بهترین لانچر اندروید

۱۵ تا از زیباترین و بهترین لانچر های اندروید برای تغییر حال و هوا گوشی شما

لانچر های اندروید مدت طولانی است که بخشی جدایی نا پذیر از تجربه استفاده از اندروید هستند. اگر شما هم از ظاهر فعلی اندروید خود خسته شدید و خواهان ایجاد تنوع در ظاهر گوشی اندرویدی می باشید، می توانید لانچر های مختلف را روی آن نصب کنید. امروز در انزل وب ۱۵ تا از سبک ترین ، زیباترین و بهترین لانچر های اندروید را به شما معرفی می کنیم.

دانلود زیباترین و سبک ترین لانچر اندروید

Best Android Launcher Apps

شما می توانید به سادگی با دانلود و نصب یک لانچر، ظاهر همه چیز را تغییر دهید. هر لانچری ویژگی های متفاوتی دارد و می توانید تجربه ای متنوع کسب کنید. در زمانی هایی که ظاهر اندروید شما دیگر برایتان جذابیتی ندارد، استفاده از لانچر گزینه ای ایده آل محسوب می شود. با سرچ در اپ استور ها با تعداد زیادی لانچر مواجه می شوید که هر کدام ویژگی خاص خود را دارند. در این مطلب بهترین های لانچر های اندروید را به شما معرفی می کنیم.

Action Launcher برای اندروید

Action Launcher برای اندروید

برنامه Action Launcher به مدت طولانی جزو بهترین برنامه های لانچر اندروید است. این لانچر ویژگی های جالبی دارد. با استفاده از قابلیت Quicktheme شما می توانید رنگ UI های خود را بر اساس تصویر زمینه سفارشی کنید، ویژگی های برنامه را در صفحه اصلی ببینید و از عناصر سفارشی اندروید ۸ در گوشی خود بهره مند شوید. این برنامه با آپدیت های مختلف قابلیت های خود را به روز می کند.

دانلود یکی از بهترین لانچر های اندروید، ADW Launcher 2

برنامه ADW Launcher 2 برای اندروید

لانچر ADW Launcher 2 نسخه ای جدید تر از ADW Launcher است که شامل یک رابط کاربری بروز شده و متناسب با اندروید اصلی است. میانبر ها، گزینه های فراوان سفارشی، افزونه ها و.. از ویژگی های این لانچر هستند. این برنامه در دو نسخه معمولی و حرفه ای وجود دارد که معمولی آن رایگان است اما برای نسخه حرفه ای هزینه ۳.۴۹ دلاری در نظر گرفته شده است.

در نظر داشته باشید که می توانید نسخه کامل برنامه های معرفی شده را از اپ استور ها و سایت های ایرانی به طور کامل و رایگان دانلود کنید.

دانلود لانچر Apex برای اندروید

دانلود لانجر Apex برای اندروید

برنامه Apex Launcher نیز یکی دیگر از محبوب ترین های دنیای لانجر ها و بهترین لانچر اندروید ۸ و.. است. این لانچر توانایی تغییر انیمیشن ها مختلف، اسکرول های متنوع و Dock برای قرار دادن آیکون های متفاوت را دارد. این لانچر از Theme Engine نیز استفاده می کند که به همراه ظاهر مدرن گزینه مطلوبی است.

همینطور اگر دنبال راهی برای تغییر فونت گوشی هستید، پیشنهاد می کنیم مطلب ۶ روش آسان و کاربردی تغییر فونت اندروید بدون روت و روت شده را هم مطالعه نمایید.

AIO Launcher لاننچر سبک گوشی های اندروید

AIO Launcher برای گوشی های اندروید

برنامه AIO Launcher نسب به بقیه لانچر های گزینه ای متفاوت تر است. این لانجر صفحه نمایش را به قسمت های مختلفی برای نمایش آخرین پیامک ها یا تماس های از دست رفته، دستگاه های پخش رسانه متصل، اطلاعات سیستم از قبیل میزان رم، باتری، حافظه و حتی اطلاعات بیشتری مانند اخبار و قیمت بیتکوین، اخبار توییتر و.. را نمایش دهد. در نسخه کامل برنامه امکان ادغام با ویجت تلگرام نیز قرار داده شده است.

لانچر Evie اندروید

لانچر Evie اندروید

برنامه Evie Launcher در سال ۲۰۱۶ جزو بهترین برنامه های سال و سبک ترین لانچر اندروید قرار گرفت و به مرور آپدیت می شود. این لانچر سبک و سریع با ویژگی های منحصر به فرد است که از Pixel Launcher-style نیز استفاده می کند. این برنامه رایگان امکانات سفارشی سازی مختلفی را برای شما فراهم می سازد.

دانلود جدیدترین لانچر برای اندروید، Lawnchair Launcher

نصب Lawnchair Launcher در اندروید

برنامه Lawnchair Launcher یکی از جدیدترین لانچر های اندروید است که به صورت متن باز ارائه می شود.ظاهر این لانچر مانند اندروید پیکسل است که ویژگی های مشابه آن را هم دارد. با استفاده از این برنامه می توانید ظاهر اندروید ۸ را در گوشی خود داشته باشید.

اگر گوشی شما دکمه فیزیکی Home دارد، مطلب ۱۰ تا از بهترین روش های جایگزین دکمه فیزیکی هوم Home اندروید می تواند برای شما مفید باشد.

لانچر Lean برای گوشی های هوشمند

لانچر Lean برای گوشی های هوشمتد

با استفاده از Lean Launcher شما یک دوز ساده سالم از مینیمالیسم را در کنار اندروید خواهید داشت. سفارشی سازی نور، دابل تپ برای قفل شدن صفحه، شکل آیکون ها و میانبر های جدید از ویژگی های بهترین لانچر اندروید ۶ و.. هستند. با وجود جدید بودن این سرویس احتمالا برخی از اشکالات وجود داشته باشد که با ارائه آپدیت های جدید کامل رفع می شوند ولی با این حال این لانچر کاملا خوب است و افراد زیادی را راضی خواهد کرد.

Lightning Launcher برای اندروید

Lightning Launcher برای اندروید

لانچر Lightning Launcher از سبک ترین برنامه های موجود است. با این برنامه می توانید تقریبا هر چیزی در صفحه اصلی را تغییر دهید. از مهم ترین ویژگی های این لانچر پشتیبانی از اسکریپت ها است. شما می توانید با کمک جاوا اسکریپت برای امور مختلف از پلاگین های ساخته شده استفاده کنید.

لانچر زیبا Microsoft Launcher

لانچر Microsoft Launcher

برنامه Microsoft Launcher در اواسط سال ۲۰۱۷ ساخته شده است. این برنامه با بسیاری از سرویس های مایکروسافت مانند تقویم، ایمیل، To-do List app و سایر برنامه ها یکپارچه سازی شده است. ویژگی های سفارشی سازی و کنترل حرکات نیز به برنامه افزوده شده است. این لانچر برای کسانی که دنبال یکپارچه سازی بیشتر گوشی خود با رایانه هستند مفید می باشد.

مطالعه مطلب ۱۰ مورد از بهترین و زیباترین برنامه های جایگزین شماره گیر اندروید نیز می تواند برای شما کاربردی واقع شود.

دانلود لانچر Next Launcher 3D Shell

دانلود Next Launcher 3D Shell

برنامه گران قیمت Next Launcher 3D Shell توسط GO Dev ساخته شده است و برای کسانی که از GO Luncher استفاده می کنند قابل اجراست. این لانچر ویژگی های سه بعدی مختلفی دارد. علاوه بر ویژگی های منحصر به فرد، این لانچر برای افرادی که دوست دارند محیطی سه بعدی داشته باشند مفید است.

برنامه Nova Launcher در اندروید

برنامه Nova Launcher در اندروید

لانچر Nova Launcher نیز از گزینه های است که در روز های قدیم جزو محبوب ترین ها بوده است. این لانچر را می توان یکی از بهترین لانچر اندروید ۷ و.. انتخاب کرد. ویژگی هی فراوانی مانند سفارشی سازی، پشتیبانی از حرکات مختلف، پشتیبانی از بسته های طرح آیکون و.. اشاره کرد. در آپدیت های جدید نیز ویژگی های بیشتری به برنامه اضافه می شوند. به عنوان اولین لانچر می توان حس خوبی از Nova Launcher گرفت.

لانچر Smart Launcher 5 برای گوشی اندروید

لانجر Smart Launcher 5 برای گوشی اندروید

برنامه Smart Launcher 5 نیز جدیدترین سری حال حاضر Smart Launcher است که خوشبختانه ویژگی های بیشتر و بهتری نسبت به نسخه های قبلی دارد.این لانچر محیطی مدرن و ویجت های مختلفی برای آب هوا و.. دارد. ممکن است این لانچر هم اندازه دیگر گزینه ها مانند Nova قدرتمند نباشد ولی برای لذت بردن از محیط اندروید رقابت می کند.

لانچر سه بعدی TSF Launcher

لانچر سه بعدی TSF Launcher

از دیگر برنامه هایی که ویژگی های منحصر به فرد و سه بعدی ایجاد می کند، TSF Launcher را می توان نام برد. این لانچر کار هایی که شاید خنده دار و بامزه به نظر برسند را انجام می دهد و می توان به عنوان لانچری سرگرم کننده از آن یاد کرد. انیمیشن های سه بعدی، Dock Bar نا محدود، انتخاب دسته ای آیکون ها نیز از ویژگی های این لانچر می باشند.

همینطور مطالعه مطلب چگونه برنامه و بخش های دیگر را از صفحه اصلی اندروید مخفی کنیم؟ را هم فراموش نکنید.

لانچر شبیه ساز S9 Launcher

لانچر شبیه ساز S9 Launcher

برنامه S9 Launcher یک لانچر سبک است که محیط گوشی سامسونگ گلکسی S9 را به گوشی شما می آورد. تمام دستگاه هایی که از اندروید ۴.۱ به بالا باشند، می توانند از این لانچر استفاده کنند. تقریبا تمام ویژگی های اندروید سامسونگ در بهترین لانچر برای اندروید ۵ و.. گنجانده شده است و اگر دوست دارید محیط این گوشی را از نظر ظاهری تجربه کنید، می توانید از این لانچر استفاده کنید.

لانچر شبیه ساز آیفون iLauncher for OS11 is a stylish

لانچر شبیه ساز آیفون iLauncher for OS11 is a stylish

لانچر iLauncher for OS11 is a stylish به عنوان برنامه ای سبک برای گوشی های اندروید طراحی شده است. این برنامه مختص کسانی است که دوست دارند محیط کاربری آیفون ۸ و X را در گوشی خود تجربه کنند. این لانچر سعی در ترکیب رفتار های اندروید و آیفون دارد و تجربه جالبی را به شما می دهد.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز بهترین لانچر های موجود در اپ استور را به شما معرفی کردیم. چه لانچر هایی را تا کنون نصب کردید و از کدام یک استفاده می کنید؟ منتظر ارسال نظرات، پیشنهادات و تجربیات شما در دیدگاه این پست هستیم.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش سریع نحوه غیر فعال سازی IPv6 در اندروید برای اپراتورها
آموزش سریع نحوه غیر فعال سازی IPv6 در اندروید برای اپراتورها
آموزش 3 روش انتقال برنامه گوشی اندروید به گوشی اندروید دیگر
آموزش ۳ روش انتقال برنامه گوشی اندروید به گوشی اندروید دیگر
آموزش نصب و اجرای ویندوز 11 در اندروید
آموزش نصب و اجرای ویندوز ۱۱ در اندروید توسط لانچر
آموزش 7 روش آپدیت برنامه های گوشی اندروید
آموزش ۷ روش آپدیت برنامه های گوشی اندروید

نظرات

  • msfn says:

    بهترین لانچر بدون شک tsf

  • حسین says:

    بهترین بیست ترین لانچر های دنیا هیچی نیست بجز
    Hola launcher
    و
    Solo launcher
    عالی عاالی عاالی عااالی بهینه سبک کاربردی زیبا کم مصرف بروز اصلا کلا این دوتا لانچر پدیده هستن

  • احمد says:

    ببخشید ها شما که هرچی لانچر بود رو اینجا اسم بردین من بهترین لانچر کامل رو لازم دارم کدوم اینا بهترینشه اونو برام پیشنهاد کنید

    • امیر says:

      CM Launcher
      بهترینشونه که متاسفانه توی لیست نیست

    • حسین says:

      از کاملترین سبک ترین بهینه ترین بروز ترین توپ ترین بهترین لانچر های دنیا میشه به
      Hola launcher
      و
      Solo launcher
      اشاره کرد بهترین ها هستن