چگونه فیلمی که اسمش را نمیدانیم پیدا کنیم؟

چگونه فیلمی که اسمش را نمیدانیم پیدا کنیم؟ (۱۵ روشی که جواب میدهد)

آیا پیش آمده که به دنبال یک فیلم باشید یا یک فیلم را قبلا دیده اید اما نام آن را به خاطر نداشته باشید و ندانید کدام فیلم بوده است؟ 🎬 این مشکل متداولی است که احتمالاً بسیاری از ما حداقل یکبار با آن روبرو شده‌ایم. بعضی اوقات ممکن است شخصی به شما یک فیلم پیشنهاد دهد یا شما بخشی از یک سریال را دیده باشید، اما نتوانید نام آن را به یاد بیاورید. در این مواقع، پیدا کردن نام یا اطلاعات فیلم موردنظر می‌تواند باعث گیجی و سردرگمی شود. به همین خاطر در این مطلب از انزل وب به سوال چگونه فیلمی که اسمش را نمیدانیم پیدا کنیم؟ پاسخ خواهیم داد.

📖 در این مطلب می‌خوانید: نمایش

چگونه فیلمی که اسمش را نمیدانیم پیدا کنیم؟

How to Find the Name of a Movie You Can’t Remember

به طور خلاصه روش‌های مختلفی برای پیدا کردن اسم فیلم وجود دارد که برخی از آنها شامل موارد زیر است:

  • پیدا کردن اسم فیلم با سرویس‌های هوش مصنوعی
  • استفاده از سرچ گوگل برای پیدا کردن اسم فیلم و سریال
  • استفاده از سایت‌ها یا فروم‌های مربوط به فیلم و سریال
  • گشتن سایت IMDb برای پیدا کردن فیلم
  • استفاده از موتورهای جستجوی فیلم
  • سرچ کردن فیلموگرافی بازیگران
  • از دوستانتان بپرسید
  • تاریخچه فیلم‌هایی که دید را بررسی کنید
  • صحنه‌های فیلم را به خاطر بیاورید
  • از سایت What Is My Movie استفاده کنید
  •  جستجوی نام فیلم با عکس از طریق گوگل لنز
  • استفاده از سرویس Internet Movie Browser
  • جستجوی فیلم بر اساس نقل قول از طریق SUBZIN
  • استفاده از سایت Filmfind

۱- پیدا کردن اسم فیلم با سرویس‌های هوش مصنوعی

یکی از موثرترین راهکارهایی که میتوانید از آن برای فهمیدن اسم فیلم یا سریال استفاده کنید، کمک گرفتن از هوش مصنوعی است. این سرویس‌ها معمولا عملکردی بر اساس پردازش و جستجوی هوشمند دارند. بنابراین شما میتوانید با ارائه توصیفاتی مثل ژانر فیلم، شخصیت‌های آن، بازیگران، کارگردان یا حتی ماجرای داستانی، فیلم موردنظرتان یا گزینه‌های نزدیک به آن را پیدا کنید.

علاوه بر آن شما میتوانید از انواع هوش مصنوعی برای دریافت پیشنهاد فیلم و سریال بر اساس فیلم‌های مورد علاقه خودتان کمک بگیرید و با دادن اطلاعات درباره فیلم‌ها یا بازیگران مورد علاقه تان گزینه‌های پیشنهادی مشابه آنها را دریافت کنید. استفاده از این سرویس‌ها معمولا سریع‌ترین راهکار در دسترس و رایگانی است که شما میتوانید از آن استفاده نمایید. برخی از رایج‌ترین آنها شامل موارد زیر است:

هوش مصنوعی ChatGPT

یکی از شناخته شده‌ترین ابزارهای هوش مصنوعی که امروزه کاربران زیادی از سراسر دنیا دارد و به زبان فارسی نیز کاملا مسلط است، ChatGPT از شرکت Open AI است. روش کار با این ابزار بسیار ساده است و شما لازم است تنها یک حساب کاربری ایجاد کنید. نسخه ۳.۵ ChatGPT به صورت رایگان قابل استفاده است و شما فقط نیاز به ابزارهای تغییر دهنده آی پی دارید. تنها مشکل این هوش مصنوعی آپدیت نبودن برخی از اطلاعات آن درباره موضوعات یا فیلم‌های جدید و تازه اکران شده در نسخه‌های رایگان است.

برای استفاده از آن، می‌توانید به ChatGPT توضیحاتی از موضوع، داستان، شخصیت‌ها، صحنه‌ها، ژانر و سایر جزئیات مربوط به فیلم یا سریال مورد نظرتان بدهید. به عنوان مثال، اگر به دنبال یک فیلم اکشن با بازیگران معروف هستید، می‌توانید به این سرویس اطلاعاتی (پرامت) زیر را ارائه دهید:

فیلمی با صحنه‌های اکشن هیجان‌انگیز با بازیگرانی مانند رابرت دونی جونیور و اسکارلت جوهانسون

سپس، ChatGPT می‌تواند به شما پیشنهادها و اطلاعاتی از فیلم‌ها یا سریال‌های متناسب با توضیحات تان بدهد.

در صورتی که باز کردن یک حساب کاربری برای شما در این سایت سخت بود، میتوانید از ربات‌های تلگرام با نام ChatGPT هم استفاده کنید اما قاعدتا سرویس رسمی آن سریع و کامل‌تر خواهد بود.

فیلمی که اسمش را نمیدانیم پیدا کنیم

هوش مصنوعی مایکروسافت Copilot

این هوش مصنوعی بر پایه GPT-4 Turbo است و یکی از قوی‌ترین ابزارهای هوشمند حال حاضر در این عرصه بشمار می‌آید. در این دستیار هوش مصنوعی هم میتوانید با توصیف نوع فیلم و جزئیات مربوط به آن فیلم مورد نظرتان را به سادگی پیدا کنید. ابزار Copilot همچنین میتوانید اطلاعات بیشتری درباره فیلم‌ها مثل بازیگران، ژانر فیلم و موضوع آن به شما بدهد.

استفاده هوش مصنوعی Copilot برای پیدا کردن نام فیلم

هوش مصنوعی فارسی گوگل Gemini

Gemini یک هوش مصنوعی مسلط به زبان فارسی و رایگان است که میتوانیم برای پیدا کردن فیلمی که اسمش را نمیدانیم از آن استفاده کنیم. این ربات هوشمند متعلّق به خود گوگل است و تا حد زیادی مشابه Copilot عمل میکند و پاسخ های ارائه شده آن بر اساس اطلاعات موجود در وب است. شما برای استفاده از این ابزار نیاز به ساخت اکانت و استفاده از برنامه‌های تغییر دهنده آی پی دارید. البته ممکن است این هوش مصنوعی اطلاعات محدودی درباره برخی فیلم‌ها و موضوعات داشته باشد.

پیدا کردن فیلم با هوش مصنوعی فارسی Gemini

۲- استفاده سرچ گوگل برای پیدا کردن اسم فیلم و سریال

یکی از روش‌های ساده و سریعی که ممکن است شما را در زمان کوتاهی بدون نیاز به ابزار یا حساب کاربری خاصی به جواب “چگونه فیلمی که اسمش را نمیدانیم پیدا کنیم؟” برساند، فیلم یاب گوگل است. نحوه جستجوی فیلم در گوگل بسیار مهم است؛ زیرا ارائه جزئیات بیشتر شما را سریع‌تر به جواب میرساند. سال‌ها است بسیاری از افراد با سرچ کردن برخی اطلاعات در گوگل فیلم، سریال و آهنگ‌هایی که نام آن را نمیدانند پیدا میکنند. در این روش نتایج نمایش داده شده بر اساس اطلاعات موجود در وبسایت‌ها است؛ بنابراین ممکن است لزوما جواب مناسب به سوالتان را در صورت محدود یا گنگ بودن اطلاعات وارد شده دریافت نکنید.

پیدا کردن اسم فیلم‌ها از طریق سرچ گوگل

۳- استفاده از سایت‌ها یا فروم‌های مربوط به فیلم و سریال

امروزه فروم‌های ایرانی و خارجی مختلفی وجود دارند که شما میتوانید در آن از دیگران سوال کنید و نظرات و تجربیات آنها را در زمینه‌های گوناگون ببینید. برخی اوقات ممکن است با پرسیدن سوالاتتان درباره یک فیلم یا گذاشتن مشخصات آن در فروم‌های مربوط به فیلم و سریال سایر افراد به شما کمک کنند تا آن را پیدا کنید. این روش ممکن است کمی زمانبرتر از سایر روش‌ها برای پیدا کردن جواب درست باشد؛ اما در صورتی که اطلاعات کمی از فیلم مورد نظرتان دارید، شاید افراد دیگر بتوانند به شما برای پیدا کردن کمک کنند.

همچنین شبکه‌های اجتماعی همچون ایکس (توییتر)، Reddit یا اینستاگرام هم ممکن است برای پیدا کردن فیلم مفید باشد.

۴- استفاده از موتورهای جستجوی فیلم

یکی دیگر از روش‌ها برای پاسخ به سوال “چگونه یک فیلم را پیدا کنیم” کمک گرفتن از سایت‌های مربوط به فیلم و سریال است. به طور مثال شما در سایت MovieSearch  میتوانید با ارائه برخی توضیحات فیلم مورد نظر خودتان را پیدا کنید. دادن برخی اطلاعات مثل نام بازیگران، کارگران، موضوع یا یک کلمه کلیدی از فیلم میتواند به شما برای دیدن نتایج دقیق‌تر کمک کند. همچنین با استفاده از فیلترها میتوان به شناسایی بهتر فیلم‌ها و سریال‌ها کمک کرد. این سایت شامل آرشیو نسبتا کاملی از فیلم‌های هالیوودی، بالیوودی، کره‌ای، چینی و … است.

استفاده از سایت MovieSearch برای پیدا کردن نام فیلم

۵- برای پیدا کردن نام فیلم IMDb را بگردید

IMDb یکی از معتبرترین پایگاه‌های داده بین المللی در زمینه فیلم و سریال است. این سایت دارای اطلاعات جامعی از فیلم‌ها و سریال‌های مختلف است و به کاربران امکان می‌دهد بر اساس معیارهای مختلفی مانند ژانر، نقدهای منتقدان، علایق شخصی، کارگردان و بازیگران، به دنبال آثار مورد نظر بگردند. حتی اگر اطلاعات کمی درباره یک فیلم یا سریال به یاد داشته باشید، IMDb می‌تواند گزینه‌های مرتبط با آن را برای شما نمایش دهد.

یکی دیگر از قابلیت‌های کاربردی IMDb برای پیدا کردن نام فیلم‌ها جستجو بر اساس پلات فیلم است. شما برای سرچ دقیق تر فیلم‌ها میتوانید از قسمت Advance search استفاده کنید.به طور مثال ما به عنوان نمونه اسم ناقص Mr Penguin را به همراه برخی از اطلاعات آن جستجو کردیم و این سایت نام کامل فیلم Mr. Popper’s Penguins را در اختیار ما گذاشت. به خاطر داشته باشید که در زمان استفاده از این سایت باید از ابزارهای تغییر دهنده آی پی استفاده کنید.

وبسایت IMDb

۶- فیلموگرافی بازیگران را سرچ کنید

اگر تنها اطلاعاتی که درباره یک فیلم به یاد دارید، نام بازیگران آن است میتوانید با جستجوی نام بازیگر و مشاهده فیلم‌ها و سریال‌های کار شده توسط او، آیتم مورد نظر خودتان را بیابید. جستجوی فیلموگرافی بازیگران، کارنامه کاری و فعالیت‌های آن‌ها را به شما نشان میدهد تا بتوانید در بین نتایج آنچه به دنبالش هستید را پیدا کنید. شما میتوانید اینکار را از طریق ابزارهایی همچون ویکی پدیا، گوگل یا IMDb انجام دهید.

۷- از دوستانتان بپرسید

شاید دوستان و یا افرادی که آن‌ها را به عنوان فیلم باز میشناسید، به توانند به شما برای پیدا کردن فیلم موردنظرتان کمک کنند. برای اینکار میتوانید حتی از شبکه‌های مجازی هم استفاده کنید و اطلاعاتی که از فیلم به خاطر دارید را برای سایر افراد توصیف کنید.

۸- تاریخچه فیلم‌هایی که دید را بررسی کنید

اگر به تازگی فیلمی را از طریق سرویس‌های آنلاین دیده‌اید و حالا نام آن را فراموش کردید، میتوانید با بررسی تاریخچه جستجو‌ها آن را مجددا پیدا کنید. سرویس‌هایی مثل فیلیمو، فیلم نت و… معمولا تاریخچه جستجوی کاربران یا فیلم‌های مشاهده شده آن‌ها را ثبت و نگهداری میکنند. بنابراین این روش برای به خاطر آوردن نام فیلم‌های دیده شده موثر خواهد بود.

۹- صحنه‌های فیلم را به خاطر بیاورید

معمولا بهتر است برای پیدا کردن فیلمی که اسمش را نمیدانیم و اطلاعات خیلی کمی را از آن به یاد داریم، چند لحظه چشم‌هایمان را ببندیم و به صحنه‌های مختلف آن فکر کنیم. از خودتان سوال کنید موضوع فیلم چه بود و بعد از هر قسمت چه اتفاقی افتاد. به این صورت ممکن است کم کم با واضح شدن موضوع فیلم یا بازیگران بتوانید اطلاعاتی بدست بیاورید که به جستجوی آن در مراحل بعدی کمک کند.

همچنین میتوانید این اطلاعات را با دوستان، یا فردی که قبلا یکبار آن فیلم را با شما دیده به اشتراک بگذارید تا شانس بیشتری برای پیدا کردن اسم آن داشته باشید. در ادامه تصور کردن خودتان در موقعیتی که قبلا آن فیلم را دیده‌اید میتواند به شما کمک کند تا جزئیات بیشتری را از آن به یاد بیاورید. با خودتان فکر کنید زمان دیدن آن فیلم کجا بودید، چند سال داشتید، چه حسی به شما دست داد یا با چه کسانی بودید؟

۱۰- از سایت What Is My Movie استفاده کنید

یکی دیگر از ابزارهایی که میتواند به شما برای پیدا کردن فیلم‌ها بر اساس جزئیاتی مثل موضوع، ژانر، بازیگران کمک کند، سایت What Is My Movie است. در این سایت میتوانید نتایج را بر اساس بازیگر مرتبط، ژانر هماهنگ با مورد گفته شده، عنوان، کارگردان و… ببینید. همین فیلتر کردن نتایج باعث میشود تا شما سریع تر بتوانید فیلم مورد نظر را پیدا کنید.

استفاده از سایت What Is My Movie برای پیدا کردن فیلم

۱۱- جستجوی نام فیلم با عکس

اگر تنها عکسی از یک سکانس فیلم دارید و اطلاعات دیگری در دسترس شما نیست، میتوانید با استفاده از بخش جستجوی تصاویر گوگل، آن را به سادگی پیدا کنید. برای انجام اینکار ابتدا لازم است تا گوگل را باز کنید. از با زدن علامت دوربین قسمت جستجوی تصویری یا گوگل لنز را باز کنید.

استفاده از گوگل لنز برای پیدا کردن نام فیلم

سپس با وارد کردن یک صحنه یا تصویری از یکی از شخصیت‌های فیلم و جستجوی آن، میتوانید جزئیات و اطلاعات بیشتری را ببینید. اطلاعات نمایش داده به شما ممکن است نام فیلم را برایتان مشخص کند. در این نمونه ما با جستجوی تصاویری از یک فیلم در گوگل لنز، نام آن را پیدا کردیم.

با گوگل لنز فیلمی که اسمش را نمیدانیم پیدا کنیم

۱۲- استفاده از سرویس Internet Movie Browser

یکی دیگر از روش‌های پیدا کردن فیلمی که اسمش را نمیدانیم، استفاده از سایت Internet Movie Browser است. این وبسایت با داشتن آرشیو کاملی از انواع فیلم‌های عرضه شده از سال ۱۹۶۰ تا ۲۰۲۳ میتواند به شما کمک کند تا بر اساس اطلاعات یک فیلم نام و جزئیات آن را پیدا کنید.

سایت Internet Movie Browser

۱۴- جستجوی فیلم بر اساس نقل قول از طریق SUBZIN

اگر تنها چیزی که از یک فیلم به یاد دارید یک نقل قول یا جمله تاثیرگذار است، SUBZIN به عنوان یک موتور جستجوی نقل قول میتواند به شما کمک کند تا بر اساس همان یک جمله فیلم مورد نظرتان را پیدا کنید. هرچند این سایت برای پیدا کردن فیلم‌ها بر اساس دیالوگ‌های فارسی یا سایر زبان‌ها قابل استفاده نیست، اما با وارد کردن عبارت‌های معروف و شاخص انگلیسی میتوانید فیلم‌های مربوط به آن را پیدا کنید.

سایت SUBZIN

۱۵- استفاده از سایت Filmfind

یکی از سایت های فیلم یاب که میتواند به شما برای پیدا کردن فیلم‌های قدیمی یا کمتر دیده شده کمک کند، Filmfind است. در این سایت سایر افراد به شما کمک میکنند تا بر اساس اطلاعاتی که از یک فیلم در اختیار دارید، آن را پیدا کنید. این روش ممکن است کمی زمانبر باشد زیرا شما باید منتظر جواب افراد بمانید.

سایت Filmfind

سوالات متداول

آیا میتوانیم فیلمی را بدون دانستن نامش پیدا کنیم؟

اگر برخی از اطلاعات، مانند ژانر یا سال انتشار آن را می‌دانید، می‌توانید در پایگاه داده فیلم اینترنتی (IMDb) پیمایش کنید. این پایگاه داده هر فیلمی را که می توانید تصور کنید و اطلاعاتی درباره آنها از جمله کلیپ ها، عکس ها، طرح داستان، ژانر، طول، کارگردان، بازیگران و غیره دارد.

ساده ترین روش برای پیدا کردن فیلم‌هایی که اسمشان را فراموش کردیم چیست؟

سریع ترین و بهترین راهکار استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی و سرچ گوگل است. زیرا از این طریق میتوانید با توصیف بازیگران، داستان فیلم، ژانر، سال تولید و... اسم و مشخصات آن را پیدا کنید.

جمع بندی

اگر میخواهید خیلی سریع به جواب برسید بهتر است از چت جی پی تی یا جمینای استفاده کنید و اگر تصویری از فیلم یا سریال خود دارید موثرترین روش استفاده از جستجو تصویری گوگل است.

در این مطلب سعی کردیم تا با معرفی سرویس‌های فیلم یاب، انجمن های فیلم و برخی از راهکارهای موثر همچون استفاده از هوش مصنوعی، سرچ کردن فیلم بر اساس نقل قول یا بخشی از تصویر آن، استفاده از سرچ گوگل و راهکارهای دیگر به سوال “چگونه اسم فیلم را پیدا کنیم” پاسخ دهیم. روش‌های گفته شده ویژگی‌های مختص به خودشان را دارند بنابراین بهتر است بر اساس نیازتان مناسب‌ترین آن را انتخاب کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

آیا تا به حال برایتان پیش آمده ذهنتان درگیر یک فیلم باشد اما نام آن را به خاطر نیاورید؟ به نظر شما چگونه اسم انیمه را پیدا کنیم؟ اگر اطلاعات کاملی درباره یک فیلم یا سریال نداریم، بهتر راهکار برای پیدا کردن نام و جزئیات آن چیست؟ اگر روش دیگری را در این مورد سراغ دارید یا از راهکارهای گفته شده در این مطلب توانستید استفاده کنید، لطفا نظرات و تجربیاتتان را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین اگر اسم فیلم یا سریال مد نظر خود را همچنان پیدا نکردید از بخش نظرات همین پست از دیگر کاربران بپرسید.

به این مطلب امتیاز دهید
ممنونیم، امتیاز شما ثبت شد 🙂

مطالب مرتبط

نظرات

  • m says:

    میشه لطفا اسم این فیلم(که دختر عشق سابقش رو روی پله برقی به همراه دوست دخترش میبینه و پسره میره دنبال دختره) بگید ممنون میشم

  • فردوس says:

    با سلام….فیلم مورد نظر من…یک خانم پرستار کوتوله در یک خانه از بچه های یک مرد قد بلند مواظبت میکنه و کارش اینقدر خوبه که مرد عاشق پرستار میشه و با خانم پرستار ازدواج میکنه…اسم فیلم را نمیدانم؟؟؟؟
    فیلم بعدی یک فیلم بسیاااااااااار قدیمی حدودا ۳۵ الی ۴۰ سال پیش….بچه هایی که در جاهای مختلف دنیا زندگی میکنن و وقتی چهره ی خودشون را به یک نقشه ی جهانی که روی کاغذ است وصل می کنند تمام اتفاقا اون مکان را می بینند و در پایان همه ی آنها روی صندلی در روی آب دریا شناور حرکت می کنند .. اسم فیلم را نمی دانم؟؟؟….سپاس🙏🙏🙏💐💐💐🌹🌹🌹

  • Hm says:

    سلام من چن وقته دنبال یه فیلم میگردم فقط یه کلیپ ازش دیدم دختره تو خیابون با دوس پسرش میره با یه شخصی که تو لباس موشه عکس بگیره بعد بهش دس میده اون شخص جور مخصوصی دس میده که برا دختره آشناست

  • سارا says:

    سلام دوستان لطفاً کمکم کنید اسم این فیلم چیه که یک خواهر برادرن خواهره بزرگتره و دنبال ماجراجویی میرن دایناسور پیدا میکنن آدم آهنی میبینن خارجیه

    • علی says:

      دهمین پادشاهی مینی سریاله ولی شبکه نمایش تو سه قسمت نشونش داد
      The 10th kingdom

  • رها says:

    من دنیال به فلیم کره ام
    دختره معلمه و یه شب مست میکنه میره تو اتاق دو تا پسر و روی یکی از اونا بالا میاره بعد میره رو تختشون‌ مبخوابه و صب روز بعد میفهمه چه غلطی کرده و فلان
    ولی بعد از یه مدت دوباره اتفاق هایی میوفته که یکی از اون پسرا عاشق میشه

  • سکینه says:

    پسره همیشه ماسک میزنه سریال چینی است

  • محمود زال says:

    ممنون میشم اگه کسی اسم فیلم می‌دونه کمکم کنه خیلی گشتم.یک پسر تازه وارد یک مدرسه یا دانشگاه نمونه شبانه روزی می‌ره واسه ادامه تحصیل که خیلی مقرراتی هستند در حدی که از خورده دانش آموزان پلیس و وکیل و حتی قاضی انتخاب شدند واسه مدیریت اونجا که قاضی مدرسه که از خود دانش آموز هست خودشو قلدر مدرسه میگیره و آدم دورو برش جمع کرده و همرو اذیت می‌کنه تا که این پسر میاد هم دست بزن داره هم نترسه هر چی اذیت وتنبیح میشه بازم کم نمیاره پدر کناره همه ای اینها درس خوبه و در رشته شنا مشغول ورزشه خلاصه که حق همشون می‌زاره کف دست شون ،بر میگرده خونه وبا پدرش که اونهم خیلی آدم خشک قانونی ای واسه نمره کم انظباط بحثش میشه و تلافی همه کتک های که خودش و مادرش خورد رو با بیرون کردنش از خونه تلافی میکنه

    • ملیکا says:

      سلام لطفا اگه کسی اسم این فیلمومیدونه بگه چون بچگی دیدم زیاد چیزی ازش یادم نیست ولی یادمه که یه داستانی بود که توش سفید برفی و جادوگره مرده بودند و روح سفید برفی به شخصیت فیلم کمک میکنه میدونم عجیب شد🤣🤣فیلمه درباره سفید برفی نیست ولی تنها ویزی که یادمه همین بود

  • مید says:

    سلام
    یه فیلم وسترن حدود ۲۰سال پیش دیدمش ۱۱تا برادر بودن که برا پیدا کردن دختر مورد علاقه. هجوم بردند به شهر و هر کدوم یه دختر رو دزدیدن و بردن تو دهکده خودشون و تو راه که مردم شهر دنبالشون بودن با تفنگ تیر هوایی زدن که بهمن سرازیر بشه و گردنه بسته بشه . هر کی اسمشو می‌دونه بگه

  • لیلا says:

    یه فیلم ایرای سینمایی طنز بود که ۳ نفر بودن که از زندان ازاد شده بودن دیدن که نمتونن خرج خودشونو دربیارن میخاستن دوباره برن زندان ولی هر کاری میکردن مامورا اونارو نمگرفت😂هرکی اسمه فیلمو میدونه خاهش میکنم بگه

  • رضا عباسی says:

    یه فیلمی بود که تو یه شهر والدین برای اینکه بچه هاشون رو تنبیه کنن صبح زود از شهر میرن بیرون تا بچه ها قدرشون رو بدونن. بعد بچه ها شون دو گروه میشن. یه گروه که از این شرایط راضی هست و آزادانه هر کاری رو میکنه و یه گروه بچه های خوبی هستن و میخوان والدین برگردن. دو تا پسر جوون هن سرگروهشون هستن. بعد این دو گروه هر کدوم میرن تو یه مقر و با هم جنگ می‌کنند. خیلی دنبالشم.

  • حمیدرضا says:

    سلام دوستان فیلمو هست ترکیه ای هست فک کنم بازیگرش لباس ادیداس برش هست و تفنگ دستشه موهاش پایین میزنه دور موهاش سفیده اسمش کسی میدوته

  • لیلا says:

    اقا دنبال ی فیلم ترسناکم ک امسال دیدمش ولی ن اسمشه یادمه ن بازیگراش معروف بودن ک واسم اشنا باشن فک میکنم جدید باشه شاید تا ۵ سال پیش:
    ی دخترس بازی اینترنتیو استارت میکنه ک جایزه داره بعد هر سوالی ک میپرسه بازیه تو واقعیت اتفاق میفته و این پشیمون میشه ا بازی ولی هرشب ساعت دو استارت میشه و راهی نیس بازی نکنه

  • says:

    دوستان ی راهنمایی میکنید
    ی خانم که با یه مرد میرن توی خونه و خونه استخر داره و دختره میپره توی استخر و تبدیل به پری دریایی میشه البته آب شش های رو گردن هم داشت و چشماش هم آبی و مثل لامپ انگار نور داشت و داخل استخر هم نور آبی داشت پشت سر مرده هم ی نفر بهش حمله کرد ی دفه اگر دونستین کدوم فیلم میگم اسمش بگین

  • فاطمه says:

    یک فیلمی بود برای خیلی سال پیشه فیلمش جوری هست برای نوجون ها خوبه برای بچه هاهم خوبه فقط یکبار دیدم تصویری که از اون فیلم یادمه یک دختره میره تو جنگل بعد قارچ ها باهاش حرف میزنن یک کلبه وسط جنگل میبینه بعد یادمه موهاش نمیدونی سر چی بلند میشه فقط،با تبر کوتاه میکنن بعد اونجا یک پسرع هم هست که روباهه اخر هم باهم اذدواج میکنن اخرای فیلم پسرع میاد به دختره درخواست ازدواج بدم دم یک ابشار نشسته بودم تا اون جعبه ی حلقه رو باز،میکنه اون مروارید حلقه شروع میکنه صحبت کردن

  • milad says:

    سام اقا من اسم فیلم رو می دونم ولی لطفا کمکم کنید چون سایت های بالا کمک نمی کنن بهم ، با اینکه اسم فیلم رو می دونم ولی جایی پیدا نکردم برای دانلودش ،اقا اسم مجموعه فیلم افسانه زاگالا یا سنگ زاگالا…یا به عبارتی ساگالا…من یادمه مجموعش از صدا سیما هم پخش میشد یه ۱۵ سال پیش ولی هیچ جا نمی تونم برای دانلودش پیدا کنم و حتی سایت های خارجی…اگه می تونین راهنمایی کنین لطفا ..داستانش هم اینطوریه که روزی سنگ بلورینی بود که جهان رو به بهشت تبدیل کرده بود ولی اون سنگ رو شکستن و تکه تکه کردن … حالا چند تا بچه از اینده به کمک یه راهنما میخوان که اون سنگ رو درست کنن

    • آیدین says:

      دوستان دنبال یک کارتن که حدودا مال ۷ ۸ سال پیش هست میگردم که دو غول داخلش برادر بودند و غذای پسر بچه که قارچ بود رو دزدیده بودن پسر هم با ماجراجویی ها و دوست شدن با یک جوجه تیغی رفت که غذاشونو پس بگیره از غولا

  • ماریا says:

    فیلم قدیمی خارجی بودکه دختره همراه پدرش جلوی اینه می ایستادن ومیگفتن ای اینه جادویی مارا به زمان دیگر ببر ومیرفتن وسر از زمانی که سفید برفی بود در می اوردند ودختره عاشق یک گرگینه شد بعدجادوگری بود دختره رو طلسم کرد موهاش هی بلند میشد ۳تا دیوم دنبالشون بودن خیلی وقت پیش تلویزیونم هم پخشش کرد

  • یاسمن says:

    سلام من ده شصتی ام بچه که بودم توسینمایه فیلم خارجی گذاشته بودن که دختره یک سره موهای بلندمیشد باموهاش قلم نقاشی درست می‌کرد نقاشی میکشیدمیرفت تو نقاشی‌ هاش کسی دیده فیلمو اسمشوبگه

  • fikhl says:

    یه فیلمه یه خانواده انگار تو جنگل ماشینشون خراب میشه بعد به پست یه سری ادم دیگ میخورن که هم ایندشونه هم گذشتشون کلا انگار حلقه زمانیه

  • afrooz says:

    با سلام خدمت همه دوستان عزیز و همچنین فیلمبازان به دنبال نام فیلمی میگردم داستان از این قراره که این فیلم فکر کنم محصول ۱۹۷۵ باشه رزمی چینی هست که اول فیلم حاکم ظالمی که با موی سرش مبارزه میکنه و تیغ برنده ای داخل موی سرش هست هنگام عبور که چهار نفر او را برروی شونه دارند و حمل میکنند به دو نفر عابر به اونها میگه چرا تعظیم نمیکنید و با موی سرش هر دونفر را نابینا میکنه و آخر فیلم هم هنگام درگیری آرتیست فیلم با دندان موی بافته شده سر حاکم را بادندان باز میکنه و او را شکست میده چیز دیگه ای یادم نیست فیلمبازان کجایید مرا در یابید لطفا راهنمایی و کمک کنید فیلم را پیدا کنم ممنون از همگی

  • Ahi says:

    آقا هر کی اسمشو میدونه بگه مردم هنوز پیداش نکردم
    یه پسر عاشق دختری میشه ولی پدرش موادی ب پسره تذریق میکنه ک کم کم موهاش میریزه و کلا پسره تبدیل ب ی ادم زشت میشه پسر آخر از پدر دختره و زیردستاش انتقام میگیره یادمه سر یکی از زیردستاش زنبور میریزه
    اسمشو بگین 😭😭

  • bahar says:

    اسم فیلمی که دختره همیشه می‌ره کافه و پسره عاشقش میشه لیوان هاشو‌جمع می‌کنه

  • Ghazal says:

    واییی تورو خدا اگه یادتونه بگید اسم این کارتونو دو روزه یادم نمیاد دارم دیوونه میشمممم. یه کارتونه بود که از نوع استاپ موشن بود بعد انگار سه تا دوست بودن توی شهربازی یجاش قرص نعنا خوردن بعد انگار با یکی قراردادی چیزی بستن بعد یکیشون قرار داد و شکوند و اونا کشبده شدن داخل یه تونل وحشت که اونور تونل وحشت جهنم بود بعد اونجا شیطان و میبینن. یه صحنه هم ازش هست که ادمارو میندازن توی اتیش شبیه یه پرتگاهیه. اگه چیزی از حرفام متوجه شدید و میدونید اسم کارتون و بگیددد😂😂

  • ریحانه فردوست says:

    سلام ی فیلم خارجی بود بچها از طرف مدرسه به سفر ایتالیا میرن بعد یکی از بچه‌ها اتفاقی ی دختر خواننده رو میبینه شبیه خودشه بعد باهم دوست میشن آخر فیلم ام دوتایی اهنگ میخونن

  • Ar.leon says:

    یه کارتون خیلی قدیمی بود که شخصیت شرور از جنس مذاب بود و یه کاراکتره سفید رنگی هم بود که خیلی سریع بود و پیتزا تو شهر زیاد بود تو مایه های کارتونای دیزنی

  • پریسا says:

    یه فیلمی بود که یک عکاس که از مرگ برگشته بود میره به دهکده ی خیلی سردی که بخاطر یخ زدگی زمینها مردم نمیتونن مرده هاشونو دفن کنن و روح مرده ها شهر رو تسخیر کرده و این عکاس برای عکاسی از مرده ها به اونجا میره

  • سعید غلامی says:

    سلام
    یک فیلم خارجی رو دیدم که اول فیلم سربازای خارجی به یک کلبه میرن و زن رو میکشن و در همین موقع شوهرش با دوچرخه میاد و اون هم شلیک میکنند اما مرده نمیمکیره و سربازای خودی میان پیداش میکنن و مرده میره عضو نیروهای تک تیرانداز میشه تا انتقام زنش رو بگیره
    من دنبال این فیلمم؟ممنون

  • محمد says:

    اسم فیلمی که پسر سرباز هستش تو کافه گارسون واسش قهوه میاره و عاشقش میشه

  • Majid says:

    فیلمی بود که در نهایت ده سال اخیر تولید شده،ساخت کشور انگلستان،ژانر عاشقانه غمگین،پسری با دختری قصد ازدواج داره که بنا به دلایلی مراسم ازدواجشون طول میکشه،دختره دانشجوی رشته موسیقی بود و پسرهه فکر کنم نویسنده،بعضی از اتفاقاتی که قراره توی زندگی واقعی بیفته رو یکیشون توی خواب میبینه،مثل شکستن ساعت،پاشیدن آب جاده توسط ماشین و ووو،تا اینکه پسره با یه راننده تاکسی آشنا میشه که بهش توصیه هایی میکنه،آخر فیلم هم تصادف میکنن و کسی که میمیره اونی نیست که توی خواب دیده بودن،اسم فیلم رو کی میدونه؟؟؟؟؟بهم ایمیل بزنه
    majidabdollahi57@gmail.com

  • مهلا says:

    اسم فیلمی که پسره خواهرش رو در ازای ی لشکر میفروشه و خواهره شوهرش یابردارش رو با اب طلا میکشهو ریس قبیله میشه چیه؟؟

  • parsa says:

    سلام نمیدونم سریاله یا فیلم سینمایی من فقط یک تیکه اش رو دیدم ، دونفر تو یک خونه چوبی طبقه بالا هستن ، یکی پیرمرد و باتجربه یکی جوان ، از بالای تراس با تفنگ شروع میکنن شلیک کردن به دشمن ها و .. پسره خیلی میترسه ، پیرمرده میره در بالکن رو میبنده تا پسره ب ترسش غلبه کنه و …. اسم فیلم رو اگه میدونید بگین ممنون

    • سلطانی says:

      سلام وقت بخیر
      دوستان کسی اسم این فیلم رو میدونه تخیلی و خارجی هست۰ ۲ گروه خواهر برادر بهشون ماموریت میخوره و وارد یک قسمتی میشن که اونارو وارد یه دنیای دایناسوری میکنه و گروه ها می افتن داخل یک غار و چند ساعت معلق هستن تا این که سازندشون قسمت معلق بودن رو قطع میکنه و پرت میشن پایین و گروه دیگ با یک مار تبدیل شده در گیر میشن و این مخترع سازنده باغ وحش کوچیک بوده که یک روز میخواسته اندازه متوسط رو بدست بیاره محلول رو زیاد میریزه و از ابعاد کوچیک به غول پیکر تبدیل میشوند۰
      ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
      نمیدونم ماموریت یا ماجراجویی سری

صفحات 1 20 21 22 23 24
×