بهترین جایگزین اپل استور فارسی و انگلیسی

۱۰ تا از بهترین جایگزین اپ استور فارسی و انگلیسی اپل برای کاربران ایرانی

یکی از مشکلاتی که برخی از کاربران اپل خصوصا کاربران ایرانی دارند، پیدا کردن یک جایگزین مناسب برای اپل اپ استور (Apple App Store) به دلایل مشکلات مختلف مانند تحریم ها، حذف برنامه های فارسی و.. است. سرویس های مختلفی در این زمینه فعالیت می کنند که امروز در انزل وب ۱۰ تا از بهترین جایگزین اپ استور فارسی و انگلیسی برای کاربران ایرانی را معرفی می کنیم.

دانلود بهترین برنامه فارسی و انگلیسی جایگزین Apple App Store

Best Alternatives to Apple App Store

دلایل زیادی مانند ارور ۱۰۰۹ و.. برای جایگزین کردن اپل استور با برنامه های مشابه وجود دارد. با توجه به محدودیت هایی که برای برخی از کشور ها مانند ایران توسط اپل اعمال می شود، اهمیت این موضوع افزایش می یابد. در ادامه مطلب بهترین سرویس های فعال در این زمینه را معرفی می کنیم.

نصب Mojo Installer برای جایگزین اپل استور

یکی از بهترین جایگزین های اپل استور، Mojo Installer است. یکی از نقاط قوت مهم در این برنامه، عدم نیاز به جیلبریک کردن آیفون می باشد. برای استفاده از این سرویس ابتدا سایت Mojo را در مرورگر سافاری گوشی خود باز کنید. اکنون باید دکمه Install directly from your IDevice را در سایت بزنید. سپس روی گزینه build a custom profile تاچ کنید. پس از ساخت پروفایل روی گزینه Install تپ کنید.

نصب Mojo Installer برای جایگزین اپل استور

پس از نصب برنامه، می توانید وارد آن بشوید و از نصب کردن برنامه های مختلف لذت ببرید.

توجه داشته باشید برای استفاده از این برنامه ها بعد از ساخت حساب، باید آن را اعتماد سازی کنید. برای این کار وارد تنظیمات آیفون شده و به مسیر General بروید. سپس قسمت Profile and Device Management را باز کنید و روی نام برنامه مورد نظر تاچ کرده و Trust را انتخاب کنید تا بتوانید به راحتی از برنامه استفاده نمایید.

استفاده از Inocydia به جای اپل استور در ایران

برنامه Inocydia نیز گزینه دیگری برای کاربران iOS بدون جیلبریک است که از ورژن های ۷ تا ۱۰ را به خوبی پشتیبانی می کند. در این اپ استور امکان دانلود برنامه های کرک شده را نیز دارید که آپشن مهمی محسوب می شود. برای نصب این برنامه، باید به سایت Inocydia در مرورگر سافاری بروید و روی گزینه Install تاچ کنید.

استفاده از Inocydia به جای اپل استور در ایران

در نظر داشته باشید که با جیلبریک کردن آیفون، انتخاب های بیشتری در این زمینه خصوصا برنامه های کرک شده خواهید داشت، برای آشنایی با جیلبریک کردن آیفون، پیشنهاد می کنیم مطلب مزایا و معایب جیلبریک کردن iOS را مطالعه نمایید.

جایگزین اپ استور با ZESTIA

برنامه ZESTIA نیز به شما در جایگزین کردن اپل استور کمک می کند. این برنامه شباهت زیادی با سیدیا (Cydia) دارد که در گوشی های جیلبریک نشده قبلا با نام X-cydia نیز شناخته می شد. این برنامه روی گوشی های جیلبریک شده کار نمی کند. نصب این برنامه نیز ساده بوده و کافیست تا دکمه Install را در مرکز صفحه وبسایت این سرویس تاچ کنید. بعد از ساخت پروفایل می توانید به راحتی برنامه های مختلف را نصب کنید.

جایگزین اپل استور با ZESTIA

استفاده از Tweakbox برای جایگزین اپ استور در آیفون

سرویس Tweakbox یکی از برنامه های قابل اعتماد با اعضای وفادار جایگزین اپ استور است که نیاز کسانی که دنبال جایگزین اپ استور بدون جیلبریک هستند را برطرف می سازد. طراحی این برنامه ساده و مناسب است و می توانید به سرعت از آن استفاده کنید. پس از ورود به سایت این سرویس در سافاری و تاچ روی Install Now بارگیری برنامه در دستگاه شما را آغاز می کند.

استفاده از Tweakbox برای جایگزین اپل استور در آیفون

دانلود Emus4u برای استفاده به جای اپل استور

برنامه Emus4u نیز همانند دیگر سرویس های معرفی شده، بدون جیلبریک کردن قابل استفاده است. این برنامه نیز با محیط خوب و مناسب می تواند جایگزین خوبی برای اپل استور باشد. نصب این برنامه نیز ساده بوده و پس از نصب برنامه از سایت و زدن گزینه Allow در پیام مشاهده شده، نصب شروع می شود. پس از نصب و اجرای برنامه، روی نام برنامه هایی که قصد دانلود آن ها را دارید تپ کنید تا دانلود شوند.

دانلود Emus4u برای استفاده به جای اپل استور

همچنین اگر گوشی آیفون شما مشکل آپدیت نشدن سیستم عامل را دارد، مطلب ۲۰ روش حل مشکل آپدیت نشدن iOS و برنامه های آن را مطالعه کنید.

استفاده از Apps4iPhone به جای اپل اپ استور

در برنامه Apps4iPhone شما می توانید فروشگاه خود را سفارشی کنید و بدون جیلبریک، پنهان سازی آیکون ها، نصب تم های مختلف و.. را نیز انجام دهید. روش نصب و استفاده از این برنامه نیز مانند دیگر ابزار ها می باشد.

استفاده از Apps4iPhone به جای اپل استور

TutuApp برنامه مشابه اپ استور

برنامه TutuApp فروشگاه دیگری است که بهترین برنامه ها و بازی های زیادی را در خود جای داده است. این برنامه حتی نسخه اندروید هم دارد و به صورت امن و پایدار در محصولات اپل نصب می شود. شما می توانید به راحتی برنامه های مورد نظر خود را در این سرویس به راحتی پیدا کنید.

جایگزین اپل استور با TutuApp

جایگزین ایرانی اپل استور، سیب اپ

برنامه سیب اپ استور ایرانی است که به طور خاص برای جایگزین اپل استور در ایران ساخته شده است. این برنامه یکی از بهترین استور های ایرانی اپل می باشد که با سرعت بالا، تعداد برنامه های زیادی حتی در برخی از برنامه ها به صورت رسمی را پشتیبانی می کند. سیب اپ نیازی به اپل آیدی و گیفت کارت نیز ندارد.

جایگزین ایرانی اپل استور، سیب اپ

مارکت ایرانی اپل، اپ استور فارسی

سیبچه دیگر برنامه فارسی برای جایگزین اپ استور در ایران می باشد. در این مارکت ایرانی اپل همانند دیگر نسخه ها، به تعداد زیادی از برنامه ها دسترسی دارید و می توانید برنامه های مختلف را دانلود و استفاده کنید. محیط این اپ استور معمولی و مانند دیگر برنامه ها می باشد.

دانلود سیبچه برای جایگزین ایرانی اپل استور

همچنین اگر مشکلاتی در آیفون خود دارید که نیاز به ریست کردن را احساس می کنید، مطالعه مطلب روش ریست فکتوری و ریستور آیفون را فراموش نکنید.

دانلود اپ استور ایرانی برای آیفون

برنامه اپ استور ایرانی اپل اپ استور، از گزینه های دیگر این لیست است که با زبان فارسی به شما در دانلود برنامه ها یاری می رساند. در این فروشگاه کامل، بیش از ۱۸ هزار برنامه وجود دارد که می توانید به راحتی از آن ها استفاده و لذت ببرید.

اپ استور ایرانی

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب جایگزین های فارسی و انگلیسی برای اپل استور معرفی کردیم. شما کدام برنامه را انتخاب کردید و استفاده می کنید؟ منتظر ارسال نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در این زمینه در دیدگاه این پست هستیم.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 2 روش تغییر کشور اپ استور اپل (App Store)
آموزش ۲ روش تغییر کشور اپ استور اپل (App Store)
آموزش 16 روش حل مشکل وصل نشدن و باز نشدن اپ استور آیفون
آموزش ۱۶ روش حل مشکل وصل نشدن و باز نشدن اپ استور آیفون
حل مشکل کد ارور 1009 آیفون
راهنما کامل: آموزش گام به گام ۹ روش رفع مشکل کد ارور ۱۰۰۹ آیفون
رفع ارور cannot connect to app store در آیفون
۱۴ روش رفع پیغام خطای Cannot Connect To App Store آیفون

نظرات

  • رهام says:

    مارکت های ایرانی که فقط جیب مردم رو میزنن و فوقش تا زمانی که ایران تحریم هستش میتونن جولان بدن ولی ساده ما هستیم که از اندروید با اون همه نرم افزارهای رایگان و کرک شده اومدیم آیفون و الان باید پول مفت بدیم به اپ استورهای ایرانی

  • امير says:

    ممنون از سایت خوبتون کاش در مورد هزینه های گزاف مارکت های ایرانی هم میگفتین تنها جایی که باید واسه مارکت پول وحق اشتراک بدی ایرانه یک هزینه برای اشتراک ماهیتهم مارکت یک هزینه برای برنامه هایی که میخوای نصب کنی ،هزینه ماهیانه اینترنت بماندفقط نمی‌دونم چرا بعضیا اینقدر باذوق از این مارکت های دزد ایرانی تعریف میکنن

  • غریبه says:

    مسخره بازی ایرانیا
    ما از برنامه های پولی اپل فرار میکنیم اپ استور های ایرانی میگن پول اشتراک بدین ما رایگان بهتون اجازه نصب بدیم خب شما که بدتر از اپل دارید جیب مردمو خالی میکنی با افتخارم مینوسن رایگان خجالتم خوب چیزی هست

  • صبا says:

    سلام
    من سیب ایرانی دارم …. راضی هستم پشتیبانیش هم عالیه

  • سیما says:

    سلام اپ استور سیب بازار هم خیلی اپ خوبیه، بیشتر اپ ها رایگانه و اشتراک های خیلی ارزونی داره نسبت به بقیه
    رابط کاربری خوبی هم داره

  • امیرعلی says:

    چرا اناردونی به این خوبی تو لیست نیست؟ اصلا با سیبچه و سیب اپ قابل قیاس نیست. هم پشتیبانیشون عالیه هم اینکه اپ های هک شده خوبی دارن و بیشتر مشتری مدارن نسبت به سایر اپ استور ها

  • شادی says:

    ممنون از مطالب خوبتون
    من بهترین جایگرینی که برای اپ استور میتونم معرفی کنم .سیب ایرانی هست که همه اپ هارو داره و اپ های ایرانی هم رایگانه و قیمت اشتراک ها هم خیلی به صرفه هست . پشتیبانی خوبی هم داره نسبت به بقیه استور های ایرانی

  • هما حمیدی says:

    ممنون از مطلب مفید و به درد بخور شما.
    با توجه به اینکه الان اپل نرم افزارهای ایرانی رو از کار انداخته من ۲ تا سایت دیگه ای دیدم که فکر کنم به درد کاربران شما هم بخوره.
    سیبانه و اناردونی

  • Abolfazl says:

    واییی یک دنیا از شما ممنونم من رمز اول ایدیمو بادم رفت ممنون از این همه لطف بی جبران