بررسی مزایا ، معایب و بهترین مارک های شارژر فندکی ماشین

بررسی مزایا ، معایب و بهترین مارک شارژر فندکی ماشین

شارژر فندکی ماشین ، یک گجت یک یا چند پورته است که منبع شارژ را برای باتری گوشی و تبلت شما از بخش فندک ماشین فراهم می آورد. شارژر فندکی دارای معایب و مزایا و مارک های مختلفی برای گوشی های آیفون ، اندروید و.. است که امروز در انزل وب قصد داریم در مورد آن صحبت کنیم.

شارژر فندکی چیست؟ فواید و خطرات شارژر فندکی ماشین برای گوشی و..

Advantages and Disadvantages of USB Car Lighter Charger

فرض کنید که در یکی از سفرهای کاری خود در جاده گوشی شما باتری خود را از دست می دهد و شما نمی توانید از شارژر معمولی خود استفاده کنید و پاوربانکی نیز همراه ندارید. برای اینکه گوشی شما خاموش نشود و تماس های خود را از دست ندهید شما باید به طریقی گوشی خود را شارژ کنید. می توان گفت که این سناریو تنها به گوشی شما ختم نمی شود و دوربین دیجیتالی و تمام وسایل دیگری که دارای پورت USB هستند به شارژ نیاز دارند.

فواید و خطرات شارژر فندکی ماشین برای گوشی و..

یک دسته از افرادی که بیشتر در این شرایط قرار دارند افرادی هستند که دائما در حال سفر و حرکت هستند و وقت کافی ندارند تا دستگاه هایشان را قبل از خروج از خانه یا دفتر شارژ کنند و این جایی است که شارژر فندکی ماشین وارد ماجرا می شود.

شارژر فندکی چیست؟

شارژر فندکی یک گجت کوچک است که به پورت فندک خودروی شما متصل می شود و یک یا چند پورت USB را فراهم می کند. از شارژر فندکی معمولا برای شارژ گوشی های هوشمند و تبلت ها استفاده می شود. همچنین در مدل های خاصی از دوربین ها و بسیاری از دستگاه هایی که از USB پشتیبانی می کنند مورد استفاده قرار می گیرد.

فواید و خطرات شارژر فندکی ماشین برای گوشی و..

مزایای شارژر فندکی ماشین

با استفاده از شارژر فندکی، هر زمان که شما در جاده هستید می توانید تلفن همراه خود را شارژ کنید. شارژر فندکی زمانی ایده آل است که باتری گوشی شما نیاز به شارژ دارد و شما نمی توانید به پریز برق دسترسی داشته باشید.

مزایای شارژر فندکی ماشین

همانطور که اشاره کردیم شارژر فندکی یک یا چند پورت USB را در اختیار شما قرار می دهد که شما از طریق آن می توانید چند دستگاه خود را (مانند گوشی و دوربین) به صورت همزمان شارژ کنید و در وقت خود صرفه جویی کنید. تنها چیزی که باید به آن توجه کنید آمپر خروجی است. شارژر ماشین ZUS آمپر خروجی را به اندازه ای ارائه می دهد که شما بتوانید تمام دستگاه های خود را به طور موثر و سریع شارژ کنید، همچنین دارای مکان یاب GPS است که به شما کمک می کند نزدیکترین پارکینگ به خود را پیدا کنید. شارژرهای فندکی ماشین قابل حمل هستند، کوچک هستند و فضای خاصی از ماشین شما را اشغال نمی کنند. برخی از آنها با مواد با کیفیت بالا ساخته شده اند و ممکن است تا چند سال گارانتی داشته باشد.

معایب شارژر فندکی ماشین

شارژر فندکی ماشین انرژی خود را از باتری ماشین تامین می کند و پورت USB آن برق کمتری را ارائه می دهد، در نتیجه فرآیند شارژ شدن گوشی کند است و شاید هم به سختی شارژ شود. گوشی یا تبلت شما انرژی را از باتری شما می گیرد و اگر شما چند دستگاه خود را به شارژر فندکی وصل کرده باشید بیشتر از ۱۰ آمپر را از باتری شما می گیرد. این در حالی است که شارژهای معمولی ۱ تا ۳ آمپر را استفاده می کنند. شاید این مقوله برای افرادی که دارای ماشین نو هستند مسئله ای نباشد اما در ماشین های مدل پایین و قدیمی می تواند مشکلاتی را ایجاد کند. استفاده از شارژر فندکی باعث حواس پرتی شما هنگام رانندگی می شود.

معایب شارژر فندکی ماشین

با این ۵ روش از خراب شدن سیم شارژر گوشی آیفون ، اندروید و.. جلوگیری کنید !

بهترین برند شارژر فندکی کدام است؟

اگر به دنبال شارژر فندکی قوی هستید در این قسمت چند برند معتبر از آن را به شما پیشنهاد می کنیم.

RAVPower RP-VC006 بهترین شارژر فندکی ماشین

RP-VC006 یک شارژر فندکی قوی دو پورته است که هر کدام از پورت ها ۲.۴ آمپر را فراهم می کند و به اندازه ای سریع هست که دو گوشی هوشمند یا دو تبلت را شارژ کند. برخلاف بسیاری از شارژرهای فندکی ارزان این دستگاه دارای گارانتی است و هیچ دلیلی برای انتخاب یک شارژر فندکی تک پورته وجود ندارد.

RAVPower RP-VC006 بهترین شارژر فندکی ماشین

شارژر فندکی آیفون Anker PowerDrive 2

Anker PowerDrive 2 همان قابلیت های شارژر فندکی RP-VC006 را ارائه می دهد (۲ پورت ۲.۴ آمپره) فقط اندازه آن کمی بزرگتر است و ظاهری براق با رنگ های قرمز و سیاه را ارائه می دهد.

شارژر فندکی آیفون Anker PowerDrive 2

شارژر فندکی ۴ پورته Anker PowerDrive 4

شارژر فندکی Anker PowerDrive 4 برای افرادی که به تعداد پورت های بیشتری نیاز دارند مناسب است، این شارژر فندکی ۴ پورت را ارائه می دهد که شما می توانید ۴ دستگاه خود را به صورت همزمان شارژ کنید. هر یک از پورت ها دارای خروجی با ۲.۴ آمپر هستند.

شارژر فندکی 4 پورته Anker PowerDrive 4

Nekteck PD 45W شارژ گوشی با USB ضبط ماشین

Nekteck PD 45W بهترین شارژر فندکی برای گوشی ها و تبلت ها هستند و از پورت USB-C پشتیبانی می کند که می تواند برای شارژ تلفن و لپ تاپ هایی که از طریق پورت USB شارژ می شوند استفاده شود (با ۴۵ وات) و پورت دوم برای شارژ دستگاه هایی که دارای پورت USB-A هستند استفاده می شود (با ۱۲ وات).

Nekteck PD 45W شارژ گوشی با USB ضبط ماشین

شارژر فندکی سریع RAVPower RP-VC007

شارژر فندکی RAVPower RP-VC007 دارای فناوری شارژ سریع Qualcomm است. اگر گوشی دارید که از Quick Charge 2.0 یا ۳.۰ پشتیبانی می کند می توانید از این شارژر فندکی استفاده کنید. RAVPower RP-VC007 دارای ۲ پورت است.

شارژر فندکی سریع RAVPower RP-VC007

در آخر از شما دعوت می کنیم روش های شگفت انگیز شارژ کردن گوشی بدون شارژر : از سیب تا ماساژ با دست را برای شرایط اضطراری بکار بگیرید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب در مورد اینکه شارژر فندکی چیست و چه مزایا و معایبی دارد صحبت کردیم و در ادامه چند مورد از بهترین شارژرهای فندکی موجود را به شما معرفی کردیم. اگر شما شارژر فندکی ارزان می شناسید می توانید در بخش دیدگاه زیر با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات

  • Hamid says:

    سلام
    سپاس فراوان از مطلب مفید شما.
    اما در آخر نتیجه گیری نکردید که کدام شارژر بهترین انتخاب خواهد بود.