اسکن و ساخت تگ پروفایل Nametag در اینستاگرام

آموزش کامل اسکن و ساخت تگ پروفایل Nametag در اینستاگرام

اینستاگرام (Instagram) قسمت جدید تگ پروفایل یا Nametag را به برنامه خود افزوده است. اما این تگ پروفایل چیست و چگونه می توانیم Nametag را اسکن کنیم؟ امروز در انزل وب نحوه ایجاد تگ پروفایل Nametag در اینستاگرام را به شما آموزش خواهیم داد.

آموزش نحوه ایجاد تگ اسکن پروفایل در اینستاگرام

How To Create A Nametag For Your Instagram Profile

اینستاگرام در حال توسعه قابلیت های خود است و این بار بخش Nametag را افزوده است. این قابلیت نوآوری نیست و می توان آن را نسخه ای مشابه از Snapcodes در اسنپ چت و مانند QR Code عنوان کرد. با این حال مدت زیادی طول کشید تا تگ پروفایل به اینستاگرام افزوده شود. در ادامه مطلب روش ساخت تگ اسکن پروفایل را مرور خواهیم کرد.

Nametag اینستاگرام

چگونه برای پروفایل خود تگ بسازیم؟

از لحاظ فنی شما لازم نیست Nametag در اینستاگرام را بسازید، فقط کافیست تا تگ خود را سفارشی کنید. ابتدا برنامه اینستاگرام را باز کنید و برگه پروفایل خود بروید. روی نماد تنظیمات در بالا و سمت راست برنامه تاچ کنید. البته در بعضی از نسخه ها ممکن است تگ پروفایل در همان صفحه پروفایل در بالا قابل مشاهده باشد.

 Nametag در اینستاگرام

 

در لیست باز شده شما باید گزینه Nametag را ببینید. با زدن روی آن تگ شما نمایش داده می شود.

نحوه ساخت Nametag در اینستاگرام

برای آشنایی با خروج از راه دور از اکانت، مطلب آموزش خروج از اکانت جیمیل ، اینستاگرام ، واتساپ ، تلگرام و.. از راه دور را مطالعه نمایید.

نحوه ویرایش تگ پروفایل و سفارشی کردن Nametag در اینستاگرام

سه نوع مختلف تگ پروفایل اینستاگرام وجود دارند که برای تغییر پس زمینه استفاده می شوند. این سه حالت شامل Emoji, Selfie و Color می شوند. برای تغییر حالت روی Mode و اسم حالت پیش فرض در بالای صفحه تپ کنید تا با هر بار تاچ حالت عوض شود.

تگ پروفایل اینستاگرام

با انتخاب حالت اموجی، یک اموجی را می توانید به عنوان پس زمینه تگ انتخاب کنید. با انتخاب حالت سلفی نیز می توانید گذاشتن عکس در پشت زمینه تگ پروفایل اینستاگرام خود را با افکت پیشفرض انجام دهید و یا با حالت رنگ، بکگراند تگ را رنگی و ساده کنید.

گذاشتن اموجی در پشت زمینه تگ پروفایل اینستاگرام

البته با تاچ روی صفحه می توانید رنگ، اموجی و افکت را عوض کنید.

نحوه ایجاد تگ پروفایل Nametag در اینستاگرام

در حالت سلفی برای تغییر عکس می توانید روی نماد Retake ضربه بزنید و مجدد عکس جدید بگیرید.

سپس می توانید آن را با زدن نماد اشتراک در بالای صفحه به اشتراک بگذارید.

سفارشی کردن Nametag در اینستاگرام

برای حذف هیستوری جستجو اینستاگرام نیز پیشنهاد می کنیم مطلب آموزش حذف کامل هیستوری جستجو اینستاگرام و رفع مشکل پاک نشدن هیستوری را بخوانید.

چگونه اسکن Nametag در اینستاگرام

اما چگونه تگ پروفایل را اسکن کنیم؟ برای اسکن کردن تگ پروفایل اینستاگرام، مجدد به قسمت Nametag بروید. در پایین صفحه عبارت Scan a Nametag را مشاهده خواهید کرد. با تاچ کردن روی این گزینه، می توانید تصویری که قبلا گرفته اید را با زدن عکس کوچک در گوشه صفحه اسکن کنید یا از تگ جدید عکس بگیرید تا پروفایل مربوط به تگ باز شود.

چگونگی اسکن Nametag

البته راه های دیگری نیز برای اسکن Namrtag Instagram وجود دارد. به طور مثال می توانید در صفحه اصلی روی نماد دوربین تاچ نمایید و روی حالت Nametag بروید و عکس را اسکن کنید.

چگونگی اسکن Nametag

در قسمت سرچ هم نماد تگ پروفایل وجود دارد که راه دیگری برای اسکن است.

چگونگی اسکن Nametag

آیا در فکر گرفتن تیک آبی برای پیج کاری خود هستید؟ پس مطلب آموزش روش جدید و رسمی گرفتن تیک آبی پروفایل اینستاگرام را هم مطالعه نمایید.

Nametag به طور کلی مفید خواهد بود. در این فضای گسترده که نام های کاربری مشابه زیاد و یا دشوار وجود دارند، کاربرد تگ پروفایل اینستاگرام ایجاد یک راه ساده برای بازکردن پروفایل است. همچنین شما می توانید پس زمینه یا Mood تگ خود را هر زمان که خواستید عوض کنید، زیرا برای اسکن فقط قسمت داخل جعبه مهم است.

این قابلیت نیز معمولا به صورت اتوماتیک به مرور زمان در برنامه اینستاگرام کاربران آپدیت می شود. در غیر این صورت حتما برنامه خود را به آخرین نسخه آپدیت کنید.

در پایان مطالعه مطلب آموزش ساخت اکانت ناشناس اینستاگرام ، چرا باید اینکار را انجام دهیم؟ را هم فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز قابلیت Nametag را به شما معرفی کردیم. نظر شما راجب این ویژگی جدید چیست؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در این زمینه در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات