ارسال پست زمانبندی شده در اینستاگرام تلگرام تویتر

۱۲ سرویس برای ارسال پست زمانبندی شده در اینستاگرام ، تویتر و..

برخی از سایت ها شما اجازه ارسال پست زمانبندی شده در اینستاگرام، تلگرام، لینکدین، یوتیوب، گوگل پلاس و غیره را می دهد. این سرویس به شما کمک می کند تا چند شبکه اجتماعی خود را به صورت همزمان مدیریت کنید و براساس تقویمی که در اختیار شما قرار می دهد زمان انتشار پست های خود را تعریف کنید و وقتتان را هدر ندهید. امروز در انزل وب با ۱۲ تا از بهترین سرویس های ارسال پست زمانبندی شده در اینستاگرام و تلگرام و غیره آشنا خواهید شد.

📖 در این مطلب می‌خوانید: نمایش

ارسال پیامک، عکس، لینک در اینستاگرام ، فیسبوک و.. به صورت زمان بندی شده

Social Media Tools To Help You Publish At The Right Time

همه ما کاملا با پست کردن استاتوس ها، توییت ها و عکس ها در شبکه های اجتماعی مختلف آشنا هستیم. با این حال مدیریت چند شبکه برای بازاریابی شبکه اجتماعی خود داستان جدیدی برای صاحبان هر نوع کسب و کار است. اگر شما هم جزء این افراد هستید و مدیریت شبکه های اجتماعی برایتان سخت و وقت گیر است می توانید به لیست ابزارهای مدیریت شبکه اجتماعی که در ادامه توضیح خواهیم داد نگاهی بیندازید و بهترین ابزار را برای خود انتخاب کنید. در بخش اول سرویس نماهای رایگان و در بخش دوم سرویس نماهای پولی توضیح داده خواهد شد.

Social Media Tools To Help You Publish At The Right Time

زمان بندی ارسال پیام، عکس، لینک در اینستاگرام با سرویس Buffer

برنامه Buffer از زمانبندی انواع مختلف پست ها از جمله متن، لینک، عکس و غیره پشتیبانی می کند و بسیاری از شبکه های اجتماعی را تحت پوشش خود قرار می دهد. شما می توانید این سرویس های نما را تنظیم کنید تا طبق برنامه تعریف شده به طور خودکار متن، عکس، لینک و غیره شما را منتشر کند. علاوه بر این شما می توانید برای هر کدام از شبکه اجتماعی خود به طور جداگانه برنامه ریزی کنید.

زمان بندی ارسال پیام، عکس، لینک با سرویس نمای Buffer

شما می توانید از قابلیت تجزیه و تحلیل این برنامه استفاده کنید و ملکرد پست هایی که به اشتراک گذاشته اید را بررسی کنید و محتوایی که برای مخاطبانتان مناسب است را تعیین کنید. با انتشار پست ها در موعد مقرر مخاطبان شما افزایش پیدا می کنند. علاوه براین شما می توانید این برنامه را روی دستگاه اندروید یا آیفون خود نصب کنید و از آن استفاده کنید. شبکه های اجتماعی پشتیبان شده عبارت است از: فیس بوک، توییتر، گوگل پلاس، لینکدین، پینترست و اینستاگرام.

ارسال پیام در تاریخ و زمان مشخص در Hootsuite

برنامه Hootsuite یکی از پلت فرم های شگفت انگیز است که به شما کمک می کند بازاریابی شبکه های اجتماعی را از طریق پنل مدیریت کنید. این برنامه به هر کسی اجازه می دهد تا محتوای اجتماعی مرتبط با پروفایلش را پیدا و زمانبندی کند. علاوه براین شما می توانید در داشبورد نمای کلی محتوای خود را به صورت ردیفی مشاهده کنید و اطلاعات را به صورت بلادرنگ تجزیه و تحلیل کنید.

ارسال پیام در زمان مشخص با سرویس نمای Hootsuite

این برنامه از چند شبکه اجتماعی و هچنین یوتیوب و وردپرس پشتیبانی می کند. شما می توانید زمانبندی پست های خود را با فرمت CSV آپلود کنید. مانند سرویس نمای بافر شما می توانید از طریق دستگاه های اندروید و آیفون خود پست های زمانبندی شده خود را مدیریت کنید. شبکه های اجتماعی پشتیبانی شده عباتند از: فیس بوک، توییتر، گوگل پلاس، وردپرس، لینکدین، یوتیوب و اینستاگرام.

ارسال پست زمانبندی شده در لینکدین، بلاگر، تمبلر

ابزار Slack Social به شما کمک می کند تا خیلی ساده محتواهای خود را به اشتراک بگذارید و ارتباط اجتماعی خود را با مخاطبانتان بهبود دهید. از طریق این سرویس نما می توانید تمام پروفایل های شبکه اجتماعی خود را مدیریت کنید و با یک کلیک به چند شبکه اجتماعی خود پست ارسال کنید. همچنین شما می توانید از طریق ایمیل گزارش هایی که این برنامه ارائه می دهد را دریافت کنید.

ارسال پست زمانبندی شده در لینکدین، بلاگر، تمبلر

Slack Social به صورت گرافیکی تجزیه و تحلیل پست های شما را نشان می دهد تا درک بهتری از کمپین خود داشته باشید. شما می توانید استاتوس های پست های زمانبندی شده خود را به صورت بلادرنگ مشاهده کنید و پروفایل های شبکه اجتماعی خود را مدیریت کنید. شبکه های اجتماعی پشتیبانی شده عبارتند از: لینکدین، بلاگر، تمبلر.

زمانبندی ارسال پست در اینستاگرام ، پینترست و.. با سرویس Later

برنامه Later به شما اجازه می دهد تا پست های تعاملی مانند عکس و ویدیو را به صورت خودکار منتشر کنید. شما می توانید پست ها را در تقویم سازماندهی کنید و پیش نمایش محتوای زمانبندی شده خود را مشاهده کنیدو این پست ها خیلی راحت می توانند صف بندی شوند و شما حتی می توانید فایل های رسانه ای خود را از گوگل درایو، دراپ باکس یا کامپیوتر خود آپلود کنید.

زمانبندی ارسال پست با سرویس نمای Later

شما می توانید با کشیدن و رها کردن پست ها در drag and drop preview برنامه Later که روی سیستم دسکتاپ یا دستگا موبایل خود دارید پیش نمایش ها را قبل از زمانبندی آنها مشاهده کنید. علاوه بر این شما می توانید محتوا ها را ریپست کنید، جستجو کنید، مرتب کنید و پست های خود را پیگیری کنید و فالورها، تعداد کلیک و غیره را بررسی کنید. شبکه های اجتماعی پشتیبانی شده عبارتند از: فیس بوک، توییتر، اینستاگرام و پینترست.

Postfity  – دانلود برنامه ارسال پیام در زمان تعیین شده

ابزار Postfity به شما اجازه می دهد تا مخاطبان خود را جذب کنید و آمارها را به صورت بلادرنگ مشاهده کنید. شما می توانید چند اکانت شبکه اجتماعی را اضافه کنید و محتوای خود را به صورت روزانه، هفتگی یا ماهانه برنامه ریزی کنید. Postfity همچنین دارای یک سیستم پیشنهاد محتواست که پست های معنی دار و الهام بخش را ارائه می دهد.

Postfity - دانلود برنامه ارسال پیام در زمان تعیین شده

پست ها را می توان به صف اضافه کرد و برنامه به طور منظ و در ساعات مشخص شده آنها را به طور خودکار منتشر می کند. با این کار شما در وقتتان صرفه جویی می کنید و می توانید در هر جایی که هستید برنامه خود را مدیریت کنید. شما می توانید از Postfity در گوشی اندروید و آیفون هم استفاده کنید. شبکه های اجتماعی پشتیبانی شده عبارتند از: فیس بوک، توییتر، لینکدین، اینستاگرام، ایکسینگ و وی کونتاکت.

سایت ارسال پیام زمان دار  بر روی تقویم در اینستاگرام، لینکدین و..

برنامه Zoho Social یکی از قدرتمندترین ابزارهایی است که به شما کمک می کند تا پست های نامحدودی را برنامه ریزی کنید و تقویم انتشار خود را خیلی سریع بسازید. پست ها یا پیام ها می توانند در داشبورد صف شوند. این برنامه از قابلیت SmartQ پشتیبانی می کند که به صورت هوشمندانه پست های شما را منتشر می کند تا مخاطبان بیشتری پست شما را مشاهده کنند.

ارسال پیامک زمان دار در اینستاگرام، لینکدین، گوگل پلاس و...

سرویس Zoho Social همچنین به شما اجازه می دهد تا گروهی از پست ها را به چند شبکه اجتماعی اختصاص دهید. این برنامه همچنین دارای قابلیت همکاری تیمی برای تحقیق و مدیریت کارهای گروهی است. این ابزار همچنین پست های شما را تجزیه و تحلیل می کند تا درک بیشتری از میزان پیشرفت داشته باشید و استراتژی های بهتری برای شبکه های اجتماعی خود بسازید. شبکه های اجتماعی پشتیبانی شده عبارتند از فیس بوک، گوگل پلاس، لینکدین، اینستاگرام.


سرویس های پولی تایمر ارسال پست در شبکه اجتماعی بر روی تقویم

در قسمت بالا ما ۶ برنامه رایگان ارسال پست زمانبندی شده را به شما معرفی کردیم، در ادامه با ۶ برنامه دیگر آشنا خواهید شد که پولی هستند.

سرویس نمای ارسال پست خودکار در اینستاگرام، توییتر، لینکدین و …

برنامه Postcron به شما اجازه می دهد تا پست های خود را برای انتشار در چند شبکه اجتماعی برنامه ریزی کنید، به عکس های شما واترمارک اضافه می کند و همچنین از قابلیت آپلود برخوردار است که به شما اجازه آپلود فایل های حجیم را می دهد و شما می توانید از گوگل داکس استفاده کنید و فایل های خود را از آنجا آپلود کنید. شبکه های اجتماعی پشتیبانی شده عبارتند از: فیس بوک، توییتر، گوگل پلاس، لینکدین و اینستاگرام.

سرویس نمای ارسال پست خودکار در اینستاگرام، توییتر، لینکدین و ...

سایت ارسال پیامک زمانبندی شده در تلگرام ، اینستاگرام و..

برنامه Kuku.io یک ابزار تعاملی است که به شما اجازه می دهد تا پست های خود را به طور خودکار به چند شبکه ارسال کنید، کمپین های بازاریابی را به طور بهتری مدیریت کنید و بهترین زمان را برای ارسال پست های خود در هر شبکه اجتماعی انتخاب کنید. علاوه بر این شما می توانید منطقه زمانی را تغییر دهید، سابقه مطالب انتشاری خود را مشاهده کنید و از ابزار تجزیه و تحلیل برای درک عملکرد خود استفاده کنید. شبکه های اجتماعی پشتیبانی شده عبارتند از: توییتر، گوگل پلاس، لینکدین، اینستاگرام، پینترست، تامبلر، تلگرام، وی کونتاکت و غیره.

سرویس نمای ارسال پیامک زمانبندی شده در تلگرام

زمانبندی ارسال پست اینستاگرام با تقویم در سرویس SmarterQueue

ابزار SmarterQueue به شما اجازه می دهد تا پست های شبکه های اجتماعی خود را در یک ثانیه برنامه ریزی کنید که این کار از طریق کشیدن و رها کردن پست در تقویم بصری است. این ابزار به طور خودکار پست های شما را منتشر می کند و مخاطبان و فالورهایتان را افزایش می دهد و تعامل شما را به حداکثر می رساند. علاوه بر این شما می توانید از آنالیزر این برنامه استفاده کنید و پست های خود را بررسی کنید. شبکه های اجتماعی پشتیبانی شده عبارتند از: فیس بوک، توییتر، لینکدین، اینستاگرام، گوگل پلاس، پینترست و غیره.

زمانبندی ارسال پست اینستاگرام با سرویس نمای SmarterQueue

 Sprout Social برای پست زمانبندی در لینکدین ، فیس بوک ، اینستاگرام و..

برنامه Sprout Social به شما این امکان را می دهد تا به طور موثری رسانه های اجتماعی خود را مدیریت کنید و با استفاده از تقویم بصری که دارید برنامه های مختلف را برای شبکه های اجتماعی خود برنامه ریزی کنید. شما می توانید پست های خود را صف بندی کنید و با ویرایشگر تصویری خود محتواهای چند رسانه ای خود را ویرایش کنید. شما می توانید برچسب های سفارشی شده را به پیام ها اعمال کنید و آنها را سازماندهی کنید و تجزیه و تحلیل پست ها را بررسی کنید. شبکه های اجتماعی پشتیبانی شده عبارتند از: گوگل پلاس، لینکدین، اینستاگرام، فیس بوک و توییتر.

معرفی سرویس نمای Sprout Social برای پست زمانبندی اینستاگرام

ارسال پست زمانبندی شده در پینترست و… با سرویس Sendible

برنامه Sendible به شما امکان زمانبندی پست ها را می دهد و یک سری ابزار برای منتشر کردن محتوا در شبکه های اجتماعی را می دهد. پست ها را می توان طوری برنامه ریزی کرد که در چند شبکه اجتماعی منتشر شوند. یکی از قابلیت های شگفت انگیز این برنامه این است که پست های محبوب به طور خودکار تکرار می شوند. Smart Queues یکی دیگر از قابلیت های این برنامه است که به شما اجازه پست کردن های گروهی را می دهد. شبکه های اجتماعی پشتیبانی شده عبارتند از: فیس بوک، توییتر، گوگل پلاس، لینکدین، اینستاگرام و پینترست.

ارسال پست زمانبندی شده با سرویس نمای Sendible

ارسال پست زمانبندی شده در اینستاگرام، لیندکین، پینترست، یوتیوب و..

آخرین برنامه ای که امروز به شما معرفی می کنیم سرویس نمای eClincher است که به شما اجازه می دهد با استفاده از تقویم هوشمند، برنامه ریزی روزانه، هفتگی و ماهانه را برای محتوای خود ایجاد کنید. انتشار پست ها به صورت خودکار باعث صرفه جویی در زمان می شود و به شما کمک می کند تا نتیجه بهتری را با استراتژی های شبکه اجتماعی خود بدست آورید. یکی از قابلیت های جالب این برنامه کوتاه کننده لینک است که به طور خودکار لینک هایی که در پست های شما است را کوتاه می کند و تجزیه و تحلیل پست ها را به شما نمایش می دهد. شبکه های اجتماعی پشتیبانی شده عبارتند از: فیس بوک، وییتر، گوگل پلاس، اینستاگرام، لیندکین، پینترست و یوتیوب.

ارسال پست زمانبندی شده در اینستاگرام، لیندکین، پینترست، یوتیوب و ...

در آخر از شما دعوت می کنیم با ۴ تا از بهترین روش ها و نرم افزار مدیریت پروژه تحت وب بر روی تقویم آشنا شوید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

به نظر شما این نرم افزار زمانبندی اس ام اس، عکس، لینک و غیره چه تاثیری در عملکرد شما دارد؟ آیا شما سرویس کاربردی دیگری می شناسید که ایرانی و رایگان باشد؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش تصویری حذف کامنت در اینستاگرام آیفون
آموزش تصویری حذف کامنت در اینستاگرام آیفون (تکی یا دسته ای)
چرا در اینستاگرام نمیشود فالو کرد؟ (رفع محدودیت و حل مشکل فالو نشدن)
چرا در اینستاگرام نمیشود فالو کرد؟ (رفع محدودیت و حل مشکل فالو نشدن)
آموزش تخصصی و سریع حل مشکل اد استوری اینستاگرام (اندروید و آیفون)
آموزش تخصصی و سریع حل مشکل اد استوری اینستاگرام (اندروید و آیفون)
راهنما جدید حل مشکل ریپلای اینستاگرام (تست شده)
راهنما جدید حل مشکل ریپلای اینستاگرام (تست شده)

نظرات

  • امین says:

    سلام

    برای ارسال خودکار توییت ها به اکانت اینستاگرام به صورت خودکار باید چیکار کنیم؟

    ممنون

  • امیر says:

    سلام آیا نیاز هست که در آن زمان مشخص آنلاین باشیم یا میشود برای یک سال آینده برنامه ریزی کرد بدون اینکه آنلاین شد؟

  • علی ملودی says:

    دوست عزیز بعد از اینکه دوستان این همه زحمت کشیدن و این مطالب رو قرار دادن تازه اونم با این همه جزئیات و تصاویر، شما تازه داری میپرسی کدوم برنامه بهتره.؟ یکم آزمون خطا زدن بد نیست
    و ممنون از مجموعه انزل وب بابت انتشار این مطلب با ارزش
    امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشید

  • mgh4njf says:

    با سلام بهترین برنامه رایگان برای آنالیز و زمانبندی چی هست….لطفا جواب رو ایمیل کنید
    coffeeume@gmail.com