4 روش یافتن اسم فیلم خارجی و ایرانی که نام آن را نمیدانید!

۴ روش یافتن اسم فیلم خارجی و ایرانی که نام آن را نمیدانید!

اکثر مردم از تماشای فیلم لذت می برند. گاهی ممکن است شما اطلاعاتی از یک فیلم داشته باشید اما نام آن را بیاد نیاورید و تمایل به تماشای آن داشته باشید! در این موارد جای نگرانی از پیدا نکردن فیلم وجود ندارد زیرا امروز در انزل وب ۴ روش شناسایی و یافتن اسم فیلم خارجی و ایرانی در اینترنت را به شما آموزش می دهیم.

نحوه پیدا کردن فیلم کامل یک کلیپ بی نام و نشان در اینترنت

How to Find Out a Movie Without Knowing the Name

قبلا ۵ برنامه برتر شناسایی آهنگ در حال پخش اندروید را برای فایل های موزیک به شما معرفی کردیم اما از آنجایی که فراموش کردن نام فیلم با توجه به تعداد بالای آن ها مشکلی برای بعضی از کاربران ایجاد کرده است، سرویس های مختلفی ساخته شده اند تا با ارائه جزییات مختلف، اقدام به سرچ فیلم مورد نظر و نمونه های مشابه کنند. البته قابل ذکر است که سرویس های معرفی شده به زبان انگلیسی کار می کنند و فعلا سایت فارسی زبان در این زمینه نداریم. اما شما می توانید با کمک سرویس های ترجمه متن آنلاین که قبلا در انزل وب آن ها را معرفی کرده ایم، به استفاده از این سرویس ها بپردازید.

پیدا کردن نام فیلم در سرویس What Is My Movie

پیدا کردن نام فیلم در سرویس What Is My Movie

در زمان هایی که از خود می پرسید چگونه اسم یک فیلم را پیدا کنیم؟ جواب می تواند سرویس What Is My Movie با موتور جستجو Valossa باشد که قادر است با استفاده از جزییات ذکر شده توسط شما، فیلم مورد نظر را پیدا کنند. این سایت در فنلاند و توسط مهندسین دانشگاه اوولو فنلاند تاسیس شده است. پس از ورود به سایت باکس جستجو در مقابل شما وجود دارد. می توانید اطلاعات خود را تایپ و یا به صورت ویس وارد کنید و دکمه Search را بزنید. به طور مثال فیلم های ماجراحویی درباره دزدان دریایی (adventure movies about pirates) و.. . این سرویس فیلم های مشابه را نشان می دهد.

همینطور مطالعه مطلب موتور های جستجو برای پیدا کردن افراد از طریق نام، شماره و ایمیل نیز می تواند برای شما جالب و کاربردی باشد.

یافتن نام فیلم خارجی با سرچ در IMDb

یافتن نام فیلم با سرچ در IMDb

علاقه مندان به فیلم حتما نام سایت IMDB ( Internet Movie Database) را شنیده اند و از آن استفاده کرده اند. شما با دانستن دیالوگ معروف از فیلم، دانستن نام و اطلاعات شخصیت اصلی و موضوع و.. با چند کلیک فیلم خود را در قسمت سرچ IMDb پیدا کنید. برای استفاده از راهنمای نام فیلم ابتدا به سایت این سرویس بروید و هر اطلاعاتی که دارید را در فیلد جستجو وارد کنید. سپس نتایج جستجو را بررسی کنید و اگر فیلم خود را نیافتید، سعی کنید موارد دیگری را که به خاطر دارید، امتحان کنید.

پیشنهاد می کنیم مطلب  بهترین موتور جستجو فارسی برای پیدا کردن گمشده ، وکیل ، دکتر و.. را هم مطالعه کنید.

یافتن اسم فیلم فراموش شده فارسی و انگلیسی در Google

سرچ نام فیلم فراموش شده در Google

قطعا هر جا نیاز به سرچ و پیدا کردن باشد، استفاده از گوگل به عنوان اولین راه به ذهن می رسد. ممکن است تعداد نتایج زیادی را در سرچ معمولی در Google پیدا کنید اما با استفاده از روش هایی می توانید به صورت تخصصی تر دنبال فیلم مورد نظر خود در گوگل باشید. گوگل سایت فیلم مستقل خود را در سال ۲۰۱۶ بست اما پشتیبانی های بیشتری به خود گوگل افزوده است. توجه داشته باشید در گوگل می توانید از زبان فارسی نیز برای درخواست نام فیلم استفاده کنید.

سرچ نام فیلم فراموش شده در Google

شما می توانید از افزونه هایی مانند Movie Search استفاده کنید و یا به طور مستقیم اطلاعات مورد نظر خود در مورد فیلم را سایت گوگل وارد کنید. سپس با استفاده از فیلتر های قرار داده شده، نتایج جستجو خود را دقیق تر کنید. سعی کنید هر آنچه را که به یاد می آورید در گوگل وارد کنید و بسته به معروفیت فیلم، ممکن است نیاز به چندین بار سرچ مختلف داشته باشید.

مطالعه مطلب دانلود فیلم کوتاه و بلند استوک ۴k رایگان، هم می تواند برای شما مفید و کاربردی باشد.

جستجو برای پیدا کردن نام فیلم در All Movie

جستجو برای پیدا کردن نام فیلم در All Movie

وبسایت All Movie یکی از مرجع های بزرگ فیلم در دنیا می باشد. در این سرویس در قسمت جستجو حرفه ای All Movie فیلتر های مختلفی برای پیدا کردن فیلم قرار داده شده است. در صورتی که با سوال چگونه فیلمی که اسمش را نمیدانیم پیدا کنیم؟ مواجه شدید، به این سرویس سر بزنید. پس از ورود به قسمت جستجو، ابتدا از فیلتر های سبک فیلم، سال حدودی پخش، امتیاز فیلم، رده بندی MPAA، زمان، موضوع و مود فیلم، تم فیلم، دسته یندی فیلم و.. را وارد و انتخاب کنید. سپس این سرویس نزدیک ترین فیلم ها به فیلتر های شما را نشان می دهد.

در پایان مطالعه مطلب آموزش بریدن قسمتی از فیلم در پلیر های کامپیوتر را فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز سرویس ها و روش های مختلفی جهت سرچ نام فیلم به شما معرفی کردیم. با استفاده از کدام ابزار توانستید نام فیلم را پیدا کنید؟ شما می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در این زمینه را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات

  • ناشناس says:

    سلام.یه فیلم خارجی بود که چن تا بچه بودن.یه چرخ و فلک (اگه اشتباه نکنم) قدیمی پیدا میکنن که با نشستن روش سنشون اضافه میشه.اخر داستان شخصیت بد تبدیل به یه بچه ی کوچیک میشه و اون وسیله برعکس عمل میکنه…اسمشو نمیدونم?

  • Mohamad says:

    سلام فیلمی که یه پسره ۱۴ ساله از یه دختر خوشش میاد بعد پیج مجازیشو پیدا می کنه و بیشتر از اون خوشش می یاد اسمش چیه ؟

  • مریم says:

    سلام دوستان …میشه لطفا اسم اون فیلمی که پسره توی دبیرستان با دوستاش شرط میبنده دختررو عاشق خودش کنه بعد ولش کنه ..بعدم عاشق هم میشن رو بگین فکر کنم امریکایی باشه ..خیلی ممنون

  • یاسر says:

    بچه ها یه فیلم هندی بود که دختره عاشق پسره شد ولی باباش اونو از خونه انداخت بیرون دختره یه بند هی میگفت پلیز پلیز پلیز

  • Mehrshaad says:

    یه فیلم خارجی هست که فکر کنم ترکی باشه شایدم هندی دقیق یادم نیس چون خیلی وقت پیش دیدم..پسره میره از اتاق یه دختر دزدی کنی بعدش عاشق هم میشن.تقریبا مثل علاالدین.ولی مثل علاالدین فانتزی نیس.اگه کسی اسمش رو میدونه کمکم کنه

  • عامر بهرامزهی says:

    من دنبال ی فیلم ترسناک هستم که در یک
    رستوران پیرزنی میآید و جگر خام میخورد و بعد به مردم داخل رستوران حمله ور میشه و یکی از افراد رو از ناحیه گردن میخوره و مردم داخل رستوران پیرزن رو میکشن اش و بعد می‌خوام همون مردی رو که پیرزن خورده ببرن بیمارستان و بعد به راه می افتند در راه زنبور ها وارد ماشین آنها میشوند و به آنها حمله میکنند و بعد مجبور میشن دوباره برگردن به رستوران . و یک مرد غریبه با یک ماشین و انواع اسلحه میاد برای نجات مردم رستوران و مردم رستوران رو برای یک حمله در شب مسلح می‌کنه و در نهایت همه مردم رستورانبه دست زامبی ها که در شب حمله کردند می‌میرند به جز همان مرد غریبه و یک زن باردار که در همان شرایط که زامبی ها بیرون از رستوران هستند زن بچه خود را به دنیا می‌آورند. …….. اسم این فیلم رو میدونید چیه خیلی دنبال اش گشتم ولی پیدا نکردم میتونید راهنمایی کنید؟؟؟؟

  • Ehsan says:

    سلام من دنبال یک سریال میگردم و اگه کسی لطف کنه اسمشو بهم بگه ممنونش میشم
    داستان از این قراره که در یک قبیله ای که همه ی اون ها elf(داخل فیلم ارباب حلقه ها افرادی با گوش های دراز و قدی کوتاه تر از انسان ها) هستن یک درخت در مرکز قبیله هست و در حال مرگه و با هر برگی که میوفته یکی از دشمناشون آزاد میشن و اونا باید دنبال راهی برای جلوگیری از بین رفتن اون درخت بکنن.لطفا اگه کسی میدونه اسمشو بگه

  • یوسف says:

    سلام خسته نباشید.تروخدا به سوالم جواب بدین
    این سه تا فیلم اسمشون چیه؟
    ۱.تاجر پولدار عاشق گیتاریست خیابونی میشه
    ۲.مرده عاشق گارسون میشه
    ۳.دختره از استاد دانشگاهش خوشش میاد دوسش داره
    جواب بدید ممنون

  • mobina says:

    من دنبال یه فیلم کره ای هستم (که از زمان پادشاهی نیست یعنی از دوران جدیده)..یکی از بازیگراش دختره و اسم واقعیش شین سه کیونگ هستش که تو فیلم مو هاش زرده هو کوتاهه یه کلیپش اینه که دختره می خواسته با پسره عکس بگیره اما عکس همش بد در میومد ?هرکی اسمه این فیلم کره ای رو میدونه بگه لطفاااااااااا
    ????????????????????????

    • says:

      من خیلی وقته دنبال یه فیلم هندی هستم تو یه کلیپ دیدم ولی نمی تونم پیدا کنم کمک کنین.

      • سهيل says:

        یه فیلم خارجی بود که تو شبکه مولتی ویژن گذاشته بود داستان این فیلم این بود که یه زوج تو جنگل زندگی می کردن مرد رفت چند تا کارگر گرفت که بیان براش کار کنن ولی اون کارگرا در نبود مرد به زنش تجاوز کردن

  • Ahmad says:

    من تونستم جواب بعضی ها که دنبال اسم فیلم بودن رو بگم،حالا یکی مردونگی کنه بگه،اسم فیلمی که دنبالش هستم،فیلم قدیمی با ژانر وسترن شمالی ه،ی کشتی پر از زنان محکوم رو به بندری به کانادا میارن برای فروش،ی دختر لال توسط ی نامادری به شکارچی پوست بخاطر بدهی ش فروخته میشه،که توسط اون شکارچی به اعماق جنگل به کلبه ش با قایق برده میشه،که دختره فرار میکنه،خییلی دنبال اسم این فیلم هستم یکی از فیلمهای کلاسیک بسیار زیباس،ممنون مبشم اسمشو بگین.

    • نادر says:

      the trap ساخت ۱۹۶۶ و بفارسی دام

    • fatemerahimpour78@gmail.com says:

      اون فیلم که پسر سرباز عاشق دختر گارسون میشه چیه ؟؟؟؟که آخرشم جدا میشن ؟؟؟تو رو خدا جواب بدین

    • Asma says:

      فیلم درمورد پسر یک رستوران دار ساده ک عاشق دختر یکی از مقام های شهرشون میشه ک پولدارن و باهم فرار میکنن به یه شهر دیگ و بچه دار میشن بعد چند سال برادرای دختره برا اشتی میرن خونش برای تولد یک سالگی بچش یا خونه جدید خریدنشون و دختره میره پایین شیرینی بخره برادرای پسره شوهر و بچه دخترو پرت میکنن پاینو میمیرن لازم به ذکره که پسره دوتا دوست داره ک یکیش کوتوله و کچله ک کلاه گیس میزاره ابجیامیتونین اسم این سینمایی واسم پیداکنین هندیه چن ساله دنبالش می گردم

  • آرمان مصطفوی says:

    سلام دنبال فیلم ایرانی هستم که در آن مردی به دلیل معطلی یا کار ناشایسته یک خانم داخل آسناسور گیر میکند و به علت مشکل در سیستم آسانسور مرگ او در آسانسور اتفاق میفتد و گناهش به پای آن خانم نوشته میشود و بعد از آن اتفاق روح مرد همواره آن خانم را اذیت میکند و در هر زمان ظاهر میشود لطفا اگه اسم فیلم رو میدونید بگید ژانر ترسناکه

  • پرویز نبی زاده says:

    فیلم داستان راننده تاکسی تلفنی که درتاکسی خود توسط یک تبهکار باشلیک گلوله به قتل می رسد ونامزد یا دوست دخترش که در مرکز تاکسی تلفنی بعنوان اپراتور کار می کرد صدای شلیک گلوله از طریق بی سیم اتومبیل می شنود این فیلم در سیمای جمهوری اسلامی ایران درچند سال پیش پخش گردید و دوبلور راننده تاکسی استاد آقای چنگیز جلیلوند بودند متشکرم .

  • mobina says:

    اسم اون فیلم معروفی که جدیدن منتشر شده دختره عاشق پسره ست و پسره خیلی بهش خیانت میکنه پسره صورتش زخمی میشه…اگه میشه کمکم کنید تیزرشو دیدم فقط

  • حسن says:

    سلام دنبال یه فیلمم اسمشو نمیدونم.
    خارجیه فیلمش ترسناکم هست.
    چندتا مامور پلیس برای یه ماموریت میرن تو یه شهر که فقط برای ماموریت پلیساهست یعنی متروکه کسی زندگی نمیکنه.
    بعد همه امکاناتی براشون هست.
    بعد دونه دونه سر یه ساعتی بر اثر یه اتفاق کشته میشن
    فقط یه مرد سیاه پوست و یه زنه زنده میمونن.
    یکیشون نفوذی بود تله میذاشته براشون . که اخرش میمیره
    هرکی اسمشو میدونه بگه
    ۰۹۳۳۸۲۳…

    • آیلار says:

      سلام دنبال یه فیلم کُره ای هستم که دانش اموز ها تو دبیرستان هستن و یکیشون اسمش ایکسه یعنی ناشناسه لطفا اسمش رو بگید

      • Ftm says:

        اسم سریال School 2017 هست

        • ناشناس says:

          سلام دوستان، میشه بگید فیلمی که یه دختر پسر رو تو اتوبوس میبینه عاشقش میشه و بخاطرش تیپ و قیافش رو عوض میکنه بعد یجاش هم میره توی ایستگاه اتوبوس میبینه یادش رفته همونجیزی که برای موهاش زده بود که چتریش قشنگ بشه رو برداره، فیلمه کره ای هست، لطفا اگه میدانید اسمش رو بگید، مرسیی

    • Ahmad says:

      اسم فیلم شکارچیان ذهن محصول سال۲۰۰۴.

  • رویا says:

    دنبال اسم فیلمی ایرانی میگردم که پدر و دختر با هم کنکور میدن پدر میشه رتبه ۲ کنکور
    پدر میخواد ارتوپد بشه دامادش ارتوپده
    کسی میدونه؟

  • Zahra says:

    سلام..دنبال فیلمی ام ک اتوبوسیه ک دانش اموزان سرنشین اونن بعد کف اتوبسم پر ریختس یهو خودکار دختره میوفته کف اوتوبوس دختره خم میشه برش داره یهو یه وسیله ی تیزی میاد از سر شیشه میبره و وکلن همشون نصف میشن و پرتاب بعد فقط این دختره زنده میمونه

  • رضا says:

    سلام اسم فیلمی که پسری پدر ومادرش میرن سفر اونوقت اونو میزارن دست پرستارس توخونه بعد پسره همون شب زنگ به دوستش میزنه و باهم اون پرستارو می بندند به صندلی بعد زنگ میزنن به دوس پسر پرستاره اونم به صندلی میبنده بعد اونا رو میکشن دوست همون پسره می ترسه و می خواهد فرار کنه اما پسره اونم میکشه بعد یه طوری صحنه سازی میکنه مثل اینکه همه رو پرستاره کشته اما غافل از اینکه پرستاره زنده می مونه …. لطفا اسمش چیه

    • بدون نام says:

      من خیلی وقته دنبال یه فیلم هندی هستم که تو کلیپ دیدم که عاشقانه ی دانشگاهی هست نمیتونم پیدا کنم چیکار کنم کمکم میکنین.

    • یوسف says:

      سلام خسته نباشید.تروخدا به سوالم جواب بدین
      این سه تا فیلم اسمشون چیه؟
      ۱.تاجر پولدار عاشق گیتاریست خیابونی میشه
      ۲.مرده عاشق گارسون میشه
      ۳.دختره از استاد دانشگاهش خوشش میاد دوسش داره
      جواب بدید ممنون

  • فرزاد says:

    ی دختر و پسر جوون تقریبا ۱۲ ساله ک تو مدرسه ت ی بازی مجبور میشن همو بوس کنن ک معلمم میبینه بعدم تو ی تقزر دیگش داشتن باهم در میخوندن ک پسره دختره رو میبوسه بعدشم دختره میبوسه رو میخام

    • نغمه says:

      سلام دنبال فیلم کره ای هستم که دختره برای نجات پدرش مجبور میشه با انگشت یه در شیشه ای فشرده رو بشکونه لططفا راهنمایی کنید

  • hldv says:

    سلام نام فیلمی را میخواهم که دکتری عاشق بیمار خود که یک جوکر دیوانه هست میشود و خود را از بالای ی ساختمان توی یک دیگ رنگرزی می اندازد و دنباله ی آن جوخه ی انتحار میشود

    • Daryosh says:

      جوخه انتحار۱

    • Zahra" says:

      سلام..دنبال فیلمی ام ک اتوبوسیه ک دانش اموزان سرنشین اونن بعد کف اتوبسم پر ریختس یهو خودکار دختره میوفته کف اوتوبوس دختره خم میشه برش داره یهو یه وسیله ی تیزی میاد از سر شیشه میبره و وکلن همشون نصف میشن و پرتاب بعد فقط این دختره زنده میمونه

  • عطا says:

    سلام ببخشید فیلمی ک راک بازی کرده درگیری با اتوبوس تو اون فیلم بوده با فرار در مزرعه ذرت اسم این فیلم چیع

  • حمزه says:

    سلام اسم فیلمی که برا ازدواج با دختر باید مچ انداخت چیه

  • امید says:

    سلام دنبال اسم فیلمی هستم که شبکه سه تو سه روز فیلمو گذاشت که جادوگر زن سگش رو فرستاد سمت شاه زاده سکه دو تا دستشویی زد به سینه شاهزاده وجادو شد سگ شاهزاده شد وش اه زاده یک دیگه چیزی زیادی یادم نمیاد و پسر گرگ نما به بابای دختره لوبیا داد وارزوی یک کیف پول کرد و صاحب خونه رو گفت کفشاشو لیس بزنه اسم این فیلم چیه خدا داند.

  • pedar says:

    سلام این فیلم kreola1993نام داردبا بازی دمترا همپتون … کرولا
    Teodosio Losito Teodosio Losito … اندی (به عنوان تئو لوزیتو)
    جان آرمستد جان آرمستد … لئون
    میباشد. زرق و برق دار Kreola (Demetra Hampton) در سفر کاری به Santo Domingo به همسرش اندی می پیوندد و وفاداری خود را هنگامی که با یک ماهیگیر خوش تیپ به نام لئون وارد یک رابطه فریبنده می شود ، خرد می کند.

  • پرویز نبی زاده says:

    خلاصه فیلم سینمایی راننده تاکسی تلفنی که درتاکسی خود به قتل میرسد ونامزدش درمرکز تاکسی تلفنی صدای شلیک گلوله را از بی سیم اتومبیل می سنود

  • زره داریان says:

    سلام یه فیلمی بود که پسر برای دختره یک ادم که مثلا ستاره بود و در هوا معلق بود رو می خواست برای دوست‌ دخترش ببره ولی بین راه با کسایی رو به رو شد که می خواستند قلب ستاره رو در بیارن و بخورند

    • محمد says:

      Stardust

    • جواب بدید says:

      سلام دوستان ببخشید میشه جواب بدید یه عیلمی دارم خارجیه که چنتا نوجوان تدی پارک اتیش میزنند و پلیس دنبالشونه اونا هم کرم میخورند یه پسر چاق کرم میتره تدی خونشون و میخاد اشپزی کنه هرکی بگه توی اینستا شات میشه ایدیم توی اینستا همونجا برام بگین ممنونم@_mjid313_

  • setayesh says:

    سلام من دنبال یک فیلم کره ای هستم که چمدون دختره با چمدون پسره عوض میشه و اینکه پسره یک دزده و دختره یکی دیگه رو میخواد رو طرف هم دختره رو نمیخواد بعد این پسره بهش میگه کمک میکنم حالشو بگیری

  • لیلی says:

    سلام.یه فیلمی بود که پدر یه خانواده ای که دانشمند بود از ترس جنگ جهانی تمام امکانات رو برای خودشون زیر زمین مهیا می کنه و ۲۰ سال زیر زمین زندگی می کنند و بعد از ۲۰ سال که پسر اونها که خیلی هم مودب و متفاوت از جامعه بار اومده بوده میاد روی زمین با تغییرات زیادی مواجه میشه و همه چیز براش عجیب بوده بقیه داستان …. کسی اسم فیلم رو میدونه ؟

  • محبوبه says:

    خیلی جذابه مشتاقم بدونم چه فیلمیه

  • ناشناس says:

    به دنبال یه فیلم ۱۸ مثبت میگردم داستان در مورد دو زن است که در زندان عاشق هم میشوند و بقیه کارها من دیوونه این فیلم شدم
    پیج من در اینستاگرام
    @…

  • مونس says:

    سلام بدنبال فیلمی هستم که نامش را نمیدانم . داستان در باره چند تا جوانی بود که با اختراع دستگاهی قلب را از کار می اندازند و میخواهند از دنیای دیگر اطلاع بدست بیاورند

    • Ahmad says:

      اسم فیلم مرگ مصنوعی یا Flatiners میباشد

    • Helrez says:

      سلام من دنبال ی فیلمم ک ی دختر پسره فک کنم تو دبیرستان عاشق هم میشن و پسره از این تیپ های پانک هست و دختره خیلی ساده بعدش پسره بخاطر دختره تیپشو تغییر میده دختره هم همینطور کشی میدونه اسم این فیلم چیه؟?

    • ماندانا says:

      اسم فیلم مرگ جویان هست

صفحات 1 5 6 7 8 9 24