فروش بازی fifa 2019

بازی FIFA 19 معروف به فیفا ۲۰۱۹ [رپورتاژ آگهی]

اگر اهل بازی های ورزشی هستید به طور قطع فیفا ۲۰۱۹ را تجربه کرده اید، بازی از شرکت بزرگ و فعال در حوزه بازی های رایانه ای (EA) که در حال حاضر توانسته سهم عظیمی از بازار را به سلطه ی خود درآورد، این شرکت پس از افت و خیز های فراوان در سال های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ میلادی برای بازی های سری فیفا، پس از مدتی با ورود زندگی فوتبالی به جریان کار و رقابت خود با PES به موفقیت های غیرقابل وصفی دست یافت.

فروش بازی FIFA 19

گیم پلی بسیار روان، در کنار سبک بازی واقع گرایانه به واسطه استفاده از پردازشگر های قدرتمند گرافیک و برنامه نویسی حرفه ای یکی از بزرگ ترین استودیو های بازی سازی، حاصل و دست رنجش تبدیل شد به نسخه ی ۱۹ بازی فیفا.

خرید آنلاین و فیزیکی بازی FIFA 2019

در صورتی که علاقه مند به دانلود و نصب این بازی بر روی سیستم و رایانه شخصی خود هستید، کافیست سری به دنیای اینترنت بزنید تا با حجم زیاد این بازی روبرو شوید، اما خوب در چنین وضعیتی خرید فیزیکی پکیج بازی فیفا می تواند عاقلانه تر باشد. از یک سو بازی های موجود در اینترنت فشرده سازی خواهند شد و ممکن است دارای زبان انگلیسی نباشند.

خرید آنلاین و فیزیکی بازی FIFA 2019

تهیه پک بازی فیفا ۱۹

پکیج بازی که به دست شما خواهد رسید، از نظر قیمت و کیفیت تضمین خواهد شد، ضمن این که ورژن رسمی و اصلی آن را می توانید بدون دردسر بر روی نسخه های مختلف سیستم عامل خود نصب کنید.

یا این که خبری از آن گرافیک خیره کننده در گیم پلی آن ها نباشد. با خرید نسخه فیزیکی، شما صاحب نسخه با کیفیت و کامل این بازی همراه با سرعت نصب بسیار مناسب بر روی سیستم های مختلف خواهید شد. ( نسخه های فشرده شده بر روی اینترنت سرعت نصب پایینی دارند و عموما در هنگام نصب آن ها با مشکل کرک و لایسنس روبرو می شوید.)

تجربه بازی های چندنفره در FIFA 19

در واقع آزادی عمل بیشتر و همین طور سفارشی سازی به سبک EA ، تفاوت اصلی این بازی با رقیب دیرینه خود PES می باشد. ضمن این که لایسنس لیگ های اروپایی در حال حاضر توسط این شرکت دریافت شده است و اگر می خواهید بازی های الکلاسیکو، سری آ و لیگ قهرمانان اروپا را بدون محدودیت تجربه کنید، فیفا بی نظیر است.

حالا انگار بخش داستان و گیم پلی بازی در لیگ قهرمانان اروپا، بیش از پیش حرفه شده است و تجربه آن قطعا دور از ذهن مخاطبانی خواهد بود که نسخه های قبلی فیفا و PES را تجربه کرده اند.

تجربه بازی های چندنفره در FIFA 19

اضافه شدن لیگ های متنوع به همراه گزارش های معروف

حالا فیفا با سعی در گسترده کردن حیطه فعالیت خود، گزارش های خاص و همیشگی لیگ قهرمانان اروپا را در دسترس شما قرار داده است، بازی به صورت آنلاین نیز در پلتفرم های مختلف برنامه ریزی شده است تا به هیچ عنوان از FIFA 19 دست نکشید. ضمن اینکه شما می توانید این محصول را از فروشگاه پی ۳۰ گیم تهیه و خرید کنید .

حالت آلتیمیت در این بازی نشان دهنده ی بلوغ فیفا نسبت به سال ها پیش در این ژانر از بازی های ویدیویی است.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

  • علی says:

    سلام خسته نباشید.
    میخواستم از سایت خوبتون تشکر کنم که فروشگاه پی۳۰گیم رو بهمون معرفی کردید.
    اصلا باورم نمیشد یه فروشگاه محصولاتش به این کیفیت و نصب آسون باشن.
    خواستم به بقیه هم اطلاع بدم که خرید هاشون رو با خیال راحت از این فروشگاه میتونن انجام بدن.
    ممنون.

  • حامد says:

    سلام
    خیلی وقت بود دنبال بازی فیفا بودم و هرچی از سایت های دانلود، دانلودش میکردم مشکل داشت.
    بالاخره چند روز پیش توی سایت شما این معرفی رو دیدم و بازی رو ازشون سفارش دادم.
    بازی بدون هیچ مشکلی نصب شد و الان دارم مرتب بازی میکنم.
    از شما بابت معرفی و فروشگاه پی۳۰گیم بابت کیفیتشون تشکر میکنم.

  • نیما says:

    سلام

    من از سایتشون خرید کردم واقعا کیفیت بازی ها عالی بود
    ممنون از معرفی این فروشگاه

    تشکر