چرا من برخی از قابلیت و گزینه های جدید اینستاگرام را ندارم؟

چرا من برخی از قابلیت و گزینه های جدید اینستاگرام را ندارم؟ بررسی علت عدم نمایش

در دنیای شبکه‌های اجتماعی، وقتی‌که اینستاگرام یک قابلیت جدید و هیجان‌انگیز را معرفی می‌کند شما متوجه می‌شوید که حساب اینستاگرام شما هنوز این قابلیت را ندارد و از خود سوال می‌کنید که “چرا من برخی از قابلیت و گزینه‌های جدید اینستاگرام را ندارم؟ ” امروز در انزل وب قصد داریم به این سوال شما و علت فعال نبودن استیکر سوال در استوری ، هایلات استوری ، تماس تصویری ، لایو استوری و سایر قابلیت های جدید را پاسخ دهیم.

علت فعال نبودن قابلیت و گزینه جدید در پروفایل اینستاگرام چیست؟

Why Don’t i Have the New Instagram Features on My Account?

در پست‌های قبلی که ما قابلیت‌های جدید اینستاگرام مانند استیکر سوال و جواب اینستاگرام، هایلایت استوری و… را به شما معرفی کردیم تعداد زیادی از کاربران در قسمت نظرات از انزل وب سوال کردند که چرا ما قابلیت و گزینه‌های جدید اینستاگرام را نداریم؟ این در حالی بود که برای برخی کاربران دیگر این قابلیت‌ها به‌درستی کار می‌کرد. برای حل مشکل این دسته از کاربران عزیز، تصمیم گرفتیم تا تمام دلایل و روش‌هایی که می‌تواند مشکل فعال نبودن قابلیت و گزینه‌های جدید پروفایل اینستاگرام را حل کند را بررسی کرده و آن را با شما به اشتراک بگذاریم.

علت فعال نبودن قابلیت و گزینه های جدید پروفایل اینستاگرام چیست؟

چرا من استیکر سوال اینستاگرام را ندارم؟ ورژن برنامه شما پایین است!

با قابلیت استیکر سوال اینستاگرام شما می‌توانید از فالورهایتان سوال بپرسید و آن‌ها هم می‌توانند با تایپ کردن، ضبط فیلم یا اضافه کردن عکس به سوال شما پاسخ دهند. برای اینکه بدانید این قابلیت برای شما فعال‌شده است یا نه، عکسی را در استوری خود آپلود کنید و بعد از لیست استیکرها، استیکر سوال را انتخاب کنید. حالا شروع به تایپ سوال خود کنید و آن را در قسمتی از استوری خود قرار دهید و در نهایت روی Done تپ کنید.

چرا استیکر سوال اینستاگرام را ندارم؟

اگر شما استیکر سوال اینستاگرام را نمی‌بینید چند کار وجود دارد که می‌توانید انجام دهید:

اول اینکه شما باید ورژن ۵۲ اینستاگرام را در گوشی اندروید و آیفون خود نصب کنید. اما ممکن است با به‌روزرسانی اینستاگرام خود هنوز استیکر سوال را مشاهده نکنید. شما می‌توانید برخی از تکنیک‌های ساده بستن و باز کردن مجدد برنامه یا ریستارت گوشی را به کار ببرید. سخنگوی اینستاگرام توصیه می‌کند که برنامه اینستاگرام خود را آپدیت کنید، برای این کار از برنامه خارج شوید، برنامه اینستاگرام را حذف کنید و بعد مجددا آن را نصب کنید. اگر این اقدامات برای شما کار نمی‌کند مجبور هستید صبر کنید تا اینستاگرام این مشکل را حل کند.

جالب است که برخی از کاربران بیان می‌کنند که دو یا چند اکانت دارند بیان می‌کنند که استیکر سوال و جواب اینستاگرام در یکی از اکانت‌های آن‌ها فعال است و در دیگری نیست پس می‌توان نتیجه گرفت که مشکل از گوشی شما نیست و اینستاگرام به صورت تصادفی یکی از اکانت‌های شما را در لیست انتظار دریافت این قابلیت قرار داده است. آموزش کامل اسکن و ساخت تگ پروفایل Nametag در اینستاگرام را مطالعه بفرمایید.

چرا هایلایت استوری ندارم؟

اگر قابلیت‌های جدید اینستاگرام از جمله هایلایت استوری ، لایو استوری ،  تاپ لایو و.. را در اکانت خود ندارید به فروشگاه گوگل‌پلی خود بروید و آخرین نسخه برنامه را نصب کنید (البته کاربران ایرانی برای نصب اینستاگرام در فروشگاه گوگل‌پلی دارای محدودیت هستند و باید از طریق برنامه های تغییر دهنده آی پی به سایت اصلی اینستاگرام مراجعه کنند و برنامه Instagram را دانلود کنند). اگر بازهم مشکل عدم نمایش قابلیت‌های جدید اینستاگرام برای شما حل نشده است از اینستاگرام Log Out کنید و دوباره Log In کنید. اگر بازهم مشکل حل نشد برنامه را پاک کنید و دوباره نصب کنید و چنانچه بازهم مشکل رفع نشده است ممکن است قابلیت جدید در کشور شما در دسترس نباشد.

چرا هایلایت استوری ندارم؟

شاید بگویید که شما قابلیت جدید اینستاگرام را در یکی از اکانت‌های خود دارید و در دیگری نه، در این حالت اینستاگرام اکانت‌های شما را به عنوان حساب دو نفر جدا در نظر می‌گیرد. آخرین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که با اینستاگرام تماس بگیرید، برای انجام این کار به تنظیمات اینستاگرام خود بروید و اسکرول را پایین بکشید و بعد Report a problem را تپ کنید. مطمئنا اینستاگرام با تعداد زیادی از گزارشات کاربران مواجه می‌شوند و اقدام به حل این مشکل خواهند کرد. توجه داشته باشید که اینستاگرام درخواست‌های توهین‌آمیز را جواب نخواهد داد.

با ۳ روش رفع ارور Too Many Users Have Been Registered ساخت اکانت جدید اینستاگرام آشنا شوید.

چرا لایو استوری برای اکانت ایسنتاگرام من فعال نیست؟ شما فعلا خوش شانس نیستید!

اگر لایو استوری، هایلایت استوری، استیکر سوال و جواب، تماس تصویری ، تایپ لایو، و بسیاری از قابلیت‌های دیگر اینستاگرام را ندارید باید بدانید که این مشکل فقط به شما اختصاص ندارد و بسیاری از افراد در سراسر جهان با آن مواجه هستند و علت این امر هم این است که اینستاگرام در فواصل زمانی خاص قابلیت‌هایش را برای گروه خاصی از افراد فعال می‌کند که ممکن است اکانت اینستاگرام ما در این گروه قرار نگیرد و در نتیجه باید منتظر بمانیم تا این قابلیت‌ها برایمان قابل دسترسی شود.

چرا لایو استوری فعال نیست؟

سایر علت های فعال نبودن گزینه های جدید پروفایل اینستاگرام چیست؟

با توجه به موارد بالا به طور کلی میتوان گفت قابلیت‌های جدید اینستاگرام گاهی:

  • با توجه به منطقه جغرافیایی فعال می‌شوند پس حتما چند نیز با برنامه های تغییردهنده آی پی سعی کنید وارد اکانت خود شوید شاید شما خوش باشید و اینستاگرام استیکر سوال ، لایو استوری و.. در پروفایل شما فعال کرد.
  • گاهی افراد به صورت تصادفی فعال می‌شوند.
  • گاهی با توجه به تعداد دنبال‌کنندگان و فعالیت در اینستاگرام فعال می‌شوند.
  • برخی از قابلیت ها با توجه به دستگاه‌های کاربران فعال می‌شوند، حتما پیشنهاد میکنیم در دستگاه دیگر سعی کنید وارد اکانت خود شوید تجربه برخی از کاربران نشان داده است که برخی از گزینه ها مثل لایو استوری به شدت وابسته به نوع و نسخه سیستم عامل، بروزرسانی نرم افزارهای از جلمه دوربین گوشی وابسته است.
  • نسخه سیستم عامل در فعال سازی قابلیت‌های جدید مثل تماس تصویری اینستاگرام تاثیر گذار هست.
  • تبدیل پروفایل اینستاگرام به حالت بیزنس می‌تواند باعث اضافه شدن یکسری از قابلیت ها در پروفایل شما شود.
  • در برخی ار مواقع اینستاگرام کاربران جدید را برای اهدا قابلیت‌های جدید در اولویت قرار می‌دهد.
  • سابقه ریپورت و اکشن بلاک می‌تواند تاثیر زیادی در زمان اضافه شدن قابلیت‌های جدید به پروفایل اینستاگرام داشته باشد.

در آخر از شما دعوت می کنیم پست ۴ روش مخفی و غیر فعال کردن کامنت یا نظرات در هنگام پخش لایو (Live) اینستاگرام را مطالعه بفرمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب سعی کردیم اکثر دلایل و جواب‌های چراهای عدم فعال شدن قبلیت‌های جدید اینستاگرام را به شما توضیح دهیم، چنانچه شما پاسخی دیگر به این سوال ها را در ذهن دارید می‌توانید در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 12 روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش ۱۲ روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش 2 روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش ۲ روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش 5 روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام
آموزش ۵ روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام

نظرات

  • فاطمه says:

    وای منم همین طورم

  • Hassan says:

    سلام خسته نباشید من نمیتونم پستی رو که میخوام استوری کنم مثلا تو قسمت استوری میزنی روش میره داخل پست اونو میخوام پست کس دیگرو استوری کنم نمیشه

  • Zinab says:

    چرا اینستای من add post to your story نداره

    • Saeed says:

      سلام ، من هم مشکلم همینه ،جواب گرفتین به من هم بگین ،ممنونم
      Saeed_arabteymouri

  • زیتب says:

    من ویس نمیتونم بفرستم .دلیلش چیه ؟؟ قبلا میشد ولی الان دیگه نمیشه

  • rahaaa1880 says:

    چرا افکت اینستام نیس لطفا خاهش. میکنم جواب بدین

  • rahaaa1880 says:

    چرا من افکت اینستا ندارم لطفا زود برسی کنین

  • Tasnim says:

    سلام
    چرا برای گذاشتن کاور برای هایلایت های اینستام اصلا گالری گوشیمو نمیاره؟
    آخرین نسخه اینستا هم دارم

  • Mobin says:

    فونت های جدید برای استوری داخل اکانت بیزینسیم میاد
    ولی برای اکانت پی ویم تغییر نکرده
    آخرین آپدیت رو نصب کردم
    چجوری باید این مشکل رو حل کنم؟؟؟؟؟

  • mona says:

    اینستا گرام من افکت های جدید و هایلایت کردن استوری هارو نمیاره چرا!
    اگه کسی دلیلشو میدونه بگه

  • مهدیه says:

    من اینیتاگرامم فیلترارو نشون میده ولی لود نمیشه و رو صورت اعمال نمیشه چیکارش کنم

    • مبارکه says:

      منم همین مشکل و دارم،گاهی وقتا که در لوکیشن های متفاوتی قرار میگیرم میاد بر که میگردم خونه همون اوضاعه،افکتا هست ولی هی میچرخه و لود نمیشه،فیلترشکنم زدم گیف ها اومدولی افکت نه

  • Sevda says:

    من ی سوال داشتم گوشیمHuaweiهست اندروید۸ولی افکت اینستاگرام برای من سیو نمیشه کسی علتشو میدونه؟

  • الینا says:

    من هرچقدر اپدیت میکنم برای اینکه پست کسیو اد توی پست یا استوری کنم نمیاد، من دوتا پیج دارم برای یکیش میاد برای یکیش نمیاد با اینکه جفتش توی یک اینستگرم چراااا اخههه؟???????

    • سجاد says:

      سلام من چندتا پیج دارم تو همه پیج هام بجز پیج اصلی و شخصیم که قدیمی تره گزینه add post to your story نمیاد …. چندجا پرسیدم گفتن تو تنظیمات استوری گزینه اشتراک گذاری رو فعال کن که بعد از انجام بازهم نتیجه حاصل نشد …ممنون میشم راهنمایی کنید

    • بهار says:

      دقیقا منم همین مشکل رو دارم تو یه پیجم این مشکل نیس تو پیج قدیمی ترم این مشکل هست، واقعا نمیدونم چرا?

    • Eli says:

      واااای مال منم دقیقا

  • امیر says:

    سلام. خسته نباسین. چرا وقتی به استیکر پرسش و پاسخ جواب میدهم به طرف ارسال نمیشود.
    لطفا کمکم کنید??

  • منیژه خانلری says:

    سلام گوشیم اندروید۴چرا بروزرسانی کردم تماس تصویری حذف شده

  • منیژه خانلری says:

    سلام گوشیم کلکسیونی s3هستش اینسان بروزرسانی کردم تماس تصویری حذف شده چیکار کنم برگرده

  • الی says:

    چرا آپدیت جدید اینستا گرام‌من اپشن یور اکتیویتی رو نداره

  • Hossein says:

    چرا من استیکر موزیک ندارم

    • دِی کال می سِپ says:

      آپشن موزیک توی استوری برای هرکشوری ساپورت نمیشه و برای اینکه از این قابلیت بتونی استفاده کنی باید فیلترشکنت رو با ip یا لوکیشن کشورای خاصی باشه مثل انگلستان.
      اگه فیلترشکن روشن کردن و نشد باید کلا از اکانتت log out کنی و بعدم کلا اینستاگرام رو از روی گوشیت پاک کنی، بعد آخرین نسخه ش رو دوباره دانلود کنی و درحالی که فیلترشکنت روشنه وارد اکانتت شی اونوخ این آپشن موزیک میاد برات

  • A says:

    سلام چرا اینست من گزینه فعال بودن کاربر را در قسمت دایرکت نداره؟

  • امید says:

    سلام
    چرا گزینه اد پست یور استوری رو اینستا من نداره؟?

  • اشرفی says:

    گزینه موزیک توی استوری اینستای من نیست؟چرا؟اینستای من آخرین ورژنه.اندورید گوشیم هم ۶ هست

  • mobina says:

    چرا افکت های اینستا برای من دیگ نمیاد؟:(((
    اگ کسی میدونه این مشکل چجوری حل میشه لطفا بگه!

    • M says:

      سلام،برای من این مشکل با روشن کردن فیلتر شکن درست میشه،اما نباید زیاد با فیلتر شکن وارد اینستا بشید چون ip تغییر میکنه و اینستا بلاکتون میکنه،محدود استفاده بشه

    • عرفان‌ حامدفر says:

      یکی از اکانت های من قابلیت shaire کردن پست در اینستاگرامو داره ولی اکانت اصلیم نداره. چیکار کنم؟
      گزینه add your story نمیاد

      • زر says:

        سلام.منم همین مشکلو دارم
        کسی میدونه لطفاً بگه چیکار کنیم

      • soroush says:

        دقیقا منم add post to your stry فعال نیست
        ولی پیجای دیگه تو گوشیم‌ میتونم به جز یکیش‌ اگه راهکاری پیدا کردید بره درست کردنش حتما بگید

      • soroush says:

        دقیقا منم add post to your story فعال نیست
        ولی پیجای دیگه تو گوشیم‌ میتونم به جز یکیش‌ اگه راهکاری پیدا کردید بره درست کردنش حتما بگید

  • Reyhaneh says:

    اینستاگرام من اکتیویتی نمیاره
    یعنی کسایی که منو فالو و لایک میکنن برام نمیاد
    تو گوشیای دیگ عم لاگ این کردم
    اکانت جدیدم نصب کردم ولی بازم اکتیویتی ندارم
    چرا؟!
    دارم دیوونه میشم

  • Mahsa says:

    چرا من قسمت اکتیویتی رو تو اینستام ندارم با اینکه بروز هم کردم

    • Fateme says:

      من نمیتونم توی استوری هام پست بذارم اما با اکانت های دیگه که وارد میشم میتونم بذارم خیلیم این موضوع برام مهمه لطفا راه حل بگید?

  • مانی says:

    من نمیتونم پست کسی رو استوری کنم و گزینه add to story نمیاره

  • P.R says:

    من خیلی راه هارو امتحان کردم، ولی گزینه ی add post to your storyبرای اکانتم فعال نیست. چکار میتونم بکنم. لطفا پاسخ بدید. ممنون

    • منم همینطورم says:

      منم همینطورم یکی راه کاری بده.
      اینستاگرامم هم اپدیته

      • ۰ says:

        من چرا در اکانت اینستا گرامم وقتی بقیه پست میزارن نمیتونم پستشونو استوری کنم؟؟برای همه این گزینرو داره ولی پیج من نداره
        منظورم گزینه ی add post to your story هستش

  • sanan says:

    من اینستام آخرین ورژنه ولی حالت پخش زنده ندار یکی به من بگه مشکل چیه چند بار حذف ونصب کردم ولی نمیاره با گوشی دیگه میاره ولی مال خودم نمیار

  • فایزه says:

    سلام اینستاگرام من مطابق با نسخه اخر اپدیته گوشیمم ایفون۸ ولی اینستام گزینه ادد پست تو استوری نداره حتی گزینه لایک مسیج دایرکت و ادیت کاور هایلایت هم نداره هرچی حذف و نصب کردم لاگ این لاگ اوت شدم فایده نداشت مشکل از چیه چجوری درستش کنم؟

  • بتی says:

    چرا گزینه استوری ستینگ رو ندارم؟

  • N.m says:

    سلام
    من نسخه اینیستاگرامم اخرین اپدیتشه و اندروید گوشیمم هشته ولی برام گزینه ی add post to your story رو اکانتم نمیاره
    با گوشی دیگه هم اکانتمو امتحان کردم بازم نشد

  • Sh.m says:

    سلام.
    من برنامه رو اپدیت کردم اما دیگه فعالیت فالویینگ ها رو نمیتونم ببینم. چندین بار هم برنامه رو نصب و حذف کردم

صفحات 1 2 3 4 5