نرم افزار تبدیل فرمت فایل ویدیو فیلم کامپیوتر

بهترین نرم افزار های تبدیل فرمت فایل ویدیو و فیلم در کامپیوتر رایگان

اگر شما یک فیلم را در دستگاه های مختلف تماشا کنید ممکن است با مشکل سازگاری برخورد کرده باشید. درست است که گوشی آیفون شما فیلم های ۴K را ضبط می کند اما آیا این فیلم در تلویزیون هوشمند شما هم به صورت نرم و روان و بدون لگ نمایش داده می شود؟ خوشبختانه نرم افزار تبدیل فرمت فایل ویدیو و فیلم رایگان زیادی در اینترنت وجود دارد که شما می توانید از آنها استفاده کنید. امروز در انزل وب قصد داریم بهترین نرم افزارهای تبدیل فیلم بدون افت کیفیت را به شما معرفی کنیم.

دانلود بهترین برنامه های تبدیل فیلم و ویدیو به فرمت های دیگر رایگان

The Best Free Video Converters

کانورت یا تبدیل فیلم به هیچ عنوان کار پیچیده ای نیست، اما بسیاری از افراد این کار را به دلیل اعتقاد اشتباهی (نیاز به برنامه های کاورت پیچیده و گران قیمت) که دارند کنار می گذارند. در واقع برخی از بهترین برنامه های تبدیل ویدیویی وجود دارند که می توانید آنها را به طور رایگان دانلود و استفاده کنید و با یک آرایه عظیم از فرمت های صوتی و تصویری مانند MP3, Divx و … کار کنید. با توجه به نیاز کاربران انزل وب، ما ۴ مورد از بهترین نرم افزار تبدیل ویدیو را جمع آوری و خدمت شما معرفی خواهیم کرد، امیدواریم برایتان کاربردی باشد.

دانلود بهترین برنامه های تبدیل فیلم و ویدیو به فرمت های دیگر رایگان

بهترین نرم افزار تبدیل ویدیو به MP3

برنامه Handbrake یکی از نرم افزارهای تبدیل ویدیو متن باز است که شما می توانید از آن برای سیستم عامل های ویندوز، مک و لینوکس استفاده کنید. این برنامه از اکثر فرمت های صوتی و تصویری برای تبدیل پشتیبانی می کند که لیست آین فرمت ها را در عکس زیر مشاهده خواهید کرد.

بهترین نرم افزار تبدیل ویدیو به MP3

چند قابلیت عالی در نرم افزار تبدیل فیلم Handbrake وجود دارد که باعث شده است که این نرم افزار به عنوان بهترین نرم افزار تبدیل فیلم انتخاب شود. اول اینکه حتی اگر شما هیچ چیزی در مورد تبدیل فیلم ندانید می توانید با تنظیمات از پیش تعریف شده یک نتیجه خوب بدست بیاورید. شما می توانید برای بهبود تنظیمات از گزینه های بیشتری استفاده کنید که باعث می شود کیفیت کارتان حتی بیشتر شود.

دوم اینکه شما می توانید از قابلیت پیش نمایش لایو استفاده کنید. اگر شما در حال تبدیل فیلم هایتان به صورت دسته ای هستید و نمی دانید که کیفیت کارتان چگونه است می توانید از پیش نمایش لایو برای تبدیل بخش کوچکی از ویدیوتان استفاده کنید. بعد می توانید بلافاصله پیش نمایش کلیپ تبدیل شده را تماشا کنید و تصمیم بگیرید که آیا تنظیمات را تغییر دهید یا از ایستگاه های از قبل تنظیم شده سوئیچ کنید یا نه. تنها عیبی که نرم افزار تبدیل فیلم Handbrake دارد این است که فرآیند تبدیل کندتر از سایر برنامه هایی است که امروز خدمت شما معرفی می کنیم.

بهترین نرم افزار تبدیل ویدیو به MP3

با ۸ روش متنوع تبدیل ویدیو و فیلم به آهنگ MP3 در اندروید و تلگرام آشنا شوید.

نرم افزار تبدیل فرمت فیلم آنلاین Online-Convert

نرم افزار تبدیل فیلم آنلاین Online-Convert به شما اجازه می دهد تا از طریق مرورگر خود و در هر سیستم عاملی کار تبدیل فیلم خود را انجام دهید. فرآیند تبدیل فیلم در Online-Convert کمی متفاوت از سایر سایتهای مشابه است. به جای اینکه شما فایل را آپلود کنید و بعد فرمت تبدیل را انتخاب کنید، شما اول فرمت فایل را انتخاب خواهید کرد بعد می توانید فایل خود را وارد کنید یا یک آدرس URL وارد کنید یا فایل را از اکانت گوگل درایو یا دراپ باکس خود انتخاب کنید.

مانند برخی از نرم افزارهای تبدیل فیلم شما گزینه های زیادی در اختیار ندارید و نکته ای که باید توجه کنید این است که Online-Convert نمی تواند هیچ متا داده ای در مورد فایل سورسی که آپلود کرده اید را به شما نمایش دهد. این باعث می شود که شما تنظیمات درست را سخت تر پیدا کنید چون اطلاعات جزئی در مورد فایل منبع خود ندارید. با این حال فرآیند تبدیل بسیار سریع است و شما به محض آپلود فایلتان می توانید آن را دانلود کنید. البته حجم اینترنت مصرفی برای آپلود و دانلود را هم فراموش نکنید. به طور کلی Online-Convert انتخاب کسانی است که به جزئیات دقت نمی کنند.

نرم افزار تبدیل فرمت فیلم آنلاین Online-Convert

دانلود نرم افزار تبدیل فرمت فیلم کامپیوتر Media Encoder HQ

برنامه Media Encoder HQ یک برنامه مبدل ویدیو فوق العاده است اما فقط روی سیستم عامل ویندوز قابل نصب هست. Media Encoder HQ در سال ۲۰۰۵ عرضه شد اما به طور مداوم به روز می شود. این نرم افزار مبدل ویدیو از اکثر فرمت ها پشتیبانی می کند که شما می توانید نوع فرمت ها را در تصویر زیر مشاهده کنید.

دانلود نرم افزار تبدیل فرمت فیلم کامپیوتر Media Encoder HQ

برنامه Media Encoder HQ از تبدیل فایل های هاست شده و محلی پشتیبانی می کند. با این حال استفاده از URL وب سایت های فیلم های استریم پشتیبانی نمی شود. برای فایل های محلی، فرآیند تبدیل به لطف پردازنده ترانزیستوری شتاب دهنده GPU بسیار سریع است. یکی از معایب برنامه تبدیل فرمت فیلم Media Encoder این است که برای افراد مبتدی ساخته نشده است، پیدا کردن تنظیمات به ترفندهایی نیاز دارد و فرآیند تبدیل کد به پیکربندی نیاز داد. حالا اگر شما برخی از اصول اولیه تبدیل ویدیو را می دانید می توانید به این نرم افزار به خوبی کار کنید.

دانلود نرم افزار تبدیل فرمت فیلم کامپیوتر Media Encoder HQ

برای کامل شده اطلاعاتتان پیشنهاد می کنیم پست آموزش تبدیل ویدیو به MP3 : آنلاین با لینک مستقیم دانلود و روش آفلاین را مطالعه کنید.

دانلود برنامه تبدیل فایل ویدیو بدون افت کیفیت برای کامپیوتر

برنامه Any Video Converter یا به اختصار AVC یک برنامه مبدل فیلم است که از آن می توانید برای سیستم عامل ویندوز و مک استفاده کنید. رابط کاربری این برنامه ساده و کاربر پسندتر از برنامه های مبدل فیلم دیگری است که امروز به شما معرفی کردیم. مانند برنامه Handbrake مبدل فیلم AVC دارای ایستگاه های از پیش تنظیم شده است که براساس نوع دستگاه سازماندهی شده است و باعث می شود که تنظیم پیش فرض درست را به راحتی پیدا کنید. اگر چه برنامه AVC بدون تبلیغات است، اما از شما خواسته می شود تا برنامه های بیشتر و اغلب ناخواسته را هنگام راه اندازی نصب کنید.

دانلود ویدیو کانورتر برای کامپیوتر

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب ما ۴ مورد از بهترین نرم افزار تبدیل فرمت فیلم برای کامپیوتر را به شما معرفی کردیم، اگر شما تجربه کار با نرم افزر تبدیل فیلم به دی وی دی، MP3 و… را دارید و گزینه های مناسب تری را سراغ دارید می توانید آنها را در بخش دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش 5 روش قرار دادن فایل پی دی اف PDF در اکسل
آموزش ۵ روش قرار دادن فایل پی دی اف PDF در اکسل
آموزش 9 روش رفع ارور File Format Not Supported در واتساپ
آموزش ۹ روش رفع ارور File Format Not Supported در واتساپ
آموزش 10 روش تبدیل JPG به PDF آنلاین و با برنامه
آموزش ۱۰ روش تبدیل JPG به PDF آنلاین و با برنامه
دانلود 17 تا از بهترین برنامه تبدیل و تغییر فرمت ویدیو و فیلم اندروید
دانلود ۱۷ تا از بهترین برنامه تبدیل و تغییر فرمت ویدیو و فیلم اندروید

نظرات

  • هادی says:

    سلام.
    با تشکر از مقاله‌های خوب و آموزنده انزل‌وب، شخصا سالهاست که پس از تست انواع برنامه‌ها، از برنامه XMedia Recode استفاده می‌کنم. برنامه‌ای که باوجود سبکی و حجم کم، قابلیتهای فراوانی در تبدیل انواع قالبهای صوتی تصویری دارد.
    باز هم سپاسگزارم. موفق باشید