بهترین سرویس نقشه ترافیکی آنلاین تهران، کرج، مشهد و جاده سایر شهرهای ایران

بهترین سرویس های نقشه ترافیکی آنلاین تهران، کرج و جاده سایر شهرهای ایران

امروز در انزل وب قصد داریم ۵ مورد از بهترین سرویس های نقشه ترافیکی آنلاین تهران، کرج، مشهد و جاده سایر شهرهای ایران را به شما معرفی کنیم تا به شما کمک کنیم مسیرهای کوتاه را برای خود انتخاب کنید تا زودتر به مقصد خود برسید، در ترافیک کمتری بمانید  و سوخت کمتری مصرف کنید. از شما دعوت می کنیم با بهترین سرویس های آنلاین نقشه ترافیکی آشنا شوید.

بهترین سایت نقشه وضعیت ترافیک جاده ، اتوبان و معابر تهران، مشهد و.. آنلاین

Best Online Maps For Road Traffic, Highway And Transit Traffic Tehran, Mashhad And Other Iran Cities

اگر شما به طور مداوم در داخل یا خارج شهر در حال رانندگی یا دوچرخه سواری هستید با استفاده از نقشه ترافیکی می توانید از وضعیت شهر مورد نظر خود مطلع شود و بهترین و کم ترافیک ترین مسیرها را انتخاب کنید. با استفاده از نقشه ترافیکی شما می توانید در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید و مصرف سوخت خود را کاهش دهید و در نتیجه محیط زیست خود را کمتر آلوده کنید. قبلا در انزل وب ۹ برنامه مسیریاب و نقشه یاب جایگزین ویز (Waze) اندروید، آیفون و.. را به شما معرفی کردیم در ادامه ما ۵ برنامه و سرویس آنلاین نقشه ترافیکی را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین سایت های نقشه وضعیت ترافیک جاده ، اتوبان و معابرتهران، مشهد و.. آنلاین

نقشه ترافیکی آنلاین تهران سایت Tehrantrafficmap

سایت tehrantrafficmap یکی از بهترین سایت های ارائه دهنده نقشه ترافیکی آنلاین تهران است. وقتی که شما وارد این سایت می شوید با صفحه ای مانند زیر روبرو خواهید شد، روی انتخاب لایه کلیک کنید تا گزینه های متنوع و کاربردی به شما نمایش داده شود.

نقشه ترافیکی آنلاین تهران سایت tehrantrafficmap

همانطور که ملاحظه میفرمایید شما به کمک این سایت می توانید مراکز آموزشی، خدمات اداری، مراکز خرید، مراکز بهداشتی و درمانی، مراکز ورزشی، مراکز هنری، تفریح و سرگرمی، حمل و نقل و ترافیک و غیره را مشاهده کنید. قسمتی که ما در این مقاله بدان نیاز داریم حمل و نقل و ترافیک است روی این گزینه کلیک کنید.

نقشه ترافیکی آنلاین تهران سایت tehrantrafficmap

این قسمت هم دارای چند زیر گزینه است که شامل محدوده طرح ترافیک، پایانه های اتوبوسرانی، ایستگاه های مترو، پایانه های مسافربری برون شهری، ایستگاه های تاکسی دربستی سواری، ایستگاه های تاکسی بیسم، پارکینگ ها و غیره است. با انتخاب گزینه محدوده طرح ترافیکی شما می توانید از روی نقشه مناطقی که شامل طرح گرافیکی است را مشاهده کنید به کمک ابزارهای + و – که در سمت راست قرار داده شده است شما می توانید نقشه را بزرگنمایی و کوچک نمابی کنید.

نقشه ترافیکی آنلاین تهران سایت tehrantrafficmap

اگر قصد دارید به یک مسیر بخصوص بروید و از پارکینگ های موجود در آن مسیر اطلاع پیدا کنید کافی است پارکینگ را کلیک کنید تا روی نقشه آیکن تعریف شده برای پارکینگ نمایش داده شود. برای مابقی گزینه ها هم به همین منوال می توانید عمل کنید. شما می توانید با کلیک روی دکمه سبز رنگ دریافت نرم افزار که در گوشه سمت چپ بالا واقع شده است نرم افزار مشاهده نقشه ترافیکی این سایت را دانلود و روی گوشی خود نصب کنید.

نقشه ترافیکی آنلاین تهران سایت tehrantrafficmap

مشاهده وضعیت معابر و جاده های تهران

شما از طریق سایت شرکت کنترل ترافیک تهران می توانید به نقشه ترافیک شهر تهران دسترسی پیدا کنید. این سایت مانند سایت قبلی دارای امکانات وسیعی نیست تنها یک نقشه که هر چند دقیقه یکبار آپدیت می شود در اختیار شما قرار داده می شود. برای خواندن این نقشه شما می توانید به راهنمای نقشه سمت راست – پایین مراجعه کنید. به طور مثال مسیرهایی که دارای ترافیک روان هستند با رنگ سبز، مسیرهایی که برای حرکت اختلال دارند با رنگ صورتی، مسیرهای پرترافیک با رنگ نارنجی،  مسیرهای دارای ترافیک سنگین با قرمز، مسیرهای دارای ترافیک بسیار سنگین با قهوه ای، مسیرهای مسدود با مشکی و مسیرهایی که اطلاعاتی برای آنها در دسترس نیست با رنگ طوسی نمایش داده شده است.

مشاهده وضعیت معابر و جاده های تهران

سایت ۱۴۱ برای نمایش نقشه ترافیکی آنلاین تهران، کرج، مشهد و .. بر روی نقشه گوگل

سایت ۱۴۱ یکی یگر از سایت های نمایش نقشه ترافیکی است که ظاهر و عملکردی مانند سایت قبلی دارد. در سایت قبلی شما تنها می توانستید نقشه ترافیکی تهران را مشاهده کنید اما در سایت ۱۴۱ شما می توانید نقشه ترافیکی تمام شهرهای ایران را مشاهده کنید. استفاده از این سایت کار سختی نیست بعد از اینکه وارد سایت ۱۴۱ شدید نقشه ای مانند زیر مشاهده خواهید کرد.

معرفی سایت 141 برای نمایش نقشه ترافیکی آنلاین تهران، کرج، مشهد و ..

شما می توانید روی اسم استان ها که در سمت راست واقع شده است کلیک کنید و یا اینکه روی استان مورد نظر خود بر روی نقشه کلیک کنید. تا نقشه ترافیکی مربوط به آن استان به شما نمایش داده شود. شما می توانید با چرخاندن کلید وسط ماوس روی نقشه بزرگنمایی و کوچک نمایی کنید. راهنمای نقشه ترافیکی در زیر این نقشه واقع شده است. رنگ سبز به معنای ترافیک روان، رنگ زرد به معنای ترافیک نیمه سنگین، رنگ قرمز به معنای ترافیک سنگین، رنگ مشکی به معنای راهبندان و رنگ طوسی به معنای عدم وجود اطلاعات می باشد.

معرفی سایت 141 برای نمایش نقشه ترافیکی آنلاین تهران، کرج، مشهد و ..

شما می توانید با دانلود این برنامه در گوشی خود به نقشه ترافیک تهران اندروید و دیگر شهر ها دسترسی پیدا کنید.

مشاهده ترافیک آنلاین جاده های کشور، ترافیک آنلاین تهران، شیراز، قزوین در سایت خودرو پرس

سایت خودرو پرس که یک سایت اختصاصی در مورد اخبار و تحلیل صنعت خودرو می باشد در قسمت از منوی خود بخشی به نام ترافیک آنلاین را قرار داده است که با کلیک روی آن می توانید به ترافیک آنلاین جاده های کشور، ترافیک آنلاین تهران، شیراز، قزوین، اصفهان، مشهد، تبریز، اردبیل، ارومیه، کرج، یزد، بندرعباس، رشت و همدان دسترسی پیدا کنید. همانطور که ملاحظه می فرمایید لیست نقشه ترافیکی تمام استانها در این سایت قرار داده نشده است که امیدواریم در آینده این لیست تکمیل شود. با کلیک روی هر یک از گزینه ها یک نقشه ترافیک گوگل به شما نمایش داده می شود که با گرفتن کلید Ctrl و چرخاندن دکمه وسط ماوس می توانید نقشه ترافیکی را بزرگنمایی یا کوچک نمایی کنید. اما اگر از طریق گوشی وارد این نقشه گرافیکی شدید کافی است با دو انگشت خود نقشه را زوم کنید.

مشاهده ترافیک آنلاین جاده های کشور، ترافیک آنلاین تهران، شیراز، قزوین در سایت خودرو پرس

اگر نقشه گوگل مپ برای شما باز نمی شود از ۱۱ روش حل مشکل دانلود و باز نشدن نقشه گوگل مپ در مرورگر و اندروید استفاده کنید و یا ۸ تا از بهترین جایگزین های سرویس نقشه گوگل Google Map برای ایران را بکار بگیرید.

نقشه ترافیک تهران اندروید

علاوه بر سرویس های آنلاین بالا شما می توانید از اپلیکیشن نقشه ترافیک شهر تهران و جاده ها که در دومین جشنواره شهرداری تهران در سال ۹۲ به عنوان یکی از بهترین برنامه ها انتخاب شد استفاده کنید. شما با نصب این برنامه و اتصال به اینترنت می توانید ه آخرین نقشه های ترافیکی تهران دسترسی داشته باشید، آنها را خیره کنید، بزرگنمایی و کوچکنمایی کنید و نقاط کم ترافیک را برای خود انتخاب کنید.

نقشه ترافیک تهران اندروید

نظرات و پیشنهادات شما؟

امیداریم با استفاده از سرویس ها و برنامه هایی که امروز در انزل وب به شما معرفی کردیم توانسته باشید به نقشه ترافیکی تهران و یا شهر مورد نظر خود دسترسی پیدا کرده باشید و برای کنترل هزینه های خود بهترین مسیرها را انتخاب کرده باشید. چنانچه برنامه یا سرویس آنلاین دیگری می شناسید در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش 5 روش دیدن ترافیک شهری و جاده ای در سایت و اپ ها
آموزش ۵ روش دیدن ترافیک شهری و جاده ای در سایت و اپ ها
آموزش جدید 9 روش حل مشکل کار نکردن گوگل مپ اندروید
آموزش جدید ۱۰ روش حل مشکل کار نکردن گوگل مپ اندروید
آموزش نحوه ستاره دادن و نوشتن نظر در گوگل مپ
آموزش کامل نحوه ستاره دادن و نوشتن نظر در گوگل مپ
آموزش دیدن موقعیت فعلی خود روی نقشه گوگل مپ
آموزش دیدن موقعیت فعلی خود روی نقشه گوگل مپ

نظرات