برنامه عمل بینی اندروید

۴ تا از بهترین برنامه های کاربردی و جالب عمل بینی اندروید

آیا دوست دارید بینی خود را بعد از عمل ببینید؟ آیا که دوست دارید بینی خود را در عکس هایتان بزرگ یا کوچک کنید؟ اگر جوابتان مثبت است یکی از بهترین برنامه عمل بینی اندروید که در ادامه معرفی خواهیم کرد را روی گوشی خود دانلود و نصب کنید و از قابلیت های آنها برای جراحی بینی، پروتز لب، کوچک و یا بزرگ کردن چشم، بزرگ یا کوچک کردن شانه ها و غیره استفاده کنید.

دانلود برنامه های عمل و جراحی بینی اندروید

Best Nose Surgery Android Apps

اگر قصد دارید قبل از جراحی بینی فرم و مدل بینی خود را انتخاب کنید و یا اینکه عس هایی که در شبکه اجتماعی خود منتشر می کنید را دستکاری نمایید، می توانید با دانلود یکی از برنامه های جادوی جراحی بینی که در ادامه به شما معرفی می کنیم این کار را انجام دهید. این برنامه ها تنها کار جراحی بینی را انجام نمی دهند و شما با کمک آنها می توانید فرم کلی صورت خود را از مو گرفته تا گونه و لب را تغییر دهید. علاوه بر این برنامه ها می توانید از ۴ روش روتوش عکس و صورت در فتوشاپ Photoshop استفاده کنید.

دانلود برنامه های عمل و جراحی بینی اندروید

برنامه عمل بینی روی عکس Retouchme

Retouchme یکی از سرویس های قدرتمند است که به شما اجازه می دهد قرمزی چشم عکس خود را حذف کنید، لنز بگذارید، چشم ها را درشت کنید، ابرو اصلاح کنید، لبخند بسازید، ریش و سبیل بگذارید و مهمتر از همه جراحی بینی انجام دهید. این موارد تنها چند سرویس کوچک برنامه آنلاین Retouchme است و شما می توانید با آن دندان هایتان را سفید کنید، پف زیر چشم را بردارید و ده ها قابلیت دیگر. با استفاده از برنامه جراحی بینی Retouchme می توانید در عرض ۵ دقیقه بینی خود را به اندازه ای که می خواهید در بیاورید. شما می توانید این برنامه را از گوگل پلی استور یا اپ استور دانلود و روی دستگاه اندروید و آیفون خود نصب کنید.

برنامه عمل بینی روی عکس Retouchme

علاوه بر این سایت شما می توانید از ۵ سرویس روتوش آنلاین عکس برای از بین بردن جای جوش و.. استفاده کنید.

دانلود برنامه جراحی بینی برای گوشی – Plastic Surgery Simulator Lite

شما با برنامه Plastic Surgery Simulator Lite می توانید بینی، چانه، باسن، سینه خود را جراحی کنید و لب های خود را پروتز کنید و حتی وزن خود را کمتر نشان دهید. شما با استفاده از این برنامه می توانید جراحی های پلاستیک واقعی را شبیه سازی کنید و حتی ظاهر خود را در شبکه های اجتماعی تغییر دهید. تمام کاری که باید انجام دهید این است که بخش مورد نظر خود را درگ کنید و آن را بزرگ و کوچک کنید. این برنامه توسط بیش از ۱ میلیون کاربر در سراسر جهان استفاده می شود.

دانلود برنامه جراحی بینی برای گوشی - Plastic Surgery Simulator Lite

طراحی بینی قبل از عمل با برنامه برنامه Photo Editor & Perfect Selfie

برنامه Photo Editor & Perfect Selfie یکی دیگر از برنامه های اندروید است که شما با کمک آن می توانید بینی خود را جراحی کنید. از قابلیت های این برنامه می توان به مواردی همچون اضافه کردن رژلب و سایه، ایجاد لبخند کامل، گونه گذاری، بزرگ کردن چشم، کوچک یا بزرگ کردن بینی، مخفی کردن جوش ها، حذف پس زمینه، حذف مو، برطرف کردن چین و چروک و جوانسازی پوست، حذف کردن پف زیر چشم و … اشاره کرد. شما می توانید با استفاده از این برنامه قبل از عمل، بینی خود را طراحی کنید.

طراحی بینی قبل از عمل با برنامه برنامه Photo Editor & Perfect Selfie

برنامه جراحی پلاستیک صورت Face Warp – Plastic Surgery

برنامه Face Warp – Plastic Surgery آخرین برنامه جراحی بینی است که امروز به شما معرفی می کنیم. از قابلیت های این برنامه می توان به جراحی پلاستیک مجازی، حذف موها، زیبا کردن یا خنده دار کردن صورت، بزرگ یا کوچک کردن (چشم، بینی، دهان، ابرو و غیره)، تغییر شکل صورت، پشتیبانی از تمپلت های مختلف، اشتراک گذاری و غیره اشاره کرد.

برنامه جراحی پلاستیک صورت Face Warp - Plastic Surgery

در آخر از شما دعوت می کنیم برای ادیت بهتر عکس های خود پست آموزش حذف یک یا چند نفر و عوامل اضافی عکس در فتوشاپ را مطالعه بفرمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب ۴ نرم افزار ویرایش بینی را به شما معرفی کردیم، به نظر شما کدام یک از این برنامه ها قابلیت های بیشتری را ارائه می دهد؟ آیا شما نرم افزار آنلاین طراحی بینی می شناسید که دارای قابلیت های کاربردی باشد؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

راهنما کامل حل مشکل باز نشدن برنامه در اندروید (تست شده)
راهنما کامل حل مشکل باز نشدن برنامه در اندروید (تست شده)
آموزش 9 ترفند زیرکانه برای مخفی کردن برنامه در اندروید (اکثر برندها)
آموزش ۹ ترفند زیرکانه برای مخفی کردن برنامه در اندروید (برندهای متفاوت)
منظور از نسخه مود شده بازی یا برنامه چیست؟ (راهنما کامل به زبان ساده)
منظور از نسخه مود شده بازی یا برنامه چیست؟ (راهنما کامل به زبان ساده)
ارگ زدن با اندروید : 7 تا از بهترین برنامه ارگ اندروید
ارگ زدن با اندروید : ۷ تا از بهترین برنامه ارگ اندروید فارسی

نظرات