ساخت و طرحی امضا آنلاین رایگان

آموزش کار با ۵ تا از بهترین سرویس های ساخت و طراحی امضا آنلاین رایگان

یک امضاء می تواند نام حقیقی یا نام مستعار، یا فقط علامت ساده ای باشد که به به عنوان یک روش منحصر به فرد و به عنوان یک وسلیه شناسایی فرد در نامه، اسناد، چک و غیره استفاده می شود، اما امضاء فقط به دنیای واقعی ما تعلق ندارد و حتی به دنیای مجازی ما قدم گذاشته است و شما می توانید از آنها در اسناد الکترونیکی، ایمل و… خود استفاده کنید. در ادامه پست امروز انزل وب ما قصد داریم بهترین سرویس های ساخت و طرحی امضا آنلاین رایگان را به شما آموزش دهیم.

آموزش طراحی و ساخت آنلاین امضا فارسی و انگلیسی

Best Online Signature Maker Websites

امضای دیجیتال به مجموعه ای از الگوریتم ها و حفاظت های رمزگذاری شده اشاره دارد که برای تعیین هویت، تعیین صحت اسناد استفاده می شود. در حالت ساده، یک امضای دیجیتال بین فرستنده و گیرنده رد و بدل می شود تا از دستکاری نشدن سند اطمینان حاصل شود. برای ساخت یک امضای دیجیتال شما لازم نیست که با جزئیات درگیر شوید، شما کافیست از ۵ سرویس ساخت و طراحی امضا آنلاینی که در ادامه توضیح خواهیم داد استفاده کنید. این سایت ها کاملا رایگان بوده و شما با طی کردن چند گام ساده می توانید فرآیند ساخت امضای الکترونیکی خود را به پایان برسانید، با ما همراه باشید.

آموزش طراحی و ساخت آنلاین امضا فارسی و انگلیسی

۳ روش طراحی امضا آنلاین رایگان در سایت Mobilefish

شما می توانید با طراحی امضای آنلاین رایگان برای خودتان امضای شخصی بسازید و آن را در وب سایت ها، بلاگ ها و ایمیل ها استفاده کنید. در سایت mobilefish شما می توانید به ۳ روش برای خودتان امضاء بسازید:

امضای متحرک – شما در قسمت Signature method گزینه ۱ را انتخاب می کنید و در فیلد دیگر اسم خود را وارد می کنید، نوع فونت، اندازه قلم، رنگ قلم، پس زمینه و زاویه متن را انتخاب میکنید ( می توانید از پس زمینه ترنس پرنسی هم استفاده کنید). فرمت امضای خود را تعریف کنید ( اگر فرمت GIF را انتخاب کنید می توانید سرعت انیمیشن و موارد دیگر را تغییر دهید) بعد از انجام تنظیمات روی دکمه Create کلیک کنید.

3 روش طراحی امضا آنلاین رایگان در سایت mobilefish

کشیدن امضاء – برای کشیدن امضاء در این روش شما باید مرورگر فایرفاکس، گوگل کروم یا سافاری را استفاده کنید و در قسمت Signature method گزینه ۲ را انتخاب کنید و تنظیمات اولیه ای مانند اندازه قلم، رنگ قلم و غیره را انتخاب کنید و شروع به کشیدن امضای شخصی خود کنید بعد دکمه Create را انتخاب کنید تا امضای شما ساخته شود.

3 روش طراحی امضا آنلاین رایگان در سایت mobilefish

ساخت امضای پیکسلی – در قسمت Signature method گزینه ۳ را انتخاب کنید، از رنگ های مورد علاقه خود استفاده کنید و مربع ها یا پیکسل های کوچکی که در صفحه می بینید را رنگ کنید.

3 روش طراحی امضا آنلاین رایگان در سایت mobilefish

بعد از اینکه با استفاده از یکی از روش های بالا امضای خود را ساختید کافیست اسکرول را کمی پایین بکشید و روی دکمه Download signature کلیک کنید تا تصویر امضای الکترونیکی خود را دانلود کنید. برای کامل شدن اطلاعاتتان می توانید پست آموزش اضافه کردن و ساخت امضا الکترونیکی آنلاین و آفلاین فارسی و انگلیسی را هم مطالعه بفرمایید.

افزونه کروم امضا ساز آنلاین Signature Maker Online

Signature Maker Online یک افزونه امضا ساز آنلاین است که می توانید برای گوگل کروم خود دانلود کنید. این افزونه بسیار ساده است و شما می توانید به کمک آن امضای دیجیتالی سفارشی خود را به طور آنلاین بسازید. این افزونه در تبلت و گوشی هم کار می کند. حالا می توانید امضا شخصی خود را به ایمیل در یاهو ، جیمیل و اوت لوک اضافه کنید.

افزونه امضا ساز آنلاین Signature Maker Online

ساخت آنلاین امضا در سایت Onlinesignature

اگر دوست ندارید افزونه بالا را نصب کنید هیچ مشکلی ننیست وارد سایت onlinesignature شوید و بعد با انگشت یا ماوس خود شروع به کشیدن امضای دیجیتال خود کنید. شما می توانید این روش ساخت امضای دیجیتال را در آیفون، آی پد، تلفن های همراه مبتنی بر اندروید، تبلت، کامپیوتر دسکتاپ، لپ تاپ ها و … استفاده کنید.

ساخت آنلاین امضاء در سایت onlinesignature

طراحی امضای هنری در Onlinesignature

اگر می خواهید امضای شخصی، هنری و … بسازید کافیست وارد سایت onlinesignature شوید و چند فیلد ساده را پر کنید، این فیلدها شامل نام، فونت، رنگ، اندازه و شیب است. بعد از پر کردن فرم روی دکمه Create کلیک کنید تا امضای شما ساخته شود.

طراحی امضای هنری در onlinesignature

ساخت امضای الکترونیکی فارسی و انگلیسی زیبا

mylivesignature آخرین سایتی است که امروز برای ساخت امضای دیجیتال به شما معرفی خواهیم کرد. نحوه کار با سایت بسیار ساده است، بعد از ورد اسم خود را وارد کنید و دکمه Next را کلیک کنید.

ساخت امضای الکترونیکی فارسی و انگلیسی زیبا

فونت امضای خود را انتخاب کنید و Next کنید.

ساخت امضای الکترونیکی فارسی و انگلیسی زیبا

سایز امضای زیبای خود را انتخاب کنید و Next را کلیک کنید.

ساخت امضای الکترونیکی فارسی و انگلیسی زیبا

شیب امضای دیجیتال خود را انتخاب کنید.

ساخت امضای الکترونیکی فارسی و انگلیسی زیبا

رنگ نوشته و بکراند امضای خود را انتخاب کنید و به مرحله بعد بروید.

ساخت امضای الکترونیکی فارسی و انگلیسی زیبا

حالا امضای خود را دانلود کنید. مزیتی که این سایت دارد این است شما پیش نمایش امضای خود را در هر مرحله مشاهده خواهید کرد.

ساخت امضای الکترونیکی فارسی و انگلیسی زیبا

در آخر از شما دعوت می کنیم برای استفاده از امضا الکترونیکی خود پست ۶ سرویس نجات بخش ایمیل برای لغو اشتراک، اضافه کردن امضا و.. را مطالعه بفرمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب ما ۵ سایت امضا ساز آنلاین را به شما معرفی کردیم، شما می توانید با این سایت ها کار کنید و نظرات خود را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید. اگر سرویس آنلاین دیگری را می شناسید برای کامل شدن لیست امروز آن را با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

چگونه در اوت لوک امضا بسازیم؟ (ویندوز ، اندروید ، آیفون ، مک و وب)
چگونه در اوت لوک امضا بسازیم؟ (ویندوز ، اندروید ، آیفون ، مک و وب)
آموزش تصویری امضا کردن الکترونیکی در فایل ورد
آموزش تصویری امضا کردن الکترونیکی فایل ورد
امضا زدن روی عکس ، سند و.. در گوشی اندروید و آیفون
آموزش ۵ روش امضا زدن روی عکس ، سند و.. در گوشی اندروید و آیفون
۶ سرویس نجات بخش ایمیل برای لغو اشتراک، اضافه کردن امضا و..

نظرات