تبدیل ساعت کشور ها آنلاین

۵ سرویس برتر تبدیل آنلاین ساعت کشور ها به یکدیگر

آیا می خواهید تماس تلفنی بین المللی برقرار کنید؟ یا شاید هم در حال برنامه ریزی برای سفر به مقصد کشور های خارجی باشید. به هر حال ممکن است به هر دلیلی بخواهید ساعت کشور های مختلف را به هم تبدیل کنید. امروز در انزل وب بهترین سرویس های تبدیل آنلاین ساعت کشور های مختلف به یکدیگر را معرفی می کنیم.

معرفی سایت های تبدیل ساعت کشور ها به صورت آنلاین

Best Online Country Time Zone Converter Tools

با وجود پیشرفت ارتباطات، مرز های جغرافیای کمرنگ شده اند اما در برقراری ارتباط نمی توان نقش منطقه زمانی را فراموش کرد. شما می توانید با استفاده از سرویس های آنلاین، ساعت منطقه زمانی دیگری را به ساعت کشور خود تبدیل کنید تا بتوانید در زمان مناسب به برقراری ارتباط بپردازید.

تبدیل ساعت کشور ها با ابزار World Time Server

تبدیل ساعت کشور ها با ابزار World Time Server

وبسایت World Time Server امکانات مختلفی را در زمینه زمان برای شما فراهم ساخته است. با استفاده از این ابزار میتوانید ساعت فعلی کشور های مختلفی را ببینید و آن ها را بهم تبدیل کنید. از جمله قابلیت مفید دیگر به جز تبدیل ساعت کشور های مختلف این سایت این است که تاریخ و زمانی را در یک کشور مشخص می کنید و وبسایت می تواند زمان مشابه را در کشوری دیگر نشان دهد.

تبدیل ساعت کشور ها با ابزار World Time Server

ظاهر وبسایت ساده است و برای انجام تبدیل زمان، باید به قسمت Time Zone Calculators بروید و گزینه Time Zone Difference Converter را بزنید. حال کافیست زمان و تاریخ مورد نظر خود را انتخاب کنید و در نهایت کشور مقصد هدف را انتخاب نمایید. از نقاط مثبت برنامه می توان به حالت چینش و تنظیم برنامه جلسات نیز اشاره کرد که شما با قابلیت World Meeting Planner می توانید از آن استفاده کنید.

همچنین اگر دنبال راهی برای تبدیل واحد ها نیز هستید، مطالعه مطلب بهترین ابزار تبدیل واحد آنلاین پول ، فشار ، لیتر و دیگر واحد های اندازه گیری را پیشنهاد می دهیم.

سرویس World Time Buddy برای تبدیل زمان

سرویس World Time Buddy برای تبدیل زمان

ابزار آنلاین World Time Buddy (WTB) برای تبدیل ساعت کشورها به ایران به عنوان یک ساعت جهانی مناسب، مبدل منطقه زمانی و یک برنامه زمانبندی جلسه آنلاین است. طراحی دقیق به شما اجازه می دهد تا بدون نیاز به مقایسه چندین منطقه زمانی را در یک نگاه، برنامه های کنفرانس، برنامه های تلویزیونی، تماس های تلفنی بین المللی و جلسات وب را برنامه ریزی کنید. خصوصا اگر دائما در حال سفر باشید، این برنامه نیاز های شما را در این زمینه تامین می کند.

سرویس World Time Buddy برای تبدیل زمان

این سرویس برنامه موبایلی هم دارد که به راحتی می توانید از آن استفاده نمایید. استفاده از این وبسایت بسیار ساده است و با طراحی سبکی که دارد، می توانید به راحتی ساعت مناطق مختلف را در صفحه اصلی کنار هم قرار دهید.

مطلب ۱۰ روش تبدیل عکس به کارتون به صورت آنلاین و بدون نیاز به فتوشاپ نیز از جمله مطالب جالب در زمینه تبدیل عکس می باشد.

تبدیل ساعت کشورهای جهان به هم در Time and Date

تبدیل زمان در Time and Date

گزینه استفاده از سرویس Time and Date نیز یکی از انتخاب های خوب شما برای تبدیل ساعت کشورها به هم می تواند باشد. به سادگی کشور مبدا و مقصد را در صفحه اصلی انتخاب کنید تا ساعت ها را مقایسه کنید اما این همه ماجرا نیست. تهیه کنندگان این سرویس سعی کرده اند تا اکثر نیاز های شما را مرتفع سازند. از مشاهده ساعت و منطقه زمانی، تاریخ، مشاهده آب و هوا، وضعیت خورشید و ماه، وضعیت فلکی قابل مشاهده و هر چیزی که فکرش را بکنید قابلیت مشاهده و مقایسه در این سرویس دارد.

تبدیل زمان در Time and Date

محیط وبسایت نیز راحت و مناسب به نظر می رسد و همه چیز در جلوی دست شماست. قابلیت ساخت برنامه جلسات و قرار هم از دیگر نقاط مثبت این برنامه به شمار می رود.

برای یادگیری نحوه تبدیل پی دی اف به عکس نیز پیشنهاد می دهیم مطلب ۵ روش تبدیل PDF به عکس JPG آنلاین و با نرم افزار بدون افت کیفیت را مطالعه نمایید.

The Time Zone Converter برای تبدیل تاریخ و زمان

The Time Zone Converter برای تبدیل تاریخ و زمان

می توان The Time Zone Converter را وبسایتی فقط برای تبدیل زمان نام برد. با ورود به وبسایت این سرویس، صفحه ای کاملا سفید را مشاهده می کنید که فقط امکان تبدیل تاریخ را به شما ارئه می دهد. می توانید یکی از دوساعت موجود را روی وقت محلی و دیگری را بر روی مقصد خود تنظیم کنید تا ساعت همزمان نمایش داده شود. برای مواقعی که به سرعت فقط نیاز به تبدیل زمان دارد، این سرویس گزینه ای ایده آل می باشد. در ضمن کاربران آیفون می توانند برنامه این ابزار را نیز دانلود و از آن استفاده نمایند.

مطالعه مطلب ۹ روش برتر تبدیل فرمت عکس WebP و SVG به JPG و PNG به صورت آنلاین نیز می تواند برای شما مفید باشد.

تبدیل زمان در سرویس Greenwich Mean Time

تبدیل زمان در سرویس Greenwich Mean Time

سایت Greenwich Mean Time نیز گزینه دیگر در این لیست است. ممکن است با ورود به سایت با محیطی شلوغ مواجه شوید اما این سایت ابزار های گوناگونی را برای شما فراهم آورده است. تبدیل ساعت گزینه ای قابل مشاهده در منوی صفحه اصلی سایت است. این سوریس زمان محلی شما، به علاوه زمان گرینویچ را در کنار تایم مقصد به عنوان اختلاف ساعت ایران با گرینویچ نمایش می دهد.

تبدیل زمان در سرویس Greenwich Mean Time

قابلیت های فراوان مختلفی نیز در این وبسایت گنجانده شده اند که می تواند به کشف آن ها بپردازید.

در پایان مطالعه مطلب ۱۰ تا از بهترین سایت های تغییر سایز عکس آنلاین بدون افت کیفیت نیز فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز سرویس های برتر در زمینه تبدیل زمان و همچنین مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد کشور های مختلف پرداختیم. از نظر شما کدام سرویس کاربرد مناسب تری را دارد؟ نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را از قسمت دیدکاه های این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش 3 روش تبدیل فایل اکسل به فایل مخاطبین VCF
آموزش ۳ روش تبدیل فایل اکسل به فایل مخاطبین VCF
آموزش روش تبدیل M4A به MP3 آنلاین ، اندروید، ویندوز و مک
آموزش ۸ روش تبدیل M4A به MP3 آنلاین ، اندروید ، ویندوز و مک
آموزش تبدیل PDF به ePUB در کامپیوتر ، گوشی و آنلاین
آموزش تبدیل PDF به ePUB در کامپیوتر ، گوشی و آنلاین
ابزار تبدیل واحد آنلاین پول ، فشار ، لیتر و سایر واحد های اندازه گیری
بهترین ابزار تبدیل واحد آنلاین پول ، فشار ، لیتر و دیگر واحد های اندازه گیری

نظرات

  • dara says:

    اختلاف ساعت گرینویچ با ایران ۴ ساعت و ۳۰ دقیقه و با لندن ۳ ساعت و ۳۰ دقیقه است (ساعت ایران جلوتر قرار دارد).
    ساعت ۱۶:۳۲GMT که زمان بر اساس گرینویچ است برابر ساعت ۱۲:۳۲ در ایران می باشد.

  • Maryam says:

    سلام من هر چی دودو تا چهارتا میکنم گیج تر میشم میشه بگید ساعت ۱۶:۳۲Gmt به وقت ایران یعنی ساعت چند؟؟