سایت ساخت چهره و چهره نگاری آنلاین

آموزش ۳ روش ساخت چهره و چهره نگاری آنلاین

آیا تا به حال خواسته اید که یک چهره واقعی دیجیتال را از صفر بسازید؟ سرویس هایی در اینترنت وجود دارند که به شما امکان ساخت یک چهره به صورت دیجیتالی را می دهند. شما می توانید از این ابزار ها جهت سرگرمی و یا ساخت چهره کسی برای شناسایی و کارهای مختلف استفاده کنید. امروز در انزل وب روش ساخت چهره و چهره نگاری آنلاین را به شما آموزش خواهیم داد.

معرفی بهترین سایت چهره نگاری آنلاین

How to Create a Realistic Face Online

گاهی در فیلم ها و کلیپ های مختلف چهره نگاری آنلاین را دیده اید. روشی که با کمک برنامه های مختلف در کامپیوتر، چهره یک شخص بازسازی می شود. اگر شما می خواهید این کار را در خانه انجام دهید، با ما در ادامه مطلب همراه باشید. سرویس های مختلفی در این زمینه فعالیت می کنند که بهترین آن ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

طراحی چهره با سرویس Face Maker

یکی از سرویس های محبوب و قوی در زمینه چهره نگاری رنگی آنلاین، ابزار Face Maker می باشد. همانطور که از نام این سرویس مشخص است، کاملا برای طراحی چهره ساخته شده است. در Face Maker چهره ساخته شده به صورت سه بعدی رندر می شود که می توانید آن را ذخیره کرده و یا به اشتراک بگذارید.

طراحی چهره با سرویس Face Maker

این نرم افزار چهره نگاری آنلاین بخشی از یک پروژه دانشگاه اشتوتگارت و استت گارت می باشد. این برنامه مبتنی بر WebGL است و توصیه می شود برای استفاده مناسب از آن حداقل از ۴ گیگابایت رم و حداقل CPU با سرعت ۲ گیگاهرتز استفاده کنید. جهت استفاده بهتر از این سرویس مرورگر خود را تمام صفحه کنید و سایر برنامه های گرافیکی را ببندید. قابل ذکر است که مرورگر توصیه شده فایرفاکس است و مرورگر های اپرا و کروم پشتیبانی می شوند. اگر شما با مرورگر های اینترنت اکسپلورر و سافاری کار می کنید نمی توانید از این سرویس استفاده کنید.

طراحی چهره با سرویس Face Maker

برای شروع چهره نگاری پلیس آنلاین ابتدا روی دکمه Start کلیک کنید و برنامه کار خود را با پرسیدن سوال آغاز می کند. شما قبل از آغاز فعالیت باید پاسخ این سوال ها را بدهید.

  • در قسمت اول سال میلادی تولد خود را انتخاب کنید.
  • در قسمت دوم جنسیت
  • قسمت سوم کشور محل زندگی
  • قسمت چهار، میزان انجام بازی های ویدیویی
  • قسمت پنج، میزان تماشای فیلم
  • و تیک زدن قسمت ۶

پس از پاسخ دادن روی Start کلیک کنید.

طراحی چهره با سرویس Face Maker

حال صفحه چهره نگاری آنلاین لود شده و می توانید چهر مورد نظر خود با تغییر مقادیر مشخص شده در سمت چپ و راست صفحه، بسازید. کار کردن با این سرویس به راحتی قابل انجام است و میتواند کل صورت را مطابق نیاز تغییر دهید و سفارشی کنید.

اگر قصد ساخت چهره کارتونی خود را دارید، پیشنهاد می کنیم مطلب معرفی سرویس ساخت آواتار و عکس کارتونی خود را مطالعه کنید.

چهره نگاری آنلاین در Morphases

دیگر سرویسی که برای طراحی چهره آنلاین کاربرد دارد، Morphases است. با کمک Morphases شما می توانید چهره ای را بسازید و به راحتی آن را به هرشکلی که دوست دارید تغییر دهید. کار در این ابزار با انتخاب جنسیت شروع می شود.

چهره نگاری آنلاین در Morphases

پس از نمایش چهره اولیه، در برگه Properties شما می توانید ویژگی های صورت مانند ابرو، دهان، گوش و چانه را تغییر دهید. همچنین می توانید با علامت گذاری چند مورد، آن ها را همزمان روی صورت جا به جا کنید. برای تغییر مکان اجزای صورت، سه گروه کنترل مشاهده می کنید. با کمک این کنترلر ها قادر خواهید بود موقعیت اجزای صورت را تغییر دهید، آن ها را بچرخانید و اندازه را تعیین کنید. در هر کنترلر امکان انتخاب حالت تصادفی و یا برگشت به حالت پیشین هم قرار داده شده است.

چهره نگاری آنلاین در Morphases

با کلیک روی Image Search می توانید قسمت های جدید بدن به آن اضافه کنید. پس از تکملیل کار و ساخت چهره نهایی، می توانید آن را از طریق ایمیل برای دوستانتان بفرسید و یا برای خود ذخیره کنید.

همچنین مطالعه مطلب نرم افزار آنلاین ساخت آواتار و عکس کارتونی برای طرفداران این سبک، مفید و کاربردی خواهد بود.

Sitepal برای ساخت چهره آنلاین

انتخاب دیگر شما در زمینه نرم افزار چهره نگاری آنلاین، استفاده از سایت Sitepal می باشد. این سرویس ویژگی های مختلفی را ارائه می دهد. به طور مثال می توانید عکس دیجیتال خود را تبدیل به چهره نگاری سه بعدی کنید و یا آواتار هایی کاملا شبیه خودتان بسازید! همچنین جالب است بدانید امکان صدا گذاری روی چهره ها هم وجود دارد.

Sitepal برای چهره نگاری آنلاین

برای مشاهده عملکرد می توانید روی آواتار های از پیش طراحی شده کلیک کنید و آن ها را بررسی کنید. برای ساخت چهره آنلاین خود روی دکمه نارنجی رنگ Upload Your Photo کلیک کنید. با این کار در پنجره ای جدید، قسمت طراحی باز می شود. روی Lets Start کلیک کنید. می توانید یکی از چهره های آماده را انتخاب کنید و یا عکس خود را برای تبدیل عکس واقعی به عکس متحرک، آپلود کنید.

Sitepal برای چهره نگاری آنلاین

پس از آپلود عکس ساده شما، سه بعدی می شود و سپس می توانید حالات و شکل چهره را تغییر دهید، پس زمینه ای برای آن انتخاب کنید و حتی صدا روی آن بگذارید. اکنون می توانید چهره سه بعدی خود داشته باشید و از آن استفاده کنید! به طور مثال اگر سایت دارید، می توانید آن را در سایت خود برای خوش آمد گویی به افراد با صدا و چهره سه بعدی خود استفاده کنید.

در پایان اگر به جز چهره سه بعدی، نیاز به آواتار کارتونی از خود هم دارید، مطالعه مطلب روش تبدیل عکس به کارتون به صورت آنلاین را فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز بهترین سرویس های چهره نگاری آنلاین را معرفی کردیم. شما از کدام سرویس استفاده کردید و نظرتان راجب آن چیست؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در این زمینه را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات