چگونه فیلمی که اسمش را نمیدانیم پیدا کنیم؟

چگونه فیلمی که اسمش را نمیدانیم پیدا کنیم؟ (۱۵ روشی که جواب میدهد)

آیا پیش آمده که به دنبال یک فیلم باشید یا یک فیلم را قبلا دیده اید اما نام آن را به خاطر نداشته باشید و ندانید کدام فیلم بوده است؟ 🎬 این مشکل متداولی است که احتمالاً بسیاری از ما حداقل یکبار با آن روبرو شده‌ایم. بعضی اوقات ممکن است شخصی به شما یک فیلم پیشنهاد دهد یا شما بخشی از یک سریال را دیده باشید، اما نتوانید نام آن را به یاد بیاورید. در این مواقع، پیدا کردن نام یا اطلاعات فیلم موردنظر می‌تواند باعث گیجی و سردرگمی شود. به همین خاطر در این مطلب از انزل وب به سوال چگونه فیلمی که اسمش را نمیدانیم پیدا کنیم؟ پاسخ خواهیم داد.

📖 در این مطلب می‌خوانید: نمایش

چگونه فیلمی که اسمش را نمیدانیم پیدا کنیم؟

How to Find the Name of a Movie You Can’t Remember

به طور خلاصه روش‌های مختلفی برای پیدا کردن اسم فیلم وجود دارد که برخی از آنها شامل موارد زیر است:

  • پیدا کردن اسم فیلم با سرویس‌های هوش مصنوعی
  • استفاده از سرچ گوگل برای پیدا کردن اسم فیلم و سریال
  • استفاده از سایت‌ها یا فروم‌های مربوط به فیلم و سریال
  • گشتن سایت IMDb برای پیدا کردن فیلم
  • استفاده از موتورهای جستجوی فیلم
  • سرچ کردن فیلموگرافی بازیگران
  • از دوستانتان بپرسید
  • تاریخچه فیلم‌هایی که دید را بررسی کنید
  • صحنه‌های فیلم را به خاطر بیاورید
  • از سایت What Is My Movie استفاده کنید
  •  جستجوی نام فیلم با عکس از طریق گوگل لنز
  • استفاده از سرویس Internet Movie Browser
  • جستجوی فیلم بر اساس نقل قول از طریق SUBZIN
  • استفاده از سایت Filmfind

۱- پیدا کردن اسم فیلم با سرویس‌های هوش مصنوعی

یکی از موثرترین راهکارهایی که میتوانید از آن برای فهمیدن اسم فیلم یا سریال استفاده کنید، کمک گرفتن از هوش مصنوعی است. این سرویس‌ها معمولا عملکردی بر اساس پردازش و جستجوی هوشمند دارند. بنابراین شما میتوانید با ارائه توصیفاتی مثل ژانر فیلم، شخصیت‌های آن، بازیگران، کارگردان یا حتی ماجرای داستانی، فیلم موردنظرتان یا گزینه‌های نزدیک به آن را پیدا کنید.

علاوه بر آن شما میتوانید از انواع هوش مصنوعی برای دریافت پیشنهاد فیلم و سریال بر اساس فیلم‌های مورد علاقه خودتان کمک بگیرید و با دادن اطلاعات درباره فیلم‌ها یا بازیگران مورد علاقه تان گزینه‌های پیشنهادی مشابه آنها را دریافت کنید. استفاده از این سرویس‌ها معمولا سریع‌ترین راهکار در دسترس و رایگانی است که شما میتوانید از آن استفاده نمایید. برخی از رایج‌ترین آنها شامل موارد زیر است:

هوش مصنوعی ChatGPT

یکی از شناخته شده‌ترین ابزارهای هوش مصنوعی که امروزه کاربران زیادی از سراسر دنیا دارد و به زبان فارسی نیز کاملا مسلط است، ChatGPT از شرکت Open AI است. روش کار با این ابزار بسیار ساده است و شما لازم است تنها یک حساب کاربری ایجاد کنید. نسخه ۳.۵ ChatGPT به صورت رایگان قابل استفاده است و شما فقط نیاز به ابزارهای تغییر دهنده آی پی دارید. تنها مشکل این هوش مصنوعی آپدیت نبودن برخی از اطلاعات آن درباره موضوعات یا فیلم‌های جدید و تازه اکران شده در نسخه‌های رایگان است.

برای استفاده از آن، می‌توانید به ChatGPT توضیحاتی از موضوع، داستان، شخصیت‌ها، صحنه‌ها، ژانر و سایر جزئیات مربوط به فیلم یا سریال مورد نظرتان بدهید. به عنوان مثال، اگر به دنبال یک فیلم اکشن با بازیگران معروف هستید، می‌توانید به این سرویس اطلاعاتی (پرامت) زیر را ارائه دهید:

فیلمی با صحنه‌های اکشن هیجان‌انگیز با بازیگرانی مانند رابرت دونی جونیور و اسکارلت جوهانسون

سپس، ChatGPT می‌تواند به شما پیشنهادها و اطلاعاتی از فیلم‌ها یا سریال‌های متناسب با توضیحات تان بدهد.

در صورتی که باز کردن یک حساب کاربری برای شما در این سایت سخت بود، میتوانید از ربات‌های تلگرام با نام ChatGPT هم استفاده کنید اما قاعدتا سرویس رسمی آن سریع و کامل‌تر خواهد بود.

فیلمی که اسمش را نمیدانیم پیدا کنیم

هوش مصنوعی مایکروسافت Copilot

این هوش مصنوعی بر پایه GPT-4 Turbo است و یکی از قوی‌ترین ابزارهای هوشمند حال حاضر در این عرصه بشمار می‌آید. در این دستیار هوش مصنوعی هم میتوانید با توصیف نوع فیلم و جزئیات مربوط به آن فیلم مورد نظرتان را به سادگی پیدا کنید. ابزار Copilot همچنین میتوانید اطلاعات بیشتری درباره فیلم‌ها مثل بازیگران، ژانر فیلم و موضوع آن به شما بدهد.

استفاده هوش مصنوعی Copilot برای پیدا کردن نام فیلم

هوش مصنوعی فارسی گوگل Gemini

Gemini یک هوش مصنوعی مسلط به زبان فارسی و رایگان است که میتوانیم برای پیدا کردن فیلمی که اسمش را نمیدانیم از آن استفاده کنیم. این ربات هوشمند متعلّق به خود گوگل است و تا حد زیادی مشابه Copilot عمل میکند و پاسخ های ارائه شده آن بر اساس اطلاعات موجود در وب است. شما برای استفاده از این ابزار نیاز به ساخت اکانت و استفاده از برنامه‌های تغییر دهنده آی پی دارید. البته ممکن است این هوش مصنوعی اطلاعات محدودی درباره برخی فیلم‌ها و موضوعات داشته باشد.

پیدا کردن فیلم با هوش مصنوعی فارسی Gemini

۲- استفاده سرچ گوگل برای پیدا کردن اسم فیلم و سریال

یکی از روش‌های ساده و سریعی که ممکن است شما را در زمان کوتاهی بدون نیاز به ابزار یا حساب کاربری خاصی به جواب “چگونه فیلمی که اسمش را نمیدانیم پیدا کنیم؟” برساند، فیلم یاب گوگل است. نحوه جستجوی فیلم در گوگل بسیار مهم است؛ زیرا ارائه جزئیات بیشتر شما را سریع‌تر به جواب میرساند. سال‌ها است بسیاری از افراد با سرچ کردن برخی اطلاعات در گوگل فیلم، سریال و آهنگ‌هایی که نام آن را نمیدانند پیدا میکنند. در این روش نتایج نمایش داده شده بر اساس اطلاعات موجود در وبسایت‌ها است؛ بنابراین ممکن است لزوما جواب مناسب به سوالتان را در صورت محدود یا گنگ بودن اطلاعات وارد شده دریافت نکنید.

پیدا کردن اسم فیلم‌ها از طریق سرچ گوگل

۳- استفاده از سایت‌ها یا فروم‌های مربوط به فیلم و سریال

امروزه فروم‌های ایرانی و خارجی مختلفی وجود دارند که شما میتوانید در آن از دیگران سوال کنید و نظرات و تجربیات آنها را در زمینه‌های گوناگون ببینید. برخی اوقات ممکن است با پرسیدن سوالاتتان درباره یک فیلم یا گذاشتن مشخصات آن در فروم‌های مربوط به فیلم و سریال سایر افراد به شما کمک کنند تا آن را پیدا کنید. این روش ممکن است کمی زمانبرتر از سایر روش‌ها برای پیدا کردن جواب درست باشد؛ اما در صورتی که اطلاعات کمی از فیلم مورد نظرتان دارید، شاید افراد دیگر بتوانند به شما برای پیدا کردن کمک کنند.

همچنین شبکه‌های اجتماعی همچون ایکس (توییتر)، Reddit یا اینستاگرام هم ممکن است برای پیدا کردن فیلم مفید باشد.

۴- استفاده از موتورهای جستجوی فیلم

یکی دیگر از روش‌ها برای پاسخ به سوال “چگونه یک فیلم را پیدا کنیم” کمک گرفتن از سایت‌های مربوط به فیلم و سریال است. به طور مثال شما در سایت MovieSearch  میتوانید با ارائه برخی توضیحات فیلم مورد نظر خودتان را پیدا کنید. دادن برخی اطلاعات مثل نام بازیگران، کارگران، موضوع یا یک کلمه کلیدی از فیلم میتواند به شما برای دیدن نتایج دقیق‌تر کمک کند. همچنین با استفاده از فیلترها میتوان به شناسایی بهتر فیلم‌ها و سریال‌ها کمک کرد. این سایت شامل آرشیو نسبتا کاملی از فیلم‌های هالیوودی، بالیوودی، کره‌ای، چینی و … است.

استفاده از سایت MovieSearch برای پیدا کردن نام فیلم

۵- برای پیدا کردن نام فیلم IMDb را بگردید

IMDb یکی از معتبرترین پایگاه‌های داده بین المللی در زمینه فیلم و سریال است. این سایت دارای اطلاعات جامعی از فیلم‌ها و سریال‌های مختلف است و به کاربران امکان می‌دهد بر اساس معیارهای مختلفی مانند ژانر، نقدهای منتقدان، علایق شخصی، کارگردان و بازیگران، به دنبال آثار مورد نظر بگردند. حتی اگر اطلاعات کمی درباره یک فیلم یا سریال به یاد داشته باشید، IMDb می‌تواند گزینه‌های مرتبط با آن را برای شما نمایش دهد.

یکی دیگر از قابلیت‌های کاربردی IMDb برای پیدا کردن نام فیلم‌ها جستجو بر اساس پلات فیلم است. شما برای سرچ دقیق تر فیلم‌ها میتوانید از قسمت Advance search استفاده کنید.به طور مثال ما به عنوان نمونه اسم ناقص Mr Penguin را به همراه برخی از اطلاعات آن جستجو کردیم و این سایت نام کامل فیلم Mr. Popper’s Penguins را در اختیار ما گذاشت. به خاطر داشته باشید که در زمان استفاده از این سایت باید از ابزارهای تغییر دهنده آی پی استفاده کنید.

وبسایت IMDb

۶- فیلموگرافی بازیگران را سرچ کنید

اگر تنها اطلاعاتی که درباره یک فیلم به یاد دارید، نام بازیگران آن است میتوانید با جستجوی نام بازیگر و مشاهده فیلم‌ها و سریال‌های کار شده توسط او، آیتم مورد نظر خودتان را بیابید. جستجوی فیلموگرافی بازیگران، کارنامه کاری و فعالیت‌های آن‌ها را به شما نشان میدهد تا بتوانید در بین نتایج آنچه به دنبالش هستید را پیدا کنید. شما میتوانید اینکار را از طریق ابزارهایی همچون ویکی پدیا، گوگل یا IMDb انجام دهید.

۷- از دوستانتان بپرسید

شاید دوستان و یا افرادی که آن‌ها را به عنوان فیلم باز میشناسید، به توانند به شما برای پیدا کردن فیلم موردنظرتان کمک کنند. برای اینکار میتوانید حتی از شبکه‌های مجازی هم استفاده کنید و اطلاعاتی که از فیلم به خاطر دارید را برای سایر افراد توصیف کنید.

۸- تاریخچه فیلم‌هایی که دید را بررسی کنید

اگر به تازگی فیلمی را از طریق سرویس‌های آنلاین دیده‌اید و حالا نام آن را فراموش کردید، میتوانید با بررسی تاریخچه جستجو‌ها آن را مجددا پیدا کنید. سرویس‌هایی مثل فیلیمو، فیلم نت و… معمولا تاریخچه جستجوی کاربران یا فیلم‌های مشاهده شده آن‌ها را ثبت و نگهداری میکنند. بنابراین این روش برای به خاطر آوردن نام فیلم‌های دیده شده موثر خواهد بود.

۹- صحنه‌های فیلم را به خاطر بیاورید

معمولا بهتر است برای پیدا کردن فیلمی که اسمش را نمیدانیم و اطلاعات خیلی کمی را از آن به یاد داریم، چند لحظه چشم‌هایمان را ببندیم و به صحنه‌های مختلف آن فکر کنیم. از خودتان سوال کنید موضوع فیلم چه بود و بعد از هر قسمت چه اتفاقی افتاد. به این صورت ممکن است کم کم با واضح شدن موضوع فیلم یا بازیگران بتوانید اطلاعاتی بدست بیاورید که به جستجوی آن در مراحل بعدی کمک کند.

همچنین میتوانید این اطلاعات را با دوستان، یا فردی که قبلا یکبار آن فیلم را با شما دیده به اشتراک بگذارید تا شانس بیشتری برای پیدا کردن اسم آن داشته باشید. در ادامه تصور کردن خودتان در موقعیتی که قبلا آن فیلم را دیده‌اید میتواند به شما کمک کند تا جزئیات بیشتری را از آن به یاد بیاورید. با خودتان فکر کنید زمان دیدن آن فیلم کجا بودید، چند سال داشتید، چه حسی به شما دست داد یا با چه کسانی بودید؟

۱۰- از سایت What Is My Movie استفاده کنید

یکی دیگر از ابزارهایی که میتواند به شما برای پیدا کردن فیلم‌ها بر اساس جزئیاتی مثل موضوع، ژانر، بازیگران کمک کند، سایت What Is My Movie است. در این سایت میتوانید نتایج را بر اساس بازیگر مرتبط، ژانر هماهنگ با مورد گفته شده، عنوان، کارگردان و… ببینید. همین فیلتر کردن نتایج باعث میشود تا شما سریع تر بتوانید فیلم مورد نظر را پیدا کنید.

استفاده از سایت What Is My Movie برای پیدا کردن فیلم

۱۱- جستجوی نام فیلم با عکس

اگر تنها عکسی از یک سکانس فیلم دارید و اطلاعات دیگری در دسترس شما نیست، میتوانید با استفاده از بخش جستجوی تصاویر گوگل، آن را به سادگی پیدا کنید. برای انجام اینکار ابتدا لازم است تا گوگل را باز کنید. از با زدن علامت دوربین قسمت جستجوی تصویری یا گوگل لنز را باز کنید.

استفاده از گوگل لنز برای پیدا کردن نام فیلم

سپس با وارد کردن یک صحنه یا تصویری از یکی از شخصیت‌های فیلم و جستجوی آن، میتوانید جزئیات و اطلاعات بیشتری را ببینید. اطلاعات نمایش داده به شما ممکن است نام فیلم را برایتان مشخص کند. در این نمونه ما با جستجوی تصاویری از یک فیلم در گوگل لنز، نام آن را پیدا کردیم.

با گوگل لنز فیلمی که اسمش را نمیدانیم پیدا کنیم

۱۲- استفاده از سرویس Internet Movie Browser

یکی دیگر از روش‌های پیدا کردن فیلمی که اسمش را نمیدانیم، استفاده از سایت Internet Movie Browser است. این وبسایت با داشتن آرشیو کاملی از انواع فیلم‌های عرضه شده از سال ۱۹۶۰ تا ۲۰۲۳ میتواند به شما کمک کند تا بر اساس اطلاعات یک فیلم نام و جزئیات آن را پیدا کنید.

سایت Internet Movie Browser

۱۴- جستجوی فیلم بر اساس نقل قول از طریق SUBZIN

اگر تنها چیزی که از یک فیلم به یاد دارید یک نقل قول یا جمله تاثیرگذار است، SUBZIN به عنوان یک موتور جستجوی نقل قول میتواند به شما کمک کند تا بر اساس همان یک جمله فیلم مورد نظرتان را پیدا کنید. هرچند این سایت برای پیدا کردن فیلم‌ها بر اساس دیالوگ‌های فارسی یا سایر زبان‌ها قابل استفاده نیست، اما با وارد کردن عبارت‌های معروف و شاخص انگلیسی میتوانید فیلم‌های مربوط به آن را پیدا کنید.

سایت SUBZIN

۱۵- استفاده از سایت Filmfind

یکی از سایت های فیلم یاب که میتواند به شما برای پیدا کردن فیلم‌های قدیمی یا کمتر دیده شده کمک کند، Filmfind است. در این سایت سایر افراد به شما کمک میکنند تا بر اساس اطلاعاتی که از یک فیلم در اختیار دارید، آن را پیدا کنید. این روش ممکن است کمی زمانبر باشد زیرا شما باید منتظر جواب افراد بمانید.

سایت Filmfind

سوالات متداول

آیا میتوانیم فیلمی را بدون دانستن نامش پیدا کنیم؟

اگر برخی از اطلاعات، مانند ژانر یا سال انتشار آن را می‌دانید، می‌توانید در پایگاه داده فیلم اینترنتی (IMDb) پیمایش کنید. این پایگاه داده هر فیلمی را که می توانید تصور کنید و اطلاعاتی درباره آنها از جمله کلیپ ها، عکس ها، طرح داستان، ژانر، طول، کارگردان، بازیگران و غیره دارد.

ساده ترین روش برای پیدا کردن فیلم‌هایی که اسمشان را فراموش کردیم چیست؟

سریع ترین و بهترین راهکار استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی و سرچ گوگل است. زیرا از این طریق میتوانید با توصیف بازیگران، داستان فیلم، ژانر، سال تولید و... اسم و مشخصات آن را پیدا کنید.

جمع بندی

اگر میخواهید خیلی سریع به جواب برسید بهتر است از چت جی پی تی یا جمینای استفاده کنید و اگر تصویری از فیلم یا سریال خود دارید موثرترین روش استفاده از جستجو تصویری گوگل است.

در این مطلب سعی کردیم تا با معرفی سرویس‌های فیلم یاب، انجمن های فیلم و برخی از راهکارهای موثر همچون استفاده از هوش مصنوعی، سرچ کردن فیلم بر اساس نقل قول یا بخشی از تصویر آن، استفاده از سرچ گوگل و راهکارهای دیگر به سوال “چگونه اسم فیلم را پیدا کنیم” پاسخ دهیم. روش‌های گفته شده ویژگی‌های مختص به خودشان را دارند بنابراین بهتر است بر اساس نیازتان مناسب‌ترین آن را انتخاب کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

آیا تا به حال برایتان پیش آمده ذهنتان درگیر یک فیلم باشد اما نام آن را به خاطر نیاورید؟ به نظر شما چگونه اسم انیمه را پیدا کنیم؟ اگر اطلاعات کاملی درباره یک فیلم یا سریال نداریم، بهتر راهکار برای پیدا کردن نام و جزئیات آن چیست؟ اگر روش دیگری را در این مورد سراغ دارید یا از راهکارهای گفته شده در این مطلب توانستید استفاده کنید، لطفا نظرات و تجربیاتتان را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین اگر اسم فیلم یا سریال مد نظر خود را همچنان پیدا نکردید از بخش نظرات همین پست از دیگر کاربران بپرسید.

به این مطلب امتیاز دهید
ممنونیم، امتیاز شما ثبت شد 🙂

مطالب مرتبط

نظرات

  • samerbalouch says:

    دوستان لطفا اسم فیلمی که تخیلی هم است مرد شبیه نینجاهاست لباس مشکی داره با دوتا شمشیر چشم هاش سفید میشه با سرعت بالا را اگه کسی میدونه بگه تازه تو با شمشیرش ماشین را دو نصف میکنه

    • علی says:

      نگهبان

      • Saeed says:

        دوستان لطفا کمکم کنید دنبال یه فیلمیم که فکر کنم ژاپنی یا چینی باشه تو فیلم یه پسر درس خون بود که چند تا پسر دیگه اذیتش میکردن و دختره نحاتش میده بعد یه بار دختره رو پسرا گیر میارن اون پسره میاد و نجاتش میده

        • س says:

          آقا اگه همین الان جواب منو بدید ۱۰۰ هزار تومن میدم یه فیلم هست هندیه پسره دختره رو اذیت میکنه ولی دختره دوسش داره انقدر آذرخش میکنه که دختره می ره جون مادرتان اگه می تونید بگید

          • Ho says:

            سلام یه فیلم سینمایی بود اسمش یادم نیست چند ساله پیش از شبکه دو پخش شد پسره جوونی تو جنگل تصادف میکنه و جسمش در گودال میافته و روحش سرگردان میمونه بعدا میفهمه مرده چون جسمش رو درون گودال میبینه و میره سراغ دوستاش ولی اونا اون رو نمیبینن

          • محمد says:

            اقا من چندساله دنبال اسم فیلمیم که رو اهنگ دلواپسی محسن یگانه گذاشتن
            یه دختره و پسره با ماشین مسابقه میدن ماشین پسره چپ میکنه اتیش میگیره داداش پسره میاد جلو گریه میکنه و اتش نشانا دارن ماشینو خاموش میکنن
            لطفا اگه کسی اسمشو بلده بگه

          • لاله says:

            در پاسخ به Ho
            منم دنبال همین فیلمی که پسره روحش سرگردان میشه و میره پیش دوستاش ولی اونا اونو نمیبینن میگردم
            اگه اسم فیلمو میدونی به منم بگو

          • سارا says:

            سلام بچه ها من دنبال یه فیلمی میگردم فکر کنم آلمانی یا آمریکاییه یه دختر هست که وقتی به دنیا میاد مادرش رو از دست میده پدرش هم توی ایستگاه فضایی کار میکنه دختره بزرگ میشه میره پیش مادر بزرگش تا پدرش بیاد و ازش مراقبت کنه دختره باهوشه و به همه کمک میکنه یه روز یه سنجاب میاره توی خونه مادربزرگش سکته میکنه و میان تا از سازمان بهزیستی دختره رو ببرن اون با یه آقای بی خانمان آشنا میشه و بهش میگه تو بیا جای پدر من تا منو نبرن دختره حدودا ۱۲.۱۳ سالش بود موهای کوتاه بلوند و مشکی داشت اسکیت بورد هم سوار میشد اگه اسمشو میدونین بگین خواهشا

          • امیر says:

            شاید اسم فیلمی که نمیبیننش نامرعی باشه

        • Queentorment says:

          من خیلی وقته دارم دنبال یه فیلمی میگردم و فقط یه کلیپ از دیدم و بعد گمش کردم
          دختره انگار به یه عمارتی میره و اونجا یه پسره زندگی میکنه این پسره هم عاشق دختره میشه و یه روز دختره رو به زور بغل میکنه و میبرتش جنگل اصلا نتونستم پیداش کنم چون روی گلیپش اهنگ گذاشته بودن و دیالوگی هم ازش نمیدونم?
          خواهشا هر کسی با این مشخصات فهمید اسم فیلمش چیه لطفا لطفا بهم بگه

        • F*_t* says:

          من یه کلیپ دیدم پسره تو دانشگاه به دختره میخوره جزوه های دختره پخش میشه و مثل اینکه پسره سعی میکنه بهش نزدیک بشه و اینا پسره هیکلی و موهای قهوه ای داره دختره هم موهای قهوه ای تیره و صورت استخونی داشت اگه میدونید بگین لطفا

          • نفس says:

            باغ شهاب سنگ

          • مستر says:

            سلام من فن هری پاترم اگه فیلمی مشابهش پیدا کردید بهم بگید ممنون

            یکی دیگه هم هست ببخشی اگه میشه فیلمایی که دو پسر و یک دختر نقش اصلی هستند مثل هری پاتر و غول کوش ها ممنون

            بای

            Bravo

        • آرمیتا says:

          من دوسال دنبال این سریال هستم آقا جون مادرتون بگید یه سریال که دختر رواذیت میکنن بعد پسره نجاتش میده و عاشق هم میشن یکی دیگه دختر عاشق پسره و هرکاری میکنه دل پسره بدست بیاره اونم با کمک دوستاش ولی معلمتون نمیزاره

        • مرتضی says:

          فیلمی که خانمه رقص باله میره و داستان اصلی روی کشتی است و یاداوری گذشته اش است و روی کشتی تعریف میکنه و فلج است و روی ویلچر . اول خانمش تصادف میکنه و مرده ولش میکنه و خوب میشه و بعدا مرده فلج میشه و زنش جمعش میکنه ‌

          • Pari says:

            من بعد تو

          • N says:

            Bittermoon

          • مهدی says:

            ماه تلخ
            یا bitter moon

          • ساحل says:

            سلام وقت بخیر
            عذر میخوام من ی فیلم کره ای دیدم چندسال پیش الان اسمش یادم نمیاد فیلم ژانر مدرسه ای ی پسره هس عاشق معلمش میشه معلمش مریضه و اکثر اوقات بیهوش میشه میشه اسمش و واسم پیدا کنید

        • Hasti says:

          سلام یه فیلمی بود که همه لباس هاشون رنگ قرمز و عین هم و نقاب هایی به شکل صورت یه آدم زده بودن
          ممنون میشم اگه اسم فیلم رو میدونین بهم بگید

        • نسترن says:

          اسم فیلم روزهای بهتر هست

        • کریم says:

          سلام دوستان …
          دنبال یه فیلم هندی هستم
          داستانش اینه،یه پسر اسم دختره رو روی سینه اش خال کوبی میکنه واز هم جدامیشن و پسره دیوانه میشه و بعد از چند سال هم دیگرو زیر چراغ قرمز میبینن

      • Shahab says:

        سلام.دوستانی که فیلم یک مرد برای نجات جان خود به رستورانی میرود و زیر میز یک خانم با لباس قرمز میرود رو دیدن ممنون میشم اسمشو بگن

        • Queentorment0 says:

          من خیلی وقته دارم دنبال یه فیلمی میگردم و فقط یه کلیپ از دیدم و بعد گمش کردم
          دختره انگار به یه عمارتی میره و اونجا یه پسره زندگی میکنه این پسره هم عاشق دختره میشه و یه روز دختره رو به زور بغل میکنه و میبرتش جنگل اصلا نتونستم پیداش کنم چون روی گلیپش اهنگ گذاشته بودن و دیالوگی هم ازش نمیدونم?
          خواهشا هر کسی با این مشخصات فهمید اسم فیلمش چیه لطفا لطفا بهم بگه

          • hala says:

            یک فیلمی چند سال پیش دیدم از فیلمای سیاه سفید و کلاسیک خارجی بود
            یک پسربچه ای بود که پدرش باهاش خیلی وقت نمی گدروند یک جورایی رنج میبرد و کمبود توجه داشت ، پدرش فکر کنم یه شخص مهم در سیاست یا تجارت بود این پسر بچه هم یک روز از خانه فرار میکنه سر از یه کشتی مسافربری یا صیادی درآورد اونجا مجبور بود کار کنه حتی یه بارم گفت پدرش کیه ولی کسی حرفشو باور نکرد تو اون کشتی ماجرا ها و اتفاقات جالبی داشت
            اسم فیلم چیه؟

      • Hana says:

        لطفا اسم اون فیلمی که دختره عاشقه بادیگادرش میشه رو بگین

    • Shahab says:

      سلام.دوستانی که فیلم یک مرد برای نجات جان خود به رستورانی میرود و زیر میز یک خانم با لباس قرمز میرود رو دیدن ممنون میشم اسمشو بگن

    • شیوا says:

      سلام دوستان من دنبال فیلمی ام ک یه پسره جوون لات ک پیست موتور سواریم دارن دوست دختراشونو با کمربند میبندن پشتشونو مسابقه میدن پسره یه دوست دختر لات داره ولی عاشق یه دختر خیلی لوس میشه اخرشم بهم نمیرسن من خیلی وقته دنبالشم توروخدا اگه میدونین اسمشو بگین خودم خسته شدم از بس دنبالش گشتم

    • ح says:

      لطفاً یه کلیپ دیدم اسمش چی هست پسره مشهوره دختره طرفدارش هست می خواد یه عکس ازش بگیره پسره نمی زاره تا اینکه پسره عاشقش میشه می زهرا ازش عکس بگیره

    • ساراکولیوند says:

      دختره عشقشو با یکی دیگه توی پله برقی میبینه و پسره میره دنبالش و دختره گردنبندشو میبینه و گریش میگیره و بغلش میکنه اسم فیلم

    • satanica.128 says:

      ninja assassin

      • M.a says:

        سلام مت چند وقته دنبال یه فیلم میگردم که یک پسره میمیره ولی روحش سرگردان میمونه جنازه داخل یه چاهی افتاده بعد میره سراغ یه دختره راهنماییش میکنه تل جنازشو پیدا کنه

    • نگهبانان says:

      Goooo

    • Peyman says:

      سلام ب همگی
      خیلی وقته دنباله این فیلمم.ی تیکشو بلدم فقط
      دوتا دختر هستش ک توسط ی موجود عجیب حامله میشن.اسم فیلمشو میخام.پیدا کنید ممنونتون میشم

  • samerbalouch says:

    لطفا دوستان راهنماییم کنید دنبال یک فیلم هستم سبک نینجایی است مرده با لباس مشکی و دوتا شمشیر منحنی داره یهو چشم هاش تغییر میکنه کلا سفید میشه و دارای سرعت و قدرت باورکردنی میشه

  • من says:

    یه فیلمی هست مال سال۲۰۱۸ که یه دختر چاق و زشتی با یه پسری تو اینترنت اشنا میشه بعد بجای خودش دوستشو نشون پسره میده و دوستش میره سر قرار و اینا…؟یکی بگه مرسی

    • MOHAMMAD says:

      The Hustle 2019

    • نرگس says:

      اسم اون فیلم ایرانی که دزده میره خونه یکی دزدی بعد متوجه میشه پسره صاحبخونه تو خونست بعد مجبور میشه براش قصه بگه بعد باهاش دوست میشه چیه….

      • Ahmad says:

        اسم فیلم،شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد.

      • روژین says:

        سلام.دوستان اسم فیلم هندی رو میخوام که پدر دختره بجای کلاس رقص اونو برای آموزش دفاع شخصی می بره پدر جریان اسیدپاشی پسرها به زندان می افته بعد از زندان به مدرسه ای می‌ره که دختر مدیر دزده و یک دوربین فیلم برداری که از یک پلیس فاسد فیلم گرفته را می دزده باج خواهی میکنم و وقتی دچارمشکل میشن مدیر کیف وسایل دزدی با دوربین را در اتاق دختره می گذارد….دختره تسلیم نمیشه کوتاه نمیاد یک پلیس زن که درگیر این پرونده هست که حامله هم هست نجاتش میده…درآخرمثل پدرش معلم بچه های کرولال میشه زبان اشاره بلد بود….

        • رضا says:

          سلام
          دوستان من یک ماهه دنبال یه فیلم هستم همه سایتارو دنبالش گشتم انگار اصلا همچین فیلمی نبوده کلا
          فیلم هندیه ، یه پسر و دختر جوان که هم دانشگاهی بودن تازه نامزد کردن و برای تعطیلات به یه جزیره میرن که رئیس اون جزیره پیشنهاد ورود به یه بازی رو میده بهشون و اینام به خاطر پول قبول میکنن
          رفته رفته بازی سخت تر میشه .یه جایی از پسره میخواد موهای دختره رو بتراشه
          بعد آخرش معلوم میشه که پسر صاحب جزیره وقتی رفته بوده دانشگاه این پسر و دختر کلی اذیتش کردن و دقیقا همین بلا هایی که تو مسابقه به سرشون اومده رو سر اون پسره آوردن و پدرش داشته انتقام میگرفته
          لطفا اگه اسمشو میدونید بگیدددددد

          • H says:

            یه فیلم با همین موضوعی که شما میگید هست البته یکم ترسناکه اسمش ایسلنده امیدوارم بهتون کمک کرده باشم

        • حانیه says:

          سلاممم لطفا هرکسی میدونه بگه.. داستان یه دختره بود میره خونه عموش کتاب پیدا میکنه دنبال ی گردنبند مروارید گم شده است آخر سر سگه داستان شیر میشه بعد یه اسبی هم آخر فیلم میاد خیلی قدیمیه یادم نیست دنبالشم پیدا نمیشه میشه لطفا هرکی میدونه بگههه

      • Zquad says:

        لعنتی منم دنبال همون فیلم ایرانیم ک دزده میره تو خونه دزدی میبینه بچه صاحبخونه خونست و باهاش دوست میشه
        شاید برای شما اتفاق بیفتدم نیست
        اسمش یچیزی بود شبیه باغ آلبالو:|نمیدونم یه همچین چیزایی

        • دینا says:

          یه فیلمی هست راجب یه دختره چاقه وچاقیش براش مهم نیست ولی عشقش به خاطر چاقیش دیگه خیلی بهش توجه نداره و دختره قهر می کنه و میره خونه و حسابی لاغر می کنه کره ای هم هست و سریال معجزه عشق هم نیست لطفا اسمشو بگین باتشکر

        • احمد says:

          باغ آلوچه

        • لاله says:

          نه فکر کنم تله فیلم قهرمان بوده باشه که عسل بدیعی در نقش مادر اون بچه هست البته فکر کنم

      • Zquad says:

        یادم اومد
        اون دوستی ک اسمشون نرگس بود و درباره سینمایی ایرانی پرسیده بودن ک مرده میره دزدی و متوجه بچه صاحبخونه میشه و باهاش دوست میشه
        اسم فیلم باغ آلوچس اگه اشتباه نکنم تولید سال ۱۳۸۴

      • محمد امین says:

        باغ آلوچه

        • S says:

          سلام دوستان لطفا کمک کنید :(( یه فیلمی بود پسره تونست یه خط قدیمی که تو موزه بود رو بخونه بدون اینکه اطلاعاتی ازش داشته باشه، بعد اینکه اگه زخمی می‌شد آب می‌تونست زخم‌شو درمان کنه.
          یه فیلم دیگه‌ام بود دور خونه یه حلقه وجود داشت که از خونه در برابر دیوها محافظت می‌کرد، بعد تو خونه یه کتاب نگه‌داری می‌شد که اگه اون کتاب باز می‌شد دیوها بیدار می‌شدن.
          لطفا کمک کنین :((((

          • Ava says:

            اولی پرسی جکسون هست ولی فقط فیلم ۱ و ۲ ازش ساخته شده در حالی که ۵ تا کتاب هست در اصل و چند تا مجموعه ی دیگه هم داره که قهرمانان المپ ، خاندان کین ، مگنس چیس و آپولو کتابشو از دست نده خیلی قشنگه ولی دومی رو نمیدونم

          • سا says:

            فیلمی که دور خونه یه حلقه وجود داشت اسمش ماجراهای اسپایدرویک هست

          • Lily says:

            دوستی که درمورد حصار دور خونه و کتاب پرسیده بود اسم فیلم اسپایدرویک هستش

        • عباس says:

          خاهش میکنم این فیلمو به من بگید
          که دختره و پسره اولین بار همو جای چراغ قرمز میبینن پسره سر بهسرش میزارع دخترم بهش فاک نشون میده بعد باهم دوس میشن میرن مسابقه بعد پسره عکس خودشو با دختررو که تو روزنامه چاپ شده میاره میچسبونه رو سقف اتاقش
          خاهش مندم

      • B says:

        اسم فیلمه باغ آلوچه هست

      • الهه دهقان says:

        سلام دوستان من یه فیلم دیدم چند سال میش ولی اسمشو یادم نیس فیلم در مورد دختری بود ک دوستاش وارد اکانتش شده بودن و ابروشو بردن و اونا نجبور شدن به شهر دیگه برن ولی باز اونجا تو دانشگاه یه سری به خاطر حسادت ابروشو میبرن ….
        لطفا اگه کسی اسمشو میدونه بگه🙏

    • ftme says:

      سلام
      ی فیلم هست پسره خواننده اس با دختره ک سوار دوچرخه هس تصادف میکنه کلی دختر واسه پسره غش و ضعف میکنن ولی دختره زیاد خوشش نمیاد پسره کاری میکنه دختره عاشقش بشه اسم فیلمش چیه ???

    • hasti says:

      ون حدودا بیس سال پیش فیلمی دیدم که دو‌تا پرس بودن قرار بود برن مهمونی یه دهکده بد میمیرن و فردا زنده میشن و هینطور میشه یه بار تصمیم میگرن
      زنده بمونن

      • Zeze says:

        اسم یه فیلم خارجی فک کنم سینمایی بود
        که یه پسره و دختره هرجا فرارمیکنن یه عده دنبال دختره هستن هی پیداشون میکنن تا اینکه پسره متوجه میشه زیر پوست بدن دختر یه ردیاب کار گذاشته شده ممنون میشم اسمشو بگید

  • Elona says:

    یوسف اسم فیلمی که ۲۸ ام تو همین سایت توًیح دادم رو نمیدونی؟؟.

  • یوسف says:

    رضا جان اسم فیلمت خانه ۹ نفره هست لامصب نمیشه پاسخ داد ادمین لطفا چک کن من مجبورم دونه دونه پیام بدم

    • Seti says:

      ببخشید یه فیلمیهه دختره و پسره همو دوس دارن اما از لج هم میرن با دختر پسرای دیگه
      اسم فیلم رو بگین ممنون میشم

  • یوسف says:

    دوست عزیز ایمان >>> اسم فیلمت ۱۳ Sins 2014 و دوست عزیز Back pack اسم فیلمت شینوبی هست

  • Elona says:

    اگه میدونید خواهشا جواب بدید.واقعا دارم روانی میشم.یک سینمایی فرانسوی بود.حدود ۵ سال پیش دیدم.داستان راجع به یک دختر از طبقه ی ثروتمند پاریس بود که یک پسر لات و اوباش و موتور سوار،عاشقش میشه…شبا با هم میرفتن مسابقات غیر قانونی موتور سواری.آخرش پسره خودکشی کرد از بالای برج ایفل.اسمش یادم رفته????

    • Alone says:

      سه قدم بالاتر از بهشت

      • asal says:

        سلام دوستان
        ی فیلمی بود دختره عاشق ی پسره میشه که صورتش جای چشمش ی زخم داره فک کنم دبیرستانی هم بودن همه از پسرع ب خاطر زخمش می‌ترسیدن ولی دختره خیلی دوسش داشت اگه می‌دونین اسم فیلم چیه لتفن بگین نمی‌دونم مال کدوم کشور بود ولی حدس میزنم امریکا باشه

  • ناشناس says:

    احمد اسم فیلمت Free Willy 1993 هست

    • خندان says:

      سلام
      یه فیلمی هست یه مردیه مثل جوکره همیشه خنده می کنه اکشن و خودشو از بالای ساختمون میندازه پایین

    • محمدرضا says:

      سلام دوستان سال های ۱۳۷۸ تا ۱۳۸۲ ی فیلم بود ک ۳ تا دختر وارد ی جنگل جادوی میشن ک با خوردن سیب لباساشون عوض میشه و بعد اسب های تک شاخ میاد دنبالشون و یه غولی بود ک میزارنش روی سنگ بعد ی شاخشو مشکونن کسی اسم فیلمشو میدونه؟؟؟

      • Ava says:

        اسم فیلمی که دختره وسط خیابون دااد میزنه من نمیترسم
        میخوام به خودم اسیب بزنم

  • علی says:

    با سلام.میشه کمکم کنید لطفا..من هرچی گشتم تو گوگل و یوتیوب نتونستم پیداش کنم.موضوع فیلم یه پسرکوچولویی هستش که تو خونه مادرشو میکشن بعد این پسره بزرگ میشه و فقط دخترای زیبارو با اره برقی به طرز فجیعی میکشه و میاره تو یخچال میذاره اعضای بدن دخترایی رو که کشته رو مثلا از یکی دستش از ینفر دیگه پاشو میبره با اره برقی میاره وصل میکنه بهم تو یخچال.قیافه پسره رو هم نشون نمیده.یادمه یه دخترو تو استخر داخلی که تنهاس گیر میندازه. یکیشو تو حموم ورزشگاه تنیس گیر میندازه و با اره برقی تکه تکه میکنه.این فیلم قدیمیه مال تقریبا ۱۹۷۷ یا ۱۹۷۰ هستش.دوستان اگ این فیلم یادتون میاد اسمش چیه بهم لطف کنین بگین خیلی محبت میکنین… این شمارمه با پیامک یا تماس بهم خبر بدین فداتون بشم مرسی.۰۹۳۶۶۲۵۶…

    • نادیا says:

      اسم اون سریال کره‌ای که دختره تو مدرسه کارتون میذاره سرش و همه فکر میکنن زشته چیه؟؟
      اگه کسی میدونه لطفا بگه

  • Ali says:

    دنبال فیلمی می گردم مجموعه سینمایی سریالی
    این فیلم داستان برنامه ای بود که هر شب راس ساعاتی از شب افرادی رو برای یه بازی مرگ انتخاب می کرد و در این بازی اگر خسارتی بر شهر یا کسی وارد می کردی فردا که بازی کننده بیدار میشد شاهد اون بود
    بازی اول هم نابودی مرد پیازی یا یه هم چین چیزی بود ممنون میشم اگه نام این فیلمو میدونید به من بگیت

    • صدف says:

      گانتز

    • Arefeh says:

      سلام بچه هاااااا…. اسم این فیلمو بهم بدین. هرچی میگردم پیدا نمیکنم…
      فیلم یه جوریه که پسره خیلی ثروتمنده عاشق یه گیتاریست میشه تو خیابون بعد فک کنم اخر بهش کمک میکنه یه جایزه میگیره دختره یا تو شرکتش استخدام میکنهه…

    • ناشناســـ says:

      تراخدا اگه کسی میدونه بگه
      یه فیلم بود خارجی بعد پسره با باباش توی خرابه زندگی میکردند فقر هم بودن پسره هم کفش نداشت و هرروز تو مدرسه بایه دختر چاق باید وایمیسادن
      یه روز هم از بین اشغال ا یه موجود فضایی و اینا پیدا میکنه

  • ایمان says:

    دوستان یه فیلم بود طرف تماس گرفت گفت اولش این حشره (مگس) رو پنجره رو بکش پول به حسابش واریز میشه بعد خواسته هاش بزرگتر میشه مبلغ واریزیشم بیشتر که طرف دیگه مجبور میشه ادامه بده،. لعنتی یادم نمیاد اسم فیلمش

  • Back pack says:

    سلام
    یه فیلیمه خیلی وقته دنبالشم هرجا و هرجوری هم گشتم پیداش نکردم …
    این فیلمو تقریبا هشت سال پیش صدا و سیما پخش کرد که فک کنم کره ای بود یه عده مبارز بودن ک هرکدوم قدرت های عجیب غریب داشتن قرار شد با هم بجنگن هر کی زنده موند میتونه یه درخواست کنه هرچی ک باشه… اخرش یه دختره که با نگاه کردن تو چشمای بقیه میکشتشون می مونه با یه پسره که دختره دوسش داشت… ولی باید یکیشون میمرد اخر سر دختره پسره رو میکشه… میره درخواست می کنه صلح به شهرشون برگرده که شاه میگه بخاطر چشمات نمی تونه این درخواست رو کنی ک دختره هم واسه ازادی مردم شهر خودشو کور می کنه… خواهشا اگ اسمشو می دونین بگین و اگ میشه تو تلگرامم بفرستین خیلی دنبالشم @rey_vf تلگراممه

  • رضایی فر says:

    آقا رضا اسم اون فیلم شهروند مطیع قانونه که برای کسانی که قاتل زنش رو تبریه کردن خودش شخصا مجازات قایل میشه. منم یک فیلم هست که در کودکی دیدم اسمش یادم نیست فقط میدونم آخر فیلم یه محلول سفید رنگی هست که دونفر میخورن و هیکلشون بزرگ میشه و بعد باهم مبارزه میکنن آخرشم یکیشون با بمب میمیره

  • احمد says:

    با سلام لطفا اسم این فیلم رو اگر میدانید بگید داستانش بر مبنای نهنگ و یا کوسه هست تقریبا ۶ یا ۷ سال پیش دیدم که بچه بودم فرق بین نهنگ و کوسه رو نمیدونستم
    توی یک دریا چند تا نهنگ بود که با یه پسره ای رفیق بودن
    بعد دولت صید گذاشت وسط بین دریا که نهنگ ها نتونن بزن جایی دیگه ای بعدش توی دریا نفت ریختن تا دریا رو آتیش بزنن که اون پسره میره و اون نهنگ رو یه جوری از زیر صید رد میکنه

  • احمد says:

    یه فیلم علمی تخیلی بود که طرف میتونست چیزای نزدیک خودشو تغییر بده.مثلا تو تعقیب و گریز ماشینشون تاکسی شد یا یه جاش با ماشین رفت تو آینه از یه آینه دیگه اومد بیرون
    اگه کسی میدونه چیه اسمش بگه خواهشن

    • حامد says:

      سلام لطفا اگه اسم فیلمو میدونین بگین
      فیلم اینجوریه که یه دختر با پدرش تو خونشون هستن
      و پدر داره از دختره در برابر موجوداتی که نمی بینند ولی به صدا خیلی حساسند محافظت میکنه
      حتی یکی هم هست که با موتور اطرافو میگرده آخرش هم اون اینارو نجات میده ینی پدر و دخترو

  • mahdiyar says:

    اقا اگه انصافا میدونید بگید
    یه شهر خیلی سرد که یه کلانتر جوان داره بعد یه عده انسان های وحشی آدمخوار دندانوشون خیلی عجیب غریبه حمله میکنن به شهر و وقتی مردم رو گاز میگیرن اونا هم مثل خودشون میکنن ولی زامبی نیستن
    خلاصه آخرشم خود کلانتره خودشو به اون موجودات تبدیل میکنه و با رئیسشون میجنگه و اونارو از بین میبره

    • Neda says:

      سلام یه سریال خارجی بود تقریبا۶_۷سال قبل که یه پسر تو دانشگاه قبول شده بود اما بخاطر بیماری و عملی ک داشت نتونست ر کالج برا و خواهرش بجاش توی جشن شروع سال تحصیلی شرکت کرد و تحصیلات برادرش رو ادامه داد دوستان کسی اسمش رو میدونه؟؟؟

  • رضا says:

    سلام اسم فیلمی خارجی که مرد برای انتقاپ از عوامل تبریه قاتل همسرش از زیر زندان تونل زده میاد بیرون میکشه و برمیگرده قاضی رو با انفجار گوشی کشت اسم فیلم رو اگه میدونید لطف کنید

  • حمزه دامنی says:

    یک پسری عاشق یک دختر میشه ولی یک پادشاه اون پسره را میکشه وبعد بااون دختر ازدواج میکنه ولی دراخر پسربایک ارتش میاد وپادشاه رامیشکه وبه دختر میرسه فیلم فکر کنم کره ای هست یا چینی

    • how says:

      سلام یه فیلمه خارجی بود پسره جوونی میره جنگل و تصادف میکنه و میافته تو گودال اولش فکر میکرد زنده ولی مرده هرچه قدر دنباله دوستهاش میگرده ولی اونا پسر رو نمیبینن و روحش سرگردانی لطفا بگین چند ساله پیش از شبکه دو پخش شد🙏

      • لاله says:

        پاسخ به how:
        سلام منم دنبال همین فیلمی که پسره روحش سرگردان میشه و میره پیش دوستاش ولی هیچ کس اونو نمیبینه میگردم
        لطفا اگه پیداش کردی به منم بگو
        این آدرس ایمیلمه: l.yasrebi84@gmail.com

  • رضا says:

    خواهشا اگه کسی میدونه بگه.به سبک فیلم اره چندین نفر تو یه خونه گیرافتاده بودن.بعد از مدتی فهمیدن اگه همدیگه رو بکشن در باز میشه و نفر اخر یه کیف پر پول جایزه میگیره…..لطفا بگید

  • شاهرخ says:

    سلام اگر کسی از اسم این فیلم که قسمتی از اولشو مینویسم خبر داره ؟ ممنونم (این داستن کدام فیلم خانم پلیس آمریکا در حال ماموریت به دنبال متور سوار (نوع متور هال دیویدسون و قبل سال ۲۰۰۰ می باشد)و بعد از متوقف کردنش و گشتن مرد متور سوار با او دوست و هم خواب میشود.تشکر

  • Ali rezaeei says:

    سلام من میخواستم اسم فیلم را پیدا کنم وقتی وارد جزئیات فیلم میشم اسم فیلم دارای شماره ۸ رقمی هست ولی اسم فیلم ننوشته اخه میخوام زیر نویسش را دانلود کنم

  • شبه سیاه says:

    داداش اون که عینک واقعیت مجازیه ردی پلیر انه Ready.Player.One

  • محمدرضا says:

    با سلام.امیر اقا اسم فیلم هست فرشته یارانه

    • نادیا says:

      سلام یه فیلم خارجی بود پسره با ماشینش تو جنگل تصادف میکنه و جسمش درون گودال میافته و روحش سرگردان هست و میره دنباله دوستاش که نجاتش بدن ولی اونا اون رو نمیبینن

      • لاله says:

        سلام نادیا
        منم دنبال همین فیلمی که پسره روحش سرگردان میشه و میره پیش دوستاش ولی اونا اونو نمیبینن
        اگه اسم فیلم رو میدونی بهم بگو
        این آدرس ایمیلمه: l.yasrebi84@gmail.com

  • محمدرضا says:

    با سلام.اقا امیر اسم فیلم هست فرشته رایانه

  • آرمین says:

    سلام ی فیلمی بود که همه عینک واقیت مجازی دارن و میرن تو دنیای مجازی همو میبینن و شخصیت اصلیش ی پسره هست که باید دحتر اشنا میشه و باهم ۳ تا کلید رو پیدا میکنن و شخصیت بده اش هم ی مدیره که با کار کنانش سعی داره کلید هارو بدست بیاره. اسم این فیلمو بهم بگید

  • ی کاربر says:

    سلام لطفا کمکم کنید ی فیلم که همه عینک واقیت مجازی دارن و میرن توی دنیای مجازی بعد شخصیت اصلیش ی پسره هست و ی دختره که راز های بازی رو میفهمن و سه تا کلید رو پیدا میکنن و در آخر مدیر بد جنسه رو شکست میدن ، رو اسمشو بهم بگید

    • sadra says:

      سلام ی فیلم هست تواینستا میخواستم کاملشو ببینم مشخصاتش ک من دیدم ی دختر بچه ی پسر بچه بودن که تو رو همدیگه داشتن نگاه میکردم بعد پسره هم ی سگ داشت سگه اونو هول میده طرف دختره بعد دختره ازش لب… میگیره می‌ره هر کی بگه خدا بهش خوش شانسی برسونه ?

  • ی کاربر says:

    سلام لطفا کمکم کنید اون فیلم که همه عینک واقیت مجازی دارن و میرن توی دنیای مجازی بعد شخصیت اصلیش ی پسره هست و ی دختره که راز های بازی رو میفهمن و سه تا کلید رو پیدا میکنن و در آخر مدیر بد جنسه رو شکست میدن ، رو اسمشو بهم بگید

  • amir says:

    دوستان خواهشا کمک کنید.عاجزانه خواهش میکنم اون فیلم چینی یاژاپنی که دوتا خواهرهستند که توسط اختراع پدرشون میتونن همه چیو ازفاصله نزدیک به وسیله ماهواره ببینن .و اول فیلم هم دختره عینکشو رومیز صاحب یک شرکت که میخوان ازش پول بگیرن میزاره که بعداز اینکه صاحب شرکت ازنیت دختره خبردارمیشه یک دکمه میزنه دیوارشیشه میاد ازش محافظت میکنه ولی عینکی که دختره رومیزاولش گذاشته ازش یک دود بیرون میاد که طرف میکشه .اخرشم خواهره سر کمک کردن به خواهرش توسط ماهواره کشته میشه که خواهرش انتقام میگیره

  • سجاد says:

    سلام . ببخشید من یه گیف دارم . اگ میشه آیدیتونو بهم بدین ک واستون بفرستم . یا اسم بازیگرو بگین یا اسم فیلم.

    • Saba72 says:

      یه فیلم هست که جدیدم هست.پسره تصادف میکنه حافظش از دست میره دکتر به دوست دخترش میگه نباید بهش بگیم چون یادش نمیاد و فقط فشار روحی بهش وارد میشه دختره هم خیلی دوسش داره ولی نمیتونه بهش بگه و فقط همیشه حواسش بهش هست.لطفا اگه کسی میدونه بهم بگه اسم فیلمو

      • الهام says:

        سلام
        من دنبال یه کلیپی هستم که یه دختر با موهای کوتاه همش در همه حال در حال رقص هست( در مترو،محل کار، خونه), بعد روی پله برقی یه پسر مثل خودش رو‌میبینه، عاشق میشن و حتی زمان زایمان هم بچه که بدنیا میاد مثل پدر و مادرش بالا پایین میپره و میرقصه

        • حامد says:

          یادمه یه موزیک ایرانی هم روش بود که میگف
          تورو دوس دارم با دل و جونم،تا دنیا دنیاس با تو میمونم اول آهنگو پیدا کن بعد سرچ کن ببین میتونی کلیپو پیدا کنی

  • غلام says:

    سلام ممنون
    کاش روشی را هم نشون می‌دادید که با آپلود کردن قطعه ای از یک فیلم، بشه نام اون را جستجو کرد. مثل سرویس شازام برای موسیقی

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام

      متاسفانه جستجو زیادی برای این مورد انجام دادیم اما به سرویس خوب و معتبری نرسیدیم

    • عسل says:

      دوستان خواهشاً اسم این فیلم و بگید خیلی وقته دنبالشم ی پسره ک‌ چشم بادامی بود برای نجات ی نفر زیر مترو یا قطار می‌ره و میمیره ولی وارد ی دنیای دیگ میشه ک اونجا برای برگشت ب زندگی باید عین گانگستر ماموریت انجام بدن و با موجودات خیالی بجنگن و امتیاز جمع کنم لطفاً اسمشو بهم بگید از صدا و سیما هو پخش شده بود

      • مجتبی says:

        سلام دوستان
        خیلی وقته دنبال یک فیلمی هستم که دقیق بازیگرانش و اسم فیلمش یادم نیست اگه میدونید لطفاً اسمش رو بگید(لطفاً یک اسم الکی نگید)
        خلاصه داستان: یه مرد (فک کنم پولداره) عاشق یک دختر میشه که دختره وکیلِ و یک دفتر وکالت برای خودش داره، و این مرده هر روز یک دسته گل از جاهای مختلف تهران و شهرهای حومه تهران می‌فرسته برای دختره توی دفترش، بعد از یه مدت دفترش پر از گل میشه و دیگه ادامش یادم نیست

        لطفاً راهنمایی کنید چون اسمش بدجور دهنمو مشغول کرده و خیلی هم دنبالشم
        تو همه سایت ها گشتم ولی هیچ کدوم با خلاصه داستان اسم فیلم رو نمیگه

    • ایدا says:

      دوستان دنبال یه فیلم کره ایم ک پسره عاشق استادش میشه کسی می‌دونه کمکم کنه خیلی وقته دنبالشم

      • مجتبی says:

        نام سریال: قهرمان عجیب من

        • مریم says:

          چند سال پیش یه فیلم بود دیدم که یه پسر بود که تبدیل به اژدها فک کنم میشد و دختر ها رو شب عروسیشون میدزدید ولی شب عروسی یه دختره تبدیل به اژدها میشه و میدزدتش و دختره رو به یه جای عجیب بالای یه صخره میبره و پدر و نامزد دختره خیلی دنبال دختره میگشتن و دختره خودشم میخواست.فرار کنه اما نتونست و در اخر عاشق هم میشدن و دو تا بچه هم به دنیا آورد
          اگر کسی میدونه لطفا بگه خیلی وقته دنبال این فیلم میگردم

صفحات1 2 3 24