آموزش روش رفع ریپورت اینستاگرام

دلایل ریپورت و آموزش ۳ ترفند برای رفع ریپورت اینستاگرام شما!

ریپورت شدن در اینستاگرام یکی از مشکلاتی است که برخی از کاربران با آن مواجه می شوند. با انجام کارهایی می توان ریپورت را رفع کرد و به حالت عادی بازگشت. امروز در انزل وب ابتدا به برسسی متداول ترین دلایل و نحوه کار کرد رپیورت اینستاگرام میپردازیم و سپس چند روش  برای رفع ریپورت اینستاگرام را به شما آموزش می دهیم.

علت و راه حل رفع ریپورت اینستاگرام برای خارج شدن از بلاک کامنت و..

How to Fix Instagram Report and Block Problems

فرض کنید که یک صفحه در اینستاگرام دارید و از آن کسب درآمد می کنید، بعد از مدتی اینستاگرام به دلایلی شما را مسدود می کند و به اصطلاح ریپورت می شوید. بدتر از آن این است که ندانید چرا ریپورت یا مسدود شده اید! زیرا اینستاگرام قبل مسدود کردن دلیل و هشدار نمایش نمی دهد. به همین دلیل ابتدا با دلایل ریپورت شدن در اینستاگرام آشنا می شویم و روش رفع آن را معرفی می کنیم.

قبل از شروع آموزش باید به این نکته اشاره کنیم که در برخی از سایت های زرد و کلاهبراداری عناوینی مثل ” ربات رفع ریپورت اینستاگرام ” ،  ” نرم افزار رفع ریپورت اینستاگرام ” و ” رفع ریپورت اینستاگرام فوری ” مشاهده میشود که بهتر است قبل استفاده از اینگونه بات و نرم افزارهای نمایشی به این نکته دقت کنید که روند رفع ریپورت در اینستاگرام به هیچ عنوان به صورت فوری نیست و احتمال سو استفاده و هک شدن اکانت اینستاگرام شما در هنگام استفاده از اینگونه سرویس بسیار بالاست، پس تا حد ممکن از روش های معتبر و معرفی شده توسط خود اینستاگرام جهت رفع رپیورت و استفاده مجدد از امکانات استفاده نمایید.

ریپورت و مسدود شدن چیست؟

قبل از آشنایی با روش های رفع ریپورت اینستاگرام، بهتر است با خود ریپورت آشنا شویم. اینستاگرام قوانینی دارد که شما برای ورود به برنامه باید آن را تایید کنید. اگر شما خلاف قوانین را انجام دهید، توسط سایر کاربران گزارش داده می شوید که به این عمل ریپورت کردن گفته می شود. در نتیجه ریپورت ها، شما برای مدتی مسدود می شوید و حتی ممکن است اکانت شما حذف شود. قابل ذکر است ریپورت ها بررسی می شوند و در نهایت ریپورت غیر واقعی، شخص مسدود نمی شود.

پیشنهاد می کنیم مطلب ۱۴ روش حل مشکل ورود به اینستاگرام و باز نشدن اکانت شما را هم مطالعه نمایید.

چند نفر باید اکانت اینستاگرام را ریپورت کنند تا اکانت بسته شود؟

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است و همانند سایر شبکه ها دارای قوانین خود میباشد در برخی از مواقع این سوال پیش می آید که چند نفر باید اکانت کاربری را ریپورت کنند تا پیج اینستاگرام شخص بسته شود؟ در پاسخ باید بگوییم که فرآیند بررسی گزارش ها تا ۲۴ ساعت طول میکشد و ممکن است حتی با یک رپیورت صحیح که خلاف قوانین اینستاگرام است پیج یا پست شخص مدنظر بسته شود اما با توجه به تجربه کاربران و گزارش های مردمی در صورتی که شخص مورد نظر بنا بر شواهد و انتخاب گزینه درست در فرم ارسال گزارش به اینستاگرام توسط ۱۰ الی ۱۵ نفر (مخصوصا دوستان پروفایل شما) رپیورت گردد احتمال بسته شدن پیج شخص بسیار بالا است.

مسدود و ریپورت شدن به دلیل فالو و لایک کردن بیش از حد

حال ممکن است این سوال برایتان ایجاد شود که برای رفع ریپورت اینستاگرام چه کنیم؟ ریپورت دلایل مختلفی دارد که در یکی از موارد در زمان تلاش برای افزایش تعداد قابل توجه فالور و یا لایک کردن، توسط اینستاگرام به صورت موقت مسدود می شوید. میزان این محدودیت ها به طور تقریبی شامل موارد زیر می شوند.

  • حداکثر تعداد لایک در هر ساعت = ۶۰
  • حداکثر تعداد کامنت در ساعت = ۶۰
  • حداکثر تعداد ارسال مسیج جدید در هر ساعت = ۶۰
  • حداکثر تعداد فالو کردن در هر ساعت = ۶۰

البته این موارد مربوط به حساب های سابقه دار است. اگر شما حساب نسبتا جدیدی دارید، محدودیت ها به ۳۰ عدد کاهش می یابد. همچنین در مجموع شما در یک روز نمی توانید بیش از ۱۴۴۰ اقدام (مانند لایک و فالو و..) انجام دهید. محدودیت های این موارد شامل مواردی مانند عدم توانایی لایک موقت، عدم امکان فالو موقت و .. است که از یک دوره زمانی از ۲ ساعت تا ۲ هفته ممکن است طول بکشد.

مسدود و ریپورت شدن به دلیل فالو و لایک کردن بیش از حد

در این گونه موارد اگر فعالیت خاصی با اکانت خود انجام ندهید و کمی صبر کنید، مشکل خودش رفع می شود.

انتشار مکرر و بیش از حد پست و ریپورت شدن در اینستاگرام

اینستاگرام از الگوریتم هایی برای مقابله با اسپم استفاده می کند. اگر شما پشت سر هم و با تعداد بالا پست بگذارید ریپورت و در نتیجه مسدود می شوید. توصیه می کنیم در بین آپلود پست ها فاصله در نظر بگیرید.

مطالعه مطلب ۷ روش حل مشکل بیرون پریدن و متوقف شدن اینستاگرام نیز می تواند برای شما مفید و کاربردی باشد.

نقض کپی رایت (Copyright) در اینستاگرام

موضوع کپی رایت در اینستاگرام بسیار مهم است. تمامی تصاویر و ویدیو ها در اکانت شما باید مجاز باشند. در صورتی که می خواهید پست شخص دیگری را منتشر کنید، پست را ریپست کرده و شخص را تگ کنید. در مقاصد تجاری باید مجوز مالک اثر را هم داشته باشید. اینستاگرام حتی روی موسیقی هم حساس است و در صورت ریپورت توسط صاحب اثر، شما مسدود می شوید.

نقض کپی رایت (Copyright) در اینستاگرام

ریپورت شدن در اینستاگرام برای محتویات غیر مجاز

هر شبکه و برنامه دارای قوانینی می باشد. طبق قوانین اینستاگرام، شما مجاز به انتشار محتوای عکس و فیلم بدن برهنه، محتوای جنسی، خشونت آمیز و موارد مشابه نیستید. کاربران می توانند پست های شما را به دلیل انتشار این موارد، شما را ریپورت برای محتوای نامناسب کنند و در نتیجه مسدود شوید.

ریپورت شدن در اینستاگرام به دلیل شکایت کاربران

اگر کسی فکر کند حساب شما تهدید کننده است، می تواند شما را گزارش کند! اگر تعداد این ریپورت ها زیاد شود، دیر یا زود حساب شما مسدود می شود. افراد می توانند به دلایل مختلف شکایت کنند. در نتیجه باید از تحریک افراد و.. به این کار بپرهیزید.

ریپورت شدن در اینستاگرام به دلیل شکایت کاربران

آدرس آیپی های مختلف در حساب شما

اگر شما از چندین دستگاه و IP های مختلف وارد اکانت خود شوید، توسط سیستم اینستاگرام به دلیل احتمال هک شدن مسدود می شوید. این واکنش معمولا سریع است و حساب فورا مسدود می شود. هنگام ورود به حساب، آن را با پیامک تایید کنید تا کمتر این ریپورت برای شما اتفاق بیفتد.

مطالعه مطلب حل مشکل اضافه کردن لینک تلگرام و اسنپچت به پروفایل اینستاگرام را نیز فراموش نکنید.

نحوه رفع ریپورت اینستاگرام

همانطور که در زیر دلایل ریپورت ها توضیح دادیم، نحوه رفع ریپورت به نوع ریپورت و مسدودی بستگی دارد. اگر شما به دلیل کامنت، لایک و فالو توسط اینستا ریپورت و بلاک شده باشید، می توانید صبر کنید و کار بیشتری انجام ندهید تا مشکل رفع شود. اما یکسری از کارها هستند که می توانند باعث شوند تا این مشکل سریعتر برطرف شود. به طور مثال از فالور های خود بخواهید کامنت معنا دار انگلیسی ارسال کنند. در این صورت به اینستاگرام ثابت می شود که شما یک روبات و اسپمر نیستید.

رفع ریپورت اینستاگرام با تغییر شماره و ایمیل

از دیگر راه های رفع ریپوت در اینستاگرام تغییر اطلاعات تماس مانند ایمیل و تلفن می باشد. شما می توانید در تنظیمات برنامه این موارد را تغییر دهید.

رفع ریپورت اینستاگرام با تغییر شماره و ایمیل

حل بلاک شدن در اینستاگرام با پیام Action Blocked

اگر در هنگام ورود به پروفایل خود با این پیام Action Blocked رو به رو شدید، روی گزینه Tell Us تپ کنید. بعد از این اینستاگرام یک ایمیل برای شما ارسال می کند تا مثلا عکس خود را بفرستید و ثابت کنید که ربات نیستید. بعد از اثبات ربات نبودن، اکانت بعد از یک تا دو روز فعال و از رپیورت خارج می شود.

رفع ریپورت اینستاگرام با تغییر شماره و ایمیل

رفع ریپورت اینستاگرام در تنظیمات

شما می توانید در تنظیمات برنامه درخواست رفع مسدودی در اینستاگرام دهید. برای این کار به تنظیمات رفته و روی گزینه Report a Problem تاچ کنید. سپس باید گزینه Something isnt Working را بزنید. حال باید فرم مربوط به رفع بلاک را پر کنید و دکمه ارسال را بزنید. توجه داشته باشید که متن پیام باید انگلیسی باشد که می توانید از نمونه زیر استفاده کنید.

Hi, I’ve noticed that my Instagram account has been suspended. I don’t know the reason for this blockage, but you should know that I’m a realperson. Would you please recheck my suspension

رفع ریپورت اینستاگرام در تنظیمات

روش تشخیص ریپورت شدن توسط افراد

در حالت عادی این امکان وجود ندارد که بفهمید چه کسی شما را ریپورت یا بلاک کرده است. بدین منظور اگر به کسی شک دارید، می توانید چک کنید که پست هایش برای شما قابل نمایش است یا نه. اگر پست های شخص قابل مشاهده نبود میتوانید یکی از نشانه های ریپورت شدن شما توسط وی در اینستاگرام باشد.

برای مطالعه بیشتر در زمینه رفع مسدودی و بلاک شدن در اینستاگرام، مطلب ۱۶ روش رفع مشکل خارج شدن از بلاک کامنت و لایک (Action Block) اینستاگرام را هم مطالعه نمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز رایج ترین علل و روش رفع ریپورت اینستاگرام و روش خارج شدن از حالت مسدودی را به شما آموزش دادیم. آیا روش دیگری را می شناسید؟ می توانید آن را به همراه سایر نظرات و پیشنهادات خود دز دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 12 روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش ۱۲ روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
11 روش حل مشکل موزیک در ریلز و ارور Original Audio اینستاگرام
۱۱ روش حل مشکل موزیک در ریلز و ارور Original Audio اینستاگرام
آموزش 7 روش حل مشکل User Not Found در اینستاگرام و بررسی معنی و دلیل آن
آموزش ۷ روش حل مشکل User Not Found در اینستاگرام و بررسی معنی و دلیل آن
آموزش 12 روش حل مشکل ارور CSRF token missing or incorrect اینستاگرام
آموزش ۱۲ روش حل مشکل ارور CSRF token missing or incorrect اینستاگرام

نظرات

  • زهرا says:

    سلام از روز سوم مارس ، من نمی توانم لایک ، کامنت و آنفالو کنم . برام پیام آمد تا ۶مارس این محدودیت رفع می شود . دوباره امتحان کردم . پیام آمد تا ۹مارس محدودیت رفع می شود . امروز وارد پیجم شدم و امتحان کردم ، آنفالو و لایو و کامنت غیر فعال هست. چه کار کنم . لطفا راهنمایی کنید

  • آرش says:

    با تشکر و سپاس فراوان از شما

  • امیری says:

    من گزینه something isn’t working
    رو توی رفع ریپورت ندارم
    کدومو بزنم

  • Soniya says:

    سلام من پیجم بسته شده کلا مینویسه Couldn’t refresh feed میگه باید رمزتو عوض کنی
    میزنم Forgot password لینک میفرسته اونو میزنم باز دوباره برمیگرده مرحله اول چیکار کنم؟

  • فرزانه says:

    سلام ببخشید برای من ارور میداد تا ۱۵ نوامبر ۲۰۲۰ ریپورتم اما الان یه روز کامل گذشته از اون تاریخ و من هنو ریپورتم چیکار باید بکنم میشه راهنمایی کنید؟!

  • معین says:

    سلام
    اینستا گرام من ریپورت شده و اصلا صفحه اینستا گرام من نمیاد

  • تبسم says:

    سلام خسته نباشید. اینستا ی من باز نمیشه و میگه رباتی چیکار کنم؟؟؟؟؟

  • Maryam says:

    سلام من ریپورت شدم دوستانم برام کامنت گذاشتن درست شده الان میتونم لایک کنم کامنت بزارم .اما چون تعداد زیادی از افراد فالوکردم نمیتونم دوبارع فالو کنم این مشکل تا چن روز ادامه داره ؟؟ .ممنون میشم اگه جواب بدین

  • مهسا says:

    نمیتونم وارد پیجم که سه هفته قبل دی اکتیو کردم بشم
    ..هرچی واردش میشم میگه رمز اشتباهه وقتی هم میخوام ریست کنم میزنهuser not found، من سه هفته قبل این پیج کاریم رو دی اکتیو کرده بودم
    ینی میشه برگردوند؟؟..چرا پس هر چی میزنم نمیاد

  • بهی says:

    سلام وقتتون بخیر
    ببخشید من ریپورت شدم ولی شرایط بالا برای من نیست.میتونم لایک و کامنت بزارم تنها نمیتونم که پست و استوری بزارم و عکس پروفایل عوض کنم ….تقریبا دوماه هستش که گذشته و درست نمیشه ….برای پست و استوری گذاشتن بلاکی هست؟ یا چیزی بجز ریپورت شدن هستش؟ خواهش میکنم که اگه میتونید کمکم کنید.سپاسگذارم
    ممنون میشم از طریق ایمیل بهم خبر بدین سپاس

    • سلام ممنون از راهنمایی که کردین ولی مشکل من هنوز حل نشده خواهشا کمکم کنینفقط نمیتونم عکس یا ویدیو استوری کنم says:

      استوری و پست نمیتونم به اشتراک بگذارم تازه نصب کردم

  • آرزو says:

    سلام.من یک صفحه کاری درست کردم بیش از اندازه tالو کردم دیروز واسم زد تا ۱ روز نمیتونی وارد بشی الان ۱ روزم تمام شده باز هم بالا نمیاد باید چکار کنم؟

  • منصوره says:

    سلام من اشتباهی بجای repost یک پست را report کردم و گزینه spam را زدم حالا چطور میتونم دوباره اون پست را برگردانم لطفا راهنمایی بفرمایید ممنون

    • Nazanin says:

      سلام من الان ۲ روزه ریپورتم نمیتونم کسی رو فالو کنم بعد زمانی هم نمیاد که تا این زمان من ریپورتم

  • Farnaz ghaderi says:

    سلام
    ببخشید من تازه اینستاگرام نصب کردم و داشتم حساب جدید باز میکردم که اخطار بلاک اومد باید چیکار کنم
    میشه راهنمایی کنید

  • Poya says:

    یه سوال داشتم کسی می تونه جواب بده اینستا کسانی که لایک وفالو میکنن نشون نمیده چکارباید بکنم لطفا بگین

    • Nazanin says:

      سلام من الان ۲ روزه ریپورتم بعد من نمیتونم کسی رو فالو کنم بعد میتونم پست و استوری و لایک و ‌‌‌‌‌‌‌‌کامنت بزارم ولی فالو نمیتونم بکنم هیچ زمانی هم نمیاد که بگه تا این روز بلاکی چیکار کنم من ؟

  • زهرا says:

    من اصلا نمیتونم وارد پیجم بشم برام نوشته میاد که ریپورت شدم ظاهرا عکس بافتنی که گذاشتم از یه پیج دیگه یود ازم شکایت شد ریپورت شدم حالا چکار کنم

    • mfrhmand1988@gmail.com says:

      پیجتون دیسبل شده دیگه باید برید قسمت help center ففرمای مربوطه رو پر کنید علت کارتونو کوتاه و مختصر توضیح بدید تا برگرده

  • سما says:

    من وقتی میام زیر پستی نظر بدم میگه Couldn’t post comment.

    مشکلش چیه ؟؟؟ حلش چطوریه
    خواهششششش میکنم جواب بدید

  • مهدی says:

    یه اتفاق عجیب… وقتی با یکی از اکانتام میزنم روی علامت قلب که ببینم کیا لایکم کردن از برنامه خارج میشه و stop میزنه… اون یکی اکانت کاملا سالمه…کسی میدونه مشکل چیه؟

  • مهسا says:

    من با گوشیهایع مختلف وارد حسابم میشدم و الان بستع شدع میخام بدونم کی درس میشه

  • نفس says:

    سلام اگر من پیجی رو ریپورت کنم اون شخص متوجه میشه که من اونو ریپورتش کردم یا متوجه میشه یک شخص ناشناس ریپورتش کرده؟؟(اینستا ادرس پیج منو به عنوان ریپورت کننده به اون شخص اطلاع میده یا نه؟)

  • chawjvanboukani1373 says:

    چرا ریپورت شدم؟؟

  • رضا says:

    سلام
    من ده روز هست که ریپورت شدم فکر کنم بخاطر اینه که زیاد فالو کردم تمام کارها رو انجام دادم اما هنوز ریپورت هستم.

  • داود says:

    با سلام من پیج اینستام الان چند ساعت که در حال اپلود کردن یه عکس ساده به عنوان پس نمیتونم هم خروج رو بزنم.اپلودش هم تموم نمیشه البته بعد از چند ساعت من اون عکس از توی گالریم پاکش کردم که شاید اپلود متوقف بشه ولی نشد!!!

    • mfrhmand1988@gmail.com says:

      یبار خارج شو دوباره وارد شو میپره

      • Heydari says:

        سلام
        من ۲ روز پیش ریپورتم کردن و اینستا اون پست رو برداشت گزارش دادم و پیام اومد شما قواتین اینستا رو نقص نکردین و پست رو برگردوند ولی دوساعت بعد پست رو برداشت و نوشت شما واجد شرایط استفاده از برچسب شراکت غیر رایگان نیستید. و الان نمیزاره پستام دیده بشه و اکسپلور نمیره درخواست هم دادم ولی جواب ندادن بتظرتون چیکار کنم

  • احسان says:

    سلام وقت بخیر . وقتی یک پست عکس یا ویدیو ریپورت میکنیم چجوری میشه از ریپورت درش بیاریم؟؟

  • za says:

    سلام.من تازه اینستا نصب کرده بودم که بلاک شدم.اکاننت دیگه باز کردم ولی متاسفانه باز هم بعد چند روز بلاک شدم.. هیچ کدوم از مواردی که بالا ذکر شده بود رو هم انجام ندادم. الان هم خروج رو زدم… که رفته صفحه ای که موارد ورود و حذف داره.. و به هیچ عنوان وارد نمیشه.
    ممنون میشم راهنمایی کنین.

  • ابولفضل says:

    بابا خیلی مسخرس یبار با فیلترشکن برم یبار بدون فیلترشکن کلا میبنده دگ ن لایک میتونم کنم ن کتمنت بذارم

    • mahan says:

      سلام لطفا کمکم کنید من ریپورتم تموم شده یعنی اون زمانی که اینستا داده بود رو من گزروندم ولی باز مینویسه که ریپورت هستید لطفا جواب بدین

      • mfrhmand1988@gmail.com says:

        اکانت ریپورت نمیشه ادرس ای پی ریپورت میشه یورز نیم و پسوردتو عوض کن . تایید دو مرحله ایتو روشن کن . کش اینستاتو پاک کن . حالا از برنامه لاک اوت کن بیا بیرون با یه دستگاه دیگه بدون وی پی ان وارد شو کد میاد برات بزن برو تو حال کن … اگه بازم یه درصد ریپورت بودی temporary disable کن ینی موقتا از دست خارج کن دو سه رپز بعد وارد شو حله

        • پژمان says:

          من پیجم چند روزه وقتی واردش میشم میگه پوشش خبری باز خوانی نمیشود هیچیو بالا نمیاره نمیدونم ریپورته، از استوری هاس، اینترنت هم اوکی هست لطفا راهنمایی کنید

    • mfrhmand1988@gmail.com says:

      با وی پی ان شرکتای داخلیه ایران بری مشکلی نداره اسیا تکو وی پی ان لایکو اینا باید ماهیانه بخری

  • احسان says:

    بسیار عالی فهمیدم هک شد بودم با ادرس ای پی های مختلف وصل شده بودند همه رو با تعویض پسورد خارج کردم

    • mfrhmand1988@gmail.com says:

      هک نشده بودی رفیق این باگ جدید اینستاعه ردیف نیشه تو پلتفرمه بعدی بازم خ ب کردی ولی

  • Khashayar says:

    سلام من الان بیشتر از ۳۰ روزه بلاکم رمز عوض کردم کامنت برام گذاشتن میل زدم بیو.ویرایش کردم اصلا فایده ای نداشته برام کسی میتونه راهنمایی کنه چیکار کنم؟

  • سمانه says:

    سلام خسته نباشید من یه هفته هست ریپورت شدم وریزش فالووردارم واینکه دیگه کسی منوفالونمیکنه قبلاروزی ۱۰۰نفرمنوفالومیکردندولی الان شده روزی ۷الی ۸تانمیدونم چیکارکنم ونمیدونم کی منوریپورت کرده وبرای چی میشه راهنمایی کنید ممنون میشم

    • mfrhmand1988@gmail.com says:

      موقتا از دسترس خارج کن که فالورات نریزن بعد از اینکه تایم بلاکیت تموم شد بیارش بالا

      • Mahdi says:

        یه روش دیگری هم هست برای رفع ریپورت. شما میتوانید از طریق تنظیمات اینستاگرام رمز یا همان گذرواژه خودتان را عوض کنید بعد از ریپورت شدن بیرون میایید.

صفحات 1 2