بهترین بازی های شطرنج اندروید

با ۱۰ تا از بهترین بازی های شطرنج اندروید آشنا شوید

شطرنج هنوز هم یکی از محبوب ترین بازی های روی میز در دنیا است. با پیشرفت تکنولوژی، شطرنج از روی میز ها به داخل گوشی های هوشمند هم راه یافته است و به راحتی می توانید در هر جایی شروع به بازی کردن کنید. علاوه بر سرگرم شدن با این بازی ها، می توانید مهارت های خود را بهبود بخشید و تکنیک های جدیدی را در هر لحظه یاد بگیرید. امروز در انزل وب بهترین بازی های شطرنج برای اندروید را معرفی می کنیم.

دانلود بازی شطرنج آنلاین و آفلاین برای گوشی اندروید

Best Chess Games For Android

تقریبا در زمان هایی که کار خاصی نداریم، از بازی های مختلف در گوشی خود استفاده می کنیم. یکی از بازی های محبوب شطرنج است که طرفداران خاص خود را دارد. شما می توانید با نصب یک بازی شطرنج اندروید خوب، به راحتی در هر زمانی بدون نیاز به صفحه و مهره شطرنج، به صورت آنلاین و آفلاین با گوشی خود بازی کنید. همانطور که قبلا در انزل وب بهترین بازی های شطرنج آنلاین را به شما معرفی کرده بودیم، در ادامه برای گوشی و تبلت ها نیز بهترین بازی های شطرنج اندروید را هم معرفی خواهیم کرد.

Chess شطرنج حرفه ای اندروید

شطرنج اندروید Chess

بازی شطرنج کلاسیک Chess یک بازی ساده و ۲ بعدی است که شاید محبوب ترین و قویترین بازی شطرنج اندروید هم باشد. شما در این بازی می توانید به صورت تک نفره و یا چند نفره بازی کنید و در مواقعی که حرکتی به ذهنان نمی رسد، از راهنما یا Hint استفاده کنید. اگر احساس حرفه ای بودن می کنید، یک حالت Pro یا حرفه ای هم برای شما در نظر گرفته شده است. همچنین امکان استفاده از چندین تم و ۱۲ سطح دشواری در بازی قابل دسترس است.

قویترین بازی شطرنج اندروید DroidFish

بازی شطرنج اندروید DroidFish

بازی DroidFish نیز از دیگر گزینه های شطرنج در اندروید است. این بازی هم ویژگی جدیدی ندارد اما امکان استفاده از تم های مختلف و موتور های شطرنج وجود دارد. این بازی برای کنترل بهتر از ویبره یا هشدار صوتی هم برای آگاهی استفاده می کند. علاوه بر تمام سادگی ها، این بازی کاملا رایگان و بدون تبلیغات است.

همچنین اگر به بازی های اکشن تفنگی هم علاقه مندید، مطلب معرفی بهترین بازی های اکشن اندروید را هم مطالعه نمایید.

بازی شطرنج برای گوشی اندروید Play Magnus

بازی شطرنج برای گوشی اندروید Play Magnus

بازی شطرنج اندروید Play Magnus جزو بازی های شخصیت دار است. حریف شما در این بازی ۲ بعدی، استاد بزرگ Magnus Carlsen خواهد بود. از امکانات جالب بازی این است که شما در این بازی بسته به سطح خود، با استاد در سن ۵ تا ۲۷ سالگی بازی کنید! موتور این بازی منحصر به فرد است. قابل به ذکر است که بازی یک رابط کاربری زیبا و تمیز دارد و از رنگ های مدرن استفاده می کند. این برنامه فیلم های آموزشی و مسابقات هم دارد و شما می توانید چهره مگنوس را هم ببینید.

Chess Tactics Pro برای بازی کردن شطرنج در اندروید

Chess Tactics Pro برای بازی کردن شطرنج در اندروید

اگر شما به دنبال بازی هستید که به شما تاکتیک های جدید را هم یاد دهد، دانلود بازی شطرنج Chess Tactics Pro را امتحان کنید. این برنامه رابط کاربری ساده دارد و در سطح های آسان، معمولی و سخت قابل بازی کردن است. این بازی رایگان است و می توانید از آن به راحتی استفاده کنید.

شطرنج اندروید سه یعدی Real Chess 3D

شطرنج اندروید سه یعدی Real Chess 3D

بازی Real Chess 3D یکی از بهترین شطرنج های سه بعدی در فروشگاه گوگل پلی است. امکان زوم کردن، چرخش ۳۶۰ درجه برای نمای بهتر و.. از جمله ویژگی های این شطرنج گرافیکی اندروید است. این بازی موسیقی پس زمینه (قابل خاموش کردن) هم دارد و اگر محیط آن را دوست نداشتید، می توانید آن را به دو بعدی تبدیل کنید.

دانلود بازی شطرنج سه بعدی برای اندروید Battle Chess 3D

بازی Battle Chess 3D برای اندروید

بازی شطرنج اندروید Battle Chess 3D یکی دیگر از گزینه های شما برای بازی شطرنج ۳ بعدی آن هم به سبک Hogwarts است. مهره ها شبیه مردان واقعی هستند که در هنگام تغییر مهره حرکت می کنند. شما می توانید نمای سه بعدی را به دو بعدی هم تغییر دهید. ممکن است سبک حرکت مهره ها را دوست نداشته باشید اما در مواقعی می تواند لذت بخش و جدید باشد.

شطرنج اندروید Toon Clash Chess

شطرنج اندروید Toon Clash Chess

بازی Toon Clash Chess یک شطرنج سه بعدی اندروید با گرافیک دلپذیر است. یکی از هدف های این بازی، مناسب بودن برای استفاده کودکان است. اگر مهره حریف را حذف کنید، آن را نابود نخواهید کرد و فقط به گوشه صفحه منتقل می شود تا سبک خشونت آمیزی برای کودکان وجود نداشته باشد. همچنین انیمیشن هایی در بازی گنجانده شده اند تا سرگرم کننده تر باشد.

بازی شطرنج اندروید Real Bad Chess

بازی شطرنج اندروید Real Bad Chess

بازی Real Bad Chess شاید بر خلاف اسمش بازی جذاب و جالبی باشد! در ظاهر شما شاید فکر کنید که این یک بازی شطرنج معمولی است اما اینگونه نیست و با بازی کردن آن متوجه بی نظمی خواهید شد. تصور کنید که اگر ۵ وزیر و یا ۷ اسب در بازی باشد چه می شود؟ شاید عجیب به نظر برسد ولی گاهی جالب می شود. همچنین در حالت حرفه ای امکان بازی با سایر افراد هم رده خود را خواهید داشت.

همچنین مطالعه مطلب معرفی بهترین بازی های فکری اندروید هم می تواند برای شما جالب باشد.

دانلود بازی شطرنج حرفه ای برای اندروید Knights

شطرنج برای گوشی اندروید Knights

بازی شطرنج اندروید Knights یکی دیگر از بازی های نامتعارف شطرنجی است. در این بازی شما فقط یک مهره شطرنج را خواهید داشت که آن هم اسب است! شما باید آن ها را به خانه های مربوط به رنگ خود منتقل کنید. این بازی می تواند مهارت حرکت دادن این مهره را در شما تقویت کند. این بازی در نسخه غیر رایگان ارائه می شود.

توجه داشته باشید که می توانید نسخه رایگان بازی های معرفی شده را در اپ استور ها و وبسایت های ایرانی به صورت رایگان دانلود کنید.

بازی شطرنج انیمیشنی اندروید Chess Age

بازی شطرنج اندروید Chess Age

بازی اندروید Chess Age یک بازی شطرنج تعاملی است. شما باید با سطح های مختلف مبارزه کنید تا امتیاز کسب کنید و ضمن رفتن به مکان های جدید، تخته و تنظیمات جدید را بگیرید. در این بازی شطرنج که گرافیک و رابط کاربری ساده دارد، می توانید به راحتی سرگرم شوید. با پیشرفت در سطوح، تاکتیک های جدیدی را هم یاد خواهید گرفت.

در پایان اگر مدت زمان زیادی را به بازی های اندرویدی می پردازید، مطالعه مطلب معرفی بهترین بازی های کم حجم و بدون دیتا اندروید را فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز سعی کردیم بهترین بازی های شطرنج برای گوشی های اندروید در سال اخیر را به شما معرفی کنیم. در بین گزینه های مختلف، انتخاب شما کدام بازی است؟ همچنین می توانید سایر نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

راهنما کامل حل ارور Diver در بازی Call of Duty: Warzone 2 ، 1 و.. (تست شده)
راهنما کامل حل ارور Diver در بازی Call of Duty: Warzone 2 ، ۱ و.. (تست شده)
معرفی و دانلود 40 تا از بهترین بازی های استراتژیک اندروید جدید
معرفی و دانلود ۴۰ تا از بهترین بازی های استراتژیک اندروید جدید
آموزش نحوه اجرا و دانلود و نصب بازی های ویندوز 7 برای ویندوز 11 و ویندوز 10
آموزش نحوه اجرا و دانلود و نصب بازی های ویندوز ۷ برای ویندوز ۱۱ و ویندوز ۱۰
آموزش 2 روش حل مکعب روبیک با برنامه و دوربین گوشی
آموزش ۲ روش حل مکعب روبیک با برنامه و دوربین گوشی

نظرات

  • زهرا says:

    یه بازی شطرنج اندروید معرفی میکنید که قابلیت چینش مهره ها بصورت دستی داشته باشه ؟ برای اموزش پایان بازی مثلا

  • امیر says:

    با سلام. lichess و chess.com و chessokبهترین نرم افزار و سایت در این محسوب میشه. در گوگل پلی موجود هستند.

  • مستفا۴۴ says:

    ببخشید این بازیا از چه راهی کسب درامد میکنن؟؟