حذف لوگو و متن از روی عکس و فیلم در اندروید

۶ روش حذف لوگو و متن از روی عکس و فیلم در اندروید

ممکن است گاهی عکس یا فیلمی داشته باشید که بخواهید از آن در جایی استفاده کنید اما به دلیل وجود واترمارک یا لوگو نتوانید از آن استفاده داشته باشید. برای حل این مشکل می توانید با استفاده از برنامه های مختلف اقدام به حذف لوگو در گوشی اندرویدی خود کنید. امروز در انزل وب ۶ روش حذف لوگو و متن از روی عکس و فیلم در اندروید را آموزش می دهیم.

بهترین برنامه برداشتن و حذف لوگو و متن از فیلم اندروید

Best Film and Photo Watermark Remover Apps For Android

معمولا برای محافظت از عکس ها روی آن ها لوگو (Logo) قرار داده می شود. اما گاهی تاریخ، زمان، واترمارک (Watermark)، نوشته های مختلف و جزییات دیگری هم ممکن است به تصاویر یا فیلم ها اضافه شود که موجب خراب شدن و شلوغ شدن آن شوند. در این موارد می توانید با کمک برنامه های مختلف، این داده ها را بدون وارد شدن آسیب زیاد به سوژه حذف کنید که در ادامه مطلب بهترین ابزار ها را معرفی می کنیم.

برنامه حذف لوگو از عکس با Background Eraser

برنامه Background Eraser یک سرویس کامل در زمینه حذف واترمارک، پاک کردن پس زمینه و سایر ویرایش های مختلف را روی عکس است. ابزار های مختلفی در این برنامه وجود دارند که تا آشنایی کامل با آن ها باید کمی زمان صرف کنید و سپس می توانید به راحتی لوگو را از عکس حذف کنید.

برنامه حذف لوگو از عکس با Background Eraser

پس از ویرایش به طور پیش فرض عکس ها با فرمت PNG و بدون پس زمینه ذخیره می شوند که می توانید آن ها در فرمت JPG نیز ذخیره کنید. امکان اشتراک گذاری مستقیم در اینستاگرام، فیسبوک و وی چت هم در برنامه امکان پذیر است.

برنامه حذف لوگو از عکس با Background Eraser

نرم افزار حذف متن از روی فیلم برای اندروید Remove Logo From Video

برنامه Remove Logo From Video به صورت ساده لوگو ، اشیا ، استیکر و علائم را از روی فیلم در اندروید حذف می کند. برای استفاده از این برنامه حذف نوشته از روی فیلم اندروید، کافیست فقط ویدیو را از گالری خود انتخاب کنید و با مقیاس اطراف شکل مورد نظر را انتخاب کنید. سپس روی Create to Remove تاچ کنید.

نرم افزار حذف متن از روی فیلم برای اندروید Remove Logo From Video

این برنامه به راحتی قابل استفاده است و با فرمت های محبوب ویدیویی سازگاری کامل دارد. صرف نظر از اینکه لوگو به صورت دستی یا خودکار اضافه شده باشد، این برنامه می تواند آن را حذف کند.

نرم افزار حذف متن از روی فیلم برای اندروید Remove Logo From Video

اگر خودتان قصد گذاشتن لوگو و واترمارک روی عکس دارید، پیشنهاد می کنیم مطلب روش گذاشتن لوگو روی عکس در اندروید را مطالعه کنید.

برنامه Adobe Photoshop Fix برای حذف لوگو از عکس اندروید

برنامه Adobe Photoshop Fix برای حذف لوگو از عکس اندروید

به طور کلی برنامه Adobe Photoshop Fix برای حذف اشیا ناخواسته در عکس با گوشی های اندروید کاربرد دارد. این سرویس رابط کاربری زیبا و کاربر پسند دارد که کار را برای همه راحت می کند. برای حذف لوگو و.. در عکس کافیست تا ابزار Healing را در پایین صفحه انتخاب کنید و Spot Heal را بزنید. پس از انتخاب اندازه براش، قسمتی که تمایل به حذفش را دارید انتخاب کنید. سایر امکانات برنامه های ویرایش تصویر نیز در این ابزار در دسترس هستند.

برنامه اندروید حذف لوگو از عکس Remove Object

برنامه اندروید حذف لوگو از عکس Remove Object

ابزار Remove Object برای پاک کردن اشیا در تصویر و تبدیل ظاهر آن ها به عکس های حرفه ای ساخته شده است. برای حذف لوگو و.. باید محل آن را با ابزار مناسب انتخاب کنید و حذف نمایید. امکان تغیر اندازه، سختی براش به همراه ترمیم وجود دارد. برای حذف قسمتی از عکس در اندروید، می توانید از ابزار های Lasso یا Brush، clone stamp و blemish بسته به نیاز های خود استفاده کنید.

همچنین برای قرار دادن واتر مارک روی عکس در کامپیوتر، مطلب آموزش قراردادن واتر مارک روی عکس در فتوشاپ را بخوانید.

پاک کردن واترمارک و لوگو عکس در اندروید YouCam Perfect

پاک کردن واتر مارک و لوگو عکس در اندروید YouCam Perfect

برنامه YouCam Perfect به صورت رایگان برای همه کاربران اندروید در دسترس است. این سرویس به کاربران امکان می دهد تا سایه ها، افراد و موارد ناخواسته، استیکر و همچنین لوگو و واتر مارک را از روی عکس در گوشی اندروید خود حذف کنید. امکان اشتراک گذاری مستقیم در شبکه های اجتماعی هم برای این برنامه در نظر گرفته شده است. برای این کار شما باید ابزار Removable را انتخاب کنید و با انتخاب مناطق ناخواسته، آن ها را پاک کنید. در نهایت روی Apply کلیک کنید تا تغییرات اعمال شود.

دانلود برنامه حذف نوشته از روی عکس برای اندروید TouchRemove

دانلود برنامه حذف نوشته از روی فیلم برای اندروید TouchRemove

برنامه TouchRemove عملکرد مشابه دیگر ابزار ها دارد. پس از باز کردن عکس در این برنامه، به قسمت Remove بروید و ابزار Pen را انتخاب کنید. پس از انتخاب کردن روی دکمه Tick ضربه بزنید تا تغییرات و حذف لوگو عکس و.. انجام شود. از سایر قابلیت های این برنامه به حذف سایر اشیا، پاک کردن خط و خش، پاک کردن لکه و جوش در عکس، قابلیت زوم برای انتخاب دقیق محل مورد نظر و.. اشاره کرد.

در پایان اگر تمایل دارید تا از کامپیوتر خود برای حذف واترمارک از روی فیلم استفاده کنید، مطالعه مطلب آموزش حذف لوگو و واترمارک فیلم در کامپیوتر را فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز برنامه های مفید برای حذف لوگو، واترمارک و.. را برای گوشی های اندرویدی معرفی کردیم. شما از چه برنامه ای برای انجام این کار استفاده می کنید؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در این زمینه را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

10 سرویس برتر حذف واترمارک با هوش مصنوعی
۱۰ سرویس برتر حذف واترمارک با هوش مصنوعی
آموزش 6 روش حذف واترمارک از ورد
آموزش ۶ روش حذف واترمارک از ورد
برداشتن لوگو و نوشته از روی عکس با فتوشاپ
آموزش ۲ روش برداشتن لوگو و نوشته از روی عکس با فتوشاپ
آموزش 6 روش قرار دادن واترمارک روی عکس در فتوشاپ Photoshop
آموزش ۶ روش قرار دادن واترمارک روی عکس در فتوشاپ Photoshop

نظرات

  • EDA says:

    سلام
    من برنامه video eraser نصب کردم از بقیه بهتر بود پیشنهاد میکنم برای حذف لوگو اون رو امتحان کنین:)

    • کاربر says:

      سلام لطفا اگه میدونید کمک کنید
      من یه برنامه از یه کانال تلگرام دانلود کردم بعد تا میرم توش اون پاین یه کادر میاد مینویسه منتشر شده توسط فلان سایت اونوقت من این برنامه برای بقیه میخوام بفرستم نمیخوام این متن بیاد هرکی میدونه چیکار کنم بگه لطفا

    • M.E says:

      کمکی نکرد

  • negarin says:

    خوبه ولی خب اون تیکه فیلم رو تار میکنه میشه گفت خراب میکنه😐🌻

  • رویا says:

    سلام ممنونم از اطلاعات عالیتون استفاده کردم عالی بود ممنون

  • NarGes says:

    مزخرف تر از خودش نیست

  • رضا says:

    کل برنامه هایی ک واسه حذف لوگو فیلم گذاشتین مضخرفه و کار نمیکنه

  • Ava girl says:

    ببخشید من یه برنامه میخوام که مثلا وقتی نوشته وسط ویدئو قرار دارد بتونم قشنگ از رو ویدئو پاکش کنم ن اینکه کنار ویدئو باشه و ویدئو رو کات کنم اگه برنامه ای که اینطوری هست رو می‌شناسید ممنون میشم بهم معرفی کنید

    • Iman says:

      Manam daghighan ye hamchin chizi mikham age peda shod b manam begu ❤

      • مهراد says:

        برنامه ای ک بشه وقتی لوگو یا متن روی کلیپهای اینستا حرکت میکنه را پاک کرد کسی داره هرکس بلده بگه هزینش هم پرداخت میکنم ۰۹۱۷۸۰۰…