چرا من برخی از قابلیت و گزینه های جدید اینستاگرام را ندارم؟

چرا من برخی از قابلیت و گزینه های جدید اینستاگرام را ندارم؟ بررسی علت عدم نمایش

در دنیای شبکه‌های اجتماعی، وقتی‌که اینستاگرام یک قابلیت جدید و هیجان‌انگیز را معرفی می‌کند شما متوجه می‌شوید که حساب اینستاگرام شما هنوز این قابلیت را ندارد و از خود سوال می‌کنید که “چرا من برخی از قابلیت و گزینه‌های جدید اینستاگرام را ندارم؟ ” امروز در انزل وب قصد داریم به این سوال شما و علت فعال نبودن استیکر سوال در استوری ، هایلات استوری ، تماس تصویری ، لایو استوری و سایر قابلیت های جدید را پاسخ دهیم.

علت فعال نبودن قابلیت و گزینه جدید در پروفایل اینستاگرام چیست؟

Why Don’t i Have the New Instagram Features on My Account?

در پست‌های قبلی که ما قابلیت‌های جدید اینستاگرام مانند استیکر سوال و جواب اینستاگرام، هایلایت استوری و… را به شما معرفی کردیم تعداد زیادی از کاربران در قسمت نظرات از انزل وب سوال کردند که چرا ما قابلیت و گزینه‌های جدید اینستاگرام را نداریم؟ این در حالی بود که برای برخی کاربران دیگر این قابلیت‌ها به‌درستی کار می‌کرد. برای حل مشکل این دسته از کاربران عزیز، تصمیم گرفتیم تا تمام دلایل و روش‌هایی که می‌تواند مشکل فعال نبودن قابلیت و گزینه‌های جدید پروفایل اینستاگرام را حل کند را بررسی کرده و آن را با شما به اشتراک بگذاریم.

علت فعال نبودن قابلیت و گزینه های جدید پروفایل اینستاگرام چیست؟

چرا من استیکر سوال اینستاگرام را ندارم؟ ورژن برنامه شما پایین است!

با قابلیت استیکر سوال اینستاگرام شما می‌توانید از فالورهایتان سوال بپرسید و آن‌ها هم می‌توانند با تایپ کردن، ضبط فیلم یا اضافه کردن عکس به سوال شما پاسخ دهند. برای اینکه بدانید این قابلیت برای شما فعال‌شده است یا نه، عکسی را در استوری خود آپلود کنید و بعد از لیست استیکرها، استیکر سوال را انتخاب کنید. حالا شروع به تایپ سوال خود کنید و آن را در قسمتی از استوری خود قرار دهید و در نهایت روی Done تپ کنید.

چرا استیکر سوال اینستاگرام را ندارم؟

اگر شما استیکر سوال اینستاگرام را نمی‌بینید چند کار وجود دارد که می‌توانید انجام دهید:

اول اینکه شما باید ورژن ۵۲ اینستاگرام را در گوشی اندروید و آیفون خود نصب کنید. اما ممکن است با به‌روزرسانی اینستاگرام خود هنوز استیکر سوال را مشاهده نکنید. شما می‌توانید برخی از تکنیک‌های ساده بستن و باز کردن مجدد برنامه یا ریستارت گوشی را به کار ببرید. سخنگوی اینستاگرام توصیه می‌کند که برنامه اینستاگرام خود را آپدیت کنید، برای این کار از برنامه خارج شوید، برنامه اینستاگرام را حذف کنید و بعد مجددا آن را نصب کنید. اگر این اقدامات برای شما کار نمی‌کند مجبور هستید صبر کنید تا اینستاگرام این مشکل را حل کند.

جالب است که برخی از کاربران بیان می‌کنند که دو یا چند اکانت دارند بیان می‌کنند که استیکر سوال و جواب اینستاگرام در یکی از اکانت‌های آن‌ها فعال است و در دیگری نیست پس می‌توان نتیجه گرفت که مشکل از گوشی شما نیست و اینستاگرام به صورت تصادفی یکی از اکانت‌های شما را در لیست انتظار دریافت این قابلیت قرار داده است. آموزش کامل اسکن و ساخت تگ پروفایل Nametag در اینستاگرام را مطالعه بفرمایید.

چرا هایلایت استوری ندارم؟

اگر قابلیت‌های جدید اینستاگرام از جمله هایلایت استوری ، لایو استوری ،  تاپ لایو و.. را در اکانت خود ندارید به فروشگاه گوگل‌پلی خود بروید و آخرین نسخه برنامه را نصب کنید (البته کاربران ایرانی برای نصب اینستاگرام در فروشگاه گوگل‌پلی دارای محدودیت هستند و باید از طریق برنامه های تغییر دهنده آی پی به سایت اصلی اینستاگرام مراجعه کنند و برنامه Instagram را دانلود کنند). اگر بازهم مشکل عدم نمایش قابلیت‌های جدید اینستاگرام برای شما حل نشده است از اینستاگرام Log Out کنید و دوباره Log In کنید. اگر بازهم مشکل حل نشد برنامه را پاک کنید و دوباره نصب کنید و چنانچه بازهم مشکل رفع نشده است ممکن است قابلیت جدید در کشور شما در دسترس نباشد.

چرا هایلایت استوری ندارم؟

شاید بگویید که شما قابلیت جدید اینستاگرام را در یکی از اکانت‌های خود دارید و در دیگری نه، در این حالت اینستاگرام اکانت‌های شما را به عنوان حساب دو نفر جدا در نظر می‌گیرد. آخرین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که با اینستاگرام تماس بگیرید، برای انجام این کار به تنظیمات اینستاگرام خود بروید و اسکرول را پایین بکشید و بعد Report a problem را تپ کنید. مطمئنا اینستاگرام با تعداد زیادی از گزارشات کاربران مواجه می‌شوند و اقدام به حل این مشکل خواهند کرد. توجه داشته باشید که اینستاگرام درخواست‌های توهین‌آمیز را جواب نخواهد داد.

با ۳ روش رفع ارور Too Many Users Have Been Registered ساخت اکانت جدید اینستاگرام آشنا شوید.

چرا لایو استوری برای اکانت ایسنتاگرام من فعال نیست؟ شما فعلا خوش شانس نیستید!

اگر لایو استوری، هایلایت استوری، استیکر سوال و جواب، تماس تصویری ، تایپ لایو، و بسیاری از قابلیت‌های دیگر اینستاگرام را ندارید باید بدانید که این مشکل فقط به شما اختصاص ندارد و بسیاری از افراد در سراسر جهان با آن مواجه هستند و علت این امر هم این است که اینستاگرام در فواصل زمانی خاص قابلیت‌هایش را برای گروه خاصی از افراد فعال می‌کند که ممکن است اکانت اینستاگرام ما در این گروه قرار نگیرد و در نتیجه باید منتظر بمانیم تا این قابلیت‌ها برایمان قابل دسترسی شود.

چرا لایو استوری فعال نیست؟

سایر علت های فعال نبودن گزینه های جدید پروفایل اینستاگرام چیست؟

با توجه به موارد بالا به طور کلی میتوان گفت قابلیت‌های جدید اینستاگرام گاهی:

  • با توجه به منطقه جغرافیایی فعال می‌شوند پس حتما چند نیز با برنامه های تغییردهنده آی پی سعی کنید وارد اکانت خود شوید شاید شما خوش باشید و اینستاگرام استیکر سوال ، لایو استوری و.. در پروفایل شما فعال کرد.
  • گاهی افراد به صورت تصادفی فعال می‌شوند.
  • گاهی با توجه به تعداد دنبال‌کنندگان و فعالیت در اینستاگرام فعال می‌شوند.
  • برخی از قابلیت ها با توجه به دستگاه‌های کاربران فعال می‌شوند، حتما پیشنهاد میکنیم در دستگاه دیگر سعی کنید وارد اکانت خود شوید تجربه برخی از کاربران نشان داده است که برخی از گزینه ها مثل لایو استوری به شدت وابسته به نوع و نسخه سیستم عامل، بروزرسانی نرم افزارهای از جلمه دوربین گوشی وابسته است.
  • نسخه سیستم عامل در فعال سازی قابلیت‌های جدید مثل تماس تصویری اینستاگرام تاثیر گذار هست.
  • تبدیل پروفایل اینستاگرام به حالت بیزنس می‌تواند باعث اضافه شدن یکسری از قابلیت ها در پروفایل شما شود.
  • در برخی ار مواقع اینستاگرام کاربران جدید را برای اهدا قابلیت‌های جدید در اولویت قرار می‌دهد.
  • سابقه ریپورت و اکشن بلاک می‌تواند تاثیر زیادی در زمان اضافه شدن قابلیت‌های جدید به پروفایل اینستاگرام داشته باشد.

در آخر از شما دعوت می کنیم پست ۴ روش مخفی و غیر فعال کردن کامنت یا نظرات در هنگام پخش لایو (Live) اینستاگرام را مطالعه بفرمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب سعی کردیم اکثر دلایل و جواب‌های چراهای عدم فعال شدن قبلیت‌های جدید اینستاگرام را به شما توضیح دهیم، چنانچه شما پاسخی دیگر به این سوال ها را در ذهن دارید می‌توانید در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 12 روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش ۱۲ روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش 2 روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش ۲ روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش 5 روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام
آموزش ۵ روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام

نظرات

  • Nwznin says:

    سلام چرا من هر ورژن اینستارو نصب میکنم توش close friends نداره؟؟؟؟????????????

  • میراحمدی says:

    با سلام
    من تو استوری وقتی میخوام فیلمی بیش از ۱۵ ثانیه را بارگزاری کنم تقطیع نمیکنه در صورتی که با یه پیج دیگه امتحان کردم این قابلیت را داشت گوشی منم s9هست و اینستاگرام هم به روز هست

  • امیررضا says:

    من نمیتونم اپدیت اینیستارو داشته باشم از فروشگاه دان نمیشه از بازار میگه با دستگاه ساز گار نیست از گوگل دان میشه نصب نمیشه چیکار کنم

    • افسون says:

      منم همین مشکل رو دارم. الان تست های چهار گزینه ای رو نمی تونم جواب بدم، یادآوری پست های سال های گذشته رو به من نشون نمیده و خیلی مشکلات دیگه. ولی هرچی میرم توی گوگل پلی می بینم اینستام به روزه. ممکنه این مشکل به خاطر نسخه اندروید باشه؟ من اندرویدم ۴.۳ هست و از روزی که گوشی رو خریدم آپدیتش نکردم.

  • eli says:

    سلام
    اینستاگرامم آپدیته ولی هنوز quiz تو گزینه های استوریم نیومده
    مشکل کجاست؟
    اینستام رو پاک کنم دوباره نصب کنم امکانش هست ک بیاد؟

  • Milad says:

    سلام وقتتون بخیر
    من گزینه استوری کردن پست ها رو توی اکانتم ندارم چجوری باید فعالش کنم
    ممنون

  • ali says:

    سلام من وقتی میخام فیلم بگیرم برا استوری دوربین اینستام تیک داره فیلم و تیک دار میگیره راه حل بگین گوشیمم p8lite

  • Mm says:

    سلام چرا تو اینستا من تعداد فالوور ها فالورینگ هارو نشون میده اما تعداد پست هارو نشون نمیده خواهشا جواب بدید ایمیل کنید پیجمم بیزینس نیست

  • Hadi says:

    ببخشید چرا بخش موسیقی باسه من نداره میشه راهنماییوکنید ممنون

  • Ida says:

    میشه بگید چرا حالت superzoom وافکت های استوری واسه من فعال نمیشه مرسی

  • امیر ولیپور says:

    سلام من وقتی توی اینستاگرام زیر پست کسی کامنت میزارم طرف مقابل که میخواد ریپلای کنه پیغاام براش میره که این امکان برای شما وجود ندارد . چرا؟

  • حسام الدین حقیقی says:

    به جای گزینه QUESTIONS باید MUSIC باشه ولی نیست

  • amin says:

    سلام من نمیتونم پستای خودمو بپاکم تو اینیستا اندروید گوشیم ۴.۲.۲ هستش ممکنه بخاطر اون باشه کلا سه نقطه برا من اصلا وجود نداره خواهشا کسی میتونه کمکم کنه ممنون میشم ?
    نمیدونم چیکا کنم??

  • Elnaz says:

    سلام ببخشید اینستاگرام من این موزیک رو نداره اما ایدی دیگه باز میکنم داره مشکلش چیه؟کمککککک

  • Sevda says:

    سلام
    من اینستاگرامم فارسیه گزینه بستن کپی لینک رو نداره هرکار میکنم نمیتونم پست هایی که میزارم رو گزینه ی کپی کردنش رو ببندم لطفا راهنمایی کنید ممنون لطفا با اینستاگرام فارسی بهم بگید

  • سحر says:

    سلام
    من اول تو یکی از گوشی هام اینستا رو ریختم و لایو هم داشت
    چند بار دو سه ثانیه لایو گذاشتم و فطع کردم
    یعنی کار میکرد
    بعد دو هفته دیگه قابلیت لایو نداشت
    با چنتا حساب دیگه هم اومدم نداشت
    تا اینکه با گوشی پدرم اومدم
    که الان هم داره لایو رو
    میتونید کمکم کنید که چجوری تو گوشی خودم لایو داشته باشم
    تازه تو گوشی خودم اون استیکر هایی که رو صورت مینداره بعضی اوقات هست بهضی وقت ها هم نیست
    ممنون میشم کمکم کنید

  • Reza says:

    سلام.گزینه پخش موزیک در استوری و افکت ها برای من نیامده است،اینستا رو هم آپدیت کردن لطفا جواب بدید ممنون

  • یاسین قاسمی زاده says:

    گزینه موسیقی و موزیک رو چجور بیاریم?

  • نیلوفر says:

    سلام ،من نمی تونم پست ها رو در استوری بازنشر بدم ،با اینکه اندروید گوشیم ۸ و اینستا رو بروز رسانی کردم

  • مهدی says:

    با سلام
    اکانت من گزینه add post to your story رو نداره راه حلی داره که بشه پستی رو توی استوریم بزارم؟

  • امیرحسین says:

    سلام.
    من گوشی هووآوی میت ۹ دارم همه ورژن های اینستاگرام رو هم داشتم تا آخرین ورژن که باعث شده من موقعی که لایو میزارم کمتر ده ثانیه گزینه اتمام لایو بالا میاد واز لایو خارج میشه. کسی میتونه کمکم کنه

  • میترا says:

    بسمه تعالی
    با سلام. من اخرسن نسخه اینستاگرام را استفاده میکنم مشکلی که دارم این است که چرا در گوشی بقیه تعداد پست مشخص است و لی در گوشی با اینکه بروز میباشد فقط تعداد فالور و فالوینگ ها در پروفایل نشان داده میشه.خواهش میکنم راهنمایی کنید ممنون میشم جواب را ایمیل کنید با تشکر

  • امیر رضوان says:

    درود من در اینستاگرامم در قسمت لایو گزینه دو صورتک و واسه فرستادن ری کوئست ندارم علت چیست??!?

  • احسان بختیاری says:

    سلام ممنون میشم کمکم کنید
    گوشیم ایفونه
    یه حساب شخصی و بتازگی یه حساب کاری روی گوشیم دارم
    حساب کاری خیلی از اپشنهای اکانت شخصیمو هم نداره با اینکه بیزینس پیجه
    مثلا اضافه کردن پست به استوری نشون دادن اواتار فرد مقابل در دایرکت
    کلی گشتم
    و فقط پیج شما به این موضوع اشاره کرده که شاید رو گوشی دیگری کامل باشه
    انجام دادم و درست شد مشکل اینه که من رو این گوشی میخوام درست کار کنه لطفا راهنماییم کنید
    عوض کردن ای پی
    حذف و نصب مجدد
    ارسال گزارش اشکال به مرکز اینستا
    ولی هیچ

  • احسان says:

    سلام من آخرین ورژن اینستاگرام را دانلود کردم اما استیکر موزیک و قابلیت پخش موزیک در استوری برای من نیومده.لطفا جواب رو به ایمیلم ارسال فرمائید ممنون

  • سهیلا says:

    سلام وقت بخیر من امروز نگاه کردم دیدم نمیتونم کسایی که از داستان‌هایی ک گذاشتم استوری رو ببینم.فقط زده ۴۲ بازدیدکننده. نمیاد بالا که چه کسایی هستن

  • سهیلا says:

    سلام وقت بخیر من امروز نگاه کردم دیدم نمیتونم کسایی که از داستان‌هایی ک گذاشتم رو ببینم.فقط زده ۴۲ بازدیدکننده. نمیاد بالا که چه کسایی هستن

  • Behzad says:

    سلام گوشیم سامسونگ اندرویدشم ۶ هس
    اینستاگرام من بسیاری از قابلیت هارو نداره یه اکانتم بقیه اکانتام اون امکاناتو دارن
    Ask me questions
    Poll. Countdown
    چیکار کنم این گزینه هام فعال بشن آپدیتم کردم اینستامو
    لطفا اگه کسی میدونه کمکم کنه با تشکر

  • Saam says:

    سلام.
    من تا دیروز گزینه کپی و اشتراک گذاری لینک داشتم اما امروز حذف شدن و تنها دو گزینه ریپورت و مشاهده لایک پست رو دارم.
    میشه لطفاً این مورد رو هم توضیح بدید ممنون

  • نسرین says:

    سلام وقتتون بخیر
    من چطور میتونم کلوز فرند رو داشته باشم؟؟؟؟
    یور اکتیوتی رو داره هااا ولی کلوز فرند رو نه یک اکانتم دارم فقط???
    کمکم کنید

  • pezhman says:

    با سلام و خسته نباشید
    ببخشید میخواستم بگم من تو اینستاگرامم گزینه your activity رو که نشون میده چقدر در روز فعالم رو نداره ولی بقیه افراد دارن باید چیکار کنم تا بیاد لطفا راهنمایی کنین

صفحات1 2 3 5