رفع مشکل باز نشدن ، ارسال پیام و.. دایرکت اینستاگرام

۱۰ روش رفع مشکل باز نشدن ، ارسال پیام و.. دایرکت اینستاگرام

برنامه اینستاگرام جزو محبوب ترین شبکه های اجتماعی و اشتراک گذاری عکس شناخته می شود. خیلی ها از قسمت دایرکت این برنامه نیز برای ارسال پیام ها و برقراری ارتباط استفاده می کنند. اگر شما برای دایرکت اینستاگرام شما مشکلی به وجود آمده و نمی توانید از آن استفاده کنید، می توانید با استفاده از روش هایی اقدام به رفع آن کنید. امروز در انزل وب روش های رفع مشکل در دایرکت اینستاگرام را به شما آموزش خواهیم داد.

حل مشکل ارسال پیام و باز نشدن پیغام در دایرکت اینستاگرام

How to Fix Instagram Direct Problems

طبق گزارش کاربران، مشکلات زیادی برای دایرکت اینستاگرام ممکن است ایجاد شود. از جمله آن ها می توان به مشکل باز نشدن دایرکت، عدم ارسال پیام، بیرون پریدن هنگام ورود به دایرکت و سایر خرابی های آن اشاره کرد. در ادامه روش هایی را برای حل این مشکلات معرفی می کنیم.

پاک کردن کش اینستاگرام و Wipe Cache برای رفع مشکل دایرکت

ممکن است دلیل عدم ارسال یا دریافت پیام مربوط به پر شدن حافظه کش و دیتای اینستاگرام باشد. شما می توانید با پاک کردن این قسمت از حافظه مربوط به برنامه، رفع مشکل دایرکت نشدن در اینستاگرام را انجام دهید. برای این کار به تنظیمات (Setting) گوشی خود بروید. سپس روی قسمت مدیریت برنامه ها یا APPs تاچ کنید. حال باید برنامه Instagram را از لیست برنامه های موجود پیدا کنید و آن را برای مشاهده اطلاعات بیشتر باز کنید. سپس گزینه های Clear Cache و Clear Data را بزنید. با این کار کش و اطلاعات برنامه پاک می شود. پس از ورود به برنامه و وارد کردن مجدد اطلاعات اکانت، دایرکت خود را چک کنید.

توجه داشته باشید که با پاک کردن دیتا برنامه، اطلاعات ورود به اکات شما نیز پاک می شود. قبل از انجام این کار از به یادآوری این اطلاعات مطمئن شوید و از اطلاعات مورد نیاز خود نیز بکاپ تهیه کنید.

پاک کردن کش اینستاگرام و wipe کش برای رفع مشکل دایرکت

همچنین اگر با مشکل ورود به اکانت هم رو به رو هستید، مطلب ۱۴ روش حل مشکل ورود به اینستاگرام و باز نشدن اکانت شما را مطالعه کنید.

آپدیت Instagram به آخرین نسخه برنامه برای رفع باز نشدن دایرکت اینستاگرام

از دلایل دیگر وجود مشکل در دایرکت می توان به ایجاد مشکل در خود برنامه اینستاگرام و ارتباط آن با گوشی شما اشاره کرد. برای رفع این مشکل برنامه خود را به آخرین نسخه موجود در اپ استور ها بروز کنید. اگر ایراد از برنامه باشد، بعد از آپدیت کردن برنامه باید مشکل شما رفع شود. دقت کنید که آپدیت و دانلود برنامه را از اپ استور های رسمی انجام دهید. اگر هم برنامه شما آپدیت است، می توانید روش حذف نسخه فعلی و دانلود مجدد نسخه جدید را نیز امتحان کنید.

آپدیت Instagram به آخرین نسخه برنامه برای رفع باز نشدن دایرکت اینستاگرام

استفاده از چند نسخه پایین تر اینستاگرام برای رفع بیرون پریدن از دایرکت

اگر شما به تازگی اینستاگرام خود را آپدیت کرده باشید و مشکلات دایرکت شروع شود، برای حل مشکل ارسال پیام در دایرکت اینستاگرام باید برعکس روش قبل عمل کنید. روی نسخه های جدید برنامه تست های فراوانی انجام می شود اما باز هم ممکن است این نسخه جدید با گوشی شما سازگار نباشد یا مشکلی داشته باشد. در همین رابطه و برای رفع این مشکل، سعی کنید نسخه های قدیمی تر اینستاگرام (یا حداقل نسخه قبل آپدیت) دانگرید (Downgrade) کنید تا بتوانید از دایرکت به راحتی استفاده کنید.در ضمن اگر نیاز به نسخه جدید برنامه برای استفاده از امکانات موجود در نسخه جدید را دارید، می توانید هر دو نسخه از برنامه به صورت همزمان نصب کنید که آموزش آن قبلاً در انزل وب ذکر شده است.

استفاده از چند نسخه پایین تر اینستاگرام برای رفع بیرون پریدن از دایرکت

بررسی سلامت APN کانکشن اینترنت و وای فای در مشکل ارسال دایرکت اینستاگرام

نقش وضعیت اینترنت را در ایجاد مشکل باز نشدن دایرکت اینستاگرام نمی توان نادیده گرفت. اگر شما از اینترنت سیم کارت استفاده می کنید، تنظیمات APN یا Access Point Names را چک کنید و سعی کنید تنظیمات قبلی را حذف کنید و مجدد APN جدید را برای گوشی همراه خود تنظیم نمایید. آموزش تنظیم مجدد APN به صورت کامل آموزش داده شده است که آن را مطالعه نمایید. اگر هم از اینترنت ثابت یا ADSL استفاده می کنید، در اولین قدم مودم را ریستارت کنید. اگر مشکل باقی بود اقدام به ریست مودم یا تماس با پشتیبانی اینترنت خود کنید.

بررسی سلامت APN کانکشن اینترنت و وای فای در مشکل ارسال دایرکت اینستاگرام

مطالعه مطلب آموزش کامل نصب و استفاده از نسخه سبک اینستاگرام لایت Instagram Lite را نیز فراموش نکنید.

مشکل خرابی دایرکت اینستاگرام و پاک کردن تنظیمات پروکسی برای رفع آن

اگر هم از پروکسی برای اتصال به اینترنت استفاده می کنید، ممکن است علت مشکل ارسال پیام در دایرکت اینستاگرام شما همین جا باشد. برای رفع این مشکل سعی کنید برنامه های پروکسی را حذف کنید. در هنگام حذف برنامه نیز تمامی تنظیمات را به حالت سابق درآورید زیرا برنامه های پروکسی تنظیمات را نیز تغییر می دهند.

مشکل خرابی دایرکت اینستاگرام و پاک کردن تنظیمات پروکسی برای رفع آن

ریستارت کردن گوشی جهت باز نشدن دایرکت Instagram

یکی از ساده ترین کارهایی که برای حل مشکل بیرون پریدن اینستاگرام می توانید انجام دهید، ریستارت گوشی است. این کار وقت زیادی نمی برد ولی با این حال ممکن است مشکل شما را حل کند. برای تاثیر بیشتر می توانید برنامه را به صورت کامل ببندید و گوشی را ریستارت کنید. سپس مجدد برنامه را باز کنید و کارکرد دایرکت را چک کنید.

ریستارت کردن گوشی جهت باز نشدن دایرکت اینستاگرام

Action Block نیز از جمله مشکلات رایج در اینستاگرام است که برای رفع آن می توانید مطلب ۱۶ روش رفع مشکل خارج شدن از بلاک کامنت و لایک (Action Block) اینستاگرام را مطالعه کنید.

پاک کردن و نصب مجدد Instagram برای رفع مشکل Direct

همینطور که پیش تر اشاره کردیم، ممکن است مشکل خرابی دایرکت اینستاگرام از ارتباط بین گوشی و اینستاگرام باشد. حتی اگر از آخرین نسخه برنامه نیز استفاده می کنید، سعی کنید یک بار برنامه را به صورت کامل از گوشی خود حذف کنید. سپس از اپ استور ها مجدد نسخه جدید را دانلود کنید. قبل از حذف برنامه از اطلاعات مورد نظر خود بکاپ تهیه کنید.

پاک کردن و نصب مجدد Instagram برای رفع مشکل Direct

سوئیچ و تست دایرکت بر روی اکانت دیگر اینستاگرام

چندی پیش قابلیت سویچ اکانت روی اینستاگرام به وجود آمد و برای تغییر اکانت نیازی به ورود و خروج از اکانت اصلی نمی باشد. برای این که از سلامت اکانت خود مطمئن شوید، حتی اگر اکانت دیگری ندارید، اقدام به ساخت یک اکانت جدید کنید و با برنامه روی آن سویچ کنید و دایرکت را تست کنید تا در صورت ایراد از اکانت، مشکل خرابی دایرکت اینستاگرام را به تیم پشتیبانی برنامه اعلام کنید و موارد بعدی را نیز مطالعه کنید.

سوئیچ و تست دایرکت بر روی اکانت دیگر اینستاگرام

همچنین به شما پیشنهاد می کنیم در همین رابطه مطلب آموزش ساخت اکانت ناشناس اینستاگرام ، چرا باید اینکار را انجام دهیم؟ را نیز مطالعه کنید.

بلاک شدن و اسپم شناخته شدن توسط اینستاگرام و باز نشدن دایرکت ها

اینستاگرام با وجود سرویس های پیشرفته خود، همواره سعی در بلاک کردن کاربرانی می کند که با اسپم کردن سعی در آزار دیگر کاربران دارند. ابتدا فعالیت های اخیر خود را بررسی کنید و در صورت عدم وجود دلیلی برا بلاک شدن دایرکت شما و برای حل مشل Direct اینستاگرام، اقدامات لازم جهت رفع آن را انجام دهید.

بلاک شدن و اسپم شناخته شدن توسط اینستاگرام و باز نشدن دایرکت ها

استفاده از برنامه های جایگزین مانند اپ ویندوز یا شبیه ساز ها به طور موقت

به هر حال مشکل از هر کجا که باشد، تا زمانی که آن را رفع می کنید و برنامه را در گوشی خود به حالت عادی در می آورید، می توانید از برنامه های اینستاگرام روی سایر پلتفرم ها یا استفاده کنید. اگر شما رایانه دارید، می توانید اپ مخصوص برای ویندوز و.. را دانلود کنید و از نسخه ویندوز اینستاگرام استفاده کنید. همچنین می توانید برنامه های شبیه ساز اندروید در کامپیوتر را نصب کنید که وجود سیستم عامل اندروید را در قالب یک برنامه روی ویندوز شبیه سازی می کند. سپس برنامه را روی ان نصب و تا زمان حل مشکل باز نشدن دایرکت اینستاگرام روی گوشی استفاده کنید.

استفاده از برنامه های جایگزین مانند اپ ویندوز یا شبیه ساز ها به طور موقت

برای آشنایی بیشتر با این برنامه، پیشنهاد می کنیم مطلب روش های استفاده از اینستاگرام در کامپیوتر با قابلیت ثبت نام،آپلود عکس و ویدیو را هم بخوانید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز به معرفی ۱۰ روش برای رفع مشکل دایرکت اینستاگرام پرداختیم. شما با استفاده از چه روشی مشکل خود را حل کردید؟ می تونید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در این زمینه در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

12 روش موثر حل مشکل دایرکت اینستاگرام برای همیشه!
۱۱ روش موثر حل مشکل دایرکت اینستاگرام برای همیشه!
آموزش کامل استفاده از قابلیت ریپلای و کوییک ریپلای پیام در دایرکت اینستاگرام
آموزش کامل استفاده از قابلیت ریپلای و کوییک ریپلای پیام دایرکت اینستاگرام
حذف پیام خصوصی ارسالی و دریافت شده در اینستاگرام
آموزش ۴ روش حذف پیام خصوصی ارسال و دریافت شده در اینستاگرام
چگونه پیام خصوصی دایرکت اینستاگرام را بدون مشاهده شدن ببینیم؟
خواندن پیام خصوصی دایرکت اینستاگرام بدون فهمیدن شخص مقابل و نمایش علامت چشم

نظرات

  • نگین says:

    سلام و احترام
    اینستگرام را نصب کنید برای فعال سازی با فیلتر شکن اقدام کنید
    ایمیل ساختن یا ورود با ایمیل هم رو هم با فیلتر شکن انجام بدین و الا ارور میده

  • محبوبه says:

    سلام
    من از نسخه وب اینستاگرام استفاده میکنم و مشکل دایرکت دارم.
    دیگران می توانند به من پیام بدهند ولی من نمیتوانم جواب آنهارو بدهم .چرا؟
    با چند افزونه های گوگل کروم هم که استفاده میکنم باز هم نمیتونم در قسمت دایرک به آنها پیام بدهم . اصلا رد نمیشود
    میشه کمکم کنین؟
    من این نسخه اندورید و دیگر برنامه هارو ندارم و فقط از طریق وب به اینستاگرام میروم

  • مانی says:

    چرا وقتی کسی استیکر می فرسته باز نمی شه

  • raspina says:

    هیچکدوم از این روش ها جواب نمیده

  • دانیال says:

    سلام چرا نمیتونم به کسی دایرکت بدم تازه هم اونای که از اول باهاشون دایرکت حرف زدم میتونم بهشون پیام بدم ولی برا کسی که تا حالا بهش پیام ندادم نمیتونم پیام بدم کنارش ضربدر قرمز میزنه ارسال نمیشه

  • دانیال says:

    سلام چرا نمیتونم به کسی دایرکت بدم تازه هم اونای که از اول باهاشون دایرکت حرف زدم میتونم بهشون پیام بدم ولی برا کسی که تا حالا بهش پیام ندادم نمیتونم پیام بدم براش می نویسم ولی نمیره

    • احمد says:

      این روشها پاسخگو نیست، دلیل باز نشدن دایرکت اینستاگرام فقط بخاطر اسپم شناخته شدن کاربر بهر دلیله، میتونه گزارش زدن دیگران براش باشه یا اینکه دیگران بیش از حد بلاکش کردن، یا محتوای غیر اخلاقی اشتراک گذاشتن باشه که آی پی گوشی توسط اینستاگرام شناسایی میشه و دسترسی کاربر رو محدود میکنه، حتی حسابهای دیگه ای هم که با اون گوشی تو اینستا دارین بخاطر همین تشخیص دچار مشکل میشه، تنها راه حل این مشکل تضمینی اینه که گوشی رو فلش کنید یا ریست کارخانه کنید ، مشکل کاملا حل میشه

  • الهام says:

    سلام من نمیتونم به کسی که فالو ندارم دایرکت پیام بدم کنارش یه ضبدر قرمز میزنه و ارسال نمیشه لطفا راهنماییم کنید

  • Somi says:

    سلام واسه رفع پیغام field to deliver تو دایرکت چیکار باید کرد البته فقط واسه یکی از فالورام نمیتونم دایرکت بزنم و اونم نمیتونه چیزی بفرسته واسه من

  • الهام says:

    سلام. من دو حساب روی اینستام دارم حسابی که جدید ساختم و پیج هنریم رو راه اندازی کردم روزهای اول تو دایرکت درخواست فالو میدادم پیامم میرفت اما الان ۳روز هست که دایرکت این پیجم هیچ پیامی رو ارسال نمیکنه. ولی حساب اول و پیج اولم مشکل نداره. چیکار باید بکنم؟

  • محمدجواد says:

    آقا یه موضوعیه ینی یه اخطاریه که خیلی وقبته منو درگیرکرده و واقعا منو داره میترسونه چون میترسم پیجم از دست بره….من یه پیج پرسنال اکانت دارم و کار های هنریمو توش میذارم…اما چندوقتیه این اخطار برام میاد و منو کلافه کرده….اخطار اینه: you arent eligile to use branded content tag

صفحات 1 3 4 5