ارسال اس ام اس زمان بندی شده در اندروید

۵ روش ارسال اس ام اس زمان بندی شده در اندروید

ممکن است گاهی برای شما اتفاق بیافتد که باید حتما یک پیامک یا اس ام اس خاصی را در یک زمان خاص ارسال کنید اما سر موعد فراموش می شود! برای حل چنین مشکلاتی می توانید از اس ام اس زمان بندی شده استفاده کنید و SMS مورد نظر خود را به برنامه هایی بسپارید تا در زمان مورد نظر ارسال شوند. امروز در انزل وب روش ارسال اس ام اس زمانبندی شده در اندروید را معرفی خواهیم کرد.

بهترین برنامه ارسال اس ام اس زمان بندی شده اندروید

How to Send Schedule Messages With Android 

با وجود پیام رسان های آنلاین مختلف، زمان هایی دسترسی به اینترنت نداریم و یا شاید هم برای رسمی تر شدن پیام بخواهیم آن را با پیامک ارسال کنیم. به طور مثال شاید لازم باشد یک پیام یادآوری برای یک مهمانی و مراسم نیاز داشته باشیم و یا شاید هم بخواهیم به صورت خودکار پیام تبریک تولد و.. ارسال کنیم تا به صورت اتفاقی آن رویداد را فراموش نکنیم! در این موارد استفاده از اس ام اس زمان بندی شده بهترین راهکار موجود است که برنامه های مختلف این کار را انجام می دهند. اگر شما هم با روش انجام این کار در گوشی های اندروید آشنایی ندارید، در ادامه مطلب همراه ما باشید تا بهترین برنامه های فعال در این زمینه را معرفی کنیم.

ارسال اس ام اس زمان بندی شده با برنامه Do It Later

ارسال اس ام اس زمان بندی شده در Do It Later

یکی از بهترین و مدرن ترین برنامه های ارسال پیامک زمان بندی شده و تایمر اس ام اس، برنامه Do It Later می باشد. اولین موردی که در این برنامه به چشم می خورد، وجود یک رابط کاربری تمیز و مرتب است. استفاده از این برنامه هم آسان است. شما باید گیرنده پیام را تعیین کنید و پیام خود را تایپ کنید. سپس تاریخ و زمان مورد نظر را انتخاب کرده و ذخیره کنید. از ویژگی های جالب این برنامه این است که می توانید فرکانس تکرار برای اس ام اس خود تعیین کنید و یا حتی از برنامه بخواهید قبل از ارسال پیام، از شما جهت اطمینان از کنسل نشدن سوال کند. همچنین قابلیت انتخاب سیم کارت در گوشی های دو سیم کارت هم تعبیه شده است. با وجود تمامی این امکانات به همراه امکان استفاده در Gmail، یاهو، هات میل، فیس بوک و توییتر علاوه بر اس ام اس، می توان این ابزار را یکی از بهترین برنامه های فعال در این زمینه معرفی کرد.

همچنین اگر به صورت تصادفی پیامک های شما جذف شده اند، مطلب آموزش ریکاوری اس ام اس و.. در اندروید را جهت حل این مشکل مطالعه نمایید.

ارسال پیامک زمان بندی شده با SMS در نرم افزار Schedule SMS

ارسال پیامک زمان بندی شده با SMS در Schedule SMS

برنامه Schedule SMS هم دیگر گزینه شما برای ارسال ای ام اس زمان بندی شده یا ارسال اس ام اس در زمان مشخص اندروید است. این برنامه هم یک گزینه مناسب است که تمامی ویژگی های برنامه قبلی را به همراه سرویس تایپ صوتی گوگل یا Google’s speech-to-text را هم دارد. به کمک این ویژگی دیگر نیازی به تایپ پیام خود هم نخواهید داشت. البته این همه ویژگی های این برنامه نیست و وجود SMS های آماده برای تولد و.. هم را هم می توان به آن افزود. تنها مشکل این برنامه عدم وجود امکان تکرار در ارسال است که شاید خیلی هم استفاده نداشته باشد. قابل به ذکر است این برنامه تبلیغات هم دارد که گاهی در هنگام استفاده از برنامه به صورت پاپ-آپ ظاهر می شود.

برنامه ارسال خودکار پیامک اندروید Textra SMS

برنامه ارسال خودکار پیامک اندروید Textra SMS

برنامه Textra SMS هم می تواند برای ارسال اس ام اس زمان بندی شده استفاده شود. این برنامه امکان تغییر ظاهر و تم را هم دارد. برای استفاده از این برنامه، پس از باز کردن آن روی نماد پیام ضربه بزنید و حال باید یک مخاطب را انتخاب کنید و متن خود را تایپ کنید. سپس همانند دیگر سرویس ها تاریخ و زمان را وارد کنید و دیگر کار تمام است. در زمان مقرر اس ام اس شما ارسال خواهد شد.

آیا دنبال راهی برای بی صدا کردن پیامک های یک مخطب می گردید؟ پیشنهاد می کنیم مطلب آموزش بی صدا یا سایلنت کردن تماس و اس ام اس یک مخاطب در اندروید را هم مطالعه کنید.

ارسال اس ام اس زمان بندی شده در برنامه Handcent Next SMS

ارسال اس ام اس زمان بندی شده در Handcent Next SMS

دیگر گزینه موجود در لیست برنامه ارسال پیامک زمان بندی شده اندروید، برنامه Handcent Next SMS می باشد. Handcent Next SMS به عنوان یکی از برنامه های پیام رسان SMS روی گوشی شما نصب می شود و نقش پیام رسان شما را بازی می کند. این برنامه ویژگی های مختلفی دارد که یکی از آن ها ارسال پیام زمان بندی شده است. استفاده از این سرویس هم همانند دیگر برنامه های به راحتی امکان پذیر است.

اپلیکیشن Auto SMS Scheduler / Sender برای ارسال خودکار پیامک

Auto SMS Scheduler / Sender برای ارسال خودکار پیامک

همانطور که از نام برنامه Auto SMS Scheduler / Sender پیداست، به طور خاص برای ارسال پیام به صورت خودکار به لیست تعیین شده طراحی شده است. از این برنامه هم می توانید برای ارسال پیام تبریک خودکار، یادآوری نوبت پزشکی دوستان و.. استفاده کنید. این سرویس ویژگی هایی هم مانند اضافه کردن چند گیرنده برای یک پیام، تاریخ ارسال و تحویل، استفاده از متون آماده و حتی قبلی و ارسال مجدد اس ام اس های خودکار نا موفق اشاره کرد که همگی برای استفاده مفید می باشند.

در پایان اگر از کاربران فعال دنیای مجازی هم هستید و می خواهید همین کار را در شبکه های اجتماعی انجام دهید، مطالعه مطلب بهترین سرویس های ارسال پست زمان نبدی شده در اینستاگرام، توییتر و.. را فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز بهترین برنامه های فعال در زمینه ارسال پیام خودکار و اس ام اس زمان بندی شده را معرفی کردیم. شما کدام برنامه را انتخاب کردید و نظرتان راجب آن چیست؟ می توانید سایر نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در این زمینه را هم در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

راهنما کامل قدم به قدم حل مشکل ارسال SMS اندروید (اکثر دستگاه ها)
راهنما کامل قدم به قدم حل مشکل ارسال SMS اندروید (اکثر دستگاه ها)
آموزش تنظیم برنامه پیامک پیش فرض گوشی اندروید سامسونگ ، شیائومی و..
آموزش تنظیم برنامه پیامک پیش فرض گوشی اندروید سامسونگ ، شیائومی و..
آموزش کامل 5 روش ارسال لوکیشن با پیامک در اندروید و آیفون
آموزش کامل ۵ روش ارسال لوکیشن با پیامک در اندروید و آیفون
بررسی جدید 9 تا از بهترین پنل پیامکی ایران : کدام پنل مناسب شماست؟
بررسی جدید ۹ تا از بهترین پنل پیامکی ایران : کدام پنل مناسب شماست؟

نظرات

  • محمودیان says:

    سلام بسیار لذت بردم و ممنونم انشالله که مطالب زیباترین رو هم بگذارید

  • محمد آروین says:

    سلام.
    گوشی چندسال قبلم گرند ۲ این امکان عالی رو داشت.
    توی گوشی جدیدم دوتا برنامه نصب کردم اما هردو برای ارسال اسمس زمان بندی نیاز به روشن بودن اینترنت گوشی داشتند! و از خیرشون گذشتم.
    این برنامه های معرفی شده به اینترنت نیاز دارند؟ برنامه ای که نیاز به اینترنت نداشته باشه معرفی کنید. سپاسگزارم از سایت خوب و بسیار مفیدتون. موفق باشید ?