سایت های ساخت آزمون فارسی و انگلیسی آنلاین

۱۵ تا از بهترین سایت های ساخت آزمون فارسی و انگلیسی آنلاین

آیا در فکر ساخت یک آزمون آنلاین به زبان فارسی یا انگلیسی هستید؟ امروزه سرویس های زیادی جهت ساخت آزمون آنلاین طراحی شده اند تا شما بتواند به راحتی و بدون نیاز به مهارت برنامه نویسی و حتی به صورت رایگان نیز آزمون مورد نظر خود را بسازید. امروز در انزل وب ۱۵ تا از بهترین سایت های ساخت آزمون فارسی و انگلیسی آنلاین را به شما معرفی خواهیم کرد.

ساخت آزمون آنلاین رایگان فارسی و انگلیسی

Best Free Online Quiz Makers

دلایل مختلفی از گرفتن امتحان و کوییز آنلاین گرفته تا پرسشنامه های روانشناسی، بازاریابی، مسابقات و.. می تواند نیاز به ساخت یک آزمون آنلاین داشته باشند. در این سرویس ها شما می توانید نوع آزمون خود را مشخص کنید و سپس سوالات خود را وارد کنید. پس از سفارشی سازی تنظیمات طبق نیاز خود، لینک آن را به اشتراک بگذارید و پاسخ ها را مرور کنید! در ادامه بهترین سرویس های فعال در این زمینه را معرفی می کنیم. در سرویس های انگلیسی، شما می توانید متن سوالات خود را به زبان فارسی نیز تایپ کنید و برای استفاده از امکانات نیز می توانید از مطلب بهترین مترجم ها آنلاین انگلیسی به فارسی کمک بگیرید.

ساخت آزمون آنلاین رایگان با Free Online Surveys

ساخت آزمون آنلاین رایگان با Free Online Surveys

یکی از محبوب ترین سازندگان آزمون آنلاین، Free Online Surveys است. با استفاده از این سرویس می توانید به سرعت آزمون آنلاین بسازید و از راه های مختلف مانند ایمیل، آدرس کوتاه شده، کد وبسایت و.. آن را به اشتراک بگذارید. در میان پاسخ ها همچنین امکان مشاهده گزارش تصویری و همچنین قرار دادن حالت های مختلف پاسخ (چهار گزینه ای و..) وجود دارد. در طرح های کوچک این سرویس رایگان است که اگر شما به بررسی بیش از ۱۰۰۰ پاسخ داشته باشید، باید اشتراک ماهانه آن را خریداری کنید.

سرویس آزمون آنلاین Poll Maker’s Quiz Maker

ساخت آزمون آنلاین رایگان با Free Online Surveys

سرویس بعدی، Poll Maker’s Quiz Maker است که به صورت کاملا رایگان، یک نظر سنجی آنلاین می سازد. ساز و کار این سایت ساده است. سوالات را اضافه کنید، نحوه پاسخ دهی را مشخص کرده و به اشتراک بگذارید، در نهایت داده ها را بررسی کنید! از ویژگی های این سرویس می توان به محیط تعاملی، پشتیبانی از تصویر و رسانه، نمره دهی و درجه بندی خودکار، گزینه های لایسنس و.. اشاره کرد.

آزمون ساز آنلاین ProProfs

آزمون ساز آنلاین ProProfs

سرویس آنلاین ProProfs Quiz Maker نرم افزاری مبتنی بر کلاد برای ایجاد آزمون آنلاین است. در این برنامه اشتراک رایگان وجود دارد که تقریبا تمام نیاز های شما را پوشش می دهد. فقط آزمون های و گزارش های خصوصی و ویژه هستند که نیاز به خرید اشتراک دارند. در این سرویس الگو های مختلف نیز وجود دارند تا بهتر تست خود را بسازید.

اگر به نظرسنجی در گروه و کانال های تلگرام علاقه مند هستید، مطلب آموزش ساخت نظرسنجی و رای گیری در گروه و کانال تلگرام را هم مطالعه کنید.

ClassMarker برای ساخت آزمون آنلاین

ClassMarker برای ساخت آزمون آنلاین

استفاده از سناریو های آنلاین، تست های مختلف برای کسب و کار ها، آزمون های آموزشی برای دانش آموزان و دانشجویان از دلایل استفاده از سرویس ClassMarker هستند. از دیگر ویژگی های این آزمون، ایجاد آزمون با محدودیت زمانی، سوالات تصادفی از یک بانک سوال اشاره کرد که استفاده آموزشی از آن را نیز جذاب خواهد کرد. امکان استفاده آنلاین از این سرویس برای مصارف آموزشی وجود دارد که در صورت استفاده حرفه ای تر و بررسی بیشتر پاسخ ها، باید اشتراک خریداری نمایید.

ساخت امتحان آنلاین در GoConqr

ساخت آزمون آنلاین در GoConqr

پلتفرم GoConqr نیز یک پلتفرم یادگیری اجتماعی است که بیشتر برای ساخت آزمون های درسی آنلاین مناسب تر است. محیط کاربری برنامه روان و راحت است و به صورت رایگان با نمایش تبلیغات می توانید سوالات مختلف را طرح کنید. دسترسی به بانک سوالات بین المللی، ماژولار بودن و هدف تخصصی رابطه معلم و کاربر در این سرویس به خوبی اجرا شده است.

ایجاد تست آنلاین در Online Quiz Creator

تست آنلاین در Online Quiz Creator

سرویس Online Quiz Creator به شما کمک می کند تا امتحان و آزمون های سرگرم کننده با ویژگی های پیشرفته مختلف بسازید. امکان تنظیم سطح سختی یکی از ویژگی های مفید این سرویس در کنار امکان اضافه کردن رنگ و لوگوی خود می باشد. استفاده از این سرویس به شرط وجود ۱۵ سوال در یک آزمون رایگان است.

ساخت پرسشنامه آنلاین در Easy Test Maker

ساخت پرسشنامه آنلاین Easy Test Maker

اگر دنبال راه ساده ای برای ساخت پرسشنامه آنلاین خود هستید، سرویس Easy Test Maker را امتحان کنید. ایجاد پرسش های چندگزینه ای، پاسخ کوتاه، سوال درست یا غلط از ویژگی های این سرویس است. تست های منتشر شده به صورت خودکار درجه بندی می شوند. استفاده از این سرویس تا ۲۵ تست رایگان است.

همینطور برای جلوگیری از رخ دادن غلط املایی در تست های خود، مطلب بهترین سرویس های اصلاح غلط املایی فارسی آنلاین و آفلاین را مطالعه کنید.

تست آنلاین Hot Potatoes

تست آنلاین Hot Potatoes

Hot Potatoes مجموعه ای از ۶ ابزار است که به شما در ساخت آزمون آنلاین کمک می کند. در این سرویس نیز به صورت رایگان قابلیت ساخت آزمون های آنلاین را دارید. شاید به نظر برسد که این سرویس منبع باز، قدیمی شده باشد ولی استفاده از آن می تواند راحت و ایمن باشد.

آزمون آنلاین Google Forms

آزمون آنلاین Google Forms

گوگل برای کارهای مورد نیاز اکثر افراد، سیستم های مختلفی می سازد. برای آزمون آنلاین نیز سرویس Google Forms را در اختیار کاربران قرار داده است. شما می توانید با این سرویس در گوگل درایو آزمون بسازید و نتایج را نیز به صورت دقیق تر با Flubaroo بررسی کنید. این سرویس به صورت کاملا رایگان، تمام قابلیت های لازم را فراهم می کند.

آزمون آنلاین Articulate Quizmaker 360

آزمون آنلاین Articulate Quizmaker 360

شما با استفاده از Articulate Quizmaker 360 می توانید آزمون ها، نظر سنجی ها و ارزیابی های مختلفی را انجام دهید. در این سرویس از حرکت های لمسی نیز پشتیبانی می شود. استفاده از این سرویس مشمول هزینه با همراه تست رایگان است که با توجه به امکانات آن مناسب است.

سرویس Wondershare QuizCreator برای ساخت آزمون آنلاین

سرویس Wondershare QuizCreator برای ساخت آزمون آنلاین

برنامه آنلاین Wondershare QuizCreator نیز امکان انتخاب ۱۸ نوع سوال، استفاده از محیط های چند رسانه ای و تنظیمات سفارشی دارد. این برنامه هم برای استفاده نیاز به پرداخت اشتراک به همراه قابلیت تست رایگان دارد.

سرویس iSpring QuizMaker در تست آنلاین

سرویس iSpring QuizMaker در تست آنلاین

ابزار iSpring QuizMaker با گزینه های سفارشی، تم های مختلف، قابلیت نمایش اسلاید، استفاده از ویدیو ، استفاده از بازخورد های شخصی در پیام هست. با وجود قابلیت استفاده از فرمول، گزینه مناسبی برای استفاده درسی می باشد. این سرویس غیر رایگان، ۱۱ نوع ارزیابی و ۱۲ پرسشنامه آماده به عنوان الگو هم دارد.

ساخت آزمون آنلاین در سرویس ایرانی Eazm

ساخت آزمون آنلاین در سرویس ایرانی Eazm

سرویس های ایرانی مختلفی وجود دارند تا بتوانید تست آنلاین خود را بسازید. به عنوان مثال، سرویس Eazm خصوصا در موارد آموزشی به صورت رایگان امکان ساخت پرسشنامه را دارد.

همچنین اگر از کاربران فعال اینستاگرام هستید، مطالعه مطلب آموزش ساخت نظرسنجی و رای گیری در اینستاگرام را هم فراموش نکنید.

ساخت آزمون آنلاین فارسی DigiSurvey

تست آنلاین DigiSurvey ایرانی

ابزار DigiSurvey نیز یکی از سامانه های پرسشنامه و آزمون آنلاین است که پا به پای سرویس های خارجی به شما در طراحی آزمون آنلاین کمک می کند. استفاده از این سرویس آسان و راحت است که راهنمایی های کافی در برای شما آماده شده است.

ایجاد آزمون آنلاین در Typeform

ایجاد آزمون آنلاین در Typeform

سرویس Typeform نیز همانند دیگر سرویس ها، به صورت سرگرم کننده امکان برگزاری آزمون های آنلاین شما را فراهم می سازد. ویژگی های مشترک با سایر سرویس های دیگر در این ابزار گنجانده شده است.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب بهترین سرویس های برگزاری تست آنلاین را معرفی کردیم. از نظر شما کدام سرویس بهترین عملکرد را دارد؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در این زمینه را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش تصویری ثبت نام و کار با سایت همگام
آموزش تصویری ثبت نام و کار با سایت همگام آموزش پرورش
معرفی بهترین تست های آنلاین روانشناسی و خودشناسی فارسی
بهترین سرویس های فارسی تست روانشناسی آنلاین

نظرات

  • محمد هادی میثمی says:

    به نظرم پلکان بهترین نرم افزاره برای این کار

  • سارا says:

    پرس لاین هم سایت بسیار خوبیه. هم فارسیه هم رایگانه.

  • مانیا says:

    سایت ازمون ساز ذبیحی هم خیلی خوب هست عالی هست و در مایکت هست و سایت ازمون ساز و صدور کارنامه هم دارد

  • داناقاضی زاده says:

    لطفاسایتی معرفی کنیدکه تایمروسوال تشریح وچهارجوابی داخلش باشدممنونم

  • Parsa says:

    سلام. ازمون ساز دیجی فرم هم خیلیی خوبه و هم خیلیی ارزونه و خیلیی کار با اش راهته و امکاناتش از این هم بیشتره

  • farnaz says:

    بسیار عالی هست

  • ناشناس says:

    سلام خیلی ببخشید همه این سایت هایی که در بالا معرفی کرده اید به صورت رایگان و مادام العمر هستند؟

  • کریم says:

    سلام
    چرا دوتست رو بررسی نکردین ؟ من باهاش کار کردم بین سایت های فارسی تجربه خوبی داشتم

  • محمد صالح اکبرنژاد says:

    خبر خبر سایت عالی شهاب علم ویژه متوسطه اول
    آزمون آنلاین
    نمونه سوالات
    تدریس حضوری
    و…………………………

    • nastaran says:

      سلام. ازمون ساز دیجی فرم رو من پیشنهاد میدم استفاده کنید، خیلی ساده و کاربردی هست. امکانات خیلی خوبی هم داره.

    • رضا & says:

      شما دیگر چه سایتی هستید من دارم از سایت ازمون ساز ذبیحی استفاده میکنم خیلی عالی هست و رایگان و صدور کارنامه هم میکند و ایرانی هست

  • رقیب says:

    این کامنت صرفا اطلاع از تعداد کامنت ها در سایت خوب شماست و ارزش دیگری ندارد. 😉