رفع ارور An Unknown Network Error has Occurred اینستاگرام

۶ روش رفع ارور An Unknown Network Error Has Occurred اینستاگرام

An Unknown Network Error Has Occurred یکی از ارورهایی است که در برنامه محبوب اینستاگرام رخ می دهد. برنامه اینستاگرام یکی از راه های تعاملی ارتباط با دوستان و خانواده است. اما گاهی اوقات پیام های خطایی مانند “خطای شبکه ناشناخته رخ داده است” در آن ظاهر می شود. اگر یکی از کاربرانی هستید که با این خطا مواجه شده اید در این پست چند راه حل ارائه شده است که می توانید برای رفع ارور Unknown Network در اینستاگرام امتحان کنید.

آموزش حل مشکل An unknown network error has occurred اینستاگرام

How to Fix An Unknown Network Error Has Occurred Instagram Error

وقتی که شما قصد دارید وارد برنامه اینستاگرام شوید یک پیغام خطا با مضمون An unknown network error has occurred به شما نمایش داده می شود که به معنای این است که خطای شبکه نامشخص رخ داده است و تنها گزینه ای که برای انتخاب دارید دکمه OK است. این ارور می تواند به دلایل متعددی رخ دهد که در ادامه هر یک را بحث خواهیم کرد اما در بیشتر مواقع استفاده از برنامه تغییردهنده آی پی به مدت یک تا چند روز به حل این مشکل کمک خواهد کرد، بعد از چند روز برنامه به طور عادی به کار خود ادامه خواهد داد و دیگر شما نیازی به این برنامه ها ندارید. وارد کردن مجدد اطلاعات لاگین اینستاگرام را نیز از یاد نبرید.

آموزش حل مشکل اینستاگرام an unknown network error has occurred

حل مشکل نمایش پیغام An unknown error occurred در اینستاگرام

ریستارت کردن یکی از راه هایی است که برخی از مشکلات از جمله ارور unknown network در اینستاگرام را رفع می کندو برای ریستارت دستگاه خود قفل صفحه نمایش را باز کنید و دکمه پاور را فشار دهید تا یک کادر برای شما نمایش داده شود حالا از بین گزینه ها Power off را انتخاب کنید. منتظر بمانید تا دستگاه خاموش شود. ۱۰ ثانیه صبر کنید و دکمه پاور را فشار دهید تا دستگاه روشن شود. حالا بررسی کنید ببینید هنوز هم پیغام An unknown error occurred در اینستاگرام ظاهر می شود یا نه.

پیغام an unknown error occurred در اینستاگرام

تنظیمات نادرست شبکه علت خطای شبکه نامشخص در اینستاگرام

در بسیاری از مواقع خطای شبکه نامشخص در اینستاگرام به علت مشکل در وای فای است. مطمئن شوید که کانکشن اینترنت شما به درستی کار می کند و سرعت اینترنتتان خوب است چونکه کند بودن اینترنت یکی دیگر از علت های نمایش پیام unknown network است. شما می توانید از وای فای به دیتای موبایل خود سوئیچ کنید و سعی کنید کانکشن خود را ریستارت کنید. برای این کار به قسمت  General Management بروید و Reset Network settings را انتخاب کنید و دستورالعمل های نمایش داده را دنبال کنید. اگر از وای فای استفاده می کنید بهتر است روتر خود را ریستارت کنید. ۵ دقیقه روتر را خاموش کنید و بعد روشن کنید.

علت خطای شبکه نامشخص در اینستاگرام

راه حل مشکل اضافه کردن لینک تلگرام و اسنپچت به پروفایل اینستاگرام را مطالعه بفرمایید.

حل مشکل خطای شبکه نامشخصی رخ داد در اینستاگرام

پاک کردن کش و دیتا می توانید به حل خطای شبکه نامشخص کمک کند. برای این کار به تنظیمات گوشی خود بروید و بعد Apps را انتخاب کنید. از لیست برنامه ها اینستاگرام را پیدا کنید و آن را تپ کنید بعد دکمه پاک کردن کش و دیتا را انتخاب کنید. با این کار تمام اطلاعات شما پاک خواهد شد.

خطای شبکه نامشخصی رخ داد در اینستاگرام

علت ارور An error occurred در اینستاگرام

در بسیاری از مواقع تنظیم اشتباه تاریخ و ساعت می تواند باعث نمایش ارور an error occurred در اینستاگرام شود. بنابرایت به تنظیمات گوش خود بروید و تاریخ و ساعت را انتخاب کنید حالا گزینه Automatic Date and Time یا تاریخ و ساعت اتوماتیک را انتخاب کنید. حالا دوباره برنامه اینستاگرام را چک کنید و ببینید خطای an error occurred رخ می دهد یا نه.  به صورت دستی تاریخ را به ۴ سال آینده تنظیم کنید و دوباره برنامه اینستاگرام را چک کنید.

ارور an error occurred در اینستاگرام

اگر هنگام ورود به اینستاگرام از برنامه بیرون می پرید می توانید از ۷ روش حل مشکل بیرون پریدن و متوقف شدن اینستاگرام استفاده کنید.

آپدیت برنامه جهت رفع ارور An unknown error occurred در برنامه اینستاگرام

یکی از علت های دیگر نمایش خطای an unknown error occurred به آپدیت نبودن برنامه اینستاگرام بر می گردد. اگر نسخه آپدیت شده را ندارید باید برای بروزرسانی برنامه اینستاگرام خود اقدام کنید. اگر هیچ آپدیتی در دسترس نیست برنامه را حذف کنید و دوباره نصب کنید.

علت رفع ارور an unknown error occurred

تنظیم APN برای رفع مشکل وصل نشدن و خطای شبکه نامشخص در اینستاگرام

اگر نمی توانید به اینستاگرام وصل شوید به تنظیمات گوشی خود بروید و Mobile data یا دیتای موبایل خود را انتخاب کنید. نام Access point را انتخاب کنید و APN settings را تپ کنید. IPv4/IPv6 را انتخاب کنید همچنین پروتکل رومینگ APN را به IPv4/IPv6 تنظیم کنید. حامل خود را به LTE ست کنید و تغییرات را ذخیره کنید. یتای موبایل خود را خاموش کنید و تمام برنامه هایی که در بک گراند اجرا می شوند را ببندید. اینترنت خود را فعال کنید و سعی کنید وارد اینستاگام شوید.

مشکل وصل نشدن اینستاگرام

اگر باز هم مشکل ورود به شبکه شما حل نشده است می توانید از ۱۴ روش حل مشکل ورود به اینستاگرام و باز نشدن اکانت شما استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امیدواریم پست امروز انزل وب برایتان کاربردی بوده باشد و توانسته باشید مشکل ورود به اینستاگرام خود را حل کنید، اگر روش دیگری میشناسید در بخش دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

حل مشکل گیر کردن در حالت Posting یا Sending استوری یا پست اینستاگرام
حل مشکل گیر کردن در حالت Posting یا Sending استوری یا پست اینستاگرام
چگونه استوری دیگران را نبینیم؟ (راهکار ساده و فوری)
چگونه استوری دیگران را نبینیم؟ (راهکار ساده و فوری)
آموزش 12 روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش ۱۲ روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام

نظرات

  • زینب says:

    سلام من امنیت گیجمو بردم بالا و گنجتا کد داده بهم برای بازیابی الان بعداز دیلیت اکانت همهی گیجام بالا اومدن ب غیر از این گیج که امنیتشو بردم بالا و وقتی رو لیست میزنم روش ارور نتورک میده باید چکارکنم

  • علی says:

    ازتاریخ گوشی بود.تنظیم کردم درست شد

  • melika says:

    سلام
    من چن روز پیش دیلیت اکانت زدم
    الان میخام برگردونم اونو ولی این خطا رو میده
    فقط هم واس همین پیج اینجوری میشه
    مشکلی واس پیج های دیگه ندارم
    میشه راهنمایی کنید!

  • hamed says:

    منم‌همین مشکل خطای شبکه دارم هرکاری میکنم هیچ چ بایدکرد؟؟؟

  • Angel says:

    منم همچین مشکلی دارم خطای شبکه واروردیس میس میده همه روش هاروهم امتحان کردم ولی درست نشدپیجم بازنمیشه،اگرکسی میتونه راهنمایی کنه

  • asma says:

    من هر کاری کردم نمیتونم وارد پیجم بشم فقط مینویسه خطای ناشناخته رخ داد چکار کنم میشه راهنماییم کنید

  • S.h.S says:

    وقتی وارد پیچ اینستام میشم پشت سرهم پیغامOops, an error occurred.میاد پیچم بالا نمیادولی با یه پیچ دیگه میرم خوبه چکار کنم پیچم از این وضعیت دربیاد خوب بشه؟

  • sh.g says:

    عااااالیییی?

    • نسرین says:

      منم این مشکل رو داشتم هرکاری کردم درست نشد با نسخه ی غیر رسمی اینستا یا همونog instaفقط تونستم لاگین شم😓