برنامه خواندن کمیک فارسی و انگلیسی اندروید

بررسی بهترین روش های خواندن کمیک فارسی و انگلیسی اندروید

با فراگیر شدن اقتباس های هالیوودی از کمیک های محبوب (داستان های مصور)، این شیوه از داستان سرایی در کشور ما هم طرفداران خودش را پیدا کرده است. همین امر باعث شده است که اقبال از اپلیکیشن هایی که در این زمینه به ارائه خدمت می پردازند روز به روز بیشتر شود. اما از بین آن ها کدام اپلیکیشن ها برای خواندن کمیک ها مناسب ترند؟ در این مطلب انزل وب به بررسی بهترین برنامه های خواندن کمیک فارسی و انگلیسی اندروید خواهیم پرداخت.

چگونه در اندروید کمیک بخوانیم؟ معرفی بهترین برنامه های کمیک بوک

Best Comic Book Reader Apps for Android

پیش از این در انزل وب به معرفی ۱۳ مورد از بهترین برنامه های کتابخوان فارسی و انگلیسی اندروید پرداخته شده است. اما در این مطلب به معرفی ۹ برنامه کمیک خوان اندروید در زبان های فارسی و انگلیسی خواهیم پرداخت. پس اگر اهل خواندن کتاب های کمیک هستید با ما در انزل وب همراه باشید تا به شما در امر انتخاب بهترین روش خواندن کمیک فارسی و انگلیسی اندروید کمک کنیم.

برنامه کمیک خوان اندروید Comicat

کمیک بوک برای اندروید

این برنامه یک برنامه کتابخوان کمیک آفلاین است که قادر به پشتیبانی از فرمت های بسیاری از جمله CBZ, CBR, PDF, CB7, CBT, Zip, Rar, 7z و PDF می باشد. اپلیکیشن Comicat امکانات بسیاری از جمله قابلیت جستجو، تعریف کلمه عبور، امکان زوم و نیز شیوه های مختلف نمایشی دارد. این اپلیکیشن با ذخیره کمیک ها در حافظه موقت امکان بارگذاری سریع تر و ساده تر آن ها را فراهم می کند. دوستداران کمیک های مانگا که مایل به خواندن کمیک از چپ به راست هستند به راحتی می توانند از این اپلیکیشن استفاده کنند. این اپلیکیشن همچنین دارای کنترل والدین، همگام سازی ابری و ذخیره کردن است. رابط گرافیکی خوب و محیط زیبا نیز از دیگر خوبی های این اپلیکیشن است. البته یکی از ایرادات این اپلیکیشن این است که برخی از امکانات آن پولی است.

برنامه خواندن کمیک اندروید Challenger

دانلود نرم افزار خواندن کمیک برای اندروید

یک اپ رایگان و حتی بدون تبلیغات که رقیبی سرسخت برای دیگر برنامه های موجود در این زمینه به حساب می آید. برنامه Challenger علاوه بر PDF از این فرمت ها نیز پشتیبانی می کند: CBZ/ZIP, CBR/RAR, CBT/TAR, CB7/7Z, DjVu, ePUB. ضمن اینکه امکان دانلود کتاب های کمیک را هم داراست. در این اپلیکیشن می توانید صفحات را به صورت دو تایی هم مشاهده کنید. اگر کمیک دارای قابلیت های نمایشی مختلفی باشد Challenger از آن پشتیبانی خواهد کرد. محیط کاربری اگرچه ویژگی خاصی ندارد ولی انتظارات شما را برآورده خواهد کرد. پشتیباین از ذخیره سازی ابری نیز از دیگر قابلیت های این اپلیکیشن است.

در انزل وب می توانید بهترین منابع و سایت های دانلود رایگان کتاب های خارجی را پیدا کنید.

دانلود نرم افزار خواندن کمیک برای اندروید (Comics (comiXology

خواندن کمیک آنلاین

اپلیکیشنی آنقدر خوب که حتی آمازون حاضر به خرید آن به مبلغی نامشخص شد! با اپلیکیشن Comics به بیش از ۱۰۰۰۰۰ کمیک دسترسی خواهید داشت. البته این اپلیکیشن کاملا رایگان نیست و بخش اشتراکی هم برای دانلود کمیک های مارول، دی سی و … دارد. شما می توانید کمیک ها را دانلود کرده تا به صورت آفلاین نیز آن ها را مطالعه کنید. یکی از ویژگی های جالب این برنامه کمیک اندروید نمایش هدایت شده (Guided View) است که تجربه ای کم و بیش سینمایی را از کمیک های محبوبتان به شما ارائه می دهد. اگر با حساب آمازون وارد این اپلیکیشن شوید تمام کمیک ها و رمان هایی که بر روی کتابخوان کیندل خود دارید را نیز می توانید در آن مطالعه کنید.

کمیک بوک برای اندروید Astonishing Comic Reader

دانلود نرم افزار خواندن کمیک برای اندروید

یک نرم افزار محبوب برای کمیک خوان های حرفه ای. Astonishing محیطی زیبا و ظریف را در کنار رابط کاربری خوب برای شما به ارمغان آورده است. همچنین مجموعه ای حرفه ای با امکانات گوناگون نظیر مجموعه کمیک ها، آغاز به کار از آخرین کمیک خوانده شده، پیشنهاد هوشمند بر اساس عادت های کمیک خوانی شما و همگام سازی خودکار نیز در این اپلیکیشن گرد هم آمده اند. این اپلیکیشن تنها برنامه از این جمع است که به شما این امکان را می دهد که با استفاده از ریموت کردن، کمیک خود را بر روی دستگاه های دیگر نیز مشاهده نمایید. البته ویژگی ذخیره ابری در این اپلیکیشن رایگان نیست.

خواندن کمیک آنلاین Perfect Viewer

دانلود کمیک های مارول

با اینکه این برنامه فعلا در نسخه بتا به سر می برد ولی باز هم یکی از بهترین برنامه های موجود در بازار برای خواندن کمیک ها است. این برنامه نیز کاملا رایگان و بدون تبلیغات است. برنامه کمیک خوان اندروید Perfect Viewer از فرمت های مختلفی پشتیبانی می کند: CBZ/ZIP, CBR/RAR, 7Z/CB7, LZH, CBT/TAR, PDF, HTML, TXT و EPUB. همچنین از ۵ حالت مختلف برای نمایش برخوردار است. برای استفاده از قابلیت ذخیره ابری باید پلاگینی به صورت جدا در برنامه نصب شود. ضمن اینکه با استفاده از آن می توانید تصویری دلخواه از کمیک ها را به عنوان تصویر پس زمینه انتخاب کنید. البته محیط کاربری برنامه به زیبایی Comicat نیست ولی این باعث نمی شود از امکانات فراوانی که به ضورت رایگان در برنامه گنجانده شده است چشم پوشی کنیم.

برنامه خواندن کمیک اندروید ComicRack

برنامه کمیک خوان اندروید

یکی از مزیت هایی که این اپلیکیشن ComicRack را از بقیه متمایز می کند سازگاری آن با پلتفرم ویندوز است. به این معنی که می توانید یک کتابخانه شخصی در کامپیوترتان بسازید و با استفاده از گوشی هوسمند اندوریدی خود به آن دسترسی داشته باشید. این همگام سازی از طریق USB یا وای فای (البته این یکی رایگان نیست) صورت می گیرد. در نسخه رایگان اپلیکیشن به جز امکان کار با وای فای بقیه امکانا در دسترس کامل شما خواهد بود. البته این نسخه دارای تبلیغات هم هست. امکان ایجاد پس زمینه های زنده و متحرک از تصاویر کمیک های شما و دارا بودن یک ویجت مخصوص از دیگر قابلیت های این اپلیکیشن است. همه امکانات خوبی که در دیگر اپلیکیشن ها معرفی شد در این برنامه هم وجود دراد. امکاناتی نظیر قابلیت های نمایشی مختلف، مدیریت کمیک ها، محیط کارری خوب و دیگر موارد. همنین امکان دسته بندی کمیک ها در دسته های خوانده شده، در حال مطالعه و خوانده نشده وجود دارد.

تا اینجا به معرفی چند اپلیکیشن معروف در زمینه دانلود کمیک اندروید پرداختیم. اما شاید جای برنامه های داستان های مصور فارسی در این میان خالی باشد. از این رو  در ادامه به مرور چند برنامه کمیک فارسی هم پرداخته ایم.

برنامه کمیک فارسی کمیک سیتی

برنامه کمیک فارسی کمیک سیتی

یک نرم‌افزار کاملا فارسی برای تمامی کمیک بازان فارسی زبان. از جمله ویژگی های اپلیکیشن کمیک سیتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • مجموعه ای از کمیک های عمدتا رایگان
  • ترجمه دقیق کمیک ها به فارسی
  • ترجمه‌ی فرهنگی کمیک‌ها
  • پشتیبانی از صفحات افقی و عمودی
  • به روز رسانی مستمر کمیک ها

برنامه کمیک فارسی اندروید نقشگر

برنامه کمیک فارسی اندروید نقشگر

با استفاده از برنامه نقشگر می توانید کمیک های مختلف (مانگا) را دانلود و به زبان فارسی مطالعه نمایید. از جمله قابلیت های این برنامه نیز می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • حجم کم برنامه
  • امکان زوم روی کمیک ها
  • مرتب سازی مانگاها طبق حروف الفبا
  • روشن ماندن نمایشگر گوشی برای خواندن هر فصل
  • عدم دسترسی به محتویات گوشی

برنامه کمیک فارسی کتاب داستان و کمیک

برنامه کمیک فارسی کتاب داستان و کمیک

این برنامه علاوه بر کمیک ها دارای ضرب المثل ها، گلستان سعدی و داستان های ملانصرالدین نیز می باشد. بنابراین می توان گفت داشتن تنوع، یکی از مزایای این برنامه کتاب داستان و کمیک نسبت به دیگر نرم افزارهای کمیک خوان فارسی است. از دیگر مزایای آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان اشتراک گذاری متون و تصاویر
  • تنظیماتی برای تغییر سایز فونت
  • تنظیماتی برای تمام صفحه شدن
  • رمان های بلند و دنباله دار
  • امکان جستجوی پیشرفته در متن و عنوان آن

اگر علاوه بر کتاب های مصور اهل خواندن کتاب های صوتی نیز هستید پیش از این در انزل وب به معرفی بهترین و بزرگترین سایت های دانلود رایگان کتاب صوتی فارسی پرداخته شده است که پیشنهاد میکنیم حتما از این منابع نیز استفاده کنید.

نظرات و پییشنهادات شما؟

در این مطلب انزل وب به معرفی بهترین روش های خواندن کمیک ها در اندروید پرداخته شد. آیا شما تجربه کار با دیگر اپلیکیشن ها در این زمینه را دارید؟ در بخش دیدگاه ها نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات