کمپانی تولید کننده نرم افزار Easeus

جشن ۱۴ سالگی کمپانی تولید کننده نرم افزار EaseUS : آیفون ۸ تا ۵۰۰ دلار!

کمپانی تولید کننده نرم افزار ریکاوری و بکاپ EaseUS که در این زمینه بسیار مشهور میباشد به مناسبت چهاردهمین سالگرد تاسیس این شرکت تصمیم دارد هدایا و امکانات ویژه ای را در اختیار علاقه مندان و کاربران نرم افزارهای خود در سراسر جهان قرار دهد که در ادامه به معرفی آنها بیشتر میپردازیم.

این جشنواره به مدت یک ماه از ۲۳ July تا ۲۳ August سال ۲۰۱۸ (۱ مرداد تا ۱ شهریور ماه ۹۷) برگزار خواهد شد و شما در این مدت زمان میتوانید با ساخت ویدیو و آپلود آن در کانال یوتیوب یک فرصت مناسب برای شرکت و برنده شدن در این جشنواره را کسب کنید.

برندگان برتر این جشنواره شانس برنده شدن جوایزی نظیر آیفون ۸ (۴.۷‑inch, 64 GB) یا جایزه نقدی ۵۰۰ دلاری که از طریق اکانت PayPal (نقد کردن توسط سرویس های داخلی واسط) برای شما واریز خواهد شد را دارند.

برندگان دوم و سوم نیز به ترتیب جایزه ۱۵۰ و ۱۰۰ دلار نیز دریافت خواهند کرد، ۳۰ برنده دیگر جشنواره EaseUS نیز لایسنس قانونی نرم افزارهای این کمپانی را به عنوان جایزه دریافت خواهند کرد.

Easeus

در راستای تحقق اهداف این جشنواره، EaseUS از شرکت کنندگان درخواست دارد تا حد ممکن شمع روشن کنند این حرکت نمادین باعث تشویق سایرین برای کمک کردن روحی و مالی جهت ساخت و توسعه مدارس مختص به کودکان قشر ضعیف جامعه خواهد شد. همچنین این حرکت منجر به بهبود کلی محیط آموزشی کودکان و افزایش فرصت های شغلی در جامعه خواهد شد.

EaseUS پیشنهاد میکند با اشتراک گذاری این صفحه در شبکه های اجتماعی از دوستان خود برای شرکت در این جشنواره و بردن جایزه دعوت کنید.بد نیست بدانید با ارتقا پلن استفاده شده در نرم افزارهای این کمپانی ۵۰% از درآمدهای کسب شده صرف مشارکت و توسعه در مدارس خواهد شد. علاوه بر این ارتقا پلن نرم افزاری شامل ۳۰% تخفیف نیز برای شما میشود.

برای همکاری و شرکت در این جشنواره به سایت رسمی EaseUS مراجعه و در این رقابت شرکت کنید. پس از مراجعه به صفحه در چند دقیقه ثبت نام شما تایید خواهد شد و سپس شرکت کننده باید یک ویدیو منحصر به فرد یوتیوب که مطابق با قوانین و مقررات جشنواره است ایجاد کنند و تا قبل از تاریخ August 23, 2018 (1 شهریور ماه) در کانال یوتیوب آپلود و برای این کمپانی  ارسال کند.

آدرس اینترنتی ویدیو YouTube را باید به ایمیل phoebe@easeus.com جهت تایید ارسال کنید، در صورتی که ویدیو ساخته شده یوتیوب شما با ملزومات و قوانین جشنواره EaseUS تطابق داشته باشد شرکت کننده در یکی از روزهای هفته از تایید ویدیو مطلع خواهد شد.

سه شرکت کننده برتر بر اساس تعداد نمایش ویدیو، لایک و تعداد کامنت های صفحه یوتیوب ویدیو شما مشخص خواهند شد. EaseUS متعهد شده است که اطلاعات شرکنندگان را به صورت عمومی و یا با برنامه های جانبی به اشتراک نمی گذارد.

حداقل زمان ویدیو شرکت کننده در جشنواره نباید کمتر از ۳ دقیقه باشد. به عنوان تبریک به EaseUS باید ابتدا ویدیو با عبارت “‘Happy 14th Birthday'” شروع شود و یک بررسی از نرم افزار های EaseUS باید در ویدیو ایجاد شده باشد و لینک نرم افزار معرفی شده در سه خط اول توضیح ویدیویی یوتیوب نیز قرار گیرد.

EaseUS هیچگونه محتوا غیرقانونی و مغایر با قوانین یوتیوب را تایید نخواهد کرد. تمامی نتایج به صورت رسمی در August 24, 2018 (2 شهریور ماه) در سایت رسمی این شرکت اعلام خواهند شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه https://www.easeus.com/ مراجعه نمایید.

درباره EaseUS

کمپانی CHENGDU Yiwo Tech Development Co., Ltd مالک EaseUS میباشد. EaseUS در سال ۲۰۰۴ تاسیس گردید، این شرکت یک شرکت فعال در زمینه تولید نرم افزار در زمینه بکاپ اطلاعات، ریکاوری اطلاعات و زمینه های مدیریت دیسک که در اکثر اوقات تمرکز خود را برای امنیت اطلاعات و بهترین تجربه کاربری گذاشته است میباشد.
به وسیله تحقیقات و توسعه فردی در دهه های اخیر، محصولات EaseUS با تکنولوژی پیشرفته بر روی میلیون ها کامپیوتر، ایستگاه های کاری کامپیوتری و سرورها در سراسر جهان برای ایجاد یک زندگی دیجیتالی راحتر نصب شده اند.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات