۱۶ روش رفع مشکل نصب نشدن آنتی ویروس ESET NOD32 در ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷

آنتی ویروس ESET NOD32 یکی از محبوب ترین ضد ویروس ها در بین کاربران ایرانی است. اما گاهی ممکن است سیستم شما نیاز به نصب آنتی ویروس داشته باشد اما شما موفق به نصب آن نشوید. امروز در انزل وب راه حل مشکل نصب نشدن آنتی ویروس نود ۳۲ در ویندوز ۱۰، ۸ و ۷ را مرور می کنیم.

حل مشکل نصب نشدن آنتی ویروس نود ۳۲ روی سیستم آلوده به ویروس و..

How to Fix Problem of Not Installing Antivirus NOD32 in Windows 10 , 8 and 7

آنتی ویروس نود ۳۲ باید بدون مشکلی روی سیستم شما نصب شود. اگر در حین نصب مشکلی وجود داشته باشد، برنامه آن را با یک کد یا متن خطا به شما معرفی می کند. برای هر کد و ارور راه حل هایی وجود دارد که در ادامه آن را بررسی می کنیم.

رفع ارور Error Communicating With Kernel در NOD32

این خطا معمولا بعد از آپدیت های جدید ویندوز ۱۰ ممکن است رخ دهد. در این جا برای رفع مشکل نصب انتی ویروس نود ۳۲ باید اول اطمینان حاصل کنید سرویس ESET در حال اجرا باشد. برای این کار WIN+R را فشار دهید. عبارت services.msc را تایپ و اینتر کنید. سپس روی ESET Service (ekrn.exe) راست کلیک کرده و Properties را انتخاب کنید. حال چک کنید که وضعیت Startup روی Automatic ست شده باشد و همینطور Service Status هم روی Started باشد. در غیر این صورت آن را انتخاب و روی Apply و OK کلیک کنید.

رفع ارور Error Communicating With Kernel در نصب نشدن آنتی ویروس

اکنون رایانه خود را ریستارت کنید و مجدد برای نصب اقدام کنید. اگر همچنان مشکل وجود داشت، با استفاده از ابزار ESET Uninstaller اقدام به حذف نصب های ESET کنید و مجدد برنامه را نصب نمایید.

اگر به آنتی ویروس های پرتابل علاقه مندید، مطلب ۱۰ تا از بهترین آنتی ویروس پرتابل بدون نیاز به نصب برای کامپیوتر ، فلش و.. را مطالعه نمایید.

ارور Installation Ended Prematurely در آنتی ویروس ESET NOD32

اگر با چنین خطایی مواجه شدید، برای حل مشکل نصب نشدن آنتی ویروس eset ، در قدم اول اقدام به حذف تمامی نسخه های آنتی ویروس موجود در رایانه خود کنید. می توانید با دانلود برنامه حذف آنتی ویروس های ناد ۳۲ اقدام به این پاک سازی کنید. سپس WIN+R را بزنید و و عبارت C:\Users\%username%\Downloads\ESETSirefefCleaner.exe /r را تایپ کنید. (در قسمت username نام رایانه خود را بنویسید)

ارور Installation Ended Prematurely در آنتی ویروس

در پیام ظاهر شده روی Yes کلیک کرده و Agree را در پنجره بعدی انتخاب کنید. این ابزار سیستم شما را اسکن می کند و اگر موردی که از نصب برنامه جلوگیری می کند را پیدا کند، به شما دستور المل های لازم برای رفع آن را نشان می دهد. پس از اتمام کار ریستارت کرده و اقدام به نصب برنامه کنید.

رفع ارور Error 2878 در نصب نود۳۲

اگر از برنامه با لایسنس قانونی و سی دی استفاده می کنید و با نصب نشدن نود ۳۲ در ویندوز ۱۰ مشکل دارید، اقدام به ثبت و ریجستری محصول خود کنید. در قدم های بعدی با استفاده از روش های قبلی از عدم وجود آنتی ویروس در رایانه خود مطمئن شوید. سپس پیشنهاد می شود نسخه نصب کننده آنلاین آنتی ویروس ناد۳۲ استفاده کنید. با دانلود این برنامه، ۳۲ یا ۶۴ بیتی بودن سیستم شما تشخیص داده می شود و به صورت خودکار برنامه مناسب سیستم شما دانلود و نصب می شود.

رفع ارور Error 2878 در نصب نود32

پس از دانلود برنامه را اجرا کنید. در صورت مشاهده اخطار، روی Ignore کلیک کنید و دستورالعمل های نمایش داده شده را انجام دهید. این ارور بیشتر در نسخه های ارجینال روی CD رخ می دهد. در صورت عدم رفع مشکل می توانید با فروشنده آنتی ویروس خود تماس بگیرید.

علت نصب نشدن آنتی ویروس NOD32 با خطای Error 1603

برای رفع این خطا ابتدا برنامه حذف کننده ESET را دانلود کنید. سپس رایانه خود را روی حالت Safe Mode اجرا کنید. در حالت سیف مود روی برنامه ای که دانلود کرده اید کلیک کنید. پس از اجرای برنامه حرف Y را برای تایید تایپ و اینتر کنید.

خطای Error 1603 در زمان نصب آنتی ویروس

پس از اتمام اسکن سیستم شما، نسخه مورد نظر خود برای حذف انتخاب کنید.

خطای Error 1603 در زمان نصب آنتی ویروس

اگر این این برنامه را در حالت سیف مود اجرا نکرده باشید، با ارور مواجه می شوید. پس برنامه را در این حالت اجرا کنید.

خطای Error 1603 در زمان نصب آنتی ویروس

برای تایید عملیات باید مجدد Y را تایپ کنید.

خطای Error 1603 در زمان نصب آنتی ویروس

پس از اتمام کار برنامه، روی یک دکمه بزنید تا برنامه بسته شود. سپس ویندوز را در حالت معمولی بوت کنید.

خطای Error 1603 در زمان نصب آنتی ویروس

علت نصب نشدن نود ۳۲ با کد خطای WIN.1620

اگر اروری با پیام Installation has Been Interrupted, Error Code: WIN.1620 مشاهده کردید، باید نصب محصول خود را با استفاده از نسخه های آفلاین انجام دهید. برای این کار فقط کافیست یک نسخه آفلاین برای نصب استفاده کنید و بعد از نصب برنام اقدام به آپدیت آن کنید.

رفع ارور SC Error Code 11 در هنگام نصب آنتی ویروس ESET

این خطا در زمان نصب ESET Remote Administrator روی سرور رخ می دهد. در این موارد باید در هنگام نصب به حساب کاربری مدیر (Administrator) حتما وارد شده باشید تا برنامه قادر به نصب شدن باشد.

خطای وجود نسخه قدیمی آنتی ویروس نصب نشدن ESET Smart Security

خطای رایج دیگری که ممکن است کاربران با آن مواجه شوند، Uninstallation of the previous version failed. Please uninstall it manually and run the installer again است. این خطا همانطور که از پیغامش مشخص است، به علت وجود نسخه های دیگری از برنامه می باشد. اقدام به حذف کامل نود ۳۲ کنید و در صورت نیاز دستور العمل های ارور ۱۶۰۳ را هم برای رفع آن انجام دهید.

برای ویروس کشی موبایل خود نیز پیشنهاد می کنیم مطلب معرفی ۱۲ تا از بهترین برنامه های آنتی ویروس اندروید رایگان را مطالعه نمایید.

رفع مشکل عدم توانایی نصب آنتی ویروس در سرور

اگر قصد نصب آنتی ویروس روی سرور دارید و با پیغام This product version is not intended for server operating systems مواجه می شوید، لازم است ابتدا سیستم مورد نیاز برنامه را بررسی و نکات مربوط به این برنامه را مطالعه نمایید تا بتوانید نسخه مناسب خود را انتخاب کنید.

حل مشکل ارور Valid Password

خطای Enter a valid Password to continue uninstallation. به علت وجود پسورد برای محافظت از فایل است. اگر پسور را می دانید به مسیر Advanced setup tree, expand Access setup → User interface → Password protect settings رفته و رمز را حذف کنید. اگر نمی دانید باید از برنامه ESET Unlock Utility کمک بگیرید.

ارور Valid Password

بعد از دانلود برنامه، روی آن در حالت دسترسی ادمین (Run as Administrator) باز کنید.

ارور Valid Password

سپس کد محصول را که در هنگام خرید دریافت کرده اید را وارد کنید. اگر این کد را از دست داده اید، باید به پشتیبانی ESET پیام دهید (با ارسال یوزر و پسورد محصول). در صورت ثبت کامل اطلاعات، کد برای شما ارسال می شود.

ارور Valid Password

حال باید این کد را در برنامه وارد کنید. رایانه خود را ریستارت کنید. اکنون پسورد برنامه حذف شده است و می توانید به راحتی اقدام به نصب آن کنید.

خطای نسخه ناسازگار در ویروس کش NOD32

خطای نسخه ناسازگار با پیام This product version is not compatible with the installed version. It is therefore not possible to run the reinstallation. Please uninstall current product version and restart the installation به شما نمایش داده می شود. برای حل این مشکل فقط کافیست نسخه جدید از محصول این شرکت را برای نصب استفاده کنید.

رفع خطای The Header is Corrupt

این خطا برای نصب نشدن ESET Smart Security و.. زمانی رخ می دهد که یک کاربر برای اکسترکت کردن فایل و سپس نصب تلاش کند. شما نیازی به این کار ندارید و فقط فایلی را دانلود کرده اید با دبل کلیک روی فایل .exe آن را نصب کنید و نیازی به استخراج آن با برنامه Winrar و.. نیست.

اگر در فکر غیرفعال کردن ویندوز دیفندر هستید، مطلب آموزش حذف کامل و غیرفعال کردن آنتی ویروس Windows Defender ویندوز ۱۰، ۸، ۷ و.. برای شما مفید می باشد.

خطای ۳۲ و ۶۴ بیتی بودن برنامه آنتی ویروس نود ۳۲ (ESET NOD32)

ارور This installation package is intended for 32-bit operating systems. Please use an installation package for 64-bit operating systems. در زمان انتخاب نسخه نادرست نسبت به معماری رایانه خود روی می دهد. شما لازم است تا نسخه مناسب را با بررسی معماری سیستم خود انتخاب کنید.

خطای 32 و 64 بیتی بودن برنامه

رفع ارور ۱۳۱۶ تغییر نام فایل های نود۳۲

اگر پیغامی با متن A network error occurred while attempting to read from the file: <path>\<installer file name>.msi or a record in Application Event log Product: ESET <product name> — Error 1316 را مشاهده کردید، به این معنی است که نام فایل نصبی محصول تغییر پیدا کرده است.

رفع ارور 1316 تغییر نام فایل های نود32

اگر نام محصول را تغییر داده اید، آن را به حالت اولیه تغییر دهید. در صورتی که نام درست فایل را به یاد ندارید، مجدد نسخه سالم برنامه را دانلود کنید.

رفع ارور 1316 تغییر نام فایل های نود32

مطالعه مطلب برترین آنتی ویروس های آنلاین رایگان را نیز فراموش نکنید.

خطای ۱۶۱۸ در زمان نصب آنتی ویروس

ارور installation has been interrupted eset زمانی رخ می دهد که ویندوز در حال نصب به روز رسانی باشد. نصب ویندوز یا آپدیت آن ممکن است در پس زمینه فعال باشد. برای رفع این ارور یا باید مدتی صبر کنید یا فرآیند های ویندوز را متوقف سازید.

خطای 1618 در زمان نصب آنتی ویروس

ارور Error Code: MSI.1406, MSI.1303 در زمان نصب آنتی ویروس ناد۳۲

دلیل نمایش خطای The installation was not completed successfully (Error Code: MSI.1406, MSI.1303)، وجود یک اختلاف بین مجوز سیستم شما با محصول است. اولین راه کار برای رفع آن، راست کلیک روی فایل نصب و انتخاب گزینه Run as Administrator است. اگر باز هم این ارور را مشاهده کردید، در درایو ویندوز خود در قسمت مانند C:\ سه پوشه به نام های ESET Security ,ESET Modules ,ESET Data را ایجاد کنید. سپس در هنگام نصب محل نصب برنامه را در درایو روی پوشه های ساخته شده قرار دهید تا برنامه نصب شود.

اگر باز هم مشکل متفاوتی داشتید یا نتوانستید با این راه حال ها آن را رفع کنید، با پشتیبانی ESET در تماس باشید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز ارور های مختلف در هنگام نصب آنتی ویروس ناد ۳۲ را بررسی کردیم. چه اروری برای شما ایجاد شده و آیا قادر به رفع آن شدید؟ شما می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در این زمینه را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش تصویری غیر فعال سازی آنتی ویروس نود 32 ویندوز 10 ، 8 و 7
آموزش تصویری غیر فعال سازی آنتی ویروس نود ۳۲ ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷

نظرات

  • MoHaMMaD says:

    عرض سلام و خسته نباشید خدمت تیم خوبتون
    بنده قبلا وقتی آپدیت‌های ویندوز ۷ رو نصب میکردم به راحتی میتونستم آخرین نسخه نود۳۲ رو نصب کنم اما در حال حاضر روی مینی کیسی دفتر کارم تمامی آپدیت‌ها و سرویس پک‌ها رو نصب کردم ولی بازم ارور outdated… رو میده 🙂 چه راه حلی پیشنهاد میدین؟

  • الی says:

    دمتون گرم. مدتها بود درگیر بودم

  • ابوالفضل says:

    سلام من نسخه ۱۴ داشتم همش ارور میداد پاک کردن نسخه ۱۵ رو نصب کنم ولی نمیزاره دیگه طبق دستور عمل نصب برنامه فعال سازی رو انجام بدم و هر بار که میخوام نصب کنم اولش کد فعال سازی میخواد و وقتی وارد میکنم میگه نامعتبره
    باید چی کار کنم به جز عوض کردن ویندوز؟

  • mohammadreza says:

    سلام من مشکل نصب دارم ورژن ۱۴ هست میگه(نصب کننده نامعتبر است) مترجم زدم میشه بگید جطور حل کنم ورژن های قدیمی مثل ۷.۸ رو هم امتحان کردم نشد

  • ساسان says:

    سلام
    با عرض خسته نباشید . لطفا میشه بگید چه طوری می تونم مشکل پایین رو حل کنم
    this product is on honger supported on your outdated version of microsoft windows

  • سامان says:

    با عرض درود و آرزوی تندرسی. ممنون بابت مطالب مفیدتون. من انتی ویروس نود۳۲ نسخه ۵ را بر روی سیستمی با ویندوز ۱۰ نصب میکنم و در حین و پایان نصب هیچ خطایی وجود ندارد‌، اما بعد از اتمام نصب برنامه نصب نشده است. با تشکر

  • محمد says:

    سلام من وقتی نصب میکنم برنامه رو میزنه اخرین نسخه روی سیستم شما نصب شده است ولی نصب نیستش.

  • طاها says:

    سلام
    خطای out data version microsoft windows برای نصبش مشکلش چیه؟

  • Reza.x says:

    می نویسه ساپورت نمیشع ؟؟!!

    دلیلش لطفا

  • Mehrdad says:

    سلام من تا چند وقت پیش هیچ مشکلی نداشتم لبتاپ دست پسرم بود و ویروس کش رو خراب کرد الانم واردش میشم ی ارور میده که نمیدونم باید چیکار کنم

  • king says:

    سلام لطفا درباره ارور MSI.1922 توضیح دهید زودتر جواب بدهید

  • jhg says:

    سلام لطفا درباره ارورmsi.1923هم توضیح بدین هرکاری میکنم درست نمیشه لطفا کمک کنید

  • محمد says:

    با سلام در مورد رفع خطای ۱۹۲۲ در نصب انتی ویروس نود ۳۲ توضیح دهید

  • دکترخام says:

    در مورد
    ارور Installation Ended Prematurely در آنتی ویروس ESET NOD32
    کامل بنویسید که برنامه را در مسیر فلان قرار بدید!
    دوساعته دارم کلنجار میرم و اصلا لینک دانلود برنامه مشخص نبود!
    ممنونم

  • مینا says:

    سلام.من در حین نصب آنتی ویروس ورژن ۱۱ در ویندوز۸،با خطای:
    api-ms-core-console-1-0-1.dll
    مواجح شدم…
    انگار نمیتونه این درایور رو نصب کنه در مسیر…
    چه باید کرد؟