چگونه فیلمی که اسمش را نمیدانیم پیدا کنیم؟

چگونه فیلمی که اسمش را نمیدانیم پیدا کنیم؟ (۱۵ روشی که جواب میدهد)

آیا پیش آمده که به دنبال یک فیلم باشید یا یک فیلم را قبلا دیده اید اما نام آن را به خاطر نداشته باشید و ندانید کدام فیلم بوده است؟ 🎬 این مشکل متداولی است که احتمالاً بسیاری از ما حداقل یکبار با آن روبرو شده‌ایم. بعضی اوقات ممکن است شخصی به شما یک فیلم پیشنهاد دهد یا شما بخشی از یک سریال را دیده باشید، اما نتوانید نام آن را به یاد بیاورید. در این مواقع، پیدا کردن نام یا اطلاعات فیلم موردنظر می‌تواند باعث گیجی و سردرگمی شود. به همین خاطر در این مطلب از انزل وب به سوال چگونه فیلمی که اسمش را نمیدانیم پیدا کنیم؟ پاسخ خواهیم داد.

📖 در این مطلب می‌خوانید: نمایش

چگونه فیلمی که اسمش را نمیدانیم پیدا کنیم؟

How to Find the Name of a Movie You Can’t Remember

به طور خلاصه روش‌های مختلفی برای پیدا کردن اسم فیلم وجود دارد که برخی از آنها شامل موارد زیر است:

  • پیدا کردن اسم فیلم با سرویس‌های هوش مصنوعی
  • استفاده از سرچ گوگل برای پیدا کردن اسم فیلم و سریال
  • استفاده از سایت‌ها یا فروم‌های مربوط به فیلم و سریال
  • گشتن سایت IMDb برای پیدا کردن فیلم
  • استفاده از موتورهای جستجوی فیلم
  • سرچ کردن فیلموگرافی بازیگران
  • از دوستانتان بپرسید
  • تاریخچه فیلم‌هایی که دید را بررسی کنید
  • صحنه‌های فیلم را به خاطر بیاورید
  • از سایت What Is My Movie استفاده کنید
  •  جستجوی نام فیلم با عکس از طریق گوگل لنز
  • استفاده از سرویس Internet Movie Browser
  • جستجوی فیلم بر اساس نقل قول از طریق SUBZIN
  • استفاده از سایت Filmfind

۱- پیدا کردن اسم فیلم با سرویس‌های هوش مصنوعی

یکی از موثرترین راهکارهایی که میتوانید از آن برای فهمیدن اسم فیلم یا سریال استفاده کنید، کمک گرفتن از هوش مصنوعی است. این سرویس‌ها معمولا عملکردی بر اساس پردازش و جستجوی هوشمند دارند. بنابراین شما میتوانید با ارائه توصیفاتی مثل ژانر فیلم، شخصیت‌های آن، بازیگران، کارگردان یا حتی ماجرای داستانی، فیلم موردنظرتان یا گزینه‌های نزدیک به آن را پیدا کنید.

علاوه بر آن شما میتوانید از انواع هوش مصنوعی برای دریافت پیشنهاد فیلم و سریال بر اساس فیلم‌های مورد علاقه خودتان کمک بگیرید و با دادن اطلاعات درباره فیلم‌ها یا بازیگران مورد علاقه تان گزینه‌های پیشنهادی مشابه آنها را دریافت کنید. استفاده از این سرویس‌ها معمولا سریع‌ترین راهکار در دسترس و رایگانی است که شما میتوانید از آن استفاده نمایید. برخی از رایج‌ترین آنها شامل موارد زیر است:

هوش مصنوعی ChatGPT

یکی از شناخته شده‌ترین ابزارهای هوش مصنوعی که امروزه کاربران زیادی از سراسر دنیا دارد و به زبان فارسی نیز کاملا مسلط است، ChatGPT از شرکت Open AI است. روش کار با این ابزار بسیار ساده است و شما لازم است تنها یک حساب کاربری ایجاد کنید. نسخه ۳.۵ ChatGPT به صورت رایگان قابل استفاده است و شما فقط نیاز به ابزارهای تغییر دهنده آی پی دارید. تنها مشکل این هوش مصنوعی آپدیت نبودن برخی از اطلاعات آن درباره موضوعات یا فیلم‌های جدید و تازه اکران شده در نسخه‌های رایگان است.

برای استفاده از آن، می‌توانید به ChatGPT توضیحاتی از موضوع، داستان، شخصیت‌ها، صحنه‌ها، ژانر و سایر جزئیات مربوط به فیلم یا سریال مورد نظرتان بدهید. به عنوان مثال، اگر به دنبال یک فیلم اکشن با بازیگران معروف هستید، می‌توانید به این سرویس اطلاعاتی (پرامت) زیر را ارائه دهید:

فیلمی با صحنه‌های اکشن هیجان‌انگیز با بازیگرانی مانند رابرت دونی جونیور و اسکارلت جوهانسون

سپس، ChatGPT می‌تواند به شما پیشنهادها و اطلاعاتی از فیلم‌ها یا سریال‌های متناسب با توضیحات تان بدهد.

در صورتی که باز کردن یک حساب کاربری برای شما در این سایت سخت بود، میتوانید از ربات‌های تلگرام با نام ChatGPT هم استفاده کنید اما قاعدتا سرویس رسمی آن سریع و کامل‌تر خواهد بود.

فیلمی که اسمش را نمیدانیم پیدا کنیم

هوش مصنوعی مایکروسافت Copilot

این هوش مصنوعی بر پایه GPT-4 Turbo است و یکی از قوی‌ترین ابزارهای هوشمند حال حاضر در این عرصه بشمار می‌آید. در این دستیار هوش مصنوعی هم میتوانید با توصیف نوع فیلم و جزئیات مربوط به آن فیلم مورد نظرتان را به سادگی پیدا کنید. ابزار Copilot همچنین میتوانید اطلاعات بیشتری درباره فیلم‌ها مثل بازیگران، ژانر فیلم و موضوع آن به شما بدهد.

استفاده هوش مصنوعی Copilot برای پیدا کردن نام فیلم

هوش مصنوعی فارسی گوگل Gemini

Gemini یک هوش مصنوعی مسلط به زبان فارسی و رایگان است که میتوانیم برای پیدا کردن فیلمی که اسمش را نمیدانیم از آن استفاده کنیم. این ربات هوشمند متعلّق به خود گوگل است و تا حد زیادی مشابه Copilot عمل میکند و پاسخ های ارائه شده آن بر اساس اطلاعات موجود در وب است. شما برای استفاده از این ابزار نیاز به ساخت اکانت و استفاده از برنامه‌های تغییر دهنده آی پی دارید. البته ممکن است این هوش مصنوعی اطلاعات محدودی درباره برخی فیلم‌ها و موضوعات داشته باشد.

پیدا کردن فیلم با هوش مصنوعی فارسی Gemini

۲- استفاده سرچ گوگل برای پیدا کردن اسم فیلم و سریال

یکی از روش‌های ساده و سریعی که ممکن است شما را در زمان کوتاهی بدون نیاز به ابزار یا حساب کاربری خاصی به جواب “چگونه فیلمی که اسمش را نمیدانیم پیدا کنیم؟” برساند، فیلم یاب گوگل است. نحوه جستجوی فیلم در گوگل بسیار مهم است؛ زیرا ارائه جزئیات بیشتر شما را سریع‌تر به جواب میرساند. سال‌ها است بسیاری از افراد با سرچ کردن برخی اطلاعات در گوگل فیلم، سریال و آهنگ‌هایی که نام آن را نمیدانند پیدا میکنند. در این روش نتایج نمایش داده شده بر اساس اطلاعات موجود در وبسایت‌ها است؛ بنابراین ممکن است لزوما جواب مناسب به سوالتان را در صورت محدود یا گنگ بودن اطلاعات وارد شده دریافت نکنید.

پیدا کردن اسم فیلم‌ها از طریق سرچ گوگل

۳- استفاده از سایت‌ها یا فروم‌های مربوط به فیلم و سریال

امروزه فروم‌های ایرانی و خارجی مختلفی وجود دارند که شما میتوانید در آن از دیگران سوال کنید و نظرات و تجربیات آنها را در زمینه‌های گوناگون ببینید. برخی اوقات ممکن است با پرسیدن سوالاتتان درباره یک فیلم یا گذاشتن مشخصات آن در فروم‌های مربوط به فیلم و سریال سایر افراد به شما کمک کنند تا آن را پیدا کنید. این روش ممکن است کمی زمانبرتر از سایر روش‌ها برای پیدا کردن جواب درست باشد؛ اما در صورتی که اطلاعات کمی از فیلم مورد نظرتان دارید، شاید افراد دیگر بتوانند به شما برای پیدا کردن کمک کنند.

همچنین شبکه‌های اجتماعی همچون ایکس (توییتر)، Reddit یا اینستاگرام هم ممکن است برای پیدا کردن فیلم مفید باشد.

۴- استفاده از موتورهای جستجوی فیلم

یکی دیگر از روش‌ها برای پاسخ به سوال “چگونه یک فیلم را پیدا کنیم” کمک گرفتن از سایت‌های مربوط به فیلم و سریال است. به طور مثال شما در سایت MovieSearch  میتوانید با ارائه برخی توضیحات فیلم مورد نظر خودتان را پیدا کنید. دادن برخی اطلاعات مثل نام بازیگران، کارگران، موضوع یا یک کلمه کلیدی از فیلم میتواند به شما برای دیدن نتایج دقیق‌تر کمک کند. همچنین با استفاده از فیلترها میتوان به شناسایی بهتر فیلم‌ها و سریال‌ها کمک کرد. این سایت شامل آرشیو نسبتا کاملی از فیلم‌های هالیوودی، بالیوودی، کره‌ای، چینی و … است.

استفاده از سایت MovieSearch برای پیدا کردن نام فیلم

۵- برای پیدا کردن نام فیلم IMDb را بگردید

IMDb یکی از معتبرترین پایگاه‌های داده بین المللی در زمینه فیلم و سریال است. این سایت دارای اطلاعات جامعی از فیلم‌ها و سریال‌های مختلف است و به کاربران امکان می‌دهد بر اساس معیارهای مختلفی مانند ژانر، نقدهای منتقدان، علایق شخصی، کارگردان و بازیگران، به دنبال آثار مورد نظر بگردند. حتی اگر اطلاعات کمی درباره یک فیلم یا سریال به یاد داشته باشید، IMDb می‌تواند گزینه‌های مرتبط با آن را برای شما نمایش دهد.

یکی دیگر از قابلیت‌های کاربردی IMDb برای پیدا کردن نام فیلم‌ها جستجو بر اساس پلات فیلم است. شما برای سرچ دقیق تر فیلم‌ها میتوانید از قسمت Advance search استفاده کنید.به طور مثال ما به عنوان نمونه اسم ناقص Mr Penguin را به همراه برخی از اطلاعات آن جستجو کردیم و این سایت نام کامل فیلم Mr. Popper’s Penguins را در اختیار ما گذاشت. به خاطر داشته باشید که در زمان استفاده از این سایت باید از ابزارهای تغییر دهنده آی پی استفاده کنید.

وبسایت IMDb

۶- فیلموگرافی بازیگران را سرچ کنید

اگر تنها اطلاعاتی که درباره یک فیلم به یاد دارید، نام بازیگران آن است میتوانید با جستجوی نام بازیگر و مشاهده فیلم‌ها و سریال‌های کار شده توسط او، آیتم مورد نظر خودتان را بیابید. جستجوی فیلموگرافی بازیگران، کارنامه کاری و فعالیت‌های آن‌ها را به شما نشان میدهد تا بتوانید در بین نتایج آنچه به دنبالش هستید را پیدا کنید. شما میتوانید اینکار را از طریق ابزارهایی همچون ویکی پدیا، گوگل یا IMDb انجام دهید.

۷- از دوستانتان بپرسید

شاید دوستان و یا افرادی که آن‌ها را به عنوان فیلم باز میشناسید، به توانند به شما برای پیدا کردن فیلم موردنظرتان کمک کنند. برای اینکار میتوانید حتی از شبکه‌های مجازی هم استفاده کنید و اطلاعاتی که از فیلم به خاطر دارید را برای سایر افراد توصیف کنید.

۸- تاریخچه فیلم‌هایی که دید را بررسی کنید

اگر به تازگی فیلمی را از طریق سرویس‌های آنلاین دیده‌اید و حالا نام آن را فراموش کردید، میتوانید با بررسی تاریخچه جستجو‌ها آن را مجددا پیدا کنید. سرویس‌هایی مثل فیلیمو، فیلم نت و… معمولا تاریخچه جستجوی کاربران یا فیلم‌های مشاهده شده آن‌ها را ثبت و نگهداری میکنند. بنابراین این روش برای به خاطر آوردن نام فیلم‌های دیده شده موثر خواهد بود.

۹- صحنه‌های فیلم را به خاطر بیاورید

معمولا بهتر است برای پیدا کردن فیلمی که اسمش را نمیدانیم و اطلاعات خیلی کمی را از آن به یاد داریم، چند لحظه چشم‌هایمان را ببندیم و به صحنه‌های مختلف آن فکر کنیم. از خودتان سوال کنید موضوع فیلم چه بود و بعد از هر قسمت چه اتفاقی افتاد. به این صورت ممکن است کم کم با واضح شدن موضوع فیلم یا بازیگران بتوانید اطلاعاتی بدست بیاورید که به جستجوی آن در مراحل بعدی کمک کند.

همچنین میتوانید این اطلاعات را با دوستان، یا فردی که قبلا یکبار آن فیلم را با شما دیده به اشتراک بگذارید تا شانس بیشتری برای پیدا کردن اسم آن داشته باشید. در ادامه تصور کردن خودتان در موقعیتی که قبلا آن فیلم را دیده‌اید میتواند به شما کمک کند تا جزئیات بیشتری را از آن به یاد بیاورید. با خودتان فکر کنید زمان دیدن آن فیلم کجا بودید، چند سال داشتید، چه حسی به شما دست داد یا با چه کسانی بودید؟

۱۰- از سایت What Is My Movie استفاده کنید

یکی دیگر از ابزارهایی که میتواند به شما برای پیدا کردن فیلم‌ها بر اساس جزئیاتی مثل موضوع، ژانر، بازیگران کمک کند، سایت What Is My Movie است. در این سایت میتوانید نتایج را بر اساس بازیگر مرتبط، ژانر هماهنگ با مورد گفته شده، عنوان، کارگردان و… ببینید. همین فیلتر کردن نتایج باعث میشود تا شما سریع تر بتوانید فیلم مورد نظر را پیدا کنید.

استفاده از سایت What Is My Movie برای پیدا کردن فیلم

۱۱- جستجوی نام فیلم با عکس

اگر تنها عکسی از یک سکانس فیلم دارید و اطلاعات دیگری در دسترس شما نیست، میتوانید با استفاده از بخش جستجوی تصاویر گوگل، آن را به سادگی پیدا کنید. برای انجام اینکار ابتدا لازم است تا گوگل را باز کنید. از با زدن علامت دوربین قسمت جستجوی تصویری یا گوگل لنز را باز کنید.

استفاده از گوگل لنز برای پیدا کردن نام فیلم

سپس با وارد کردن یک صحنه یا تصویری از یکی از شخصیت‌های فیلم و جستجوی آن، میتوانید جزئیات و اطلاعات بیشتری را ببینید. اطلاعات نمایش داده به شما ممکن است نام فیلم را برایتان مشخص کند. در این نمونه ما با جستجوی تصاویری از یک فیلم در گوگل لنز، نام آن را پیدا کردیم.

با گوگل لنز فیلمی که اسمش را نمیدانیم پیدا کنیم

۱۲- استفاده از سرویس Internet Movie Browser

یکی دیگر از روش‌های پیدا کردن فیلمی که اسمش را نمیدانیم، استفاده از سایت Internet Movie Browser است. این وبسایت با داشتن آرشیو کاملی از انواع فیلم‌های عرضه شده از سال ۱۹۶۰ تا ۲۰۲۳ میتواند به شما کمک کند تا بر اساس اطلاعات یک فیلم نام و جزئیات آن را پیدا کنید.

سایت Internet Movie Browser

۱۴- جستجوی فیلم بر اساس نقل قول از طریق SUBZIN

اگر تنها چیزی که از یک فیلم به یاد دارید یک نقل قول یا جمله تاثیرگذار است، SUBZIN به عنوان یک موتور جستجوی نقل قول میتواند به شما کمک کند تا بر اساس همان یک جمله فیلم مورد نظرتان را پیدا کنید. هرچند این سایت برای پیدا کردن فیلم‌ها بر اساس دیالوگ‌های فارسی یا سایر زبان‌ها قابل استفاده نیست، اما با وارد کردن عبارت‌های معروف و شاخص انگلیسی میتوانید فیلم‌های مربوط به آن را پیدا کنید.

سایت SUBZIN

۱۵- استفاده از سایت Filmfind

یکی از سایت های فیلم یاب که میتواند به شما برای پیدا کردن فیلم‌های قدیمی یا کمتر دیده شده کمک کند، Filmfind است. در این سایت سایر افراد به شما کمک میکنند تا بر اساس اطلاعاتی که از یک فیلم در اختیار دارید، آن را پیدا کنید. این روش ممکن است کمی زمانبر باشد زیرا شما باید منتظر جواب افراد بمانید.

سایت Filmfind

سوالات متداول

آیا میتوانیم فیلمی را بدون دانستن نامش پیدا کنیم؟

اگر برخی از اطلاعات، مانند ژانر یا سال انتشار آن را می‌دانید، می‌توانید در پایگاه داده فیلم اینترنتی (IMDb) پیمایش کنید. این پایگاه داده هر فیلمی را که می توانید تصور کنید و اطلاعاتی درباره آنها از جمله کلیپ ها، عکس ها، طرح داستان، ژانر، طول، کارگردان، بازیگران و غیره دارد.

ساده ترین روش برای پیدا کردن فیلم‌هایی که اسمشان را فراموش کردیم چیست؟

سریع ترین و بهترین راهکار استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی و سرچ گوگل است. زیرا از این طریق میتوانید با توصیف بازیگران، داستان فیلم، ژانر، سال تولید و... اسم و مشخصات آن را پیدا کنید.

جمع بندی

اگر میخواهید خیلی سریع به جواب برسید بهتر است از چت جی پی تی یا جمینای استفاده کنید و اگر تصویری از فیلم یا سریال خود دارید موثرترین روش استفاده از جستجو تصویری گوگل است.

در این مطلب سعی کردیم تا با معرفی سرویس‌های فیلم یاب، انجمن های فیلم و برخی از راهکارهای موثر همچون استفاده از هوش مصنوعی، سرچ کردن فیلم بر اساس نقل قول یا بخشی از تصویر آن، استفاده از سرچ گوگل و راهکارهای دیگر به سوال “چگونه اسم فیلم را پیدا کنیم” پاسخ دهیم. روش‌های گفته شده ویژگی‌های مختص به خودشان را دارند بنابراین بهتر است بر اساس نیازتان مناسب‌ترین آن را انتخاب کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

آیا تا به حال برایتان پیش آمده ذهنتان درگیر یک فیلم باشد اما نام آن را به خاطر نیاورید؟ به نظر شما چگونه اسم انیمه را پیدا کنیم؟ اگر اطلاعات کاملی درباره یک فیلم یا سریال نداریم، بهتر راهکار برای پیدا کردن نام و جزئیات آن چیست؟ اگر روش دیگری را در این مورد سراغ دارید یا از راهکارهای گفته شده در این مطلب توانستید استفاده کنید، لطفا نظرات و تجربیاتتان را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین اگر اسم فیلم یا سریال مد نظر خود را همچنان پیدا نکردید از بخش نظرات همین پست از دیگر کاربران بپرسید.

به این مطلب امتیاز دهید
ممنونیم، امتیاز شما ثبت شد 🙂

مطالب مرتبط

نظرات

  • محبوبه says:

    سلام.یه فیلمی بود که یه زن زیبا و جوان با موهای کوتاه دربک راهرو پسرکی را ملاقات میکنه که پسربچه به خانم جوان میگه من همسره توهستم اسمه من شون هس ماباهم ازدواجرکردیم حتی چنتا نشونی هم میده که کسی جز زن جوان خبرنداشت.کسی میدونه

  • شکیبا says:

    سلام یه سینمایی هست که دوتا دوستن یه همچین دیالوگی هم داره ما همیشه همین بودیم منظورم اینه،کول قراره هیچوقت بهتراز اینی که هستیم بشیم؟راجب موسیقی و اون فرد دی جی میشه کسی اسمشو میدونه؟

  • کمال says:

    یکی از دوستان دنبال فیلم پارتیزانی، گریه نکن پیتر ، بود …. نام اصلی فیلم ،kozara است که نام دشت و منطقه سرسبزی در بوسنی است که آلمانها در آنجا با پارتیزانهای محلی در گیر میش

  • کمال says:

    یکی از دوستان دنبال فیل پارتیزانی، گریه نکن پیتر ، بود …. نام اصلی فیلم ،kozara است که نم دشت و منطقه سرسبزی در بوسنی است که آلمانها در آنجا با پارتیزانهای محلی در گیر میش

  • رضانوریان says:

    سلام و خسته نباشید خدمت شما و همکاران من دنبال یک فیلم سریالی هستم ولی اصلا پیدا نمیکنم اسمش رو و فیلم معروف و سریالی میباشد موضوع:ملکه شاهزاده بر حق را طلسم وپسربی لیاقت خود را به جای او جا میزند وشاهزاده اصلی را تبدیل به سگ میکند ودرهمان زمان دختری با پدرش از طریق آنیه جادویی پا به دنیای آنان میگذارد و پسر گرگینه ای عاشق همان دختر میشود…..
    کسی اسمش رو میدنه لطفا بگه

  • M says:

    سلام وقتتون بخیر خیلی ممنون از مطلب عالیتون تشکر ،شاد و سلامت و موفق باشید

  • . says:

    یه فیلم که یه دختر پسر جوون تو همو میبوسن بعد پدر پسر نگاشون میکنه و خوشحال میشه
    اسمشو میدونید؟

  • F says:

    یه سریال ترکی بود که دختره عاشق عشق خواهرش میشه بعد خواهره وقتی دارن بهش خیانت میکنن همه چیو میبینه اسمشو کسی میدونه؟؟

  • آرش says:

    سلام دوستان یه قسمتی از داستان فیلمو میگم اگه کسی اسم فیلم رو میدونه بگه لطفا دوتا مرد هستن یکی سفید پوست و یکی سیاه پوت با تجهیزات مدرن که دنبال چند نفر خلالفکار کردن و سعی دارن بمبی که خلافکار ها دارن رو خنثی بکنن بعد اینکه که لباس های پیشرفته فلزی و میپوشن که برن دنبال خلافکار ها مرد سفید پوست از روی پل میپره و میره و وقتی مرد سیاه پوست هم میخواد بپره میخوره به درخت چون تازه کاره و طرز استفاده از لباس رو نمیدونه ممنونم اگ کسی اسم این فیلمو بهم بگه

  • Amir hosein says:

    یه فیلم واسه جنگ جهانی بود هواپیما سقوط میکنه بعد ۳ نفر توی یه قایق گیر میافتند یه مدت طولانی بعد اسیر میشن توسط ژاپنیا فرمانده اونجا یکی از اینارو خیلیی میزنه بعد جنگ تموم میشه و اینا ازاد میشن اسم فیلمو نمیدونید؟

  • ممد says:

    سلام کسی اسم یه انیمشن میدونه که ۳ یا ۴ نفر بودن یه وسیله ای اندازه موبایل روی دستشون بود مثل ساعت بن تن بعد چند تا کارت داشتن اونو وارد اون دستگاه میکردن و تبدیل به اون موجود میشدن و با بعضی از تیم های دیگه جنگ داشتن که سر یه انرژی خاصی میجنگیدن و از شبکه کارتون نتورک عربی پخش میشد

  • محمو says:

    اسم فیلمی که دختر پسره دارن لب میگیرن باباش میبینه
    دختر پسره نوجوان هستند ؟؟؟

  • kitkat says:

    “دختره بخاطر خانوادش مجبور به ازدواج با یه آدم خلافکار میشه که فوق العاده عصبی و غیرتیه و دختره ازش متنفره ولی پسره خیلی زیاد عاشقشه و…” کسی اسم این فیلم یا سریال ترکیه ای رو میدونه

    • Anextaitrstrail says:

      یه فیلم بود راجب بیسبال چند تا پسره بازی میکردن بعد با اتوبوس میرن پیش یه دختره که تو یه اتاق کوچیکه و از نور خورشید میترسه بعدش یکیشون میخواس حرف بزنه تفش از دهنش میزنه بیرون هی لطفا اگه میدونید بگید.
      تشکر

  • بانو says:

    سلام کسی اسم این فیلمه رو میدونه که پسره یه خواننده معروف آمریکایی بعد عاشق یه دختر ساده میشه(دختره چشاش رنگیه تو فیلم)

  • Shima says:

    من هر چقدر تو گوگل سرچ میکنم فیلمی ک میخوامو نمیتونم پیدا کنم

  • معین says:

    ممنونم زری جون ترنج نبود ولی تو همون صفحه اسم فیلم رو پیدا کردم گمشدگان ، ممنونم از کمکی که به من کردی،??????

    • کمال says:

      سلام دوستان . من حدود ۳۵ سال پیش یه فیلم آمریکایی سرخپوستی دیدم به نام حماسه کوچیز، ولی اون زمان یعنی حدودای سال ۶۴ ایران عمدا نام فیمهای خارجی رو تغییر میداد.کوچیز رهبر سرخپوستان بود و به کلک به اسم مذاکره دعوتش کردن به کمپ ارتش و اونجا تیربارانش کردن.ضمنا من کتابش رو هم داشتم که اسمش سرخپوستان امریکا بود .لطفا اگه کسی اسم واقعی فیلم رو میدونه خبر بده چون خیلی دنبالش گشتم۰۹۱۴۴۴۴….

  • زری says:

    فکرکنم اسمش ترنج بود

  • زری says:

    سلام.
    کسی اسم این فیلمو که علمی تخیلی که توی فیلم دوتا جهان داریم که مردم زمین آدمای فقرین و نمیتونن به جهان بالا که آسمان هست بره در این جریان یک دختر از جهان بالا با پسری از جهان پایین عاشق هم میشن بعد دختره فراموشی میگیره وپسره سعی میکنه به جهان بالا بره و دختره رو باز ببینه.لطفا اگ کسی اسمشو میدونه بگه رفته رو مخم?

  • معین says:

    سلام بچه ها لطفا اسم این سریال ایرانی رو بگید
    .دختره باباش معتاده برادر کوچکش رو بر میداره فرار می‌کنه میاد تهران ولی برادرش رو گم می‌کنه یه مرد که گاری داشته و فقیر بود پسر رو پیدا می‌کنه خلاصه پسر به دست یه مرد میوفته که با هاش تو کیف مدرسه مواد جا به جا میکردن لطفا اسم سریال رو بگید ممنون

  • معین says:

    دوستان لطفاً اسم این سریال ممنون. دختره پدرش معتاده . دختره برادر کوچکش رو بر میدارم فرار می‌کنه میاد تهران ولی داداشش گم میشه. خواهرش خیلی دنبالش میگرده لطفا کمک

  • بی نام says:

    دنبال یه فیلم اسمش نمیدونم داستانش میگم دونستین راهنمایی کنین

    شبکه دو چند سال پیش پخش شد

    داستان یه دختر بچه ست با یه انیمیشن خیال بافی میکنه حرف میزنه اون مادرش از دست داد پیش پدرش زندگی میکنه درضمن کلاس شنا میره

    این فیلم خارجی

    فانتزی

    کی اسم این فیلم میدونه لطفا بگه

  • بی نام says:

    سلام من دنبال یه فیلم که چند سال پیش از شبکه دو پخش شد

    فیلم خارجی
    فانتزی
    داستان یه دختر بچه که مادرش از دست داده با پدرش زندگی میکنه در عین حال شخصیت انیمیشی تو خیال خودش داره باهاش حرف میزنه
    دختر بچه کلاس شنا میره

    اگه اسمش بگین ممنون میشم

  • مهدی says:

    اسمش bitter moon هست کارگردان : رومن پولانسکی

    • کمال says:

      سلام دوستان . من حدود ۳۵ سال پیش یه فیلم آمریکایی سرخپوستی دیدم به نام حماسه کوچیز، ولی اون زمان یعنی حدودای سال ۶۴ ایران عمدا نام فیمهای خارجی رو تغییر میداد.کوچیز رهبر سرخپوستان بود و به کلک به اسم مذاکره دعوتش کردن به کمپ ارتش و اونجا تیربارانش کردن.ضمنا من کتابش رو هم داشتم که اسمش سرخپوستان امریکا بود .لطفا اگه کسی اسم واقعی فیلم رو میدونه خبر بده چون خیلی دنبالش گشتم۰۹۱۴۴۴….

  • داریوش says:

    سلام. یک فیلم خارجی که کمی هم کمدی بود. این فیلم اینطوری شروع میشه که یک خانم به مرکز پلیس دعوت میشه تا با پلیس همکاری کنه. در جلوی ساختمان مرکز پلیس متوجه عابرین میشه که داشتن توی ذهنشون با خودشون حرف میزدند و این خانم میتونست حرفهای توی ذهن اون ها رو متوجه بشه. حتی یکی از این عابریرن توی ذهنش نظر سوء نسبت به این خانم داشت. همکار این خانم که یک کارآگاه پلیس (مرد) بود، از قدرت این خانم اطلاعی نداشت.

    • اشکان says:

      همون که کاراگاهه تو ذهنش چرت و پرت میگه نمیدونست زنه میشنوه…منم دنبال این فیلمم اسمشو نمیدونم

  • Sam says:

    اقا یه فیلمی خارجی بود فک کنم سالهای ۲۰۰۲ یا ۲۰۰۳باشه خلاصه تا حدودی قدیمیه که دختر پسری میرن اردو هر کی پیداش کنه جایزه داره
    ۰۹۳۸۹۶۱…

  • محمد امیر کامرانی says:

    سلام من چند وقته دنبال یک فیلم میگردم که به جز داستانش هیچی دیگه ازش یادم نیست راهنمایی کنید چجوری فیلم رو پیدا کنم

  • احسان الهی says:

    سلام بچه ها دنبال اسم یه فیلم عاشقانه ترکی هستم که یه دختر فقیر نقاش با یه پسر پولدار تصادف میکنه ممنون میشم کمکم کنید

  • وحید says:

    پسری به یک روستا می ره و شاهد روابط جنسی مردها و زن هاست .پس از مدتی مردها به جنگ میرن و اون پسر با اغلب زن ها ارتباط پیدا میکنه

  • امیر محمد says:

    دوستان این فیلمی که یک پسر و دختر با هم از بچگی کل کل داشتن تا بزرگی و بعد عاشق هم میشن اسمش چیه؟؟؟؟؟!!!!!!

  • پویا says:

    فیلم اکشن و جنایی
    دختری که در کودکی توسط باند مواد پدر و مادش کشته شدن
    دختر به خانه دایی خود پناه میبرد و بزرگ میشود تا انتقام پدر و مادرش رابگیرد
    اسم دختر اسم یک گل یا گیاه بود در نواحی امریکای جنوبی که نام فیلم هم هست

    • پیام زارعی says:

      سلام پویای عزیز، اسم دختره ( کاتالیا ) بود . اسم فیلم هم (کلمبیانا) محصول سال۲۰۱۱ هستش. در پناه خدا…….

صفحات 1 4 5 6 7 8 24