر سوالی که می خواهند را از شما بپرسند و این جالب است. قبلا در انزل وب نحوه ساخت نظرسنجی و رای گیری در ویدیو و عکس استوری اینستاگرام را به شما آموزش دادیم، در ادامه ما مراحل و نحوه استفاده ازقابلیت سوال و جواب استوری در اینستاگرام را به شما آموزش خواهیم داد.

چگونه در استوری اینستاگرام سوال و جواب ایجاد کنیم؟

نحوه ساخت سوال و جواب در استوری اینستاگرام

اولین مرحله ای که ما باید انجام دهیم این است که استیکر سوال را انتخاب کنیم و آن را به استوری خود اضافه کنیم. خب بعد از اینکه عکس یا ویدیو خود را انتخاب کردید از لیست استیکرها، استیکر سوال را انتخاب کنید و سوال خود را تایپ کنید و آن را در هر جایی از استوری خود که دوست دارید قرار دهید. شما می توانید با استفاده از گزینه های رنگی که در عکس زیر مشاهده می کنید رنگ سوال خود را تغییر دهید بعد از اینکه سوال خود را ایجاد کردید روی Done تپ کنید.

نحوه ساخت سوال و جواب در استوری اینستاگرام

هنگامی که دوستان شما استیکر را مشاهده کردند می توانند به آن پاسخ دهند و این کار را می توانند برای چندین بار انجام دهند. نحوه جواب دادن به سوال به این طریق است فیلد Type something را تپ کنید جواب را تایپ کنید و دکمه Send را انتخاب کنید.

نحوه ساخت سوال و جواب در استوری اینستاگرام

شما می توانید با تپ کردن آیکن seen by (مشاهده شده توسط ) که در گوشه پایین – سمت چپ صفحه قرار دارد پاسخ ها را در لیست مشاهده کنندگان استوری مشاهده کنید. با تپ کردن استوری و انتخاب دکمه شمارش مشاهده که در گوشه پایین – سمت چپ قرار دارد، شما می توانید تعداد مشاهده کنندگان سوال خود را مشاهده کنید.

نحوه ساخت سوال و جواب در استوری اینستاگرام

شما حتی می توانید پاسخ هایی که در یک استوری ارسال کرده اید را به اشتراک بگذارید. خیلی ساده روی پاسخی که دوست دارید تپ کنید و بعد Share Response را انتخاب کنید. اینستاگرام یک استوری جدید با یک استیکر پاسخ برای شما بوت می کند. شما نمی توانید محتوات استیکر را ویرایش کنید و همچنین شما نمی توانید نام کاربری فالوری که پاسخی به شما ارسال کرده است را داشته باشید اما روش خوبی برای نمایش بهترین پاسخ به سوالات شماست.

نحوه ساخت سوال و جواب در استوری اینستاگرام

استفاده از قابلیت سوال و جواب استوری در اینستاگرام ساده است و یک روش عالی برای ارتباط و تعامل بیشتر با فالورهایتان است. شما با استفاده از استیکر سوال و جواب استوری اینستاگرام می توانید افراد بیشتری را جذب کنید و تعداد بازدیدکنندگان استوری خود را افزایش دهید. اگر شما استیکر سوال را در برنامه اینستاگرام خود مشاهده نمی کنید مطمئن شوید که آخرین نسخه اینستاگرام را برای دستگاه اندروید یا آیفون خود نصب کرده اید، ورژن ۵۲ چیزی است که شما لازم دارید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب با آموزش استفاده از قابلیت پرسیدن سوال با امکان ارسال جواب در استوری اینستاگرام در خدمت شما کاربران گرامی انزل وب بودیم، چنانچه در مورد سوال استوری اینستا، نظر و یا پیشنهادی دارید آن را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

حل مشکل گیر کردن در حالت Posting یا Sending استوری یا پست اینستاگرام
حل مشکل گیر کردن در حالت Posting یا Sending استوری یا پست اینستاگرام
چگونه استوری دیگران را نبینیم؟ (راهکار ساده و فوری)
چگونه استوری دیگران را نبینیم؟ (راهکار ساده و فوری)
آموزش 12 روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش ۱۲ روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام

نظرات

  • سارا says:

    سلام میخواستم بپرسم ممکنه مثلاشخصی شخص دیگه و خیلی مدت قبل فالو کرده مثلا دو سال قبل ولی شخص مقابل تازه فالوش کنه ؟ بعد این همه مدت ممکنه پیشنهاد اینیستا گرام باشه ؟؟یا طرف مقابل خودش گفته بیا منو فالو کن اینم فالو کرده .این به چه صورته اگرم بگیم طرف خوش پیدا کرده خوب هضمش سخته بین پنج شش هزار فالو ور ..

  • Donya says:

    چطوری وقتی پی امی تو ask me a questions ارسال میکنیمو پاک کنیم؟ توروخدا بگید مهمه

  • یلی says:

    سلام من گزینه نظر سنجی رو تو اینستام دارم ولی نمیتونم ب سوالایی ک دوستام تو استوری میپرسم جواب بدم یعنی وقتی ک رو کادر جواب میزنم استوری رد میشه و میره صفحه بعد,باید چیکار کنم ,,میشه کمکم کنید

  • ییبب says:

    سلام.برام خیلی سواله که چرا استوری هایلایت که میزارم بعد از ۲۴ ساعت فقط تعداد بازدید کننده ها نشون داده میشه و نمیتونم ببینم اون بازدید کننده ها کیا بودن.لطفا جواب سوالمو بدید.مهمه.

  • غزل says:

    سلام. برای پاسخ ادن به سوال ها چطوری میشه همشو باهم تو یک استوری گذاشت؟

  • nazanin says:

    سلام خسته نباشی یه سوال دارم اینستاگرام جی بی فارسی بروزرسانی کردم پیچم نمیادتوروخدا چرا کنم پیچ قبلم بیاد لازم دارم میزنه نام کاربری اشتباه گذواژه اشتباه

  • Masud says:

    اقا ترخدا یکی بهم کمک کنه من میخوام ان فالو کنم ولی بعد صفحه ی گوشیمو بالا پاین میکنم یا از برنامه میرم بیرون دباره میام تو همون ان فالپ هستن اصلا پاک نمیشن چی کار باید کنم ؟؟

  • Dream says:

    سلام . من توی اینستاگرام دوتا پیج دارم که توی دومی اصلا این ask me questions.. و ما بقی نمیان..چیکار کنم که بیان و توی استوریم بزارم ؟؟؟
    لطفا کمک کنین..ممنون.

  • داود says:

    من تو لایو نه کامنتارو میبینم نه اونای که دارن استوری رو میبینن

  • میلاد says:

    سلام من تو اینستاگرام بعد از این که رمز اهراز هویت دوعاملی رو که گرفتم میتونم برنامه ی که واس رمز دوم از آن استفاده کرده بودم حذف کنم

  • شقایق says:

    چراانیستاگرام جی بی تواستوری ها سوال وجواب نداره؟

  • سحر says:

    سلام من با اینکه اینستاگرامم رو آپدیت کردم اما هرچی فیلم آپلود میکنم یا توی دایرکت برای کسی میفرستمدرنگ ها مخلوط و سبز میشن علتش چی میتونه باشه؟؟

  • نادیا says:

    در اینستاگرام افکت جدید ذخیره کردم،گزینه ریمو افکت هم داره روش کلیک میکنم ک پاکش کنم پاک میشه ولی بعد چن ثانیه دوباره در افکتام میاد چیکار باید کنم؟چجوری پاکش کنم؟ممنون میشم راهنماییم کنید.حتی میگن اتوماتیک بعد ۲۴ ساعت پاک میشه اما نشده

  • zhraw says:

    چجوری جواب استوری رو روی عکسای خودمون بدیم؟

  • Arezoo says:

    سلام‌من اینستام اخرین ورژنه هیچکدوم از استیکرای سوال وگیف و نظرسنجی وهیچکدومو ندارم ولی روی یه اکانت دیگه دارمش گوشیمم جی سون پرو سامسونگه ممنونم اگه جواب بدید کمکم‌کنید

  • ایلی says:

    با سلام‌چند روز پیش حدودا ۴۰۰ تا از عکسهام همراه پروفایلم از پیج شخصیم پاک شد بعد عوض کردن پسوردم دیگه حذف نشد ،یعنی پیجمو هک کردن کار کی میتونه باشه ؟از کجا میتونم شکایت کنم‌با تشکر

  • zahrw says:

    سلام.من دوتا اکانت دارم یکیش قسمت questionرو داره یکیش نداره..آخرین بروزرسانیه اینستارو هم‌نصب کردم ولی درست نشد..مشکل چیه چجوری باید درستش کنم

  • Fara says:

    سلام.
    اینستاگراممو آبدیت کردم ولی گزینه سوال برام نیومده چیکار کنم حالا؟؟؟

  • یگانه says:

    چجوری وقتی سوالی ک پرسیدنو میذاریم میشه زیرش عکس دلخواه قرار بدیم؟؟

  • zrw says:

    ?chr estiker question nistesh

  • فاطمه says:

    سلام. راستش از وقتی گزینه ی question در استوری اضافه شده برای اکانتم فعال نمیشه این گزینه…اولش فک کردم به خاطر تعداد کم فالور هامه ولی بعد یه اکانت دیگه ساختم که فالورامو فالوینگام ۰ بودن ولی این گزینه برام فعال بود?هر دوتا اکانتمم رو یه گوشی و روی یه نرم افزار هست ولی یکی داره یکی نداره…چیکار باید بکنم؟
    یه مشکل دیگه هم دارم که گزینه ی برچسب کردن یک پست تو استوریمو ندارم چطور باید فعالش کنم؟

  • محمد says:

    با سلام و خسته نباشی چند سوال داشتم که لطفا راهنمایی کنید لطفا
    ۱-من با maxppهاست مجازی ساختم
    ۲- قالب رایگان جاکوب جوملا را دانلود کردم
    ۳-مطالب شما در خصوص پشتیبانی جاکوب را مظاله کردم
    سه تا مشکل دارم که نمی تونم حلش کنم
    ۱-قالب جکوب تهیه کننده و پشتیبانی پاک نمیشه
    ۲-لینک از بین نمیره
    ۳-میخوام تغییر font بدم نمی شه
    لطفا کمکم کنید
    email:m_ne…@yahoo.com
    برای فونت در template.css از دستور@font-faceهم استفاده کردم باز هم نشد پوشه فونتم ریختم ولی تغییر نمیکنه
    ۴-چگونه باید به مدیریت هاستم برم در maxpp
    ببخشید مطالبم زیاد شد

  • احسان says:

    سلام..من اینستام آپدیته اندروید گوشیم ۶ولی توی قسمت استوری هیچکدوم از موردای سوال کردن و نظرسنجی و گیف و…..نمیاره اوقت ی اکانت دیگ اضافه میکنم روی اینستام روی اون میاد

  • پری says:

    سلام خسته نباشید این قابلیت فقط تو پیج من نمیاد به روز رسانی کردم حتی پاک کردم و نصب کردم گوشیمم نوت ۸ هستش
    ولی با پیج های دیگه امتحان میکنم هست
    فقط واسه پیج من نمیاد

  • Ghazale says:

    سلام‌من این قابلیت واسم اصلا نمیاد.گوشیم اس۷ هست.اپدیت هم کردم پاک کردم نصب کردم خمون ورژن هایی که واسه دوستام این قابلیت داشت باز واسم نمیاد.چیکار کنم؟

  • مجید ام پی says:

    سلام. چطور میشه برای جوابهای سوالات که ازم میشه بکگرانده دلخواد انتخاب کنم.؟ وقتی share reposte رو میزنم جواب میاد ولی تو بکگرانده کلا قرمز…

  • پری says:

    سلام استیکر کویسشن و یا علامت سوال تو استوری دیده نمی شود اینستام آپدیته . گوشی آیفون ۷

  • Shabnam says:

    سلام خسته نباشید۰الان دوروزه اینستا پستای دوستام رو توصفحه ی اصلی که لایک میکنیم نشون نمیده بهم۰اما زمانی که میرم به قسمتی که میتونم ببینم کی کیو لایک کرده ازاونجا میفهمم که دوستام یا خانوادم پست جدید گذاشتن ۰علتش چیه باید چیکارکنم تا پستای اونا تو صفحم بیاد؟

  • حديث says:

    من هم دقیقا روی یه اینستاگرام دوتا اکانت دارم روی یکشی گزینه ی question هست روی یکیش نیست گوشیمم ایفون ۶s+هستش

  • امید says:

    سلام من روی یک اینستاگرام دو تا پیج دارم روی یکیش گزینه question هست اما روی یکیش نیس چند بارم پاک کردم دوباره نصب کردم اما باز نیومد کوشیمم آیفون ۶ هست چیکار کنم بنظرتون؟

صفحات1 2
×