برنامه یادآوری و مدیریت کارهای روزانه با تقویم فارسی اندروید

۱۲ تا از بهترین برنامه فارسی و انگلیسی مدیریت کارهای روزانه اندروید

همه ما به خاطر اینکه انجام کاری را فراموش نکنیم به یادآوری های کوچکی نیاز داریم. ما در دنیایی زندگی می کنیم که پر از حواس پرتی است. اغلب ما تلاش می کنیم انجام کاری را فراموش نکنیم اما باز هم این اتفاق خواهد افتاد. بنابراین در این شرایط  برنامه های فارسی و انگلیسی مدیریت کارهای روزانه اندروید بهترین راه نجات است. امروز با معرفی اپلیکیشن های مدیریت کارهای روزانه اندروید در خدمت شما هستیم.

برنامه یادآوری و مدیریت کارهای روزانه با تقویم فارسی اندروید

۱۲ Best To Do and Reminder Apps for Android

اکثر ما هنگامی که یک قرار ملاقات شخصی یا کاری مهم داریم آن را در تقویم یا گوشه کناری یادداشت می کنیم اما باز هم قرار ملاقات مهم خود را فراموش می کنیم و یک فرصت عالی را از دست می دهیم و در مواقعی هم با ناراحتی فرد مقابل مواجه می شویم. این مشکل تنها به قرار ملاقات های ما محدود نمی شود بلکه پرداخت عوارض شهرداری، مالیات، قبوض آب، برق و تلفن همه و همه مواردی هستند که نیاز به یادآوری دارند.

برنامه یادآوری و مدیریت کارهای روزانه با تقویم فارسی اندروید

اینکه از کس دیگری بخواهیم این امور را به ما یادآوری کنند هم باز این مشکل را حل نخواهد کرد چونکه براساس مشغله های فکری که این روزها وجود دارد ممکن است این شخص هم فراموش کند به شما کارهایتان را یادآوری کند. برای حل این مشکل ما به شما پیشنهاد می کنیم از برنامه های یادآوری و مدیریت کارهای روزانه اندروید استفاده کنید که دارای تقویم فارسی نیز می باشند.قبلا ما  ۵ دفترچه یادداشت حرفه ای اندروید را به شما معرفی کردیم، در ادامه ۱۲ مورد از بهترین برنامه های فارسی و انگلیسی مدیریت کارهای روزانه اندروید را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

توصیه می کنیم برای دانلود اپلیکیشن های یادآوری کارهای روزانه اندروید از مارکت های ایرانی رایگان استفاده کنید.

اپلیکیشن مدیریت کارهای روزانه اندروید Any.do

با برنامه Any.do کارهای خود را مدیریت و برنامه ریزی کنید. این برنامه برای یادآوری کارهایی که قرار است انجام دهید بسیار کاربردی است. با Any.do لیست کارهایی که می خواهید انجام دهید را سفارشی سازی کنید، همگام سازی ابری بین دستگاه ها را اعمال کنید، یادآوری های مبتنی بر زمان و مکان داشته باشید و غیره. علاوه براین شما می توانید از این برنامه برای یادآوری کارهای خانه استفاده کنید. Any.do با برنامه های دیگری مانند Cal Calendar ادغام شده است.

اپلیکیشن مدیریت کارهای روزانه اندروید Any.do

علاوه بر این برنامه شما می توانید از تقویم گوگل Google Calendar نیز استفاده کنید.

اپلیکیشن برنامه ریزی روزانه BZ Reminder با تقویم انگلیسی اندروید

برنامه یادآوری BZ Reminder یک برنامه ساده برای ایجاد فهرست کارها است. شما می توانید یادآوری ها را تنظیم کنید و سپس در زمان تعیین شده برنامه کاری که شما باید انجام دهید را به شما یادآوری می کند. این برنامه دارای قابلیت های قوی است که از این بین می توان به کد کردن کارها با رنگ و سازماندهی ساده تر کارها اشاره کرد. علاوه براین BZ Reminder با پشتیبانی از Android Wear کارها را هشدار می دهد، شما حتی می توانید ساعت هشدار را برای کارهایی مانند خوردن دارو تنظیم کنید و از ویجت و تقویم ساده ای که دارد استفاده کنید.

اپلیکیشن برنامه ریزی روزانه BZ Reminder با تقویم انگلیسی اندروید

قویترین برنامه یادآوری انجام کارهای روزانه اندروید

خیلی سریع آنچه را که در ذهن دارید در برنامه Google Keep ثبت کنید و تا بعدا در مکان یا زمان مناسب به شما یادآوری شود. شما می توانید برای خود یک یادداشت صوتی بگذارید و فهرست کارهای خود را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

برنامه یادآوری کارهای روزانه Google Keep اندروید

GTasks – بهترین نرم افزار مدیریت زمان اندروید

GTasks یکی از برنامه های یادآوری منحصر به فرد است که با Google Tasks و TickTick همگام است. قسمت گوگل تالک بسیار عالی و ساده است و بین تمام دستگاه ها همگام است. TickTick بکار رفته در این برنامه بسیار نزدیک به اپلیکیشن TickTick است و دقیقا همان کارها را تقلید می کند. نسخه حرفه ای GTasks قیمتی حدود ۴.۹۹ دلار دارد اما تنها Google Tasks را پشتیبانی می کند. کسانی که نسخه پولی برنامه را خریداری می کنند می توانند از TickTick هم استفاده کنند. علاوه بر استفاده از برنامه یادآوری شما می توانید از ۴ تا از بهترین روش ها و نرم افزار مدیریت پروژه تحت وب بر روی تقویم برای مدیریت کارهای روزانه خود استفاده کنید.

GTasks - بهترین نرم افزار مدیریت زمان اندروید

معرفی Ike To Do List به عنوان بهترین نرم افزار مدیریت زمان اندروید

اپلیکیشن Ike To Do List یکی دیگر از برنامه های یادآوری منحصر به فرد است که از روش برنامه ریزی ماتریس آیزنهاور استفاده می کند. شما می توانید دسته ای از کارهای خود را اختصاص دهید و میزان اهمیت آنها را تعیین کنید. سپس برنامه برحسب اولویتی که تعیین کرده اید کارها را به شما یادآوری می کند. علاوه براین شما می توانید از تاریخ، تصاویر، یادداشت ها، ویجت ها و موارد دیگر برای یادآوری استفاده کنید. این برنامه می تواند تمام نیازهای شما را پوشش دهد. برای استفاده از تمام تم ها، ویجت ها و برخی قابلیت های اضافه شما باید نسخه پولی برنامه را با قیمت ۱.۹۹ دلار خریداری کنید.

معرفی Ike To Do List به عنوان بهترین نرم افزار مدیریت زمان اندروید

Life Reminders برنامه انجام کارهای روزانه اندروید

برنامه Life Reminders یکی از ساده ترین برنامه های یادآوری اندروید است که به شما این امکان را می دهد تا کارهای خود را برنامه ریزی کنید. هنگامی که وقت انجام کار فرا می رسد این برنامه خیلی ساده کارها را به شما یادآوری می کند.  حتی می توانید تماس تلفنی برقرار کنید و یا یک پیام متنی به خود ارسال کنید. وظایف در برنامه به صورت روزانه، هفتگی یا ماهانه تکرار می شوند و از ۷ زبان پشتیبانی می کند.

Life Reminders برنامه انجام کارهای روزانه اندروید

TickTick برنامه یادآوری و مدیریت کارهای روزانه اندروید

اپلیکیشن TickTickبرنامه یادآوری و مدیریت کارهای روزانه اندروید است که حتی تقویم و ویجت سفارشی هم دارد. این برنامه یادآوری عملیات سینگ بین دستگاه ها، همکاری با کاربران دیگر TickTick و بسیاری موارد دیگر را فراهم می کند و شما می توانید از آن در محیط های اداری و خانگی استفاده کنید و حتی قابلیت چند کاربری دارد.

TickTickبرنامه یادآوری و مدیریت کارهای روزانه اندروید

بهترین نرم افزار مدیریت زمان اندروید کدام است؟

برنامه یادآوری ToDoList یکی از بهترین برنامه های موجود در لیست امروز می باشد که هم طراحی خوبی دارد و هم به خوبی کار می کند، علاوه براین همراه با یک افزونه کروم است. برای سازماندهی راحتتر شما می توانید کارهای خود را دسته بندی کنید، به گوگل تسک سوئیچ کنید و این به معنای سوئیچ ساده دستگاه ها و دیدن لیست کارهای مشابه است. شما می توانید این برنامه را به طور رایگان دانلود کنید و برای استفاده از قابلیت های کامل، برنامه را با قیمت ۲.۹۹ دلار خریداری کنید.

بهترین نرم افزار مدیریت زمان اندروید کدام است؟

To Do List ساده ترین برنامه مدیریت کارهای روزانه اندروید

با برنامه To Do List خیلی ساده و سریع یادآوری های لازم برای پرداخت قبوض، صورت حساب ها، پرداخت وام بانکی و غیره را برنامه ریزی کنید، کارهای خود را گروه بندی کنید و با Google Tasks همگام شوید.

بهترین نرم افزار مدیریت زمان اندروید کدام است؟

بهترین نرم افزارهای مدیریت زمان اندروید

برنامه های دستیار شخصی مانند Google Assistant, Amazon Alexa, Microsoft’s Cortana و Samsung’s Bixby همه دارای یک برنامه یادآوری خوب هستند. شما فقط باید با این برنامه ها ارتباط برقرار کنید و از آنها بخوواهید در یک زمان خاص کار شما را یادآوری کنند. برنامه های دستیار در اکثر دستگاه های اندروید کار می کند.

بهترین نرم افزارهای مدیریت زمان اندروید

نرم افزار مدیریت کارهای روزانه فارسی اندروید

اگر برای شما سخت است برای برنامه ریزی کارهای روزانه خود از اپلیکیشن های خارجی استفاده کنید می توانید برنامه مدیریت کارها را دانلود کنید. از قابلیت های این برنامه می توان به امکان اضافه کردن کارهای روزانه, نشانه گذاری کارهای انجام شده، حف کارهای انجام شده، نمایش متن کار برنامه ریزی شده، واسط کاربری ساده و پشتیبانی از زبان فارسی اشاره کرد.

نرم افزار مدیریت کارهای روزانه فارسی اندروید

نرم افزار مدیریت کارهای روزانه با تقویم فارسی اندروید

برنامه مدیریت پیشرفته کارها یکی دیگر از برنامه های فارسی برنامه ریزی و مدیریت کارها است که به شما امکان یادآوری براساس مکان و زمان، دسته بندی کارها، اولویت بندی کارها، هشدار برای انجام کار، قابلیت جستجو و بسیاری از موارد دیگر پشتیبانی می کند.

نرم افزار مدیریت کارهای روزانه با تقویم فارسی اندروید

حالا که با بهترین برنامه های یادآوری کارهای روزانه آشنا شدید می توانید از ۸ افزونه محبوب Task Manager برای مدیریت کارها در گوگل کروم استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب بهترین و قویترین نرم افزارهای یادآوری کارهای روزانه فارسی و انگلیسی اندروید را به شما معرفی کردیم، اگر شما نرم افزار مدیریت کارهای روزانه با تقویم فارسی دیگری می شناسید می توانید در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

حل مشکل کار نکردن VPN در اندروید
۱۳ روش تست شده حل مشکل کار نکردن VPN در اندروید (تخصصی و سریع)
آموزش سریع نحوه غیر فعال سازی IPv6 در اندروید برای اپراتورها
آموزش سریع نحوه غیر فعال سازی IPv6 در اندروید برای اپراتورها
آموزش 3 روش انتقال برنامه گوشی اندروید به گوشی اندروید دیگر
آموزش ۳ روش انتقال برنامه گوشی اندروید به گوشی اندروید دیگر
آموزش نصب و اجرای ویندوز 11 در اندروید
آموزش نصب و اجرای ویندوز ۱۱ در اندروید توسط لانچر

نظرات

  • ماهان says:

    من از تسکینو که اپلیکیشن برنامه ریزی وظایف و کارهاست استفاده می کنم . نسخه موبایل اندروید و حتی نسخه تحت وب هم داره . به نظرم عالیهههه

  • مهدی says:

    چطور برنامه tick tick رو فارسی کنم . کسی میدونه؟

  • امیر says:

    بینظیر بود مرسی از پیشنهادت

  • زی says:

    من اپلیکیشن ایرانی لمونی رو بهتون معرفی میکنم. خوبیش اینه پومودورو هم داره.
    lemoni.app از اینجا میشه دانلودش کرد.

  • =/ says:

    به نظر من هیچ کدوم خوب نیست‌🗿

    من همیشه از تیک تیک (TickTick)استفاده میکنم

    و به نظرم بهتر همه ی ایناس 🗿🚶🏻‍♀️

  • محمد says:

    در کدوم یکی از این برنامه ها این امکان وجود داره که برای مثال مطالعه یک کتاب بصورت هر روزه در برنامه قرار داده بشه؟ درسته که انجام هر روزه یک کار نیاز به یاد آوری نداره ولی اگر باشه میشه از اون بعنوان لیستی از کارهای انجام شده و فراموش نشده استفاده کرد.

  • امیر حسین says:

    «توصیه می کنیم برای دانلود اپلیکیشن های یادآوری کارهای روزانه اندروید از مارکت های ایرانی رایگان استفاده کنید.»
    جناب نویسنده، شما لطفا توصیه هاتون رو برای خودتون نگه دار، از مارکت ایرانی استفاده کنن که کلی برنامه غیر رسمی و ادیت شده رو نصب کنن؟ هدفتون چیه از نوشتن مطالب تو بلاگ؟!
    همه جای دنیا میگن همه چیز رو از جای درستش دانلود کنید از جای رسمی و مورد اعتماد، اون وقت شما میگی از مارکت‌های ایرانی؟!
    ذینفعی؟

    • معین says:

      آقا امیر حسین عزیز بارها طی تحقیقات تیم های امنیت سایبری داخلی و خارجی گزارشات زیادی ارائه شده مبنی بر این که مارکت های ایرانی کنترل خیلی کمی رو بد افزار های قرار گرفته رو مارکتشون دارن حالا چه سهونا چه عمدا ، و چون خود این نرم افزارها توسط سازنده هاشون و وبسایت های رسمی خودشون لینک شدن به مارکت که مثل گوگول پلی و دیگر مارکت های … پس بهتره به گفته سازنده اپ استناد بشه به عنوان چه مارکتی معتبرتره تا این که به مارکت های داخلی

  • سید says:

    یکی از بهترین و کاربردی ترین برنامه های یادداشت که کارها رو بصورت هفتگی نمایش و مدیریت میکنه برنامه “هفت نوت” هست درکمال سادگی و سبکی (۱.۷ مگابایت) امکانات زیادی داره
    در گوگل جستجو کنید “یادداشت هفتگی” پیداش میکنید
    https://cafebazaar.ir/app/IR.HaftNote.HaftNote

  • من says:

    بهترین اپلیکیشن ایرانی که دیدم سحرتودو یا sahartodo هست. هم نسخه اندروید دارد و هم نسخه وب
    عالیه
    شبیه ترلو

  • حمیدرضا says:

    سلام ممنون مفید بود

  • آرش says:

    با سپاس از معرفی نرم افزارها
    فقط در مورد نرم افزار Ike To Do List ترجمه اشتباهی رخ داده، منظور این نبوده که رئیس جمهور آیزنهاور از این نرم افزار استفاده می کرده بلکه منظور روش برنامه ریزی آیزنهاور بوده که به ماتریس آیزنهاور معرف هست.

  • Nita says:

    به اون مسئول تولید محتوایی که همچین مزخرفاتی رو نوشته پول هم دادین یا از اساس کار خودتونه؟ :)) واقعاً این سطح از بیسوادی خجالت آوره! که پس رئیس جمهور آیزنهاور هم از اپلیکیشن Ike استفاده میکنه! :)) یه سرچ بزنید تو ویکیپدیا ببینید آیزنهاور چیکاره بوده و کی مرده!! :))))

    • امیر حسین says:

      آقا خوب شد گفتی، من متن‌ها رو نخونده بودم، وقتی کامنت رو دیدم رفتم چک کردم دیدم همچین اشعاری رو واقعا نوشتن!

  • ریحانه ربیعی says:

    من و همه همکارانم برای برنامه ریزی و ثبت تایم شیت روزانه از نرم افزار بهتایم استفاده می کنیم، از آنجایی که خود، مشتری آن هستیم و از نتایج استفاده از آن کاملا آگاهیم، پس به خود اجازه توصیه آن را می دهم. علاوه بر این می توانید به رایگان دو هفته از آن استفاده کنید.
    این سایت کاملا mobile- friendly است.