بهترین سایت تغییر سایز عکس آنلاین بدون افت کیفیت

۱۰ تا از بهترین سایت های تغییر سایز عکس آنلاین بدون افت کیفیت

اگر سایت یا فروشگاهی دارید که به تعداد زیادی عکس نیاز دارد که باید در اندازه های خاصی باشند، شما می توانید بدون استفاده از نرم افزار با بهترین سایت های تغییر سایز عکس آنلاین و رایگانی که امروز در انزل وب به شما معرفی خواهیم کرد عکس های با کیفیت، هم اندازه و مناسب را برای سایت خود ایجاد کنید.

روش های تغییر اندازه عکس به صورت آنلاین و بدون افت کیفیت

۱۰ Best Free Online Image Resizer Tools without Losing Quality

عکس ها یکی از عناصر حیاتی و ضروری برای کسب اعتماد مشتری و فروش بیشتر یک فروشگاه یا شرکت تجاری است. در مطالعه ای که انجام شده است ثابت شده است که ۹۳% از مشتریان اظهار کرده اند که شکل ظاهری یک محصول مهمترین عامل هنگام خرید است. به همین دلیل مهم است که یک شرکت یا فروشگاه عکس های زیبا و با کیفیتی از محصولات و یا سایر موارد برای سایت خود و یا رسانه های اجتماعی خود انتخاب کنند که مسلما سایز آنها باید متناسب با قالب سایت شما باشد.

اگر در زمینه تغییر اندازه عکس تجربه ای ندارید نگران نباشید، امروز در انزل وب ما ۱۰ ابزار رایگان تغییر اندازه آنلاین را به شما معرفی خواهیم کرد، البته قبلا در انزل وب ۵ روش تغییر سایز عکس در ویندوز ۱۰، ۸، ۷ و.. به وسیله نرم افزار های آفلاین را به شما آموزش دادیم که در صورت تمایل می توانید این روش ها را نیز استفاده کنید.

روش های تغییر اندازه عکس به صورت آنلاین و بدون افت کیفیت

مطالعات زیادی وجود دارد که به شما نشان می دهد که چگونه برای یک وب سایت تجارت الکترونیکی تصاویر خوب و با کیفیتی را انتخاب کنید. استفاده از تصاویر خوب می تواند ترافیک سایت و در نتیجه درآمد شما را افزایش دهد در حالی که استفاده از تصاویر بد می تواند فروش شما را از بین ببرد. به عنوان مثال سایت BrickHouse Security با اضافه کردن عکس به پنجره جستجو نرخ بازدید خود را افزایش داد.

روش های تغییر اندازه عکس به صورت آنلاین و بدون افت کیفیت

در پست امروز ما ۱۰ تا ابزار برتر تغییر اندازه تصاویر رایگان را به شما معرفی خواهیم کرد. شما می توانید از این ابزارها برای تولید عکس محصولات خود استفاده کنید و آن را برای لیست فروش، عکس بلاگ، عکس پروفایل شبکه اجتماعی و پست ها و غیره استفاده کنید.

نرم افزار تغییر سایز عکس آنلاین BeFunky

BeFunky یکی از ابزارهای تغییر اندازه عکس بدون افت کیفیت عالی است که گزینه های زیادی را ارائه می دهد. شما می توانید بدون محدودیتی عکس اصلی را ویرایش و تغییر اندازه دهید. اگر می خواهید از گزینه های پیشرفته این ابزار تغییر اندازه عکس آنلاین استفاده کنید شما باید حساب کاربری خود را ارتقاء دهید که هزینه هایی را برای شما در بر خواهد داشت. با ارتقاء حساب کاربری خود شما به گزینه هایی همچون فلیتر عکس ها و استفاده از جلوه های ویژه، فریم ها، متن ها و غیره استفاده کنید.

با استفاده از گزینه رایگان شما می توانید تصاویر خود را برحسب عرض یا ارتفاع و یا برحسب درصد تغییر اندازه دهید. برای مثال اگر می خواهید عکس تان ۵۰۰ پیکسل عرض داشته باشد کافی است در قسمت Width عدد ۵۰۰ را تایپ کنید و ارتفاع به طور خودکار تغییر داده می شود. اما اگر می خواهید عرض و ارتفاع را خودتان تعریف کنید کافی است که گزینه Lock Aspect Ratio را از حالت انتخاب خارج کنید. هنگام تغییر اندازه عکس شما باید مراقب کاهش کیفیت عکس باشید.

نرم افزار تغییر سایز عکس آنلاین BeFunky

بعد از اینکه موفق شدید عکس خود را تغییر اندازه دهید می توانید از آن استفاده کنید و بنر تبلیغاتی متحرک و ثابت رایگان برای خود بسازید.

B.I.R.M.E، تغییر سایز عکس بدون افت کیفیت آنلاین به صورت دسته ای و تکی

B.I.R.M.E مخفف Batch Image Resizing Made Easy است و همانطور که از نام آن پیداست شما می توانید در این ابزار به صورت دسته ای تصاویر خود را تغییر اندازه دهید. برنامه B.I.R.M.E دارای دو نسخه ورژن ۱ و ورژن ۲ است که ورژن ۲ جدیدتر است. هر دو ورژن می توانند به شما کمک کنند تا به جای اینکه عکس ها را تک به تک انتخاب کنید آنها را به طور همزمان تغییر اندازه دهید

شما همچنین می توانید به عکس های خود حاشیه اضافه کنید، شما فقط باید تعداد پیکسل هایی که می خواهید ضخامت آن را تغییر دهید را انتخاب کنید. یکی از بهترین قابلیت های B.I.R.M.E این است که شما می توانید قبل از اتمام کارتان پیش نمایش عکس ها را مشاهده کنید و بررسی کنید که آیا عکس خوب شده است یا نه و این می تواند فرآیند ویرایش عکس را سریعتر و ساده تر کند.

تغییر سایز عکس بدون افت کیفیت آنلاین با استفاده از B.I.R.M.E

تغییر سایز و حجم عکس آنلاین Rszr

ابزار Rszr گزینه ای را به شما ارائه می دهد که ابزارهای تغییراندازه عکس آنلاین دیگر ارائه نمی دهند. شما می توانید یک قسمت خاص از عکس تان را برش بزنید و بعد آن را تغییر اندازه دهید. این گزینه وقتی کاربردی است که فضای اطراف یک محصول زیاد باشد و شما بخواهید قسمت های اضافه عکس را حذف کنید. خب مسلما با برش قسمت های اضافه یک عکس حجم آن نیز کاهش پیدا می کند. شما می توانید عکس را به سمت راست و چپ بچرخانید. توجه داشته باشید که برای استفاده از ابزار Rszr شما باید فلش پلیر مرورگر خود را فعال کرده باشید.

تغییر سایز و حجم عکس آنلاین Rszr

شما می توانید از نتیجه کارتان استفاده کنید و از آن عکس SVG بسازید.

تغییر اندازه چند عکس به صورت همزمان و آنلاین با Online Image Resize

اگر شما نمی دانید که کدام روش تغییر اندازه عکس را انتخاب کنید و یا ابزارهای دیگر برایتان سخت است می توانید ابزار Online Image Resize را تست کنید. در این ابزار تنها یک گزینه وجود دارد که شما می توانید یک یا چند عکس را انتخاب کنید و بعد میزان پهنای عکس مورد نظر خود را وارد کنید که باید حداقل ۱۶ و حداکثر ۱۰۲۴ پیکسل باشد. ابزار Online Image Resize به صورت خودکار تمام عکس ها را براساس عددی که وارد کرده اید تغییر اندازه می دهد. علاوه بر این گزینه های برش زدن، چرخاندن، آینه ای کردن یا تغییر اندازه بیشتر و غیره وجود دارد که می توانید از آنها برای ویرایش عکس خود استفاده کنید.

تغییر اندازه چند عکس به صورت همزمان و آنلاین با Online Image Resize

روش تغییر سایز عکس با ابزار Social Image Resizer Tool

برنامه Social Image Resizer Tool یک ابزار بسیار عالی برای تغییر اندازه عکس رسانه های اجتماعی شما می باشد. بعد از اینکه عکس خود را آپلود کردید، یک منوی کرکره ای وجود دارد که شما می توانید برای عکس انتخاب شده تان از آن استفاده کنید. این منو شامل گزینه های زیر است:

  • عکس پروفایل و کاور فیس بوک، لینکدین، تویتتر و گوگل
  • تصاویر بند انگشتی اینستاگرام و پینترست و لایتباکس
  • تصاویر بند انگشتی ویدیو و کانال یوتیوب
  • و بسیاری موارد دیگر

شما فقط باید گزینه ای که می خواهید را انتخاب کنید و این ابزار به شما اجازه می دهد تا تصاویر خود را برش بزنید و آنها را تغییر اندازه دهید تا ابعاد مورد دلخواه شما را فراهم کند. توجه داشته باشید که حداکثر اندازه فایل مورد استفاده در این ابزار ۲ مگابایت است، اگر اندازه عکس شما بیشتر است شما باید عکس خود را فشرده سازی کنید و بعد از این ابزار تغییر اندازه استفاده کنید.

روش تغییر سایز عکس با ابزار Social Image Resizer Tool

معرفی ابزار تغییر حجم عکس آنلاین Simple Image Resizer

یکی از ابزارهای ساده ای که برای تغییر اندازه و حجم عکس خود می توانید از آن استفاده کنید برنامه Simple Image Resizer است. شما می توانید عکس خود را انتخاب کنید، و براساس درصد یا پیکسل آن را تغییر اندازه دهید. فقط کافی است تعداد پیکسل ها یا درصد را انتخاب کنید و روی دکمه Resize کلیک کنید. توجه داشته باشید که شما از این ابزار برای تبدیل فرمت عکس ها هم می توانید استفاده کنید.

معرفی ابزار تغییر حجم عکس آنلاین Simple Image Resizer

حالا وقت آن است که از  آپلود سنتر فایل با امکان افکت گذاری،واترمارک و ویرایش آنلاین عکس ها استفاده کنید.

تغییر اندازه عکس با سرویس رایگان Photo Resizer

برنامه Photo Resizer بسیار شبیه به برنامه Social Image Resizer Tool است چونکه به شما کمک می کند تا عکس های خود را برای رسانه های اجتماعی که استفاده می کنید (مانند فیس بوک، توییتر، گوگل پلاس و اینستاگرام) تغییر اندازه دهید و دارای گزینه های بسیار کمی است. Photo Resizer ابزارهای اضافه ای مانند Paint مایکروسافت دارد. شما می توانید یک عکس را بچرخانید و یا به شکل دایره ای یا مستطیلی در بیاورید. این گزینه ها در مواقعی که شما قصد دارید توجه بازدیدکننده ها را بخش خاصی از عکس جلب کنید کاربردی است. شما همچنین می توانید متن، کپشن یا عنوان به عکس خود اضافه کنید. گزینه Sharpen موجود در منوی کرکره ای Tools به شما کمک می کند تا عکس تان واضح تر به نظر برسد در نتیجه به کیفیت عکس کمک می کند.

تغییر اندازه عکس با سرویس رایگان Photo Resizer

تغییر سایز عکس بصورت آنلاین و حرفه ای در سایت I Love IMG

برنامه دیگری که به شما کمک می کند خیلی ساده چند عکس را بدون افت کیفیت با هم تغییر اندازه دهید برنامه I Love IMG است. تمام تصاویر خود را به صورت یکباره آپلود کنید و بعد برحسب پیکسل یا درصد آن را تغییر اندازه دهید. شما می توانید برای ویرایش بیشتر عکس های خود از ۹ سایت برتر ویرایش عکس آنلاین استفاده کنید.

تغییر سایز عکس بصورت آنلاین در سایت I Love IMG

گزینه By Pixels  یک ویژگی مفید و کاربردی است که در آن شما به طور مثال بیان می کنید که عرض عکس ها را می خواهید ۸۰۰ پیکسل کنید، اگر برخی از عکس های شما ۷۰۰ پیکسل عرض داشته باشد آنها را بزرگ نمی کند و بقیه عکس ها را تغییر اندازه می دهد. این باعث می شود که عکس های شما مات دیده نشوند و در نتیجه عکس های با کیفیت بالا داشته باشید.

برنامه تغییر دهنده سایز عکس Resize Pic Online

برنامه Resize Pic Online یکی دیگر از ابزارهای ساده و واضح است که به شما اجازه می دهد تا اندازه تصاویر متعدد خود را تغییر دهید. عرض عکس را براساس پیکسل انتخاب کنید و بعد کیفیت نهایی عکس (کم، متوسط، بالا، یا بهترین) را انتخاب کنید. شما همچنین می توانید تصاویر خود را به  JPG یا PNG تبدیل کنید.

به یاد داشته باشید که کیفیت بالاتر را انتخاب کنید درست است که اندازه فایل نهایی شما بیشتر خواهد شد اما کفیت خوبی خواهید داشت. بسته به تصویر نهایی و اندازه آن گاهی اوقات بهتر است به گزینه بالا را انتخاب کنید و علت آن هم این است که تفاوت کیفیت ممکن است جزئی باشد اما اندازه فایل به نسبت کمتر خواهد شد و در نتیجه سرعت بارگذاری وب سایت شما کمتر خواهد شد.

برنامه تغییر دهنده سایز عکس Resize Pic Online

نرم افزار آنلاین و ساده Bulk Resize Photos برای تغییر اندازه عکس

برنامه Bulk Resize برای استفاده خیلی ساده است. در سمت چپ صفحه یک منو وجود دارد و صفحه بر اساس انتخاب شما تغییر خواهد کرد. گزینه های موجود در این منو عبارتند از مقیاس براساس درصد، طولانی ترین گوشه، عرض، ارتفاع و اندازه دقیق.

معرفی برنامه ساده Bulk Resize Photos برای تغییر اندازه عکس

نظرات و پیشنهادات شما؟

شما از میان این ۱۰ ابزار رایگان تغییر اندازه و سایز عکس کدام یک را می پسندید و تجربه کار با کدام یک از این برنامه ها را داشته اید؟ اگر سرویس آنلاین دیگری می شناسید در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش 5 روش تغییر سایز عکس در ویندوز 10، 8، 7 و..
سریع و کاربردی: آموزش ۵ روش تغییر سایز عکس در ویندوز ۱۰، ۸، ۷ و..

نظرات